- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb alles al gezien ja. Ging er ook als een sneltrein doorheen, erg verslavend. Maar Sammi blijft nog wel even in beeld hoor...
Vergeet ook niet de reünie van S3 te kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, die moet ik nog ergens zoeken, want die heb ik niet. Sammi is al aan de telefoon geweest net en het lijkt erop dat ze het inderdaad weer goed gaan maken. Ik ben zooo ontzettend benieuwd. Seizoen 3 is het beste van de 3 tot nu toe. 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Een paar afleveringen van gekeken. Is zo'n reeks van: plaats de meest domme en nutteloze mensen onder één dak en kijk wat er gebeurd. Ik sluit me aan bij de aflevering van South Park: The Jersey Thing. Afmaken die troep.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens Stu-Pot. Erg kansloze programma's en in Nederland is de tendens ook los. Giga populair dit soort programma's. Die donderavond programmering alleen al. Enige pluspunt vind ik dan dat JWoww en Snooki wel erg leuke persoonlijkheden zijn. Heerlijk down to earth. Keek het door hun twee.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Fijne serie, S2 binnenkort maar weer oppakken. Wel de ongecensureerde versie, die uitzendingen zijn veel te 'kuis' gemaakt. Snooki, wat een heldin
.
Nu er een topic is ga ik het maar eens overnieuw kijken, en ff per episode hier wat op planten.
Oke, leuk, leuk....
Erg kansloze programma's en in Nederland is de tendens ook los. Giga populair dit soort programma's. Die donderavond programmering alleen al. Enige pluspunt vind ik dan dat JWoww en Snooki wel erg leuke persoonlijkheden zijn. Heerlijk down to earth. Keek het door hun twee.
Zelfs de donderdagavondprogrammering met Echte Meisjes door het slijk halen, waar gaat het heen
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij echte meisjes ook snel afgehaakt
. Herziening was ik wel van plan maar ook dat trok ik niet als JWoww en Snooki niet on screen waren. Nee, dit is niet echt aan mij besteed. Kijk dan liever het tegenovergestelde van dit soort formats, een HBO serie
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ah zo, hij heeft opeens echte smaak, komt bij mij vast ook nog wel... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laat i kwel even voorop stellen dat het kritiek is op de programma's, niet op de mensen die het kijken. Voordat ik straks op mijn donder krijg
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Daar heb je je net op tijd uitgered
Nee ik begrijp het wel hoor. Dit soort programma's wordt door het overgrote deel de grond in geboord en door kijkers zoals ik leeft het nog... 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben ook blij dat er dit soort programma's zijn. Ik doe niets liever dan kansloze, domme mensen uitlachen.
Ben nu klaar met alle drie de seizoen en vond het een geweldige serie! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Betere series zijn er niet
Fuck sitcoms (
) heil domme reality shows!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een leuke sitcom gaat er bij mij af en toe ook wel in hoor, maar dit soort shows zijn helemaal mijn ding!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Betere series zijn er niet
Fuck sitcoms (
) heil domme reality shows!
Dit soort series kijken vind ik pas dom. Ik zal wel een uitzondering zijn, maar nooit begrepen waarom mensen zo graag andermans levens willen bekijken. Vanaf Big Brother 1 tot aan vandaag de dag met Meisjes in de Jungle en dit soort gedoe...wat is er toch boeiend aan?
Doe mij maar een leuke sitcom waar ik tenminste goed mee kan lachen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ok...?
Nee dan snap je het inderdaad niet, het gaat namelijk niet om iemands leven volgen. Het gaat om bepaald type mensen in een bepaalde situatie wat komisch uitpakt.
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het gaat inderdaad niet om iemands leven te volgen. Het gaat vooral om het gedrag van de (meestal domme) mensen die aan dit soort programma's deelnemen. Daar komen inderdaad grappige situaties en vaak nog grappigere quotes uit voort. Voorbeeldje (slechte kwaliteit helaas):

Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad
. Ik kijk liever naar echte grapjes, geniale opmerkingen, serieuze ruzies en serieus drama dan naar simpel geschreven kijk-mij-eens-grappig zijn series.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dit soort series kijken vind ik pas dom.
Niks dommer dan je 'tijd verdoen' met andere programma's. Allemaal entertainment.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niks dommer dan je 'tijd verdoen' met andere programma's. Allemaal entertainment. Niet specifiek de kijker. Meest het fenomeen reality shows dat schijnbaar zo interessant is. Tijdje terug heb ik een aflevering van Meiden in de Jungle bij iemand meegekeken, maar ik vind er niks aan. Tenenkrommend hoe simpel of aso sommigen zijn. Pijnlijk om naar te kijken.
Ik veroordeel verder niemand hoor. Lekker kijken als je dit soort vermaak mooi vind. Ik had ook niet gereageerd als Jeroen niet wat raar een opmerking over sitcoms had gemaakt 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nee ik snap je wel, maar het ging me meer om dat je zei dat naar dat soort programma's kijken dom is ( ofwel de kijker is dom) en dat is wat anders dan het een dom programma vinden 
Een goeie sitcom gaat er bij mij overigens ook wel in verder...
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Ik kijk er zo af en toe nog steeds naar. Zaterdag avond op MTV. Is met zen momenten echt hilarisch grappig. Zoals die gast dat zijn vriendin nu verloren heeft. Sammi (of zoiets) is het afgetrapt, zit die (overstoere) gast te wenen en te wenen. Genieten. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee ik snap je wel, maar het ging me meer om dat je zei dat naar dat soort programma's kijken dom is ( ofwel de kijker is dom) en dat is wat anders dan het een dom programma vinden 
Een goeie sitcom gaat er bij mij overigens ook wel in verder...
Ik zei dat meer als tegenreactie op Jeroen zijn post (fuck sitcoms
).
Ik vind het enorm domme tv, maar ik noem de kijkers niet dom hoor. Ieder zijn eigen ding. Ik kijk weer graag voetbal, waar anderen dat haten om wat te noemen.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Hele week Jersey Shore gekeken eindelijk klaar met alle afleveringen. Wat een verslaving. Ik kan eigenlijk al niet wachten op seizoen 4. Heerlijke reality. Gewoon beetje lachen met die sufferds.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had het ook echt heel snel gekeken. Als je een aflevering kijkt, zet je daarna al snel de volgende ook weer op inderdaad. Verslavend is het zeker.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een maat van me was er op mijn aanraden ook mee begonnen maar die vond de afleveringen veel te lang duren. Vanzelfsprekend kijk ik die vent natuurlijk nooit meer aan, hoe durft ie...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
De afleveringen hadden 3 uur per stuk moeten duren.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Normaal gesproken vind ik bij die series/soaps, dat de afleveringen veel te kort zijn. Voor mij mag een aflevering wel een uurtje duren. Want als je kijkt naar de meeste series etc. die afleveringen duren max. 30 minuten en dat vind ik altijd ontzettend jammer.
runrunrun
-
- 65 messages
- 64 votes

Ik krijg gewoon serieus een schuldgevoel als ik dit plaatje zie
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
best leuke serie, Pauly duidelijk de meest sympathieke van het stel, jammer van dat nederlandse aftreksel