• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Jersey Shore

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mad drama bro! Geweldige aflevering komt eraan. Behoorlijk heftig ook. Het is jammer dat Mike het nooit kan winnen van zo'n achterlijke steroïde aap

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik moet zeggen dat ik ook pro-Mike ben hoor, maar aan de preview te zien komt hij er niet met een schrammetje vanaf. Wat een héérlijk programma zeg!

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Pfff de hele tijd wachten op de oh zo grote ruzie.. komt het volgende week weer.. zal wel weer een anti climax zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

zie net op followmy.tv dat de volgende episode Jersey Shore maandag a.s. al uitkomt en vanaf dan elke maandag komt. Weet iemand of dit klopt of dat die website misschien een foutje maakt?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Snooki zei het volgens mij ook op Twitter dus het zal wel

Morgen episode 4 maar eens kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op aanraden van Melanie en mijn vriend, zojuist de pilot gezien. Van de meiden vind ik alleen Snooki leuk, de rest niet echt. Angelica or what's her name ook nog enigszins. Van de mannen alleen Vinny geloof ik, weet niet meer zeker of hij zo heet, maar die meest opgeblazen vent in ieder geval.

Best aardig, ga toch maar eens verder kijken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Elineloves wrote:

Op aanraden van Melanie en mijn vriend, zojuist de pilot gezien. Van de meiden vind ik alleen Snooki leuk, de rest niet echt. Angelica or what's her name ook nog enigszins. Van de mannen alleen Vinny geloof ik, weet niet meer zeker of hij zo heet, maar die meest opgeblazen vent in ieder geval.

Ronnie is dat En dat zal snel veranderen.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Die Ronnie is toch juist de grootste klootzak van het hele stel.

Die andere gasten zijn niet half zo Irritand, Agressief, of Bokito-achtig als die Ronnie.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Maar zowel in het begin van S1 als S4 is hij wel heel chill. Single Ronnie is best tof, maar hij is verder volkomen de weg kwijt.

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

Het lijkt me wel duidelijk dat Ronnie aan de steroids zit.

En die ruzie tussen Deena en de jongens ging ook echt nergens over

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Jwow ga je denk ik ook nog wel waarderen. Snooki is en blijft leuk en ik denk inderdaad ook dat over Ronnie je mening nog wel gaat veranderen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ronnie inderdaad, maar ik heb pas één aflevering gezien he, en wat info gekregen van mijn vriend over het hoe en wat. Vind Sammi tot nu toe niks, en JWow al helemaal niet. Ben benieuwd, snel verder kijken!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels 2 en 3 ook gekeken, en behoorlijk wat drama al zeg. Vertrek van Angelina, Sammi/Mike , Sammi/Ronnie, Pauly/JWow.. Lijkt inderdaad wel een soap.

Wel erg leuk, ik ga zeker verder kijken. Werkt verslavend. Het is dat ik nu het bed uit 'moet' om te gaan ontbijten, anders was ik nog even lekker blijven liggen voor aflevering 4. *doenwevanmiddagwel*

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

JWoww niks? Samen met Snooki het leukste van de meiden!

Net even de laatste episode terug gekeken. Wat een geweldig programma is dit toch! Wordt leuker en leuker en de preview ziet er helemaal te gek uit! Morgen de nieuwe al geloof ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee vind haar niet niet echt geweldig. Komt misschien nog. De enige waar ik me écht aan irriteer, is Mike. Zei tegen mijn vriend: 'Als hij nog één keer roept dat hij elke vrouw kan krijgen en dat hij perfect is, gooi ik een baksteen door de laptop'. Nouja, dan had ik inmiddels, na 6 episodes, al 26837 keer een baksteen moeten smijten.

Wat een vervelende gast zeg.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

@Jordy: Klopt inderdaad. Morgen de nieuwe al en ik kan nu al niet meer wachten!!

@Eline: Mike (ofterwijl 'The Situation' ) is inderdaad een geval apart. Echt een love him or hate him geval volgens mij. Manlief vindt hem helemaal leuk, ik niet zo. Jwow ga je denk ik nog wel waarderen. Ik vind het in ieder geval een topwijf. Waarschijnlijk ga je jezelf ook nog wel irriteren aan Angelina, Sammi en Ronnie.

Momenteel irriteer ik me trouwens heel erg aan Pauly D. In de eerste 3 seizoenen is hij echt relaxed en zelfs grappig, maar hij vindt zichzelf nu ineens helemaal geweldig volgens mij. Vooral in de omgang met Deena is het echt verschrikkelijk om te zien. Blegh.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mike Een karikatuur van zichzelf joh, briljant figuur. Maakt de serie samen met Snooki de moeite waard.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

situation is juist leuk, Jwow vind ik eigenlijk weinig aan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Situation zal ook een kwestie van wennen zijn, er even overheen stappen dat hij zo ontiegelijk vol van zichzelf is. Vinny valt me tot nu toe nog niet echt op, Sammi vind ik een doos en Pauly... tja. Die vind ik wel cute.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

De enige personen waar ik me aan erger zijn Ronny en Sammi. Ronny omdat hij zo een agressief mannetje is die altijd uit is op ruzies en gevechten en Sammi omdat ze gewoon altijd van iets een drama moet maken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Agressief? Tot nu toe niet echt iets van gemerkt. Ben nu bij S1E6 dus dat zal wel iets van daarna zijn. Seizoen 1 vind ik Mike nog het ergste.

JWoww heeft iets meer respect gekregen, vanwege het feit dat ze Snooki zo verdedigde toen iemand haar dik noemde. Niet de meest handige manier om dan maar een bitchfight te starten, maar wel een top vriendin dat ze voor Snooki opkwam.

Hoorde ook van mijn vriend dat er ergens een bitchfight tussen Sammi en JWoww komt, dan ben ik voor Team JWowww. Hehe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hold it... was Sammi nou echt aan het zeiken omdat Ronnie zei dat ze een dikke teen had? Nee toch? Huilebalkje

God, ze lijkt mij wel.

Wel een lekker stel zeg, die twee. Hebben ook meer ruzie dan dat het goed gaat. Nu (S1E6) voor het eerst een agressieve Ronnie gezien. Lekker ventje als hij boos is zeg. Maargoed, die vent verdiende het ook wel, wat een etter.

Ook nog steeds ernstig anti Mike, wat een asshole!

Snooki: Can I have a roll please? | The Situation: Don't worry, you got a couple.

Arme Snooki. Vond het echt zielig, werd er best emotioneel van, vooral omdat het voor mij persoonlijk heel herkenbaar is en het voor Snooki ook zo diep leek te zitten.

And yeah baby! JWoww die Mike een paar meppen geeft, finally. Go girl!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jwoww is cool!

Ga zometeen maar weer eens beginnen aan de episode van vandaag. Echt leuk dat ze deze week ook op maandag een episode hebben uitgezonden, want wachten tot vrijdag met deze cliff vond ik nou niet echt leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ondertussen bijna klaar met seizoen 1, en JWoww is idd samen met Snooki erg leuk.

Verslavende rotserie, heb zelfs de laptop op de wasmand gezet toen ik in bad ging zodat ik verder kon kijken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik had volgens mij in een week tijd ook 3 seizoenen erdoorheen gejaagd. Echt heel erg verslavend inderdaad. En het ergste is: Het wordt alleen maar leuker!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kan er niks aan doen, maar vind Pauly toch wel érrug leuk, ookal is 'ie zo fout. Als ie lacht joh, dan heb ik een giga big smile op mijn gezicht..

Oh gosh, deze show is niet goed voor me.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, ik vond Pauly ook erg leuk in seizoen 1, 2 en 3. Dat kapsel is alleen erg fout!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die wc borstel mag er inderdaad wel af ja, beetje jammer. Zit nu 'The Reunion' te kijken, maar die

presentatrice is zó irritant. Blegh. *kijkt wel naar Pauly*

(afbeelding)

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die Reunion is cool. Vooral het gedeelte met Ron en Sam!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die zijn nu aan de beurt. Spanneeeend.

Mijn vriend zei gisteren dat als ik mijn bril draag, ik wel iets weg heb van Sammi (met bril).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.