- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, hilarisch. 
Al vraag ik me soms wel sterk af of niet het e.e.a. in scène is gezet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Episode 405 gezien en de climax was een heel klein beetje een anticlimax. Iedereen (inclusief ikzelf) die dacht dat Ronnie Mike het ziekenhuis in geslagen had zat fout. Maar toch heb ik het wel te doen met Mike hoor. Door het gedoe allemaal met Ron en Sam kan hij niet meer op stap en laten ze hem gewoon helemaal alleen thuis. Het was natuurlijk ook wel een beetje dom van hem om zijn hoofd tegen een betonnen muur aan te slaan, maar goed.
Haha. Ron is ook echt zo dom als het achtereind van een varken. Bloemen meenmen voor Sam, nadat er zoiets gebeurd is. Beetje raar.
Sam blijft gewoon een irritante *piep* en ik kan maar niet begrijpen wat Ron in haar blijft zien.
Maar goed, het was al met al een hele leuke episode. Sam die alles steeds uit de prullenbak moet vissen!
, Snooki met haar sekstalk tegen haar vriendje, het hele drama tussen Ron en Mike. Ik heb me prima vermaakt!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mijn vriend zei gisteren dat als ik mijn bril draag, ik wel iets weg heb van Sammi (met bril).

Ron en Sam zijn zo verschrikkelijk in die 1e Reunion. En wacht maar totdat je Ron boos ziet in seizoen 2 hehe. ( en in de episode van vandaag ook trouwens).
En die ga ik nu kijken! 
edit: Beetje een anticlimax inderdaad, wat een pussy die Mike
Verder een weinig bijzondere aflevering, maar ook die zijn leuk
Ron en Sam zijn wel weer kut samen zeg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bijna, scheelde niet veel. 
Inmiddels bij episode 4 van seizoen 2, en wat is dronken Ron vervelend zeg. Hele aan/uit gedoe met Sam hangt me een beetje mijn strot uit, draait alleen maar daarom momenteel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
En, wie zijn je favorietjes? Wij hebben hier een tijdje terug een volgorde gepost van wie we het leukst vinden. Mijne verandert wel steeds hoor. Momenteel, van leukste naar minst leuke bewoner:
Snooki, Jwow, Deena, Vinny, Mike, Pauly D, Ron, Sam, Angelina.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Snooki, Mike, Deena, Pauly D, Jwowwwww, Vinny, Ron, Sam, Angelina
Het verandert per seizoen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toch redelijk wat gelijkenissen in ons lijstje. Allebei Snooki op 1, allebei Deena op 3 en ook de laatste 3 staan op precies dezelfde volgorde. Bij mij verandert het ook echt per seizoen, maar de eerste twee en de laatste 3 zijn toch eigenlijk wel bijna altijd op dezelfde plek blijven staan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Deena ken ik niet.
Snooki - JWoww & Pauly D - Vinny - Ron - Mike - Sam - Angelina
Gedeelte tweede plaats.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
De laatste 4 zitten eigenlijk op dezelfde hoogte bij mij, mag ze geen van alle.
#2, 3, 4 en 5 ook ongeveer hetzelfde, allemaal heel tof op een andere manier. Alleen Snooks staat er ver boven 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leuk om te zien dat Snooki bij iedereen zo populair is! Mèèèèh. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Over het algemeen:
Snooki - JWoww - Pauly D - Vinny - Deena - Mike - Ron - Sam - Angelina
Vind Mike vooral in het nieuwe seizoen nogal teleurstellen. Loopt er nogal depressief bij en zit steeds met Snooki in zijn maag.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, dat is en blijft de meest geniale scène uit heel Jersey Shore. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ken ik die scène al, of moet die nog komen? 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ken ik die scène al, of moet die nog komen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, oke, thanks. Zit nog te twijfelen of ik nog even aflevering 5 kijk... Wil weten of Sammi wel of niet die 'anonieme' brief krijgt.
Dilemma dilemma..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O ja, die anonieme brief! 
Voor mij wordt het ook echt weer eens tijd om ook weer eens seizoen 2 en 3 te herkijken. Iemand toevallig een idee wanneer seizoen 2 te bestellen is met NL subs? Dan kan manlief ook lekker meekijken. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wou dat ik de eerste 3 seizoenen uit mijn geheugen kon wissen om alles weer opnieuw te beleven, voor het eerst 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stelletje verslaafden. *kucht*
Nog één keer dan:

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wanneer kan ik Deena verwachten? Even gegoogled, maar dat lijkt me echt een vals krijswijf. Jezus.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Seizoen 3. In eerste instantie vond ik haar ook niet heel leuk, maar in dit seizoen (4 dus) is ze echt geweldig! (vooral als ze gedronken heeft) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ok, JWoww is inderdaad een cool wijf. Ben het wel vaak met haar eens, en het valt me op dat ik dingen in haar herken die ik zelf ook heb, vooral als ze geïrriteerd is of als ze onrecht ziet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het kon ook bijna niet anders dan dat je haar leuk ging vinden. Welke episode ben je nu?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
2x07 Sleeping with the Enemy
aired Sep 10, 2010
Ga ik straks na het sporten kijken. Mezelf gedwongen eerst naar de sportschool te gaan voordat ik verder mag kijken van mezelf. 
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
2x07 Sleeping with the Enemy
aired Sep 10, 2010
Ga ik straks na het sporten kijken. Mezelf gedwongen eerst naar de sportschool te gaan voordat ik verder mag kijken van mezelf.
Haha eerst GTL 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, helaas zonder gespierd gezelschap dan. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Damn heb de nieuwste aflevering gisteren dan ook maar eens gekeken en eindelijk kwam het gevecht eens tot een einde. Vind het een beetje irritant dat dit zolang duurde heb maar liefst 3 afleveringen moeten wachten. Ik moet zeggen dat het toch wel een leuke aflevering was en ik heb nog een backstage interview gezien met Mike waarin die zegt dat het gevecht met Ronnie hem goed heeft gedaan. Hij staat er nu namelijk bij stil dat hij niet zoveel moet lullen en niet zo egoïstisch moet zijn.
Ik begin nu toch wel echt de schijt te krijgen van steeds die dramatische fights tussen Ronnie en Sammi, bahbah het verpest de hele serie. Ik zie Ronnie liever helemaal los gaan in de club met zijn o zo achterlijke danspasjes en eens een mooie Italiaanse babe mee naar huis nemen zodat hij bij het groepje hoort. MVP MRVP. Zou mooi zijn maarja je kunt niet alles hebben natuurlijk. Ik volg Mike ook op facebook en heb gelezen dat ons nog meer drama te wachten staat veel erger als die fight dus ben eens benieuwd!
Iemand die nog Geordie Shore heeft gekeken? Het 2e seizoen is nu van start en het vind zich plaats in Mallorca. Heb de 1e aflevering gezien en was helemaal verkocht wat een feestbeesten zijn dat toch! En wat een huis hebben zij in Mallorca is wat anders als dat krot in Italië (vind ik persoonlijk dan)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah bah dit is echt ranzig! Ligt Pauly in bed met een chick, gaat Mike ernaast zitten met een broodje ei met ham. Like, ewwww?
Guys are pigs.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Pauly D, Situation, Ron, Vinny, Sam, Snooki, Jwow, Angelina, Deena.