- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Vampire Diaries
The Vampire Diaries
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Goed zo
Ja de eerste twee / drie afleveringen was het best veel high school stuff maar gelukkig is dat nu grotendeels naar de achtergrond verdwenen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh my god... die trailer! 
Can't wait! Ik denk dat het huilen geblazen wordt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt het dat Season 1 pas 23 Aug 2010 uitkomt? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
In Amerika wel ja. (als er geen vertraging bij komt)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik neem het altijd op op zondagavond, zodat ik het lekker straks kan bekijken na werk.
Zoals gezegd, heb ik het gedaan. 
Vond het een iets mindere aflevering dit keer. Maarre.. volgende keer ben ik er gewoon weer bij hoor! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Founder's Day: The Finale!
Beetje mixed feelings over de finale. Op zich best een spannende episode, maar aan de andere kant is het niet de beste van het seizoen, en dat hoort wel bij een finale. Maar dat komt door die hele sterke Tomb episode halverwege. Eigenlijk kan ik de finale daarop niet afrekenen.
Al met al is dit toch wel een goede finale. Behoorlijk veel spanning, veel ontwikkelingen en een erg goede cliffhanger. Weer wat heerlijke Damon sequences en het klinkt veelbelovend dat hij zijn 'afweer mechanisme' heeft uitgezet. Heerlijk acteur die Somerhalder, al was ie niet zo gevat als normaal. Al wel genoeg positieve wendingen.
Ook wat deaths zoals beloofd in deze episode maar geen 'big losses' gelukkig(al vind ik het verlies van Anna wel jammer en helaas balanceert Caroline nog aan een zijden draadje
).
Het einde is dan wel weer geweldig, ik begon Elena al langzaam aan te vervloeken maar ik ben toch wel erg blij hoe de schrijvers mij hier op het verkeerde been zette en mij later weer opgelucht lieten ademhalen vijf minuten later. De return van Katherine was toch wel erg cool, ook wat meer 'gory' dan wat we van de serie gewend zijn. Dit kan misschien nog wel interessant worden voor de inbreng van Dobrev. Ook Graham's personage lijkt meer powerful dan verwacht, en haar power brengt wel weer een nieuwe edge aan de serie. Ik hoop dat Accola in de serie blijft, en ook Anders moet blijven. Na het verlies van Kelly Hu (Pearl) kan ik er niet meer verliezen bij hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mooi geschreven mop, ben het er ook helemaal mee eens. Behalve dat ik de aflevering wel heel spannend vond, en dat het wel aan mijn verwachtingen voldeed. Die twist zag ik dus ook niet aankomen, en daar stond ik toch wel even van te kijken.
Maar dat is juist het leuke, en ik ben blij dat Katherine terug is, vind dat Nina het veel beter doet als bitch! Ben benieuwd hoe het afloopt met Jeremy, het zo'n gevoel dat het 'turnen' bij hem niet gaat lukken omdat hij het bloed neemt in combinatie met al die pillen. Maar misschien lukt het wel en word hij een vampier, hopelijk gaat hij dan ook wat minder zeuren. Dat Tyler een weerwolf is zag ik ook even niet aankomen, maar wel leuk want het is wel weer een toevoeging voor de serie.
Jammer dat het nu voorlopig afgelopen is, ik zal het zeker gaan missen. Maar ik kan nu in ieder geval vast uitkijken naar de box 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Goeie episode! Lekker veel 'what the fuck!' momenten door de verrassende twists. Zeker een flinke dosis spanning. Hier en daar wat voorspelbaarheid, denk aan Jeremy, maar ach.. dat kon je natuurlijk al een tijdje zien aankomen. Jammer dat Bonnie steeds irritanter wordt. In het begin vond ik dr leuk, maar nu.. neh. Same as Elena. Maar het beloofd veel goeds voor seizoen 2!
En na deze episode mag 't (weer) duidelijk zijn.... Somerhalder is een fantastische acteur. *hartje*
Nu zal het afkicken worden.. niet elke week een episode van mijn nieuwste favoriete serie. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, before I forget... Wat was er nou met Caroline? Waarom lag ze ineens op de grond, met inwendige bloedingen? Dat was me niet helemaal duidelijk..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Omdat ze net een paar minuten eerder een auto ongeluk hadden gehad.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah oke, ik was even bang dat het weerwolf of vampier gerelateerd was. Thanks. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zo werd het in ieder geval wel gebracht in deze aflevering, misschien dat ze er later nog een twist aan brengen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
The CW heeft de serie nu officieel ge"renewed".
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat het nu zeker is dat er een seizoen 2 komt en de serie niet gecancelled wordt.
Ook zal de aanstaande vrouw van Paul Wesley (Torrey de Vitto red.) waarschijnlijk een rolletje krijgen in seizoen 2 (Carrie uit One Tree Hill).
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ah oke, nou dat is goed nieuws 
Nee dat meen je niet, goh nou daar ben ik weer blij mee
(hopelijk is het een heel erg klein rolletje en zuigt Damon haar snel leeg) 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik dacht ook al aan jou toen ik dat las. Dat wordt weer ergernis met Nanny Carrie
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja Nanny Carrie, wat een irritant mens was dat zeg in One Tree Hill. Kan me aan haar net zo ergeren als aan Danneel, nou dan weet je het wel 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Danneel doet het met Jensen, Torrey met Paul. Je houdt lekker weinig over zo
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee toch? Oh ik zie het al, en ze zijn zelf al verloofd
Dan hou ik inderdaad niks meer over, ach als ze maar gelukkig zijn. Dat ik ze niet kan uitstaan door hun personages in die serie wil nog niet zeggen dat ze in het echt niet heel aardig zijn. Alleen kan ik dat moeilijk gescheiden houden 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Coole aflevering weer. 
Ik wil ook vampier worden. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is wel makkelijk dat je dan je gevoel steeds aan en uit kan zetten 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laat me je bijten!
maithekke
-
- 268 messages
- 0 votes
wanneer komt het 2e season? IK KAN ECHT NIET WACHTEN! wat is dit een hippe serie XD
vooral het karakter Damon vind ik erg leuk 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is nog niet bekend wanneer seizoen 2 op tv verschijnt 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hopelijk snel, maar eerst lekker het complete eerste seizoen herzien als de DVDbox uitkomt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In het najaar. September/Oktober, exacte datum is nog niet bekend.