- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Er komt geen...ik herhaal geen...ik herhaal GEEN nieuwe episode vandaag. Alleen een recap of zoiets.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Geen idee. Maar JWoww op Twitter:
No new episode tonight, but there is an after hours show at 11pm on MTV. Recap of the last episode.. Jersey Shore Season 4, Episode 5 Recap: Che Cosa? - Jersey Shore - wetpaint.com
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een recap-episode dus. Nja, beter als helemaal geen episode, maar ik baal toch wel een beetje. Had mezelf er zo op verheugd!
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Wat betreft die stopwoordjes. Ik gebruik YEAH BUDDY, T-shirt Time, Burgers for the boys, OH YEAH WAKE-UP YEAH dagelijks. Héérlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Burgers for the Boys is ook echt geweldig ja
I love Pauly.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Mijn vriendengroep gebruikte al veel eerder biertjes voor de boys, omdat onze favoriete kroegbaas in Amsterdam dat altijd zei
. Pauly is na-aper!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben nu die Afterhours show aan het kijken. Is een soort reunion, maar dan tussendoor.
Beetje vreemd, maar goed. Opzich wel leuk. Een episode had ik leuker gevonden, maar beter iets dan niets.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Nu weer een week wachten op een nieuwe episode. De after hours show vind ik nooit iets aan , dit keer was het ook niets speciaals
Toch verslavend dat Jersey Shore.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond de After Hours show ook niet zo heel bijzonder dit keer. Wat wel leuk was, was de preview voor de rest van het seizoen aan het eind. En holy shit, wat ziet dat er goed uit! 
Vooral met Snooki krijgen we zo te zien nog een hoop drama te zien. Bring it on!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt joh, ik liep door de stad vandaag en realiseerde me dat ik echt teveel heb gekeken. Ik zag plots overal 'Situation's' en 'Sammi's' rondlopen. Heel irritant.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Wat een onaantrekkelijke aflevering was me dat zeg.
Al van het begin van dit seizoen keek ik uit naar dat 'grote' gevecht en dan blijkt het dat het enkel maar 'duwen en trekken' is. En wat voor lompe idioot is Mike wel niet. En ik heb het helemaal gehad met dat drama en puberaal gedoe tussen Ron en Sammie. Het was beter geweest als Ron vertrok, maar aan de andere kant is Ron, als die single is, toch wel een leuk karakter in de groep. Sam mag van mij zeker de groep verlaten. Haar drama verpest al heel het seizoen de groepsfeer.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Ronny is baas
Geef hem altijd gelijk t.o.v. de ruzies met Sammi. Vind elk karakter iets toevoegen en zou niet willen dat er ook maar een van hen weg ging. Ja de eerste twee seizoenen met Angelina, dat was me toch een takkewijf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een ontiegelijk !@#$%^&, die Tom. Net gezien dat Jwoww terug naar huis ging en wat ze daar aantrof. Jezus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is dit tegenwoordig zo'n grote hit ofzo? Zie elke dag wel nieuwe berichten bij dit topic staan..
Heb wel bij South Park de parodie aflevering gezien. http://screencrave.frsucrave.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/10/South-Park-Jersey-Shore-15-10-10-kc.jpg
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja sinds ik elke dag dit topic volspam wel ja. 
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Heb die south park aflevering ook gezien 
Komt de volgende aflevering nu morgen uit of moeten we weer tot donderdag
(of vrijdag
)wachten?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zoals ik het nu kan zien, komt het morgen niet. Maar soms verandert dat nog ofzo, is al vaker geweest. Ik ben ook erg benieuwd, dus als iemand het antwoord heeft dan hoor ik het ook graag. 
@Eline: Wat vond je van Where's the beach? 
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Komt a.s. donderdag pas een nieuwe, dus dat wordt vrijdag kijken voor ons hier in NL!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beetje hysterisch, maar minder dan ik er van gedacht had. Beetje dom wel. 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
En de mensen maar denken dat Italianen ook nog echt zo zijn lol. Koppig wel maar dit is echt puur Amerikaans vermaak meer niet en niet minder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik helemaal blij dat Sammi naar huis was, komt ze na één aflevering al terug. Jezus wat heb ik daar nou aan?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klaar met seizoen 3!
En Roger is liev.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeeh, Eline, je moet de preview van seizoen 4 echt eventjes kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Begonnen met seizoen 4, aangekomen bij aflevering 3.. maar vind het nog niet zo schitterend als ik hier las.
Komt misschien nog.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pauly is inderdaad een kloothommel geworden. Zonde.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb even met open mond gekeken naar het gevecht van Ronnie en Mike. Heavy. Toch, hoe achterbaks Mike ook is, Sam heeft ook altijd een groot aandeel in het verhaal. Ik werd helemaal emotioneel toen ik Snooki, JWoww en Deena zag huilen, en daarna Vinny.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Leuke nieuwe episode weer. Mike die nog steeds loopt te piepen en lachen in de club als Deena en Nicole elkaar aanvallen
Sam en Ron zijn weer knap wispelturig, ben er ondertussen allang klaar mee.
En Jionni is een pussy
Wel benieuwd wanneer hij langs komt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind 'let's be honest' toch wel weer een geweldige vondst van Pauly en Vinny. En hoe ze die Guido's nadeden was