• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Jersey Shore

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeetje. Wat een lamlul die Jionni. Ik snap het allemaal wel, maar laat een meisje niet zo smeken, om haar alsnog hysterisch overstuur achter te laten. Dat is gewoon gemeen.

Snooks is sneu. Wil haar knuffelen.

Edit: Lol. Snooki heeft haar kans nu wel echt verspeeld, door wat ze deed op 't einde van aflevering 9. Foeiiii.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Naar mijn mening was deze aflevering saai. Ik vond die drama eigenlijk meer irriterend dan anders. Nu begrijp ik wel dat ze verdriet heeft, maar om dan de helft van de aflevering te vullen met haar depressief zijn en haar gehuil, zoiets kan ik niet begrijpen. Nu ben ik wel enorm benieuwd naar die grote ruzie tussen Mike en Snooki. Maar ik heb een vermoeden dat die leugen van Mike wel eens waar kan zijn! Oftewel gaat ze opbiechten dat ze wat heeft gedaan met Vinny.

Jersey shore ? zelf heb ik het nog nooit gezien, kan iemand mij uitleggen wat dit programma precies is ?

Is het Cherso op zijn Amerikaans ?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Perfectly clear wrote:
Jersey shore ? zelf heb ik het nog nooit gezien, kan iemand mij uitleggen wat dit programma precies is ?

Is het Cherso op zijn Amerikaans ?

Nja, een soort van, alleen dan veel leuker, veel minder 'gemaakt', leukere personages, leukere situaties en veel extremer (vechten, ruzies, bedrog, seks, veel humor, etc..). Cherso is een beetje 'braafjes' en af en toe wat saai. Jersey Shore heb ik nog nooit saai gevonden.

Illum Sphere wrote:
Naar mijn mening was deze aflevering saai. Ik vond die drama eigenlijk meer irriterend dan anders. Nu begrijp ik wel dat ze verdriet heeft, maar om dan de helft van de aflevering te vullen met haar depressief zijn en haar gehuil, zoiets kan ik niet begrijpen. Nu ben ik wel enorm benieuwd naar die grote ruzie tussen Mike en Snooki. Maar ik heb een vermoeden dat die leugen van Mike wel eens waar kan zijn! Oftewel gaat ze opbiechten dat ze wat heeft gedaan met Vinny.

Ik snap wel dat mensen het drama-gebeuren hier TE vonden, maar Snooki is wel altijd op een 'grappige' manier verdrietig. Een soort stampvoetend klein meisje vond ik het. Hysterisch huilen, met haar krokodil in bed gaan liggen, 'I don't deserve this!', etc.. Ik vond het vaak echt lachwekkend en heb met deze aflevering (naast dat ik een traantje gelaten heb), dus ook weer kunnen lachen.

Daarnaast was die prank op Deena en het einde met Snooki/Vinny en Deena/Pauly ook echt grappig vond ik. Plus de manier waarop Snooki haar verdriet 'verwerkte', door alleen op stap te gaan vond ik ook echt grappig.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Haha Cherso ''wat braafjes'' Shiiiiit, mijn standaard zaterdagnacht is nog spannender dan die hele vakantie... Hier gaan ze af en toe wel leuk los Zeker wanneer Snooki de smaak te pakken heeft!!!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Of Deena!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Hilarisch om dit te volgen! Ik moet nog beginnen aan het vierde seizoen en volgens mij staat er me nog wat te wachten!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Snooki = heldin.

Ookal vind ik niet dat ze slim bezig was met haar vreemdgaan, maar vooruit.

- Me and Jionni, we’re going to have guido babies. I know it. I can’t wait to pop those suckers out. They’re going to be so tan, and cute. Oh, I’m so excited! I hope I have a C-section because I don’t want it to f-ck up my vagina.

- I just need to get it in. I just need to touch his freakin’ tan wiener…I shouldn’t have said that. But, his wiener is tan and I love it.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Was weer een leuke aflevering deze week! Die Mike.. wat een vermoeiend persoon zeg. En dat gedoe met Snooki gaat ook iets te lang door!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die Jenni moet ook veel verduren van kleine Snooks zeg... Verder een hele sterke aflevering waarin alles wel weer zat. Mike Rat-plan was geniaal hahaha.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Sterke aflevering is in mijn ogen ietwat overdreven. Ik vond het een aflevering waar ik me aan twee dingen ergerde. De ruzie tussen Snooki en Mike (die prank was wel geniaal, maar de rest helaas niet) en die onduidelijke 'relatie' tussen Snooks en Jionni. Hopelijk is het nu eindelijk gedaan tussen die twee, want de verwarring (en irritatie) begint op te treden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aan de 'After Hours' episode te zien is het nu voorbij tussen die twee, en hopelijk definitief. Zou haar ook niet terug willen als ik hem was.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze zijn wel weer bij elkaar in het echt aan Twitter te zien. Maar hoop dat het in de rest van het seizoen in elk geval afgelopen is ja. Snooks vind ik ook meteen een stuk minder leuk nu, vooral irritant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ahhh nee, meen je niet. Pfff. Ik zou haar, hoe lief ik haar soms ook vind, niet als vriendin willen. Ze neemt als ontbijt een fles sterke drank en heeft haar eigen gedrag niet in de hand, en ze liegt.

Jenni heeft meer respect gekregen, Snooks minder.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja joh, ze post op Twitter ongeveer 10x per dag een foto van Jionni en haarzelf waarop ze een lelijke duckface trekt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zie het nu ja. Ze is echt aan de magere kant aan het worden..

(afbeelding)

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Wat een geweldige aflevering! Dit is tot nu toe de beste aflevering waar alles grappig was. Vooral de momenten waarop Mike ruzie had in die twee clubs, Deena & Snooks aan het ragen waren op die bar en het moment toen Mike vastzat in de badkamer.. Ook heb ik wel medelijden met Mike, zeker nadat hij zei dat hij waarschijnlijk niet meer mee gaat naar Jersey. Hij mag dan wel een douche bag, zonder hem stelt de groep niets voor. Wie er wel weg mag is Deena. Zij ergert me constant.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Reken Mike allang niet echt meer bij de groep met zijn massa zelfmedelijden en depressief gedrag. Het verschil met de Mike van seizoen 1 en 2 en nu is enorm. Zal hem niet missen.

Maar Vinny zou toch ook eerder naar huis gaan, of is dat in seizoen 5? Dacht er een tijdje geleden iets over gelezen te hebben.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Heerlijke aflevering! Heb eindelijk weer eens kunnen lachen om het domme gedrag van Snooki en Deena. Ik zou het wel erg jammer vinden als Mike zich niet meer laat zien in Jersey want ik vind hem toch wel een geniaal ventje.

Om even terug te komen op dat van FillumGek: Vinny gaat inderdaad eerder naar huis, maar dat is in Seizoen 5 inderdaad. Maar hij zal wel nog terugkeren. Even een time-out zoiets als Sammi ook gehad heeft.

Ik vind dit seizoen de karakters wel steeds irritanter worden, iedereen gaat naar z'n ''fame'' status leven en gaat niet meer zo los als in de vorige seizoenen. Erg jammer, want Vinny en Pauly waren vroeger altijd de gangmakers maar nu zitten ze er altijd maar wat stom bij te lachen en doen ze alsof ze hoger zijn als alle anderen. Hopelijk houd dat een beetje op in seizoen 5 ik kijk er nu al naar uit!

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik weet niet of ik nog seizoen vijf wil zien, de trailer zal me moeten overtuigen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik irriteer me ontzettend aan Snooki, en dat terwijl ik haar altijd schattig vond, nu vind ik haar maar een losbandige zuiplap die werkelijk niets boeiends meer in te brengen heeft, alleen dronken acties en hysterische huilbuien.

Pauly en Vinny lopen inderdaad met de neus omhoog en voelen zich een beetje verheven boven de rest van de groep, Ronnie en Sam zijn eindelijk rustig, maar weer TE rustig, ze worden helemaal op de achtergrond gedrukt, net als J-Woww.

Mike vind ik een achterlijk ventje die dringend eens psychologische hulp moet zoeken, maar toch hoort hij er bij. Weet niet of ik hem zal missen, maar na dit seizoen, wat ik duidelijk een van de minste vind, weet ik sowieso niet of ik nog wel verder wil kijken.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja die twijfel leeft nu toch ook wel bij mij inderdaad.

Het wordt allemaal te gemaakt en het is more drama dan fun.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad, veel te weinig lol, geen CABBBB'S HEEERRREEEEE en BURGERS FOR THE BOYSSSS e.d. meer, geen chickies die mee worden genomen, geen boze familieleden meer, het krijgt een te hoog Dr Phil gehalte.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

En de afsluiter was wel leuk, maar kon meer in gezeten hebben. Nu was het geen verrassing dat Mike alsnog naar Jersey ging. Zoals al eerder gezegd, de trailer van seizoen vijf zal me moeten overtuigen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)\

Jersey Shore - Personality Quiz - Which Jersey Shore Star Are You? - buddytv.com

Sammi, vind haar helemaal niks, al herken ik mezelf wel in de omschrijving. Was liever J-Woww.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

(afbeelding)

(afbeelding).

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

(afbeelding)

Kijk heel dat programma niet, dus heb geen idee wie Ronnie is Maar dat van een big softie en lekker knuffelen klopt wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Big temper vind ik dan weer niet zo goed bij jou passen, hij is echt een driftkikker.

@ Kos: YEAAAHHHHHH BUDDY!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoe kon het ook anders .

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hè, verdomme, waarom jij wel!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.