• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.048 votes
Profile

Arrow (The CW)

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Na 5 afleveringen vind ik het wel weer gezegend. Ik stop, het is het allemaal net niet.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Vanavond de eerste 2 afleveringen gezien.

Niet onaardig tot nu toe.

Maar ook wel een paar mindere elementen ( o.a. vriendin, en haar vader die bij de politie is, maar die allesbehalve overtuigend overkomt)

Benieuwd hoe lang ik het aardig blijf vinden.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ik heb vanavond de eerste 2 afleveringen gezien.

vond het wel lekker wegkijken en oliver queen wat een lekker ding zeg...toch mooi

meegenomen.

vond het niet onaardig.

volgende week ga ik zeker weer kijken.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

stinissen wrote:

Ik vond het drie keer niks

Het is ook drie keer niks.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb me wel aardig vermaakt, het is eens wat anders een man met pijl en boog.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zeer vermakelijk, maar ook erg veel fouten en slechte eigenschappen. Acteerwerk, regie, story eigenlijk klopt niks voor de volle 100%. Maar omdat het snel wegkijkt vergeet je dit gauw.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Net pilot en ep2 gezien...vermakelijk! Kan ik niet zeggen over Cassidy. Wat een vreselijke actrice. Kon haar in Gossip Girl (ooit een guilty pleasure) ook niet hebben. Amell daarentegen is leuk om tegen aan te kijken.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Aantal afleveringen gezien, nergens memorabel maar 't hoge tempo maakt 't degelijk kijkbaar. Dat dit een CW product is overigens straalt er wel vanaf; elke functie in Starling City wordt blijkbaar ingevuld door een belachelijk, aantrekkelijke persoon, met dat IT-huppelkutje als hoogtepunt. Schaamteloze casting.

Obsessie van Cassidy's vader begint onderhand ook een beetje vermoeiend te worden; mochten ze daarvan tegen 't einde van 't seizoen nog niet afgestapt van zijn kap ik hier snel mee.

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Pitakaas wrote:

Na 5 afleveringen vind ik het wel weer gezegend. Ik stop, het is het allemaal net niet.

. Je hebt helemaal gelijk! Tissutnetnie.... Het verhaal trok me wel, weer eens iets anders.. maar nee... Ik ben na afl. 4 gestopt. Teveel " toevalligheden " teveel kleine eigenlijk domme foutjes waaraan ik me dan ga ergeren! Jammer, maar leuk geprobeerd!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Wat is-ie toch lekker in zijn leren pak!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heeft ie tegenwoordig in de serie kleren aan? .

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Yeah! Fijne combi van suits, leer, casual, outdoor-ish en zo nu en dan kleerloos

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Wat ik eigenlijk het leukste vind zijn de flashbacks en natuurlijk Cassidy ofcourse (trouwens een van de weinige dames waarbij dun geëpileerde wenkbrauwen staan).

Voor de rest kijkt het wel vlot weg en is dus wel vermakelijk.

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Naomi Watts wrote:

Heeft ie tegenwoordig in de serie kleren aan? .

Ik kijk eigenlijk vooral omdat hij dat vaak niet doet

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ontdek nu pas dat (Green) Arrow een bekende superhero is en al lang bestaat in verschillende vormen. Interessant.

Dat dat ook voor de film Red geldt, is ook nieuw.

Gaat een wereld voor me open

huiguh

• 429 messages
  • 2402 votes

de pilot gezien, maar daar blijft het voor mij ook bij.

Totaal niet mijn ding

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Ik ben inmiddels afgehaakt,wordt nu nogal afgezaagd.

Vind de personages rondom Oliver Queen, niet leuk en overtuigend.

Ik vind dat het nu saai begint te worden.

My name is Oliver Queen......ja ja nu weten we het wel

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Idem, ik heb het ook wel gezien na een aflevering of vier.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Afgehaakt na de vorige aflevering te hebben gezien. Ik zie echt niks vernieuwends

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik blijf het wel volgens, hou er wel van, toch heeft het iets voor mij om het te blijven volgen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

+1

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Dit is wat ik zei over aflevering 18, maar het geldt even goed als mijn algemene mening over de serie:

The serie goes here badly wrong. Since when does a rich boy have more reasons to be the hero then someone who lost his wife to scum? I'm not saying that what the 'Judge, Jury, Executioner' guy did was good, but he had more valid motivations to do such things then Olliver. But that's the lack of this serie; all of those white knights are hypocrites who have no reasons at all to save the world. Quite annoying.

Ik denk dat ik na seizoen één stop met deze serie.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

dat vind ik juist de 'kracht' van de serie.

er is geen duidelijk moraal en vergeet niet dit is een serie gebaseerd op een stripwereld.....

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Precies, eindelijk een held die het niet erg vindt om mensen dood te schieten. Het is geen top serie, maar hij kijkt lekker weg. De serie wordt wel steeds beter naar het einde van het seizoen.

Them

• 9 messages
  • 154 votes

Hier kom ik dus gewoon niet doorheen. Stukgelopen op aflevering 10.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Grrrr waarom stopt het nu voor formule 1

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Ben deze serie twijfelachtig begonnen. Gebruikte het meer even als tussendoortje.

Maar gaandeweg seizoen 1 wordt het beter. Zeker de laatste afleveringen. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk van de finale was. Dit doet me uitkijken naar seizoen 2.

Het is absoluut geen top serie, maar wel vermakelijk. Voor mensen die kijken en twijfelen of ze door gaan zou ik door gaan aanraden. Het lijkt of ze de vibe zochten en langzaam aan het vinden zijn.

Smallprint84

• 219 messages
  • 1740 votes

Heh, S1 is nu uitgebracht op dvd!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bluray eindelijk op de mat geploft en blij dat ik het weer kan oppikken. Sound-design is toch wel uitermate sterk. De reimagination van het DC universum werkt wonderbaarlijk goed. Dit is nog maar de opzet, waar de schrijvers en cast hun stride prima vinden en zichzelf verbeteren. Met seizoen 2 gaat het pas beginnen. Bluray is een must, vooral hier. Samen met True Blood en Game of Thrones toch wel het beste audio design.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Met seizoen 2 gaat het inderdaad pas beginnen, afgelopen episode met de entree van Ra's al Ghul

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.