• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Arrow (The CW)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Top ook hoe Laurel weer een significant personage is geworden, and it doesn't stop there.

http://media.comicbook.com/wp-content/uploads/2014/05/arrow-streets-of-fire-006-e1399004159848.jpg

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Prima, relatief rustige, aflevering waarin nog niet vol gas wordt gegeven en vooral een set-up is voor de finale die echt belooft te gaan knallen. De nasleep van Moira’s dood is Thea en Oliver logischerwijs niet in de koude kleren gaan zitten en was Oliver zelfs van plan om zich over te geven aan Mr. Wilson. Een nieuwe hideout is in de maak (voor het derde seizoen wellicht?) en stond Laurel wel heel graag te trappelen om bij team Arrow aan te sluiten. Het legertje ziet er bedreigend uit en was Ravager vol in beeld te zien, die nog een appeltje met Diggle te schillen had.

Naomi Watts wrote:
(quote)

Goed gezien , had zelf een wat minder voorspelbare rol voor haar weggelegd zien worden maar aan de andere kant is de zet idd heel erg logisch. Erg briljant hoe ze personages combinen (waardoor comiclezers ook gewoon nog van het kastje naar de muur gestuurd wordt) in de show en maar niet meer in de toekomst vanuit gaan dat iemand gelijk is wie zegt dat hij/zij is. Vind de vele namedropping wel fijn eigenlijk.

Ben er ook vrij content mee en schaar ik ook weer onder de aangename verassingen. De combinatie van Rochev, waarbij het overnameverhaal en haar achtergrond werd behandeld, en Ravager is goed uitgewerkt en ziet er overtuigend uit. Ravager leek wel rechtstreeks uit de comics te stappen. Chapeau makers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldige aflevering weer. Toch erg fijn dat je nu echt kan evalueren hoeveel progressie de serie gemaakt heeft, nu ze eindelijk de season finale story arc over meerdere seizoenen uitsmeren. Bennett is echt geweldig als Slade, echt heerlijk geschift neergezet en geschreven. Nog wel wat zijpaden omdat er nu nog tijd voor was. De omvangrijkheid van het plan van Wilson is effectief naar beeld vertaald. Erg tof en eindelijk beginnen de scenes tussen Oliver en Felicity ook te werken. En wat is Glau tof als Ravager, design ook top notch. Ook erg veelbelovend wat ze met Merlyn en Thea aan het doen zijn, hoop zelf dat ze zich bij hem aansluit en die kant lijkt het wel op te gaan. Ik geloof niet dat archvillain Merlyn zo weg gaat.

Nu op naar de finale en wat een finale gaat dit worden. Castleden strooiden al met superlatieven maar dat kan allemaal. Erg veel zin in de ontknoping plus Deadshot terug (Suicide Squad!), the League of Assassins en first look at Arsenal. Zin in!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eerste seizoen dan eindelijk afgesloten. Te lang over gedaan om er veel zinnigs over te kunnen zeggen. Arrow is heerlijk wegkijkvoer. Ken te weinig van de DC lore om eventuele verwijzingen eruit te pikken, maar ben toch zeker wel benieuwd naar seizoen 2. Nodig dat Tommy het loodje legt in de season finale. Weinig nuttig personage, en hij weet wie Arrow is, dus dat zorgt voor de schrijvers dan voor te veel problemen in S2. Gauw seizoen 2 maar eens zoeken en wat sneller na elkaar kijken. Ben benieuwd.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Kan ik zeker doen. Serie blijft ook in het tweede seizoen erg vermakelijk! Net de finale gezien, erg toffe en ook wel fijne afsluiter van het seizoen, en ik ben ook erg benieuwd hoe het nu verder gaat.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Samen met GoT mijn favoriete serie van het moment. Helaas weer een hele tijd wachten nu...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldige finale. Zoals verwacht wel, door de zeer sterke setup de afgelopen episodes. Vooral in de eerste helft van de finale wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, twist na twist en dan een slotstuk om u tegen te zeggen. Toch erg fijn te zien hoe groot de progressie is geweest.

Suicide Squad, Arsenal, League of Assassins. Laurel die Canary wordt, Thea (of moet ik Mia zeggen?) die wel een aangename kant opgeduwd wordt (benieuwd met welke (villain)character ze haar gaan combineren), enorm tevreden met Arsenal, Meryn terug en ook erg fijn dat we weer nieuw flashback materiaal krijgen.

Slade in Purgatory (leuke reference), wat dus wel de opties open houden tot een terugkeer. Fingers crossed, want wat was ie geweldig. Erg heel sterk geschreven en geacteerd. Benieuwd wat volgend seizoen brengen gaat, lekkere double bill met The Flash.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Felicity Smoak, MIT class of ‘09

Straffe afsluiter van het tweede seizoen. Sowieso al het hele seizoen genoten van Slade Wilson/Deathstroke en hoe dit werd afgerond, dankzij een leuk uitgevoerd plannetje, met de mogelijkheid om hem in de toekomst weer te gebruiken bij wellicht Suicide Squad of bij een prison break met meerdere villains. Ook blij dat de makers, hoe verleidelijk dan ook, niet voor Olicity hebben gekozen. Vind hun relatie op deze manier het sterkst. Verder was er nog meer babynieuws, ook Diggle moest blijkbaar papa worden, en heeft Thea voor haar paps gekozen, met alle gevolgen van dien. De verplaatsing van het eiland naar Hong Kong, met Amanda Waller, kan wellicht goed uitpakken door de veranderding van setting en kan je nieuwe villains introduceren die weer in het heden vrolijk opduiken.

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Arrow: Season 1 Compleet = 23 Afleveringen van elk 45 minuten." ... " !!!

Fantastisch eerste seizoen van "Arrow" ! !!! Deze eerste reeks telt

23 afleveringen van telkens ongeveer 45 minuten !

Prachtige aparte serie die gebaseerd is op de DC Comics-stripheld Green

Arrow (groene pijl) ! Deze serie telt dus 23 afleveringen die bol staan van de

spanning en sensatie. Er werd een frisse touch aan het geheel gegeven en vrijwel

relatief op een volwassen manier gebracht ... zonder de genre's fantasy en sciencefiction.

Het verhaal zit vol met flashbacks waarin we te zien krijgen hoe Oliver Queen onze held

van dienst wordt. Wat het zo zalig maakt (een keer wat anders) dat onze held en co geen

abnormale superkrachten bezit.

Speciale effecten werden gebruikt wanneer het echt niet anders kan ... zo zijn bv de

gevecht scènes en het lopen over de daken echt realistisch gebracht.

De gevechten (puike choreografie) en vuurgevechten werden fraai in beeld gebracht

en als onze 'held' zijn pijl en boog bovenhaalt leverde dit adembenemende scènes op.

Een gemaskerde wreker ... , zo noemt iedereen onze gemaskerde held.

De cast met name Stephen Amell (Oliver Queen), Katie Cassidy (Laurel),

David Ramsey (John), Willa Holland (Thea Queen), Paul Blackthorne (Lance),

Manu Bennett (Slade), Susanna Thompson (Moira), Kelly Hu (China White),

Emily Bett Rickards (Felicity) ... zitten allemaal heerlijk in hun rollen.

Acteur Jeffrey C. Robinson alias Deathstroke duikt hier ook enkele afleveringen op !

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Het waren drie vermakelijke weken. Prima serie met duidelijke en overtuigende characters. Voldoende emotie en diepgang bij iedereen die er toe doet, dat wil nog al eens te vaak niet zo zijn bij series. Flashbacks waren een leuke en in mijn optiek noodzakelijke toevoeging; het schept zoveel meer duidelijkheid. Actie scenes waren ook boven gemiddeld.

En Manu Bennett, begint na The Hobbit, Spartacus en nu Arrow, toch een favorietje te worden inmiddels. Hij komt dit seizoen naar Ringcon net over de grens; ik zou bijna overwegen om hem te gaan ontmoeten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bijna halverwege seizoen 2, maar wat is dit een lekker seizoen, zeg. Lekker tempo, niet te veel standalone eps, maar gewoon veel rode draad.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg tevreden met de castadditions van Brandon Routh (The Atom), Devon Aoki (Katana) en Peter Stormare (Count Vertigo).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

David Cubitt zal Mark Shaw (Manhunter) gaan vertolken. Ik had liever Kate Spencer gezien maar toch nice.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Kan niet wachten!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Austin Butler (ja, het vriendje van) heeft een recurring role in Arrow bemachtigd. Fijne aanwinst en een gladde jongen is 'm wel toevertrouwd.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Het vriendje van? Gerard?

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Prima begin van seizoen 3. Vooral dat eind was shocking. Who killed Sara?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sterke opener. Dat Sara al zo snel weer terugkwam was wel een simpel optelsommetje. En het einde! Ra's al Ghul dus de main villain dit seizoen, sweet! Hong Kong flashbacks werkten nog niet voor me, maar gaat me zonder twijfel weer bevallen. Ik kan niet wachten tot dat Arrow weer haar tempo te pakken heeft, meest vermakelijke show out there. Fijn ook dat de timelines van The Flash en Arrow in beiden episodes kruisen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Fascinerend. Vind Arrow echt zo ongeveer het slechtste wat er de afgelopen jaren is uit gekomen qua nieuwe grote series, maar als ik de reacties hier zo lees, lijkt het ineens een meesterwerk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Snap ik wel. Je moet wel tegen comic-book esthetiek kunnen. Want er is imho nog geen film/serie geweest (misschien X-men: DofP) die een comicesque narratiestructuur heeft weten te vertalen naar een live-action counterpart.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Is het weer begonnen op Veronica ?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vind het vooral zo'n enorm hoog soap en terugkerende doden hebben, dat ik het allemaal niet meer serieus kon nemen.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

606 wrote:
Is het weer begonnen op Veronica ?

Volgens mij niet, maar zij zullen ongetwijfeld het derde seizoen vast ook wel oppikken.

Prima eerste aflevering van het derde seizoen die gelijk knallend van start gaat. De nieuwe Vertigo was als bedreiging vele malen overtuigender dan de vorige, dus dat was een pluspunt. Heb op zich niet zo veel moeite met "Olicity", maar hoeft voor mij op zich niet. Leuk ook om Brandon Routh als Ray Palmer voorbij te zien, waardoor The Atom een mogelijkheid wordt. Of gewoon keihard Superman. Roy in Arsenal gewaad valt ook in de smaak en had goede actiescènes. Minpuntje voor mij was toch het einde. Uiteraard lag het voor de hand dat zuslief de mantel oppakt, maar dit was wel erg obvious en enigszinds gehaast, zo vroeg in het seizoen. Ach, het is te vergeven. Morgen weer een nieuwe aflevering.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vette nieuwe episode, beste van het seizoen met een sterk staaltje acting van Felicity. Wel een interessant, maar fucked up einde Roy/Arsenal is erg cool, zou het jammer vinden als ie in conflict raakt met zijn matties...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhoudend seizoen voorlopig maar nu eindelijk de main villain zijn screentime gehad heeft kan het gaan beginnen. Nog niet helemaal zeker wat ik van deze Ra's al Ghul vindt, maar daar zal ik me eens overg aan buigen over een paar afleveringen. Weet niet of ik Cassidy zo geschikt vindt als Black Canary maar dat moet de tijd maar uitwijzen, loop er nog niet zo warm voor.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de kijkers die The Flash niet kijken, de laatste episode (s01E08) zal je niet mogen missen. Het is een crossover episode maar met essentiële narratieve ontwikkeling voor het Arrow universum. En wat een episode. Firestorm en Oliver's baby's momma. Shit.

blackcat13

• 660 messages
  • 136 votes

Aflevering van deze week gaat gaaf worden denk ik. Oliver Queen vs Ra's al Ghul met volgens de geruchten een negatieve afloop voor onze held. Ik ben benieuwd!

Tot nu toe vind ik dit derde seizoen maar matigjes maar dat was met seizoen 2 ook zo in het begin en die begon echt goed te worden toen Deadstroke zijn entree maakte. Dus ik heb er alle vertrouwen in!

Beide crossover episodes van Flash en Arrow waren trouwens ook gaaf, ik kijk geen Flash maar moest deze natuurlijk wel even meepikken.

blackcat13

• 660 messages
  • 136 votes

Iemand hier de mid-finale van Arrow al gechecked?

Hij was mooi!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beter worden mid-season finales niet. Mooie hommage aan Batman en vind het toch wel aangenaam de lijntjes die ze gaan opzetten. Green Arrow heeft dan ook één van de tofste resurrection segmenten in DC history, dus sta er ook niet onwelwillend tegenover. De setup is toch wel veelbelovend en gedurfd, waarschijnlijk meer Arsenal en ik zie zelfs The Atom het wel voor een tijd overnemen van Oliver, en dat ie dan misschien terugkeerd in de season finale. Quiver storyline?

Anyway, hoe ze verder gaan valt te bezien maar wat vast staat is dat Guggenheim enorm veel lef heeft getoond.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Vorige week begonnen aan de serie. Vind m leuk, maar niet echt goed. Vermakelijk en intrigerend genoeg bij de cliffhangers om te blijven kijken, maar je moet er wel je best voor doen. Er zijn nogal wat zaken waar je niet teveel over na moet denken om de hele serie niet als belachelijk te verslijten. Dat gaat me overigens prima af, het enige waar ik me aan erger zijn de badguys. Vrijwel allemaal dertigers met een dikke bankrekening en een persoonlijkheidsstoornis. De badguys in The Blacklist geven die serie extra schwung, dat mis ik hier wel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.