• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Jersey Shore

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

@decicco

Heb ooit eens een klein stukje van Geordie Shore gezien, maar ik had de indruk dat ze iedereen van jersey echt hadden nageaapt en alles in scène gezet hadden. Is het toch nog de moeite om te kijken?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Geweldige aflevering weer! Beetje een anti-climax dat gevecht maar goed Wel heel tof. Het ontwikkelt zich allemaal wel heel interessant, Mike en Ronnie blijven die haat wel houden en de relatie tussen Ronnie en Sammi schommelt onnodig. Die bloemen, dude..._O^

Mike is zielig, Snooks is lievvv, Pauly D was lekker bezig.. kan niet wachten!

Edit: Geordie Shore zojuist een minuut volgehouden. Oprotten met die wannabe apen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vond Geordie Shore ook echt helemaal niets. Had ook het gevoel dat alles een beetje nageaapt was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb afkickverschijnselen en baal dat ik vandaag een lange werk/schooldag heb. Kan moeilijk tijdens collega gaan kijken...

#verslaafd

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Jitse wrote:

@decicco

Heb ooit eens een klein stukje van Geordie Shore gezien, maar ik had de indruk dat ze iedereen van jersey echt hadden nageaapt en alles in scène gezet hadden. Is het toch nog de moeite om te kijken?

Ja ik vind het zeker de moeite waard, als je meer sex en partying wil zien moet je geordie shore beslist kijken.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

It's Jerzdayyyyy!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bijna klaar met seizoen 2, dan snel 3 er doorheen jagen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

En dan kan je ook nog beginnen aan seizoen 4. Je hebt het nog druk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe ja! Mijn vriend zit telkens vanalles te spoilen, dus kan niet wachten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh my goood, die bitchfight tussen Snooki en Angelina

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha. heb je ondertussen Where's the beach al gezien?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, dat is seizoen 3 geloof ik. Als ik klaar ben met werken straks ga ik verder met S02xE11. Laatste wat ik zag was het vertrek van Angelina.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Hahaha. heb je ondertussen Where's the beach al gezien?

Da's inderdaad seizoen 3 pas. Wat voor een fan ben jij?!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik wist niet dat ze nog niet bij seizoen 3 was. Ze was bijna klaar met 2 een paar uur geleden en ze zou 3 er snel doorheen jagen. Ik dacht gewoon misschien is ze er al. Ben namelijk benieuwd wat ze daarvan vind. #ongeduldig

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op schaal van 1 tot 10..

Hoe erg is het dat ik telkens 'MEEEHHHH' begin te roepen wanneer ik mijn zin niet krijg?

Tijd voor een afkickkliniek?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

ehh, 10? Ik doe het tegenwoordig ook wel eens. Pik sowieso altijd veel te veel stopwoordjes op van series. Ben blij dat ik van die zinnen uit SST af ben ('Je bent niet goeeed')

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat heb ik ook! Ik betrapte mezelf laatst op ; What's up bro?

Toen mijn vriend belde, nota bene...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben benieuwd of de mannen hier daar ook last van hebben. Ik zie Jordy en jeroentjuhhh al helemaal staan: 'Mèèèh'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jordy hoort bij ons clubje joh, die doet dat wel, stiekem.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar sta mij toe...

Nee valt wel mee, maar dat is omdat mijn Mèèèèh niet leuk klinkt. Ben ook best gevoelig voor stopwoordjes, maar zolang niemand in de buurt het oppikt blijft het niet hangen. Zo riep ik een keer "T-shiiiirrrtt tiiiiiimee" in het bijzijn van vrienden maar die keken me raar aan en toen liet ik het er maar bij. Daarna nooit meer gezegd Dat die losers geen JS kijken...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

.

Zit toevallig met een JS fan nu in de klas en een paar maatjes kijken het ook altijd, dus de Mééh's en Yeah Buddehhhh's zitten er wel in helaas .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik had het laatst over GTL, en kreeg ook al hele vreemde blikken... Of ; What a grenade!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Misschien moet je gewoon even oefenen op je Mèèèh.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

:D

Overigens wil ik even terugkomen op

FillumGek wrote:

Dat die losers geen JS kijken...

Ik had er eentje overgehaald maar die is na twee afleveringen gestopt omdat ie 40 minuten te lang vond. Omgedraaid en boos weggelopen, kom nou...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Te lang? Jezus. Gebroken nachten joh omdat je niet kunt stoppen met kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Te lang? Jezus. Gebroken nachten joh omdat je niet kunt stoppen met kijken.

True that.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat heb ik ook altijd. Soms, als het al 2 uur of half 3 's nachts is, overweeg ik zelfs om gewoon wakker te blijven tot Jersey Shore online komt en het dan nog te kijken. Maar ja, dan zou ik 's ochtends om 8 uur pas op mijn bedje liggen en dat kan natuurlijk ook weer niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sammi en Ronnie alweer ruzie/uit elkaar? Lijkt wel een van mijn vorige relaties zeg. Best irritant om te zien, moet het zelf dan ook maar nooit meer doen.

Maar wederom herken ik wel het e.e.a. van Sammi, dat ze heel erg met kleine dingetjes kan zitten en zich dan meteen onzeker voelt en zorgen maakt. 'She starts 99% of the fights..'

Gosh, annoying.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Morgen alweer een nieuwe aflevering! Ik vind het echt heel fijn dat er twee kwamen deze week. Weet iemand toevallig of aanstaande maandag weer een aflevering uitkomt? Of moeten we wachten tot volgende week vrijdag?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Season finale. Een boze Pauly, die had ik nog niet eerder gezien volgens mij. Nu nog even The Reunion kijken en morgen beginnen aan seizoen 3.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.