• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

Jersey Shore

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vinden hier meer mensen Pauly de tofste geloof ik. Ik vind hem wel erg leuk, maar vooral erg onopvallend. Samen met Vinny is hij erg passief. Vandaar dat ik Jwow en Snooki leuker vind.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zat gisteren de Jackass 3D making-off te kijken en daar zat een stuk in waar de Jersey Shore crew naar de première ging Wel grappig!

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

Ik vind Pauly ook het leukst

Vond Vinnie alleen niet zo tof in die aflevering van zondag

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vandaag seizoen 1 in mijn brievenbus gevonden en vond het hoog tijd dat manlief ook kennis ging maken met deze geweldige serie. We hebben dus net ep1 van season 1 gekeken en we hebben flink zitten lachen met zijn tweetjes. Snooki blijft echt geweldig!

Mijn vriend vond het voor herhaling vatbaar en ik denk dus dat er van het weekend heel veel Jersey Shore op onze tv te zien zal zijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Je vriend snapt het tenminste, dit kun je gewoon niet anders dan leuk vinden

Ik wacht ondertussen op 4 augustus, dan komt S4E1 uit

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb ik ook echt zin in. In de tussentijd ga ik nog maar eens seizoen 1 herkijken. Jammer dat seizoen 2 en 3 niet op dvd zijn uitgebracht in NL. Vriendlief kan niet zonder NL subs.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hij snapt het woordje 'fuck' toch wel? Tenminste, weet niet wat ze nog meer te vertellen hebben in die show...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hij wil gewoon bij voorbaat al niet kijken als er geen subs bij zitten. Hij praat en verstaat ongeveer net zo goed Engels als Britt uit Take me out/Echte meisjes in de jungle.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ik vind alleen Vinny, Pauly & Ron tof, de rest zijn echt debielen. Mike moet echt een keer eens een paar klappen krijgen van iemand Wat een irritant figuur

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn vriend en ik hebben nu de eerste 5 afleveringen gezien. Hij is ook helemaal hooked. Erg leuk! Weet iemand of ze season 2 en 3 nog wel op dvd gaan uitbrengen in NL?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb net de eerste episode van de Britse Jersey Shore, genaamd Geordie Shore, gezien. Precies hetzelfde camerawerk, dezelfde intro, dezelfde typetjes. Zo heb je bijvoorbeeld een Snooki-look alike die op de eerste avond dronken wordt en haar boobs laat zien in de jacuzzi, een meisje met een vriendje (à la Jwow), een meisje dat eerst de ene jongen leuk vind en tegen hem aanzeurt en daarna de volgende jongen ineens leuk vind (à la Sammi), etc..

Enige verschil is dat het hier ontzettend nep en gescript over komt. Zelfs quotes als: 'One big happy family' komen terug. Verder is het accent ook nog erg irritant.

Brrrr. Niet voor herhaling vatbaar.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

JennaMarbles

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze doet ook echt dat 'Wèèèhhh'

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

haha wat slecht

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Bijna tijd voor het vierde seizoen! Nog een paar dagen. Ik heb er in ieder geval zin in!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik kan niet wachten.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Damn, dit gaat echt heel vet worden . Misschien wel leukste seizoen tot nu toe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga eens kijken of ik wat seizoenen op de kop kan tikken. Lees hier en op Twitter zoveel over Jersey Shore, en ben het nu al zo lang aan het uitstellen... toch maar eens kijken of het iets voor mij is.

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

Ik heb er zin in

Ik hoop alleen op weinig 'Ron and Sam' bullshit, dat nam echt heel seizoen 3 over.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik heb er ook weer heel veel zin in! Heeeerlijk.

Alleen idd niet die Ron en Sam situations na een tijdje had ik het daar wel mee gehad!

Iemand ook Geordie Shore al gekeken? Beviel mij vrij goed.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Geordie Shore vind ik helemaal niet leuk. Ik heb alleen de eerste episode gezien, maar het lijkt een beetje te gescript. Veel te veel gelijkenissen met Jersey Shore (o.a. een soort Snooki, een soort Sam, een soort Jwow, etc..). Ben meteen afgehaakt na die eerste episode.

Sam en Ron ben ik ook wel beu, maar aan de andere kant vond ik het opzich ook wel erg vermakelijk, die ruzies. Ik zou Ron best nog wel eens met bedden willen zien schuiven enzo. Vond dat echt hilarisch!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja Geordie Shore moet je toch een kans geven vind ik. Ik heb namelijk het hele seizoen gezien en dat was vrij leuk en in verdere episodes merk je dat het heel anders is dan Jersey Shore.

Single Ronnie is gewoon een held haha.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Geloof niet dat ik me er doorheen kan zetten. Ik vond 1 episode al verschrikkelijk. Ik denk dus dat ik maar bij Jersey Shore hou. Het is bijna zo ver!!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

De eerste aflevering van seizoen 4 (From the First Fist Pump) is een recap van de afgelopen 3 seizoenen. Erg leuk en grappig om te horen wat ze er zelf allemaal van vonden. Vooral het gebrabbel van Sam slaat natuurlijk weer nergens op, maar het is wel grappig om te zien.

Jwow blijft de leukste!

Aapje81

• 2227 messages
  • 5186 votes

Kwam dit vanavond tegen bij het zappen. Wat een vermoeiende rotzooi. Ik snap best dat televisie steeds dommer en oppervlakkiger moet, maar dit is toch wel heel erg beschamend.

Zucht, ik hoop dat MTV ooit nog eens om muziek gaat draaien.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Over twee dagen is de 'echte' eerste episode van Jersey Shore seizoen 4 te bekijken. Ik kan bijna niet wachten. De preview zag er echt goed uit!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Morgen toch al? Premiere op de Amerikaanse MTV dus ik verwacht dat ie daarna al meteen online staat.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, morgen in Amerika 's avonds geloof ik. Dat betekent alleen dat het hier dan nacht is, dus ik kijk hem dan waarschijnlijk overmorgen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Eerste episode is weer heerlijk vertrouwd. Wel schrijnend dat ze allemaal zo trots zijn op hun roots maar geen woord Italiaans spreken en niet eens weten waar Italië ligt.

Jammer dat ik nu wel wekelijks moet wachten op een nieuwe episode, maar de preview op het einde van de aflevering ziet er erg veelbelovend uit!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.