• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Arrow (The CW)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Arrow, gebaseerd op de ondergewaardeerde comic Green Arrow. Dat is al aangenaam opvallend maar ook duidelijk dat The CW haar imago wil ver-volwassenen. Erg verheugd met CW's keuze voor Green Arrow, dat het niet het station is waar mijn voorkeuren liggen neem ik maar voor lief. Vol goede hoop na de presentatie op comic-con. Amell is een ideale Oliver Queen en met Emily Rickards, Katie Cassidy en Willa Holland heb je een prima complementerende cast.

Voor de comicliefhebbers, en vooral voor DC liefhebbers, aangezien veel DC chars compleet genegeerd worden door hollywood. Die hebben liever mediocre Marvel meuk. Woensdagnacht de premiere. Zin in .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, die heb ik ook op mn lijstje staan. Ben er wel benieuwd naar. weet verder weinig van Green Arrow, dus ik heb nog geen vooroordeel klaar of het wel of niet goed zal worden. Ik laat me verrassen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Die dude lijkt wel verdomd veel op die van Assasin's Creed (de spellen)? Toeval?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wel een hele algemene overeenkomst. Green Arrow en 'hoods' zijn geen onbekende combinatie.

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Deze ga ik ook een kans geven. Er zijn nog niet echt heel veel nieuwe series die de moeite waarde zijn, hopelijk is dit er wel een.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Uitstekende pilot. Green Arrow is al één van de meest ondergewaardeerde comic heroes en toch wel tof dat the CW dit zelf ook in ziet. Production value is hoog, Amell is echt een sublieme Oliver Queen en ben zeer te spreken over de origin story die ze 'm mee gegeven hebben.Ook het plot met intriges binnen de familie ben ik verheugd, veel fijne referenties, opbouw en structuur is zeer goed en Cassidy is een prima love interest.

Actie segmenten waren ook sterk gechoreografeerd en doen niet onder voor de gemiddelde comic verfilming (Arrow is zelfs vele malen enerverender) en ook de sound design is grandioos. Toch wel blij dat er toch nog zoveel creativiteit inzit, heeft ook wel te maken met het gebrek aan goed bronmateriaal om je serie op te baseren. Serie doet ook alles wat het moet doen en The CW heeft heel verrassend een erg volwassen serie in bezit.

O ja en de korte glimp van Deathstroke's masker . Ook al bekend gemaakt hoe Deathstroke er in de serie uit zal zien. Wat een magistrale live action overgang heeft ie gemaakt. waarvoor ode. Eat this Nolan! Meer graag! Voor degene die allergisch zijn voor comic cliches, blijf maar weg.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ik hoor hier alleen maar erg positieve geluiden over van mijn Amerikaanse vrienden.

Ben zeer benieuwd

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, zeer toffe pilot! Goede actie, mooie dames, interessant verhaal, mooi in beeld gebracht.

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Pilot gezien en die was erg goed. Revenge meets Batman. Lekker veel actie, goed acteerwerk en de spanning was ook aanwezig. Gelukkig zijn de ratings ook zeer goed voor The CW. Ik ben echt benieuwd hoe ze dit uit gaan werken. Dit kan weleens een topper worden.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ik ga hier ook in mee. Prima pilot met genoeg intrige om de spanning er een groot aantal afleveringen in te houden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoop wel dat ze ervoor kiezen om van Cassidy geen Black Canary te maken.

caelers8

• 83 messages
  • 178 votes

Gister de 1ste aflevering gezien, en ik heb gemengde gevoelens. Het verhaal is opzich prima, maar de manier waarop het verhaal af en toe afgewerkt wordt valt tegen (net als de acteerprestaties af en toe). Na een kwartier had ik al genoeg gezien voor 2 afleveringen, het verhaal werd er allemaal veel te snel doorheen gejast. Jammer, want zoals gezegd is het verhaal interessant, en de actie goed.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Net de eerste aflevering gezien en ik vond het erg vermakelijk, en nee niet alleen door de enorm sexy acteur die Oliver speelt Opbouw was goed, met vlagen spannend, ook erg sfeervol en het plot is best boeiend. Hoop alleen dat de uitvoering van het afwerken van een 'revenge list' wat beter uitgewerkt word dan in de serie Revenge, daar werd het namelijk al snel saai. Maar goede cast en snelle actie ook, ja kan best wat zijn. Ga het zeker verder kijken

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik vond het drie keer niks

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

2e episode:

Leuke aflevering weer. Opnieuw lekker veel actie en ook weer de nodige flashbacks van zijn tijd op het eiland. Natuurlijk is het ongeloofwaardig dat hij bijna niet geraakt wordt, maar daar erger ik me eigenlijk totaal niet aan. Die vrouw waar hij op het einde tegen vocht was nog wel redelijk gelijkwaardig en toen kreeg hij ook een paar rake klappen te verduren.

Ratings in de VS blijven gelukkig ook redelijk stabiel, dus wat mij betreft is dit zeker een blijvertje

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Naomi Watts wrote:

Voor de comicliefhebbers, en vooral voor DC liefhebbers, aangezien veel DC chars compleet genegeerd worden door hollywood. Die hebben liever mediocre Marvel meuk.

Uiteraard ben ik het hierover precies niet met je eens en geldt voor mij het tegengestelde. De pilot vond ik wel potentie hebben en ga deze serie dan ook zeker volgen, maar het is wel weer de zoveelste Batman kloon. Ik wist niet dat een karakter van DC was, maar had wel sterk het vermoeden dat het gebaseerd was op de DC filosofie: miljonair met een nachtelijk alter-ego. In dit geval een combo van Batman en Robin Hood. Maar gelukkig wordt daar in de serie ook de draak mee gestoken! Dit kan het geheel wel sterk ten goede komen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Weinig aan. Slappe hoofdrolspeler, slappe bijkarakters. Mooie dames pfff. Snap dat nooit zo goed bij dit soort series. Stoppen ze er een paar "mooie" dames in. Maar een beetje charisma of wat echte curves ho maar. Ik geef het niet lang. Mis een beetje goede leading character in de nieuwe lichting series dit jaar. Sowieso moeten ze bij de cable networks die pretty boy of girl casting laten vallen. Bryan Craston, Edie Falco, Michael C. Hall, Larry David. Alleen verre van pretty boy of girl maar tillen allen hun serie naar een hoger niveau.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Net de 2e aflevering gezien en ik moet eerlijk zeggen dat het me zal verbazen als deze serie een lang leven is beschoren...

Hoewel het boeiend genoeg is om te kijken, is het moeilijk te voorspellen of dat ook zo blijft. Ik ben bang van niet en dat het dezelfde kant op gaat als Alcatraz. Iedere aflevering 1 persoon pakken en maar niets van het achterliggende verhaal wijzer worden. Als dat gebeurd komen er hoog uit 8 afleveringen en is het gebeurd met Arrow...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tweede aflevering was helaas wat minder. Blijf het zeker volgen, maar de vaart was er deze ep een beetje uit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima follow up. De vraag blijft hoelang ze de "list" set-up boeiend kunnen houden, maar even afwachten wat ze daarop bedenken. Voor de rest blijft het gewoon een oerdegelijke serie met een enorme production value. Hoop dat er nog wel wat meer comic references komen maar het comic handboek wordt prima gevolgd. Het mag allemaal wat trager en een story arc over meerdere episodes zal ook geen kwaad kunnen. Afwachten waar ze de komende episodes mee op de proppen komen. Verwacht wel veel van Deathstroke.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Naomi Watts wrote:

Prima follow up. De vraag blijft hoelang ze de "list" set-up boeiend kunnen houden, maar even afwachten wat ze daarop bedenken.

Dat is dus precies waarom ik bang ben voor "Alcatraz"-ontwikkelingen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kende die serie niet dus wist niet wat je bedoelde maar nu wel. Het is inderdaad zo'n beetje halverwege als we weten waar Arrow precies staat.

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Arrow krijgt een vol seizoen, dus 22 afleveringen.

‘Arrow’ Gets Full Season From The CW - TVLine

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is toch standaard bij The CW?

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Naomi Watts wrote:

Is toch standaard bij The CW?

Geen idee. Ik kijk verder nooit series van The CW.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

de eerste 3 afleveringen bevallen tot een bepaalde hoogte. Maar ben wel erg benieuwd welke kant dit op gaat. voor mensen die de comics kennen: is hij daar ook lid van de Russische mafia?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tot nu toe raakt Arrow niet in het slop dat je zou verwachtte. Nu spelen ze over een aantal episodes al een story arc uit, een hele goede ontwikkeling. De vecht choreografie ook erg tof tot dusver (Deathstroke ). Blijft qua audio design ook erg sterk en op de soms tenenkrommende CW concessies volgt het de comical numbers by the book. Enorme production value. Nee, Arrow toont nog geen tekenen van dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Serie houdt zich nog steeds prima staande. De standalone opzet is er nog steeds maar het Arrow universum begint wel steeds meer vorm te krijgen. De kant waar het naartoe gaat is voorlopig nog zeer de moeite waard. De high production value blijft ook erg fijn. Geen hoogstaande serie maar wel een heel erg solide tussendoortje.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Mee eens, ik kijk er weekelijks met plezier naar! En dat terwijl het om een DC Comics karakter gaat, die kunnen me normaal gesproken helemáál niet boeien!

Nu weer een paar weken wachten totdat het weer verder gaat...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

03-02 start deze op Veronica

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.