• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

Jersey Shore

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naar aanleiding van Oh Oh Tirol en naar aandringen van een vriend maar eens begonnen met Jersey Shore. Ze zijn net klaar met het 3e seizoen en hoewel ik op moment van schrijven pas bij 01.07 ben, vind ik het echt geweldig. De serie volgt 4 kerels en 4 meiden (allemaal van Italiaanse komaf) die hun zomervakantie aan de Jersey Shore doorbrengen. Grootste verschil met Tirol is dat dit niet gemaakt is dat deze lui veel toffer zijn. Niet gemaakt, diehard players, vechtersbazen, maar vaak wel om voor hun vriendengroep op te komen. Schrijnend ook als je beseft hoeveel hiervan is gekopieerd in Cherso/Tirol.

(afbeelding)

v.l.n.r. Sammi 'Sweetheart', Ronnie, Angelina, Pauly D, Nicole 'Snooki', Vinny, Jenny 'JWoww', Mike 'The Situation'

Persoonlijk vind ik Pauly D het leukst. Ligt het beste in de groep en komt het relaxte over op mij. The Situation is het grappigst, al is het maar omdat het een enorme egotripper is en hij áltijd op vrouwenjacht is. Om alleen zijn zelfverzekerde hoofd moet ik al lachen.

JWoww en Snooki zijn ook top, verschil tussen hun is dat JWoww uitdeelt en Snooki vaak vangt hehe. Die vuist in het gezicht van Snooki was wel zielig though. Sammi & Ronnie zijn een beetje de Sniper & Rose. Liggen wel vaak overhoop met elkaar maar komen steeds weer bij elkaar terug. De brede Ronnie kan ook flink uitdelen heb ik al weer gezien Angelina is na episode 3 of zo alweer vertrokken omdat ze niet goed in de groep lag. En Vinny heeft nog niks speciaals imo, behalve dat ie de vrouw van de baas had gepakt

Maar deze serie is in elk geval top, veel beter dan Cherso En Amerikaans, dus dat is sowieso veel groter en lomper met al die feesten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijne serie, S2 binnenkort maar weer oppakken. Wel de ongecensureerde versie, die uitzendingen zijn veel te 'kuis' gemaakt. Snooki, wat een heldin .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb het nog steeds geen kans gegeven omdat ik een beetje Oh oh Tirol moe ben en verwacht dat dit nog wel een flink stuk erger is, maar die JWoww vind ik wel interessant.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mwa, ik vond Sammi eerst het leukst overkomen, ook het knapst. Maar wat een dramaqueen zeg, gadverdamme. JWoww moet je wel geen ruzie mee hebben hehe.

Naomi Watts wrote:

Wel de ongecensureerde versie

Ja ik had dus een versie dat je een zwart beeld kreeg bij de klap van Snooki Weet niet wat ik dan nog meer mis in zo'n gecensureerde versie, maar gelukkig kende ik de flashfilmpjes al

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

JWoww .

Nee, dit is best slecht .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

DVD is zo rond de 15 euro, dat is de ongecensureerde versie. Nu er een topic is ga ik het maar eens overnieuw kijken, en ff per episode hier wat op planten.

Wat je mist? Veel gescheld, slaps en tieten .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb alle drie de seizoenen gezien (S2 zelfs helemaal ondertiteld) en het is inderdaad leuk tijdverdrijf, al begint het gedoe tussen Sam en Ronnie je na verloop van tijd aardig de keel uit te hangen, maar het wordt gelukkig zo erg dat je er alleen nog maar om kunt lachen, zo triest gewoon.

Pauly D is verreweg de leukste van het stel met z'n vele oneliners.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga het toch maar eens een kans geven dan. Kan altijd nog afhaken als het echt niets blijkt te zijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naomi Watts wrote:

Wat je mist? Veel gescheld, slaps en tieten .

Ik heb wel knokpartijen gezien. En gescheld zijn piepjes. Maar tieten heb ik niet gezien, ook geen blokjes zeg maar, dus die scenes zijn er helemaal uitgeknipt? (heb wel pas alleen de eerste 6 eps gezien). Toch maar even op zoek naar de ongecensureerde versie inderdaad. Amerikanen en hun censuur Toen ik in Amerika op vakantie was keek ik ook wel eens een film en iedere 'fuck' is gewoon een stilte. Toevallig hadden we South Park op staan, net een silent movie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Er wordt ook erg veel uitgeknipt op tv ja. In Amerika zijn ze daar heel erg in.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb de ongecensureerde versie nu in elk geval. Meteen 0107 even gekeken. JWoww Echt een stoere meid die goed voor haarzelf opkomt en ook voor Snooki klaarstaat.

'Can I have a roll, please?'

'Don't worry, you've got a couple.'

The Situation blijft een rare gast zeg, prachtig

Episode 0108 erachter aan. Dat gesprek tussen Daniëlle en Pauly D

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Op de een of andere manier trekt deze serie me totaal niet. Ik weet niet wat het is, ik vind de mensen gewoon echt niks aan en vaak ook vervelend om naar te kijken. Het is zo gemaakt, terwijl dat bij andere programma's ook wel zo is, maar hier komt dat anders over of zo. Zal het eens met mijn vriend meekijken, maar denk niet dat ik er echt wel van zal zijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zo, seizoen 1 zit erop. Heb ook 'The Reunion' gezien, erg leuk. Sammi die weer loopt te piepen Verder nog 'Before the Shore' en deleted scenes gezien, super! Op naar seizoen 2!

Ook weer de South Park episode 'It's a Jersey Thing' even opnieuw gekeken. Veel leuker nu, nu ik weet wat ze allemaal wel niet op de hak nemen. Geniaal!

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Iemand gister Comedy Central Roast of Donald Trump gezien? Dat optreden van The Situation! Wat ging die jongen af, zeg

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jammer dat er niet zoveel animo voor is. Ik heb nu in elk geval alles gezien, S1 t/m S3. Die lui krijgen tegenwoordig dus $100.000 per aflevering Ze zijn nu bezig met seizoen 4 opnemen wat zich afspeelt in Italië. Ik vind het in elk geval een topserie, ga het wel missen tot de eerste episodes van 4 weer verschijnen. Nog even op een rijtje van top naar flop:

De heren:

1. Pauly D - Steekt met kop en schouders boven de rest uit. Is altijd opgewekt en in voor een geintje. Volgens mij is hij slechts 1 of 2 keer boos geweest in 3 seizoenen, doet rare typetjes en stemmetjes na, altijd lachen die gast.

2. Vinnie - Maatje van Pauly, zelfde gevoel voor humor. Wingman van Pauly en andersom. Mooi om te zien hoe hoe echt hij is met zijn familie.

3. Mike 'The Situation' - De grootste player, hoewel die in S3 wat minder aanwezig is op dat gebied. Helaas ook een enorme egotripper wat vaak voor vermakelijke tv zorgt maar het wordt tijd dat ie eens in de spiegel kijkt. Tevens ook een verklikker, beetje jammer.

4. Ronnie - Als je afgaat op zijn brede uiterlijk denk je dat het de tough guy van het stel is. Op momenten is hij dat ook als hij zijn woede niet onder controle heeft en de boel sloopt of iemand op zijn bek slaat, maar in feite is hij het mietje van het stel. Hij wordt mentaal gesloopt door zijn relatie met bitch Sammi, maar hij is zo stom om steeds naar haar terug te keren.

De dames:

1. Jenni 'JWoww' - Absoluut mijn favoriete meid. Enorm veel sex appeal en het meest volwassen. Komt voor haarzelf op, heeft gevoel voor humor en staat klaar voor anderen. Best lullig ook om te zien hoe ze wordt bestolen door haar ex.

2. Nicole 'Snooki' - Beste vriendin in het huis met JWoww. Nogal kinderlijk, best cute, maar laat niet over zich heen lopen.

3. Deena - Nieuw in S3. Best lelijk, maar even groot, druk en onhandig als Snooki. Goede vervanger voor Angelina.

4. Angelina - Best een mooie meid, maar haar karakter is door en door verrot. Enorme egotripper, iedereen is schuldig behalve zij. Schijnheilig, stiekem en nog meer negatieve woorden. Het is niet voor niets dat ze 2x is weggepest. In S3 komt ze dan ook niet meer opdraven.

5. Sammi 'Sweetheart' - Hoewel ze haar beter Sammi 'I'm done, but I'm not' hadden kunnen noemen. Enorme hekel aan haar, het feit dat ik haar onder Angelina heb geplaatst zegt genoeg. Maakt Ronnie kapot maar zelf denkt ze nooit schuld te hebben. Enorm wispelturig, aansteller, egotripper, stiekem en een diva. Rijp voor een psychiater.

Topserie! Nu wachten op seizoen 4

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

FillumGek wrote:

doet rare typetjes en stemmetjes na, altijd lachen die gast.

Ik kan het tegenwoordig echt niet meer laten om voor het uitgaan in bijzijn van de groep heel hard 'T-Shirttttt timeee' te roepen of 's ochtends mensen met 'oh Yeah Wake Up Yeah!' wakker te maken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

''CABS R HEEEEREE!!"

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Yeah buddy! Busteddddddddddddddd.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik ben nu maar even vanaf het begin begonnen en wat is het genieten . Ik moet het natuurlijk gaan vergelijken met iets als Oh Oh, wat gewoon voor kleuters is in vergelijking met deze bazen serie. Ben nu bij episode 7 en heb nu al meer gezien dan je in 20 seizoenen Oh Oh tegen zult komen. Meer dan een handvol fights en lekker veel gekloot.

Briljante figuren, alleen Angelina (gelukkig al snel opgerot) en Sammi zijn echt verschikkelijk.. Jwowwwwww is geweldig en Snooki is de opperbazin. Zonde van Ronnie die er helemaal niet uit kan komen door die halve gare 'onschuldig' aan alles...snol .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jwoww en Snooki Tof dat het bevalt, Cherso stelt idd helemaal niks voor. En wordt nog leuk met Angelina en Sammi want die worden nog véééél irritanter in de volgende seizoenen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hehe ja ik heb al veel gezien op tv, vooral seizoen 2 dan denk ik waarin Angelina maar blijft doorgaan.. Seizoen 1 en 3 zijn voor het grootste deel nog onbekend.

Die Sammi die er een probleem van maakt dat ze een klein duwtje kreeg Ze bleef maar uitlokken en als het dan raak is dan is Ronnie uiteraard degene die het moet oplossen (en zo werd het ook). Zij kijkt nooit eens naar de positie van een ander, bah.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha je gaat haar haten Jeroen! Als ik zeg dat op dat moment de relatie tussen Ronnie en Sammi nog best goed is overdrijf ik niet. In seizoen 3 bereikt hun 'relatie' een enorm dieptepunt wat voor ons natuurlijk erg vermakelijk is hehe. Sammi is echt de verschrikkelijkste tv-persoonlijkheid sinds tijden Check ook de Reunion van seizoen 1 als je klaar bent, stelt ze zich ook enorm aan. Flink bord voor d'r kop haha. Maar gelukkig is er ook nog Pauly D!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Is dat gedoe met het slopen van haar bed in seizoen 3?

Pauly en Vinny

Edit: die cowboy die met Snooki meekwam is homo..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Met het bed inderdaad. Heb je al gezien dus, jammer

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ja op tv, gisteren of eergisteren . Was wel heftig, ben benieuwd naar alles wat daarvoor afspeelt!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Werkt ook echt verslavend, je wilt gewoon meteen alle afleveringen achter elkaar kijken Helaas ben ik er doorheen...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zijn er plannen voor meer seizoenen?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja, het vierde deel is op het moment aan het filmen in Italië. Na de zomer komen de eerste uitzendingen volgens mij. Krijgen $100.000 per episode om even los te gaan

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Oh yeah!

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.