- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
runrunrun
-
- 65 messages
- 64 votes
Vogens mij is de helft van de cast niet eens Italiaans :O
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nee natuurlijk niet 
Geweldig begin van het nieuwe seizoen. Flink lollig en drama blijft nog even uit. Gaat wel harder worden dit keer, dus ben benieuwd. Erg rot om steeds een week te moeten wachten, it's so good 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond het ook echt een heerlijke aflevering. Heb erg moeten lachen om Snooki en haar uitspraken (over Europa bijvoorbeeld
), haar autorijkunsten en haar kleding (die schoenen!
) . Vond het ook echt leuk om te zien hoe ongemakkelijk Sammi en Ron het hebben zo. Ben ook benieuwd wat Mike allemaal van plan is met Snooki en die preview was inderdaad veelbelovend.
Heb weer erg genoten en kan niet wachten tot de volgende aflevering. Hebben jullie ook die aflevering van vorige week gezien? Soort terugblik op alle vorige seizoenen met de cast. Vond dat ook erg vermakelijk. Alle leuke stukjes in 40 minuten gestopt. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Heb ik ook gezien, erg tof
Zat er meteen weer helemaal in.
Snooks is weer geweldig, toen ze ging trainen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jaa, echt hilarisch! Ook Vinny vind ik weer erg leuk. Helemaal nu hij de enige Italiaanssprekende is daarzo. Je ziet hem helemaal opleven als hij doorheeft dat ze hem nodig hebben bij het versieren van meiden. Vond dat ook erg grappig.
Ben wel benieuwd of Jwow deze keer haar vriend gaat bedriegen of niet en hetzelfde geldt voor Snooki. En die zoen van Pauly D en Deena vond ik ook echt grappig. Ik weet niet wat ze precies aan het doen waren allemaal, maar het zag er heel grappig uit!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Lees trouwens geen beste dingen over seizoen 5. Zijn oude berichten (juli allemaal) maar o.a Vinny lijkt te zijn gestopt tijdens de opnames van S5 en ook lees ik het over Mike. Snooki's gesteldheid komt ook aan bod, maar dat was al vanaf het begin twijfelachtig
En ze plannen misschien een recast na seizoen 5. Ik zie dat niet zitten, jullie wel?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja misschien kunnen ze dan Jokertje en Matsoe Matsoe casten
Nee recast zie ik niet zitten nee.
Heb die compilatieaflevering niet gekeken, want alles stond nog op mijn netvlies gebrand. Maar Mike schijnt dit seizoen helemaal door te gaan draaien, ben benieuwd
Nog maar 6,5 dag!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bedoel je echt seizoen 5 jeroentjuhhhh? Of bedoel je seizoen 4? Een recast lijkt me ook helemaal niets, maar waarschijnlijk blijf ik het dan toch gewoon kijken. Ik hoop dat ze in ieder geval dat het dan niet een geheel nieuwe cast is, maar we zullen wel zien.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nee ze zijn al begonnen met de opnames van seizoen 5
Winter/zomer seizoenen worden opgenomen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oké. Een vijfde seizoen met dezelfde cast zie ik nog wel zitten. 
runrunrun
-
- 65 messages
- 64 votes
Ik heb net aflevering 1 gekeken! 
Jenni's gezicht
Nja, ze teminste heeft haar tieten nog.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Inderdaad zeg, die heeft d'r eigen laten verbouwen. Ziet er echt niet uit!
Charmides
-
- 414 messages
- 1305 votes
The Situation, Vinny en Pauly D zorgen eigenlijk voor de sfeer. Om Pauly D's opmerkingen heb ik laatst echt om gelachen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het is weer bijna zo ver! Morgenvroeg is het eerste wat ik ga doen Jersey Shore kijken!
Kan niet wachten.
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
je kan hem nu al zien denk ik
edit: nope toch niet
"this video has been removed due to .." damn!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Over 6 uur komt hij in de VS op tv. Dat zou betekenen dat hij te zien is over een uurtje of 7 of 8 en dan slaap ik (als het goed is)
Morgenvroeg wordt dat dus. 
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
ik vind iedereen tof maar dat sam-ronnie-gedoe moet echt is stoppen!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net episode 2 gezien. Niet heel speciaal eigenlijk. Eerste tranen van Sammi rolde alweer en Mike is alleen nog maar irritant. Toch alweer zin in de volgende 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Je vergeet de hilarische dronken Deena
Ik heb me rot gelachen. Ook erg gelachen om het gedrag van Ronni en de reactie van Sammi daarop!
Moet de laatste 10 minuten nog afkijken.
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Welk seizoen ben je?
ben nu helemaal bij
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Promo voor volgende week ziet er ook weer erg goed uit. Kan nu al bijna niet meer wachten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Yeah! Deze was weer heerlijk
Geniaal wanneer ze zo dronken zijn. Vooral Deena inderdaad. Zin in volgende week whooo!!
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Damn heb de eerste 2 afleveringen er ook alweer opzitten.
Blijft een geweldig programma!
In de 2 afleveringen zijn Ronnie en Deena beide iedere dag helemaal ladderzat.
En als je dan gaat kijken naar vorige seizoenen zijn zij 2 ook daadwerkelijk bijna iedere dag de weg kwijt haha.
Ik vind het alleen jammer dat het nu zo commercieel is geworden.
Volgens mij is een hoop gescript etc.
Je ziet ook als de groep door Italië loopt dat er een heuse massa mensen achter ze aan rent.
Maar goed toch heb ik weer zin in die 3e aflevering en ik vind het toch wel raar wat die Mike nu in een keer in Snooki ziet..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha wat was het weer prachtig! Vooral wanneer de twins Mike een bezoekje brengen
En Ron en Sammi zijn weer bij elkaar 
Drama begint nu een beetje te komen, en dan zie je die preview voor volgende week weer en dan doet het gewoon pijn om weer zo lang te moeten wachten 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geweldige aflevering weer inderdaad. Ik heb me weer helemaal rot gelachen. Deena is toch wel echt een van mijn favorietjes aan het worden. Ik moet steeds zo lachen als ze dronken is en ze komt steeds weer met nieuwe dingen waarbij je meteen denkt: 'Wtf doet ze nu weer?' Zoenen met een van die twins, geweldig!
Ron en Sam dat zat er aan te komen. Het ziet er nu nog niet naar uit dat er drama is tussen die twee, maar dat zal vast nog wel komen. Wordt weer lachen!
Heb ook verschrikkelijk moeten lachen om het aanstekelijke lachje van Ron toen die twins bij het huis aankwamen. Geweldig! Die twins waren sowieso erg grappig. Sooki en haar workout was weer grappig (hoe ze dan voor de spiegel gaat staan, geweldig!
).
What's up with Vinny en Pauly? Die twee zijn een beetje irritant aan het worden. Lijkt wel of ze zichzelf beter voelen als de rest. Blegh. De eerste drie seizoenen waren ze echt leuk, maar begin ze steeds minder leuk te vinden.
De drama tussen the Situation en Snooki was ook erg leuk en ben benieuwd wat daar allemaal weer uit gaat komen.
De preview ziet er écht goed uit! Ik kan niet wachten! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind Vinny en Pauly nog steeds erg lachen hoor
zijn ook beter dan de rest
En hilarisch, die Mike die echt al afleveringen lang de depri bitch uithangt 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Enorm sterke aflevering. Snooks was fantastisch, sowieso mijn favoriet uit de serie. Verder ben ik het wel eens met Melvddonk, Vinny en Pauly moeten even normaal gaan doen, dat gezeik met Deena was natuurlijk complete bullshit van hun kant. En volgende week wordt het alleen maar beter, ben benieuwd hoe het na die grotere ruzie is gesteld in het huis... 
En die twins...
Geweldig!
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik vond het eigenlijk eigenlijk niet zo een sterke aflevering, maar het was wel leuk. Vooral dat 'twinning'-gebeuren. Waar ik wel heel graag naar uit kijk is naar volgende week. Daar gaat het pas heftig zijn! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aaaarg, wat erger ik me toch aan Pauly en Vinny. Arrogante *piep*zakken, die zichzelf heel leuk vinden. Pauly zakt nu zo erg dat ik nog liever Sam en Ron zie. Zo, dat ben ik vast even kwijt.
Ik had een beetje meer ruzie etc verwacht tussen Snooki en haar boyfriend, dus dat viel een klein beetje tegen. Ik heb wel erg moeten lachen dat Ron en zijn telefoongesprekjes.
Echt grappig en nu is het nog wachten tot de drama begint. Het zou leuk zijn als Jenni en Snooki een anonieme brief schrijven
, maar dat zal niet zo snel gebeuren denk ik.
Ron en Sam in de club was ook lachen. Het echte feest begint natuurlijk wanneer ze thuiskomen. Geweldig die ruzie tussen Ron en Sam en daarna die met Mike was natuurlijk de kers op de taart. Jammer dat ze er zo weinig van lieten zien en het is een verdomd irritante cliffhanger, want ik wil NU weten wat er volgende week precies gebeurd.
De preview ziet er geweldig uit.
drama, drama en nog eens drama!