- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jersey Shore
Jersey Shore
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
FPC! 
Ik ben ook erg benieuwd wanneer Jionni langskomt. Het is echt een zeikerd joh.
Ik had enorm veel medelijden met Snooki.
lol @ Mike verder. Vond het erg grappig dat hij na eerst zo liep te steunen en te zuchten van de pijn en na het gesprek met Ronni ineens die nekband afkon!
Lol @ Ron en Sam ook. Doet me echt steeds meer denken aan een vriend van me en zijn vriendin. Verder heb ik ook enorm moeten lachen om die fight! Snooki en Deena blijven echt zo grappig en ook in die fight waren ze weer hilarisch! haha.
Preview voor volgende week ziet er goed uit! Waarschijnlijk zal het gedoe met Snooki en de politieauto wel pas tegen het einde van de volgende aflevering zijn, maar ik kijk er nu al naar uit!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dat gedoe met die auto wordt toch een anti-climax, was een klein tikje. Ik vond die nieuwe coupe van Pauly trouwens beter staan dan dat ie normaal heeft 
En die 'lesbie honest' is grappig ja 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha de mannen als Guido's, te cool. Erg vet kapsel van Pauly ook, eindelijk minder plee-borstel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nieuwe coupe van Pauly was inderdaad stukke beter. Dat kapsel wat ie normaal gesproken heeft kan gewoon echt niet! 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Kapsel Pauly was beter idd maar die pluk haar op zijn achterhoofd wat enorm uitsteekt ziet echt niet uit dat moet ie dan toch maar eens eraf halen. Verder een middelmatige aflevering mag wat harder en grappiger allemaal.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Het nieuwe kapsel van Pauly vond ik eigenlijk ook beter dan zijn normale kapsel. En inderdaad, die pluk haar op zijn achterhoofd moet hij dringend eens laten knippen. Voor de rest vond ik het ook maar een middelmatige aflevering en kregen we weer een grote hap 'Sam & Ron' te verwerken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zoals het er nu naar uit ziet komen er vrijdag 2 episodes, 1 gewone en 1 after hours show. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha leukste episode tot nu toe
Being drunk heeft een volledig nieuwe betekenis door Deena en Snooki, sjongejonge
Hilarisch!
Ron en Sam waren ook gewoon een volledige episode leuk, zonder geouwehoer. En volgende week Jionni 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeeeh, ik ben benieuwd! Ga het dadelijk kijken! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ooooh YEAH! 
Dit was zeker de beste episode tot nu toe. Ik heb gewoon moeten janken van het lachen. Vanaf het drunken shopping gedoe ('OMG, I just spend 400 dollars on Hello Kitty!') ben ik niet meer gestopt met lachen.
Snooki die in de bosjes valt, Deena die zo aan het dansen is dat haar bikinibroekje los gaat, Deena in the club met haar vagina out, het dansen van Snooki en Deena in the club, de extreem lange make-out scènes van Snooki en Deena en dan nog alle valscènes! Ik heb echt zo moeten lachen.
And oh my god, Jwow heeft echt het PERFECTE lichaam. She's hot. Ze moet alleen wel echt haar hoed bij het grof vuil zetten.
Klapper op de vuurpijl was natuurlijk het einde met de politieauto. Ik had het wel te doen met Snooki toen ze uiteindelijk mee moest met de politie.
Ben benieuwd naar volgende week! Jionni!
Nu maar snel even de After Hours show kijken!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
After Hours show was ook awesome. Deena/Nicole vs. Jwow. Nicole vs. Mike. Nice! 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Zo, dit was weer eens een leuke aflevering. Iedere keer dat gezeiks met die ruzies etc. wordt je ook ziek van. Heb flink kunnen lachen om Snooki en Deena. Vind het alleen een beetje gaar dat de mannen zo ''netjes'' doen. Durven niet eens meer lam thuis te komen en beginnen de kakker uit te hangen.
Wat ik wel erg mis in dit Seizoen is het meenemen van meisjes naar het huis. Maar zo te zien gaat dat volgende week weer iets hilarisch opleveren. Leuk om te zien dat Ronnie weer bij de jongens aansluit en Sammi bij de meisjes en niet als tortelduifjes de hele dag bij elkaar hangen.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Dit was inderdaad een leuke aflevering en ben enorm benieuwd naar de volgende aflevering. De preview ziet er weer smakelijk uit!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Leuke aflevering, lekker veel drama. Begreep Jionni wel, al was het wel erg overdreven om meteen je spullen te pakken. Aan de andere kant was Snooki ook wel erg irritant als ze helemaal hysterisch is.
En Mike blijft ook gewoon een rat 
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik ben persoonlijk niet echt een fan van drama, maar ik kon er wel nog tegen. Ik kan best begrijpen waarom Jionni zijn koffers pakte, maar zoals de mensen uit Jersey Shore al zeiden, hij heeft nu eenmaal voor Snooki gekozen, dus moet hij dat erbij nemen. Al moet ik ook toegeven dat ik ook weg was moest men zo hysterisch zijn tegenover mij. En ik zie dat het volgende week best wel eens leuk kan worden met Snooki en Mike.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Net S04E06 gezien. Ik heb gewoon gehuild bij JS.
Zielig om Snooks zo verdrietig te zien door Jionni, wat een mafketel is dat. Wel lief dat Ronnie telkens haar komt troosten.
Snooki: '' You don't have to do a f**king intervention. I'm not addicted to heroin. I'm just addicted to my boyfriend's penis, that's all. '' 
Straks nog even aflevering 7 en 8 kijken, zit er weer lekker in!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, iemand zin in een spelletje?
melvddonk en FillumGek doen al mee. 

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes

18+ trouwens? Nou nou, het zijn toch alleen vragen...? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe ja volgens mij wel. Of misschien een paar opdrachtjes er tussen.. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zoals altijd een vermakelijke aflevering, gebeurd ook altijd zo'n hoop. Ik dacht bijvoorbeeld dat de hele aflevering om het irritante gezeik tussen Jioni en Snooki ging maar toen was er gelukkig 'slechts' een kwartier voorbij. Dat was nogal boring.
Die prank op Deena was dan wel weer grappig en de preview ziet er ook goed uit weer!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
YEAAAAAAHHHHHH........ BUDDY! 
'' His weener is tan, I love it! '' 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oké, ik heb voor het eerst zitten huilen tijdens het kijken van Jersey Shore!
*schaamt zich diep*. Vond het wel weer een leuke aflevering. Ben benieuwd naar het telefoongesprek tussen Snooki en Jionni volgende week.
Jenni blijft wel echt top. Snap ook niet dat ze zoveel commentaar krijgt van Snooks.
edit: Weet iemand trouwens waar ik de After Hours show van vandaag kan kijken?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeej, ik ben niet meer de enige die huilde bij JS. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik had het echt te doen met Snooki, ook al begrijp ik Jionni wel erg goed hoor. Ik zou ook zeker niet blijven als mijn vriend(in) zo zou gaan doen.
Aan de andere kant ben ik het met de roommates eens en weet Jionni natuurlijk waaraan hij begint zodra hij een relatie begint met Snooki.
Ach ja, ik had het in ieder geval met haar te doen. Behalve toen ze tegen Jenni bezig was, want die blijft echt top. Zoals ze steeds voor iedereen 'zorgt' en dan toch nog steeds een grote mond krijgt. Blegh.
En btw, Mike staat vanaf vandaag definitief onderaan mijn lijstje. Wat een kwal. Ben wel benieuwd naar volgende week naar Snooki vs. Mike. Dat wordt lachen! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En btw, Mike staat vanaf vandaag definitief onderaan mijn lijstje. Wat een kwal. Ben wel benieuwd naar volgende week naar Snooki vs. Mike. Dat wordt lachen!
Snooki is ook iets gedaald, tekeer gaan tegen Jenni is een no go natuurlijk
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Helemaal met je eens.
Is er vandaag überhaupt wel een After Hours show geweest? Ik kan hem nergens vinden, maar op internet stond ie wel aangegeven. Weird.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was dat nou een liefdesverklaring van Mike richting Snooki?
(Ben pas bij aflevering 8 trouwens). Morgen even 9 kijken.