• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Jersey Shore

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het nieuwe seizoen komt er binnenkort aan en ik begin er toch weer enorm veel zin in te krijgen. Zag net op Twitter het volgende langskomen: Sammi Makeunder +interview.

Ze is behoorlijk mooi onder die dikke laag

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Gisteren tijdens het zappen even 10 minuten naar gekeken. Het zat - tot mijn verwachtingen - vol met schelden, ruzie maken, meisjes scoren, dramatisch doen (voornamelijk de vrouwen) en feesten. Het is wel grappig om ze te volgen, maar ik zou er niet van wakker liggen als ik dit allemaal zou missen.

Testresultaat:

(afbeelding)

Weet niet of ik ermee trots moet zijn...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tonypulp wrote:

Ze is behoorlijk mooi onder die dikke laag

Ga weg man, lelijker dan ooit imo afgaande op die foto's Don't care verder, ik kijk wel uit naar het volgende seizoen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Jij vind haar mooier met die glimmende oranje laag? Kerel...

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Ofnie, Sammi is er zeker op vooruit gegaan als ik de onderste foto bekijk. Daar zou ik wel wat drama voor over hebben als ik Ronny was

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Oh, so true!

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eerste aflevering van het nieuwe seizoen beviel goed. Ouderwets drama, Snooki overheerst nog altijd samen met Mike maar vond het deze keer nergens irritant. Ben wel nieuwsgierig geworden naar meer. Toch wel lekker om deze serie weer te volgen.

Kon deze keer niet wachten met kijken, normaal bewaar ik 'm tot 's avonds tot mijn vriend thuis is en meekijkt, maar ik was te benieuwd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Beviel idd goed. Leuk dat er weer een nieuw seizoen is! Best sneu voor Jionni dat hij zo naïef is t.o.v. Mike. The Unit, wat een gast

Vinny lekker depressief, maar was al bekend dat ie hem naar huis nokte. Pauly D is toch wel weer het meest lachen. "Oooohhhh yeaaahhh, tanniiingg yeeaaaahh!"

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik vond deze aflevering eigenlijk erg tegenvallen. Het is steeds hetzelfde gezeiks heb het er nu wel een beetje mee gehad. Alhoewel Mike geweldig blijft, iedereen manipuleren en ze trappen er telkens weer in. Hoe dom zijn deze Jerseys dan? Ben benieuwd of ik de komende afleveringen nog kan gaan waarderen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eigenlijk te slecht voor woorden maar stiekem moest ik wel lachen.

Inglourious Bastards

The Blind Side

Met cutie Michael Cera -> Poor guy!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Friggin' Twilight

Michael Cera

Eerste aflevering seizoen 5... Tja, zelfde laken een pak, dus leuk om weer terug in Jersey te zijn, maar nog weinig nieuwe slogans gehoord. Jammer dat Vinny in een funk zit, hij was in het begin zo'n nuchtere jongen, maar hij begint een beetje af te takelen. Pauly blijft m'n favoriet, Mike en Unit zijn douches, en Snooki is hot

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Pauly D: There is a war out there, there is a lot of grenades.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

S05e03 was erg fijn! Deze aflevering had alles; humor, drama, ruzietjes. Jammer dat Vinny er niet meer is, maar ach. Vond seizoen vier niet bijster geweldig, ben blij dat ze weer in Jersey zitten. Baal wel dat m'n vakantie aan de Shore dit jaar niet door gaat aankomende zomer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Deena! Heerlijk wijf.

Ik vind het ergens wel sneu voor Mike, ik snap dat hij het over zichzelf af heeft geroepen, maar toch. Ergens heb ik ook wel medelijden met 'm.

Ron en Sam zijn me een beetje te rustig, mag wel weer eens wat drama komen. (Hoewel ik vorig jaar nog riep of het aub afgelopen kon zijn, mis ik het stiekem wel, ze zijn zo burgerlijk nu).

En Snooki.. tsja. Snooki. Het zal je vriendin maar zijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Ik vind het ergens wel sneu voor Mike, ik snap dat hij het over zichzelf af heeft geroepen, maar toch. Ergens heb ik ook wel medelijden met 'm.

Ach dat doet die achtergrond muziek gewoon

Blijft erg vermakelijk verder, Pauly D in z'n sas met zijn nieuwe haircut Kansloze Unit die de club werd uitgeflikkerd haha.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vinny Wat een enorme kleuter..

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Bah, Snooki met dr gepis overal, smerig wijf zeg. Verder best een leuk seizoen tot nu toe!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nieuwe stalker hahaha, ge-wel-dig En dat gedoe met Deena's zus is ook briljant!

Snooki

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Snooki.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Laatste aflevering had weer alles Vooral benieuwd naar volgende week, hoe het gevecht uitpakt..

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Die Roger is een beest, dus ik hoop op geen anti climax

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Stelde dus wederom niks voor, nog geen 5 seconden. Anti climax in het kwadraat.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Inderdaad Ik wacht nog steeds op echte drama, dat Mike is opschiet met Jeonni te confronteren met die gare vriend van hem.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Wat een smerig wijf is die Snooki. Ze heeft de gedachtengang van een 5-jarige.

Haha, dit zegt urban dictionary over haar:

1. Snooki

n: extra large oompa-loompa that's easier to get on than facebook

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die Jonathan 'The Unit' is echt een slap excuus voor een vent

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Well hello Sammi!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mike bij die prank, beunhaas.. Verder weer erg genoten van dit seizoen. Jammer dat het maar 10 afleveringen zijn, maar er komt vast nog wel een terugblik in de studio!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Snooki moet eerst even in alle rust bevallen. Dat hoeft niet live op tv, liever niet zelfs.

OMG de foto van Snooki zwanger!!!! | PP2G News

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Arme baby.

Woodfreak

• 19 messages
  • 35 votes

Mensen er is net bekend gemaakt dat er een seizoen 6 komt! Hij wordt deze zomer geschoten, weer in Seaside Heights, en met de zwangere Snooki. Wel apart dat ze gewoon zwanger het huis weer in gaat... Maar voor de rest heb ik er wel weer zin in

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.