- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Arrow (The CW)
Arrow (The CW)
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Even inkomen. Zo rond het midden van het eerste seizoen begint het pas echt vorm te krijgen. Ik moest me er in het begin ook even toezetten, maar nu vind ik het geweldig (ben nu halverwege seizoen 2)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn goed, met allebei totaal onverwachte eindes.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
wat is dit ?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Dat zijn minisodes (Zo noemde je dat volgens mij) en die zijn te vinden op Youtube. Volgens mij was het niet van echt hoge kwaliteit..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat zijn minisodes (Zo noemde je dat volgens mij) en die zijn te vinden op Youtube. Volgens mij was het niet van echt hoge kwaliteit..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waarom staat Arrow vanavond niet in de tv gids ? afleveringen zijn toch niet klaar ?
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Wat is Arrow dit seizoen toch goed, vooral vanaf de mid-seasonfinale. Ra's al Ghul 
Smallprint84
-
- 219 messages
- 1740 votes
Waarom staat Arrow vanavond niet in de tv gids ? afleveringen zijn toch niet klaar ?
Oh, dat kwam de laatste keer in beeld. Het gaat weer verder met S3 in maart dacht ik en wordt ook weer terug verplaatst naar de zondag avond.
Wanneer Gotham weer verder gaat is onbekend. Goed de gids in de gaten houden dan!
Smallprint84
-
- 219 messages
- 1740 votes
Ja, gisteren weer begonnen, met een strak gastoptreden van de Flash!
Jammer, dat alleen de Flash hier nog niet op tv is te zien. Had toch t gevoel dat je wat gemist hebt gister.
Weet iemand hier wat van wanneer de serie ook wordt uitgezonden op tv?
Smallprint84
-
- 219 messages
- 1740 votes
Ik zie wel dat bij Bol het 1e seizoen binnenkort uitkomt op dvd (ook blu-ray!!).
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Geen idee maar vind Flash een miskleun net als Breakin Bad. Oninteressant en matige acteurs.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Geen idee maar vind Flash een miskleun net als Breakin Bad. Oninteressant en matige acteurs.
Grapjas.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Toch is het zo. Bij Breakin Bad was ik al naar 7 afleveringen afgehaakt. Das vrij lang want heb vaak al bij de eerste twee afleveringen een idee of het wat is.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Opzich kan ik me dat goed voorstellen. Ik vind de serie ook bij lange na niet zo briljant als veel mensen wel vinden. Slecht acteerwerk vind ik het echter niet.
Wat betreft Arrow, je moet er even doorheen en je moet er inkomen. Pas vanaf de 2e helft van seizoen 1 begint de pret en lijkt de serie zijn koers gevonden te hebben.
seizoen 2 is vooral erg sterk en 3 houdt die lijn mooi vast. Arrow is wel een vaste waarde geworden om te kijken voor mij.
The Flash daarentegen lijkt ook hetzelfde pad te bewandelen. In het begin erg matig, erger als Arrow, maar het schijnt beter te worden
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik zie Arrow als vermaak maar hoogstaand is het niet. Vergeleken met series als GOT of Banshee is het vrij simpel.
Waar ik mij het meest aan stoor zijn de constante herhalingen van bepaalde clichés.
Ik vond het begin niet vervelend van deze serie maar was na één seizoen wel gestopt en ben het later verder gaan kijken.
Ik vind dat een serie voor mijn gevoel iets pakkends moet hebben. Iets dat je aandacht blijft vasthouden. Is dat niet het geval dan haak ik af.
Ik hou zelf ook van aparte series zoals Lost, Fringe, Leftovers of Utopia (UK)
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Arrow Spin-Off trailer
Alleen lezen als je de finale van seizoen 3 van Arrow al hebt gezien.
Ben wel een beetje blij dat dit seizoen voorbij is. Nog steeds vermakelijk, maar een enorme stap terug na de zeer sterke eerste twee seizoenen. Het voelde soms haast niet meer als dezelfde show en dat terwijl het seizoen nog best in de goede richting leek te gaan. De Felicity/Oliver romance was overigens ook echt vreselijk en bleek gewoon niet te werken. Het was irritant en mist alle chemie die Sara/Oliver hadden. Ook de costuums en de vijanden waren dit seizoen wat uitgeblust, al had Ra's nog wel z'n momentjes. Gelukkig wel een beter wordende Laurel (niet meer zo gruwelijk irritant als voorheen) en het team dat nu eens een beetje op de schop gaat. Ik hoop overigens ook op wat minder random Flash/DC tie-ins. Soms zijn ze leuk, maar toch vooral te out-of-place terwijl zowel The Flash als Arrow dat niet nodig hebben, wat mij betreft. Als ze dat toch willen doen, laat er dan in ieder geval wat opbouw inzitten. En zo'n Flash in de dungeons van Nanda Parbat past toch ook totaal niet?
Desalniettemin me wel weer prima vermaakt elke donderdag en kijk ik toch wel uit naar wat volgende seizoen weer gaat bieden. Ik neem aan dat Oliver's zoon en diens moeder ook eindelijk hun opwachting gaan maken.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Ja het seizoen begon nog best aardig en had ook zeker zijn momenten. Maar toch wel het minste van de drie. Seizoen twee staat met stip aan top.
Ra's werkte voor mij niet helemaal als bad guy. Zijn einde was trouwens helemaal te belachelijk voor woorden, bracht echt geen spanning met zich mee. Grote pluspunt dit seizoen was de ontwikkeling van Thea, maar ook wel van het team. Vind het fijn dat de serie niet ellendig lang om heen draait dat mensen bijna door hebben wie de arrow is, maar dat vaak vrij vlot doen.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik wens iedereen nog veel plezier met deze serie maar na een vrij matig seizoen 3 houdt het voor mij op.
Grootste ergernissen zijn de clichés, crossovers met Flash en toch wel falende cast die niet echt noemenswaardig acteer prestaties leveren.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik de draad weer opgepakt heb en heb er achteraf best spijt van.
Decec
-
- 6741 messages
- 8582 votes
Echt spannend serie.. nu ben ik bezig met seizoen 2
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Oh mijn god, die Green Lantern reference 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Seizoen 4 is begonnen. new suit, new badguy, Amell die z'n vakantie met Felicity toch al snel weer voor gezien houdt... Meer van hetzelfde, maar toch met een poging een en ander weer in een nieuw formaat te gieten. Het is jammer dat Felicity zo op de zenuwen werkt, want voor de rest is de serie nog steeds vermakelijk. Het niveau van seizoen 1 en 2 wordt echter niet meer gehaald, en ik hoop dan ook dat deze serie geen roemloze dood zal sterven. Nog een seizoen knallen en er dan een einde aan breien?
Cinemaniak
-
- 566 messages
- 513 votes
Ik ben nu iets over de helft van seizoen 1 en kijkt op zich wel lekker weg. Ik verwonder mij echt over het bedroevende acteren van de hoofdrolspelers. Cheesy, pijnlijk oppervlakkig en zelfs wat onbedoeld 'over the top'.
Komt hier nog enigszins verbetering in?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 is sterker, vond ik. Mede dankzij Manu Bennett.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Laatste aflevering (s04e08) wist mij zeer goed te bekoren. Verreweg de beste ep van dit seizoen tot nu toe. Goede plotlijn over Olivers zoon en een fijne cross-over met the Flash en TLOY
NIB
-
- 2 messages
- 0 votes
Oke, ik ben echt even helemaal in de war. Wellicht dat iemand hier mij kan helpen wat dingen op te helderen.
Ik kijk Arrow online en kijk elke week de nieuwe aflevering.
De laatste aflevering die ik heb gezien was seizoen 4, aflevering 7 (Brotherhood).
Ik wou de nieuwe aflevering kijken, aflevering 8 > Legends of yesterday, en ik snap er werkelijk waar helemaal geen klap meer van.
Ineens allemaal nieuwe personage's, bij de inleiding wordt er gezegd "previous on Arrow and the Flash". The flash? Wtf? Ik heb schijnbaar iets gemist.
Ik kan het echt even allemaal niet plaatsen..
Nu heb ik The flash ook online gevonden en ben ik begonnen met kijken, maar er zijn twee seizoenen. Moet ik alle aflevering van The Flash gaan kijken voor ik snap waar aflevering 8, seizoen 4 van Arrow over gaat? Of moet ik nog meer series gaan kijken die overlap hebben met Arrow. Ik zie namelijk ook iets staan (laatste post) over TLOY? Wat dat dan ook moge zijn..
Ook zag ik (in dit topic) ineens dingen voorbij komen over Oliver zijn zoon. Zijn zoon? Huh? Heb ik klaarblijkelijk ook gemist.
Ik ben de weg in ieder geval even goed kwijt.
Kan iemand mij even helpen? Wordt er bijna een beetje chagrijnig van, hehe.
Vriendelijke groet.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als je een trouwe kijker van Arrow bent, moet je The Flash al veel eerder voorbij hebben zien komen. Er zijn al eerder crossovers geweest tussen de twee series. Maar inderdaad, The Flash is een andere serie die zich in dezelfde wereld afspeelt en af en toe komen ze bij elkaar op bezoek.
Pas wel op met spoilers. Seriegevoelige informatie graag tussen spoiler tags.
NIB
-
- 2 messages
- 0 votes
Ja Barry is wel vaker voorbij gekomen inderdaad, maar ik zie niet niet in hoe ik had moeten voorzien dat ze een hele serie om hem heen hebben gebouwd?
Bedankt voor de tip en je reactie, alhoewel het niet echt een antwoord op mijn vraag was,