• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

The Vampire Diaries

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

'Kristen Stewart. God, was he obvious'

Williamson kon het weer niet laten om te zien hoe een schijthekel hij aan Twilight heeft .

Fijne episode. Eigenlijk op elk vlak gebeurt er wel wat. Ik ben vooral blij met de Katherine momenten, en dat ze nu geïsoleerd opgesloten zit met Stefan gaat wel wat aangename scenes en tention op leveren denk ik. Fijn dat Elijah weer op dreef is, al snap ik nog weinig van zijn hidden agenda en Sommerhalder kan weer lekker met zijn mimiek strooien. Ik voel fijne scenes aankomen tussen Damon en Elena en Stefan en Katherine . Erg aangenaam dat de naam Klaus al een belangrijke rol speelt en het zo lang duurt voordat ie ten tonele verschijnt, perfecte opbouw voor een villain van zijn niveau. Ook met Caroline en Tyler gaat het de goede kant op, ook wel één van de fijnste dingen uit de boeken.

De volgende episode gaat het pas echt beginnen. The Kat is irresistible.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Als ik alleen die promo al zie, gaat mijn bloed koken Dat word weer een en al ergenis de volgende aflevering.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het ziet er wel heel erg passioneel uit .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Toch blijf ik erbij dat het niet 'echt' is. Of hij is under A spell, of hij droomt het, ze zijn gewoon mind games aan het spelen met elkaar, Stefan zou nooit zomaar bewust het bed delen met Katherin, daarvoor houdt hij teveel van Elena. Kan niet anders.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt mij eerder een droom van Elena.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Smartass. Ja dat kan ook nog.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dobrev in ondergoed. Who cares if it's real?

[/viezeman]

Ik neem aan dat het gewoon een zoveelste trailer-fakeout-redherring-whatever is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk gewoon mee . Haar onzekerheid kennende als ze al even geen zicht op 'm heeft.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AHWA wrote:

Dobrev in ondergoed. Who cares if it's real?

[/viezeman]

Sommige kijkers hebben natuurlijk liever dat een geweldige romance in stand blijft dan om een dame in ondergoed rond te zien huppelen (al mag Nina er wel zijn in ondergoed)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je perse Dobrev een underwear scene wilt geven kan je ook Stefan en Elena laten naaien maar goed .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

Als je perse Dobrev een underwear scene wilt geven kan je ook Stefan en Elena laten naaien maar goed .

Rianneke_Dan wrote:

Smartass.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Geweldig gedaan hoe Tyler een weerwolf werd

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Niet onaardig nee, wel jammer dat het eigen verhaal van Caroline er niet echt meer is.

Voor de rest wel weer aardig met enkele ontwikkelen die je op zich niet zag aankomen.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Mooie episode, jammer dat je tyler niet echt zag veranderen, ik had hem graag als weerwolf gezien en dat we nu tot 27 januari moeten wachten ho het verder gaat

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

S02E10.

Moet bekennen dat ik er weer even in moest komen. De laatste afleveringen had ik niet al te geconcentreerd gekeken dus het was even focussen geblazen. Maar het was heerlijk om die twee knapperds weer te zien.

Ook mooi om te zien dat 'The youngest Gilbert' het heft in eigen handen wil nemen om zijn geliefden te beschermen. Leuk ook dat Katherine hierdoor nu een 'troef' in handen heeft. De scene van Bonnie/Luka was ook spannend, met het kanaliseren. Benieuwd hoe het nu verder gaat!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Aflevering 11 was helaas voorlopig weer de laatste. En daar baal ik best wel van, want wat was het genieten deze aflevering

De transformatie van Tyler vond ik ontzettend goed gedaan! De effecten zagen er goed uit, het kwam (voor zover mogelijk) erg realistisch over en was ook nog best gore. Ik kreeg er in ieder geval de kriebels van, ook in combinatie met Caroline, die ondanks alles de hele tijd bij Tyler bleef en hem steunde. Prachtig om te zien, ik begin steeds meer met hun band te krijgen, het kan nog niet op tegen Stefan en Elena, maar ik vind dit toch ook wel erg bijzonder, hopelijk word dat nog verder uitgewerkt.

De ontwikkelingen met Elijah vond ik ook goed, er waren toch weer wat wendingen die ik niet zag aankomen, en ik had het gelukkig goed wat Stefan en Katherine betreft. natuurlijk gaf Stefan niet toe aan de mindgames van haar, hij heeft maar een liefde en dat is Elena Het moment dat ze elkaar dan ook eindelijk weer in de armen namen vond ik ontroerend. Eindelijk zijn ze weer samen! Zoals het hoort!

Ik vond het in ieder geval weer een spannende aflevering, ben echt benieuwd hoe deze storyline verder gaat en hoe het allemaal afloopt dit seizoen.

Nu helaas wachten tot eind Januari, wat ik dus echt een onmogelijke taak vind, maar we zullen wel moeten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sterke aflevering inderdaad. Een aflevering die vooral draait om Tyler's transformatie, en ook best effectief in beeld gebracht. Ook erg veel development tussen hem en Caroline, en hoe meer ik hier van zie, hoe meer ik het gevoel heb dat Williamson op dit vlak toch wel erg trouw is aan de boeken van Smith. Hope so, want dan is er nog veel om naar uit te kijken. Lekkere noizy audio ook en dan die ontwrichting van zijn arm .

Elijah's hidden agenda wordt ook wel steeds duidelijker, en ook precies wat ik verwachtte al zie je al aankomen dat Klaus straks natuurlijk wel drastisch ingrijpt. Don't fuck with Klaus. De rol van Michaela McManus heeft potentie, en ook wel een rol waar ik blij mee ben mits er goed mee om gegaan wordt. Voor de rest weer leuke Damon momentjes en natuurlijk weer wat Kat momenten. Blijven en highlight van dit seizoen, ik hoop dat dit nog wel een hele tijd zo blijft. Jammer, dat Stefan's moment met Kat een mindgame was, ik hoop echt dat de serie nog eens een gedurfde keuze maakt. Want tot nu toe bewandelt het nog wel de safe road.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Everyone needs to stop kissing me Accola

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja die gaat het nog moeilijk krijgen om een keuze te maken. Ik hoop toch wel dat ze voor Tyler gaat. De op een na leukste koppel in de serie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Triangle moet kunnen maar lijkt me duidelijk wie het gaat winnen .

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Gun die arme Matt toch een leuk leven met een prachtwijf joh!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan had Williamson het hoofdpersonage Meredith Sulez maar niet moeten negeren. Ongelofelijk dat er van dat personage geen gebruik wordt gemaakt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vandaag eindelijk S02E11 gekeken. Op een of andere manier begint deze serie bij mij 'af te zwakken'. Niet omdat hij slecht is, absoluut niet, maar ik volg tegenwoordig net iets teveel series geloof ik. Vroeger kon ik niet wachten om de aflevering te kijken zodra hij uit was, nu laat ik hem een week staan en schenk er geen aandacht aan.

Zoals ik al zei blijft het niveau wel goed. Goede Tyler ontwikkelingen, Caroline is lief en Damon is heerlijk, as usual. Zijn opmerkingen vind ik echt geweldig en zijn telkens kleine lichtpuntjes. Katherine verkies ik wat personage nog steeds boven Elena, zij is vele malen interessanter, maar toch wel blij dat Stefan voor Elena blijft gaan.

Het hele Rose gebeuren vond ik ook spannend!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Dan had Williamson het hoofdpersonage Meredith Sulez maar niet moeten negeren. Ongelofelijk dat er van dat personage geen gebruik wordt gemaakt.

Wie wat dat dan, of wie zou dat moeten zijn?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zonde, had een verrijking kunnen zijn.

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

Inderdaad komt over als een interessant personage.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

David Anders heeft op twitter bevestigd dat hij in episode 213 terug komt .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuk, al is het niet echt nieuws waar ik nou bijster enthousiast van kan worden. Zo heel geweldig vond ik hem (nog) niet Maar ik ben wel heel blij dat de serie bijna weer van start gaat, want wat heb ik The Vampire Diaries gemist zeg! Kan niet wachten om weer verder te kijken en dan weer heerlijk wekelijks te volgen samen met mijn vriend

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.