- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Vampire Diaries
The Vampire Diaries
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Is dat niet Paul Wesleys echte vrouw? Vandaar de hate dus 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja klopt. Vandaar de hate bij veel meiden, maar dat is voor mij niet de echte reden hoor, vind het gewoon een vreselijk irritante actrice, zowel in One Tree Hill als in Pretty Litte Liars.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ugh, ja, zij is Melissa uit PLL. Zag haar laatst ook in Castle. Geen knappe griet. Gelukkig Dobrev en Accola in de preview, dus all good!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Klopt ja, echt de uitstraling van een vaatdoek
Maar met Nina en Candice moet het inderdaad wel goed komen. Hoop alleen echt dat het niet Caroline is, die de serie gaat verlaten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Episode 3x10 was redelijk, maar ik had toch gehoopt op wat meer screentijd voor Stefan, nu was het voornamelijk Damon en Elena drama. Waar ik dus helemaal niks mee heb. Maar gelukkig zitten ze qua plot nog goed, Klaus is nog lekker bezig als badguy, kan ik geen genoeg van krijgen, wat een geweldige acteur is Morgan toch. Hopelijk blijft die nog een tijdje rondhangen. Het plot rondom Jeremy en Tyler vond ik ook wel boeiend, al vind ik het nog steeds erg jammer dat Tyler nu ook een soort van slecht is. Ik heb hem liever gewoon als good guy en dan nog het liefst samen met Caroline, die ik jammer genoeg miste deze episode. Helaas zal ik Jeremy (een van mijn favoriete personages) nu ook moeten gaan missen. Vervelende keus van de schrijvers, hij begon juist steeds leuker te worden. Echt balen 
Stefan was weer heerlijk zoals gewoonlijk, zo zie ik hem toch het liefst, lekker duister maar toch ook heel lief, je ziet in zijn ogen dat hij nog steeds gevoel heeft en om iedereen geeft. (zoals hij Elena aankeek in dat heksen huis) Jammer genoeg weinig screentijd en dus ook niet echt kans om zijn verhaal uit te breiden en te laten zien wat hij nou eigenlijk van plan is.
Heel even was ik ook blij dat Rebekah terug zou komen, maar helaas bracht Klaus daar snel weer een einde aan, jammer want ik vond Rebekah toch ook wel erg leuk. Dat nieuwe hulpje van Klaus mag er trouwens ook wel wezen!
Wel blij dat Alaric blijft en dus ook niet doodgaat, maar daar was ik ook niet echt bang voor, aangezien hij nu een nieuwe love interest heeft gekregen. Gelijk weer jammer om Torrey's irritante hoofd in beeld te zien, maar goed ook daar is weinig aan te doen. Wel een subtiele hint naar Engelen en Duivels, misschien komt er nu ook zoiets in het verhaal. Zou wel apart en leuk zijn, zolang het niet de Supernatural kant op gaat.
En ja het einde, wat kan ik daar nou over zeggen. VRESELIJK. Hoe kan Damon dat nou doen? Stefan heeft hem net verteld dat hij zijn leven heeft gered en wat doe hij als dank? Elena zoenen. Damon mag van mij echt doodvallen, wat een eikel zeg. Snap ook echt niet hoe hij zoveel fans kan hebben. Zijn personage is totaal niet sympathiek, verre van zelfs.
Anyway, hier en daar dus een aantal teleurstellende momenten. Jeremy die eruit gaat en die Delena kiss, bah! Hopelijk gaat de volgende episode weer wat meer over het algemene verhaal en niet alleen maar om dat gedraai tussen Damon en Elena.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Best een aardige episode, ik vind Damon/Elena ontwikkelingen wel erg boeiend dus voor mij was het spannend.
Eindelijk, lang verwacht maar het was een mooi moment, de Delena zoen
Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen die twee, al kun je er gif op innemen dat ze uiteindelijk weer terugkomt bij Stefan, wat ik ook prima vind, maar dan wel de
Good guy Stefan want ik ben de ripper wel een beetje beu zoals het nu gaat. Wat meer spanning omtrent Stefan zou zijn zijn. Jammer van Tyler, indeed.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Deze aflevering was precies om weer wat op te starten want het was nogal een rustige episode.
Ik begin Stefan als ripper ook wat irritant te vinden hij blijft er zo wat te veel in hangen. Maarja ik heb het dan ook niet zo voor Stefan en vond het einde tussen Damon en Elena dan weer wel super. Bonnie mag van mij wel uit de serie want ik vind haar wat te zeurderig en te weinig toevoegen (zoek maar een andere witch) Inderdaad wel jammer dat Rebekah niet terugkwam, maar Klaus mag ook zeker blijven hij speelt super en ik kan ook wel met hem lachen. Ik ben benieuwd hoe het allemaal verder zal gaan en kijk al uit naar de volgende episode.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik begin Stefan als ripper ook wat irritant te vinden hij blijft er zo wat te veel in hangen..
Eens. Hij is leuk als Ripper, maar het moet niet nog veel langer gaan duren. Vind ook dat Wesley zich op deze manier niet echt 100% kan geven. Dus hopelijk komt de 'oude Stefan' snel terug.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Al was ik gespoilerd dat Jeremy zou vertrekken, ik had gedacht dat hij dood zou gaan, maar gelukkig kan hij nu nog terugkeren. Verder prima ep, alleen helaas geen Caroline. Volgende keer beter dan maar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
3x11 was geweldig, stuk beter ook dan de vorige aflevering en gelukkig meer Stefan
Was even bang dat ze na de Delena kus van vorige week ze daar teveel op door zouden gaan zeuren, maar dat was gelukkig niet zo. Er werd weer wat meer ingespeeld op het verhaal en alle gebeurtenissen. Zo was er natuurlijk het hele mysterieuze gedoe rondom Meredith Fell. Benieuwd wat haar verhaal is, maar zoals het nu lijkt hebben we weer te maken met een psycho. Hoe verrassend ook dat Torrey een psycho speelt.
Dan hebben we nog het Tyler / Caroline / Klaus plotje. Goed uitgewerkt en de Caroline & Klaus scene kwam bij mij dan ook als een totale verrassing. En ook al was de scene op zich enorm schattig, ik hoop niet dat ze van Klaus een softie gaan maken. Morgan is op zijn best als villain en dat moet hij in mijn ogen dan ook blijven. Hoop echt niet dat de schrijvers die kant op gaan.
De Stefan / Elena scene was ontzettend zielig, maar toch werd er ook weer duidelijk gemaakt waarom Stefan zich zo gedraagt en dat hij niet alleen maar slecht is. Fijn dat de schrijvers daar een beetje op in speelde. Ik heb goede hoop dat het tussen hun uiteindelijk goed komt. Het zal nog wel even gaan duren, maar uiteindelijk horen ze gewoon bij elkaar.
Leuk ook dat Matt wat meer in beeld was, al blijft zijn rol echt nog ondergewaardeerd, hopelijk komt er snel ook een verhaallijn voor hem in, zodat hij ook wat meer screentijd heeft. En dat hele afscheid van Jeremy vond ik ook maar treurig. Jongen had wel wat beters verdiend, dan een laatste 30 seconden scene. Maar goed, ik ga hem wel missen.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Promo ziet er erg tof uit, er staat weer een hoop te gebeuren, zoals gewoonlijk in deze geweldige serie! 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Klaus is de held van de serie!
Geweldige scene met Caroline.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Eens! Joseph Morgan speelt zijn rol zo goed
Ben benieuwd welke kant het opgaat met Caroline. Of hij haar nou serieus leuk vind, of dat het allemaal in scene gezet is, om op die manier Stefan terug te pakken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond het ook een uitstekende aflevering, vooral Stefan liet zich van een sterke kant zien. Script wordt ook steeds beter, met meer rake oneliners.
maithekke
-
- 268 messages
- 0 votes
Hopelijk vinden ze niet snel een manier om Klaus te vermoordenxd. Want ik vind Joseph Morgan zijn rol echt heel goed spelen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Helaas al gespoilerd, maar het blijft fijn om Elijah weer terug te zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had het ook al eerder gelezen, maar ondanks dat toch een verrassing. Ben benieuwd!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vergeet Stelena en Delena, het is tijd voor Elijah. Wacht...Elena. Damn, kan de namen niet combineren. Was bang dat de ep weer zou draaien om elkaar voorliegen en in bochten wringen om de leugen levend te houden, maar daar kwam gelukkig algauw een einde aan. Elijah is een baas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Elijah
En ik ben toch stiekem ook Klaroline shipper.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Kijkt hier nog uberhaupt iemand naar? het is hier zo akelig stil ineens 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op Twitter word je er flink mee doodgegooid anders 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, en weiger er ook nog een seconde aan te verspillen. Wat is dit slecht geworden. Onvoorstelbaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kijk het ook nog. En inderdaad zoals AHWA zegt, op Twitter lees je dr erg veel over. Heb nu onlangs een paar mensen moeten unfollowen omdat die echt 24/7 er over bezig waren, had ik geen zin meer in. Alleen maar Delena / Stelena shippers die ruzie lopen te maken. Ben ik een beetje te oud voor.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Op Twitter word je er flink mee doodgegooid anders
Ik voel me totaal niet aangesproken nu 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar dus, ff serieus he. Die Delena kiss was dus wel ff superschattig he. Begon al met dat lieve handje proberen vast te pakken enzo. Te cute. Ik vind ze leuk samen. Al moet ze onderhand wel eens een keuze gaan maken want dit schiet ook niet op.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
aan de ene kant zat ik ook wel te hopen dat dat zou gebeuren, maar ik had zelf ook een vermoeden dat het zou gebeuren. maar ik zou daarintegen ook niet kunnen kiezen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond het een prima aflevering, hoor. Mooie plotwissel aan het eind, en yowza, Dobrev was op dreef qua hotness. Smoldering eyes... 
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Maar dus, ff serieus he. Die Delena kiss was dus wel ff superschattig he. Begon al met dat lieve handje proberen vast te pakken enzo. Te cute. Ik vind ze leuk samen. Al moet ze onderhand wel eens een keuze gaan maken want dit schiet ook niet op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Geweldige seizoensafsluiter. Tranen bleven niet uit. De flashbacks, de spanning, de liefde, de twists... Het einde zat er een béétje aan te komen, but still, schitterende aflevering.