• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Jersey Shore

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

FillumGek wrote:

Check ook de Reunion van seizoen 1 als je klaar bent, stelt ze zich ook enorm aan.

Gods ja.. Vreemd dat hij er zo aan blijft hangen, wat een dom kind die Sammi..

Geweldig begin van het 2e seizoen, fried pickle

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

FillumGek wrote:

Ja, het vierde deel is op het moment aan het filmen in Italië. Na de zomer komen de eerste uitzendingen volgens mij. Krijgen $100.000 per episode om even los te gaan

Heerlijk contrast dat Oh Oh Cherso 'helden' per aflevering €500 krijgen! Toen ze in Tirol waren.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zo'n vetzak als sterretje, zo'n onverstaanbaar dom jong als Joker en zo'n lelijk varken als Barbie vind je op iedere hoek van de straat, dus die verdienen ook niet meer te krijgen. Inwisselbaar ***volk is het

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tonypulp wrote:

Zo'n vetzak als sterretje, zo'n onverstaanbaar dom jong als Joker en zo'n lelijk varken als Barbie vind je op iedere hoek van de straat, dus die verdienen ook niet meer te krijgen. Inwisselbaar ***volk is het

Niet in mijn straat... Hoewel.. woon tegenwoordig anti-kraak in het Willemskwartier, daar zitten ook mooie exemplaren. Al zullen niet Nijmo's niet weten wat dit kwartier is.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Respekked wrote:

(quote)

Niet in mijn straat... Hoewel.. woon tegenwoordig anti-kraak in het Willemskwartier, daar zitten ook mooie exemplaren. Al zullen niet Nijmo's niet weten wat dit kwartier is.

Ik wel. Iedere dag rennen voor je leven daar?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

In ieder donker steegje hoor je.. Barbie wants smush smush

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tonypulp wrote:

In ieder donker steegje hoor je.. Barbie wants smush smush

Ik neem aan dat je ook de episode It's a Jersey Thing van South Park hebt gezien? Toen ik hem voor het eerst zag snapte ik er niet zoveel van, maar nadat ik Jersey Shore kende nog eens gezien en hij is echt hilarisch. Hoe ze Snooki hebben neergezet

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik neem aan dat je ook de episode It's a Jersey Thing van South Park hebt gezien?

Ja, dit was een SP referentie

Als ik klaar ben met alle seizoenen ga ik die nog een keer kijken!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het Sammi vs Ron-debacle wordt in seizoen 2 en 3 nog veeeeeeeeel erger.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Bezig met seizoen 3, Deena is tof

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Sweetest bitch is echt walgelijk, het wordt steeds erger. Nog 1 episode te gaan en dan de reunion. Ze maakt me misselijk met die arrogante blikken, domme verwijten en die slachtofferrol.

Situation is btw erg tof in het 3e seizoen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vond Situation leuker in de eerste 2 seizoenen, hier was hier soms meer huisman Sammi is idd walgelijk, maar dat is geen verrassing meer. Maar je bent er dus bijna doorheen, zonde

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Geen verrassing meer ? Blijf me continue verbazen over haar gedrag.. I'm done... oh wait, not yet. Ok, now i am. I mean i'm not.. wait..huh?

Deena blijft trouwens een bazin

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb net de eerste aflevering van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen: Ik ben verrast.

Ik dacht eigenlijk altijd dat het een of ander raar fake-programma was, wat totaal niet leuk zou zijn om naar te kijken, maar daar kom ik zelfs na het zien van maar 1 aflevering alvast op terug.

Ik heb vreselijk moeten lachen om Snooki, om het hele guidos gebeuren en om die duck phone. 'Kwek, kwek, kwek'.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Snooki is sowieso de leukste in het huis Die blijft áltijd geweldig, die opmerkingen, die look, briljant gewoon! Pauly D: You have to buy her flowers!! Flowers with pickels in 'em, fried pickles!!

Oh oh is fake, dit is lekker oprecht (het wordt niet voor niets fysiek ).

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Melanie, er staat je absoluut nog heel wat moois te wachten dan! Pauly D blijf ik echt geweldig vinden, wat een held!

En JWoww de stoerste chick, erg veel sex appeal ook. Snooki is een hele goeie tweede

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Jwoww is geiler, Snooki is leuker .

Snooki, Pauly D, Jwoww, Situation, Deena, Vinny, Ronnie, Angelina, Sammi.. in die volgorde van geweldig tot spuit elf .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb nu ep. 1 t/m 4 gezien en ben het wel ongeveer eens met die volgorde jeroentjuhhhhh. Al zou ik Jwoww en Pauly D omwisselen .

Snooki kreeg wel een harde klap in d'r gezicht. Geinig om te zien ook hoe Jwoww daarop reageerde. Daar moet je inderdaad geen ruzie mee krijgen volgens mij!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben al klaar met seizoen 1 en ben nu the reunion aan het kijken. Briljant! Vooral dat stukje met Sammi en Ronnie!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Cool om te horen dat het bevalt! Is ook heerlijk verslavend en een episode duurt lekker lang (vergeleken met de 20 min. bij Tirol )

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik kon niet slapen, dus maar vast aan seizoen 2 begonnen. De volgorde is bij mij heel erg veranderd. Sammi is gestegen en Ronnie gedaald. Wat een jerk! Hoe onaardig ik Sammi ook vond/vind, niemand verdient het om zo behandeld te worden. Ben benieuwd wanneer ze het tegen dr gaan zeggen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat kan je niet menen, Melanie. Zal er maar eens een nachtje over slapen, want sympathie voor Sammi hebben gaat echt te ver Zij maakt het er echt zelf naar hoor. Iedereen is de schuldige behalve zij zelf. Verwend, arrogant, drama-queen. Ze maakt overal een heel groot punt van.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad, foei!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind Angelina vele malen erger. Maar goed, ze maakt inderdaad overal een groot punt van, maar dat hele vreemdgaangebeuren vind ik dan nog echt zielig voor dr. Heel het huis weet het, behalve zij. Volgorde:

Jwoww, Snooki, Pauly D, Situation, Vinny, Sammi, Ronnie, Angelina.

Dat is mijn volgorde op dit moment, maar dat kan zo weer veranderen als er wat gebeurd.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tip: volg de twitter van JS. Je wordt echt doodgegooid met outtakes, behind the scenes en nog meer filmpjes, tof !!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben net begonnen met seizoen 3 en ik moet zeggen: I love Deena!

Veel beter dan Angelina. Ik kom even op mijn woorden terug over Sammi, wat een bitch! Het lijkt ook wel alsof ze iets heeft laten doen aan haar gezicht, zodat ze nog arroganter kan kijken dan dat ze al kon. Blegh.

Jwwow, Snooki, Vinny, Deena, Pauly D, Situation, Ronnie, Angelina, Sammi! De nieuwe volgorde!

--

Ik heb me rot gelachen om Snooki:

'Where the f*ck is the beach?'

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Pauly D op VIJF?!

In elk geval goed dat je mening is bijgesteld over Sammi 'I'm done but I'm not' Sweetheart

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben nu episode 7 aan het kijken van seizoen 3 en ik zag net in een 'coming up next'-stukje dat Sammi naar huis gaat.. Erg jammer na wat ze deze aflevering allemaal uitgespookt hebben. Die ruzie ook! Heb mezelf rot gelachen en hoop eigenlijk stiekem dat ze gewoon blijft en voor more drama zorgt. Zoals Snooki zegt: 'I love single Sammi!

Pauly D is wel cool hoor, maar vind Vinny, Deena, Pauly D en The Situation allemaal bijna even leuk. Jwwow en Snooki staan wel met een vette voorsprong op nummer 1 en 2. Angelina, Ronnie en Sammi vind ik vreselijk. Op een paar geinige momentjes na.

edit: Ronnie staat helemaal onderaan mijn favorietenlijstje from now on.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja je zou het niet zeggen gezien zijn uiterlijk, maar Ronnie is de grootste pussy in het huis. 'Single Ronnie' is toffer

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb je seizoen 3 al gezien? Sammi is zelfs weggegaan omdat ze vindt dat ze niet meer in een relatie moeten zijn en Ronnie blijft maar aan haar hangen. Het lijkt wel kauwgom.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.