- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het nieuwe seizoen komt er binnenkort aan en ik begin er toch weer enorm veel zin in te krijgen. Zag net op Twitter het volgende langskomen: Sammi Makeunder +interview.
Ze is behoorlijk mooi onder die dikke laag 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Gisteren tijdens het zappen even 10 minuten naar gekeken. Het zat - tot mijn verwachtingen - vol met schelden, ruzie maken, meisjes scoren, dramatisch doen (voornamelijk de vrouwen) en feesten. Het is wel grappig om ze te volgen, maar ik zou er niet van wakker liggen als ik dit allemaal zou missen.
Testresultaat:

Weet niet of ik ermee trots moet zijn...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ze is behoorlijk mooi onder die dikke laag
Don't care verder, ik kijk wel uit naar het volgende seizoen
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Jij vind haar mooier met die glimmende oranje laag? Kerel... 
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Ofnie, Sammi is er zeker op vooruit gegaan als ik de onderste foto bekijk. Daar zou ik wel wat drama voor over hebben als ik Ronny was 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eerste aflevering van het nieuwe seizoen beviel goed. Ouderwets drama, Snooki overheerst nog altijd samen met Mike maar vond het deze keer nergens irritant. Ben wel nieuwsgierig geworden naar meer. Toch wel lekker om deze serie weer te volgen.
Kon deze keer niet wachten met kijken, normaal bewaar ik 'm tot 's avonds tot mijn vriend thuis is en meekijkt, maar ik was te benieuwd. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Beviel idd goed. Leuk dat er weer een nieuw seizoen is! Best sneu voor Jionni dat hij zo naïef is t.o.v. Mike. The Unit, wat een gast 
Vinny lekker depressief, maar was al bekend dat ie hem naar huis nokte. Pauly D is toch wel weer het meest lachen. "Oooohhhh yeaaahhh, tanniiingg yeeaaaahh!"
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ik vond deze aflevering eigenlijk erg tegenvallen. Het is steeds hetzelfde gezeiks heb het er nu wel een beetje mee gehad. Alhoewel Mike geweldig blijft, iedereen manipuleren en ze trappen er telkens weer in. Hoe dom zijn deze Jerseys dan? Ben benieuwd of ik de komende afleveringen nog kan gaan waarderen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eigenlijk te slecht voor woorden maar stiekem moest ik wel lachen. 
Met cutie Michael Cera -> Poor guy!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Friggin' Twilight 
Michael Cera 
Eerste aflevering seizoen 5... Tja, zelfde laken een pak, dus leuk om weer terug in Jersey te zijn, maar nog weinig nieuwe slogans gehoord. Jammer dat Vinny in een funk zit, hij was in het begin zo'n nuchtere jongen, maar hij begint een beetje af te takelen. Pauly blijft m'n favoriet, Mike en Unit
zijn douches, en Snooki is hot 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Pauly D: There is a war out there, there is a lot of grenades. 
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
S05e03 was erg fijn! Deze aflevering had alles; humor, drama, ruzietjes. Jammer dat Vinny er niet meer is, maar ach. Vond seizoen vier niet bijster geweldig, ben blij dat ze weer in Jersey zitten. Baal wel dat m'n vakantie aan de Shore dit jaar niet door gaat aankomende zomer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Deena!
Heerlijk wijf.
Ik vind het ergens wel sneu voor Mike, ik snap dat hij het over zichzelf af heeft geroepen, maar toch. Ergens heb ik ook wel medelijden met 'm.
Ron en Sam zijn me een beetje te rustig, mag wel weer eens wat drama komen.
(Hoewel ik vorig jaar nog riep of het aub afgelopen kon zijn, mis ik het stiekem wel, ze zijn zo burgerlijk nu).
En Snooki.. tsja. Snooki. Het zal je vriendin maar zijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vind het ergens wel sneu voor Mike, ik snap dat hij het over zichzelf af heeft geroepen, maar toch. Ergens heb ik ook wel medelijden met 'm.

Blijft erg vermakelijk verder, Pauly D in z'n sas met zijn nieuwe haircut
Kansloze Unit die de club werd uitgeflikkerd haha.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Bah, Snooki met dr gepis overal, smerig wijf zeg. Verder best een leuk seizoen tot nu toe!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nieuwe stalker hahaha, ge-wel-dig
En dat gedoe met Deena's zus is ook briljant!
Snooki 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Laatste aflevering had weer alles
Vooral benieuwd naar volgende week, hoe het gevecht uitpakt..
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Die Roger is een beest, dus ik hoop op geen anti climax 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stelde dus wederom niks voor, nog geen 5 seconden. Anti climax in het kwadraat.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Inderdaad
Ik wacht nog steeds op echte drama, dat Mike is opschiet met Jeonni te confronteren met die gare vriend van hem.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wat een smerig wijf is die Snooki. Ze heeft de gedachtengang van een 5-jarige.
Haha, dit zegt urban dictionary over haar:
1. Snooki
n: extra large oompa-loompa that's easier to get on than facebook

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die Jonathan 'The Unit' is echt een slap excuus voor een vent 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mike bij die prank, beunhaas..
Verder weer erg genoten van dit seizoen. Jammer dat het maar 10 afleveringen zijn, maar er komt vast nog wel een terugblik in de studio!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Snooki moet eerst even in alle rust bevallen. Dat hoeft niet live op tv, liever niet zelfs.
OMG de foto van Snooki zwanger!!!! | PP2G News

Woodfreak
-
- 19 messages
- 35 votes
Mensen er is net bekend gemaakt dat er een seizoen 6 komt! Hij wordt deze zomer geschoten, weer in Seaside Heights, en met de zwangere Snooki. Wel apart dat ze gewoon zwanger het huis weer in gaat... Maar voor de rest heb ik er wel weer zin in