• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

The Vampire Diaries

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen vond ik helemaal geweldig! The Vampire Diaries is back En wat heb ik het gemist, word me gelijk weer duidelijk waarom ik altijd zo gek was van deze serie. Spanning zit er gelijk goed in, heerlijk sfeertje weer, al is het nu zelfs nog meer duister dan in de eerste twee seizoenen. De verhaallijnen zijn gelijk weer pakkend en ik kan nu al niet meer wachten om te zien hoe dit seizoen verder gaat verlopen. Klaus is een geweldige badguy en ook Stefan doet niet onder. Ripper Stefan mag er wezen hoor! Veel geloofwaardigere badguy dan dat Damon ooit geweest is en dan kom ik ook gelijk op het enige minpuntje van de serie: Damon. Bah wat een vervelende gast is dat zeg. Altijd maar weer dat gepiep om Elena en hij doet ook niet echt zijn best om te werken aan zijn acteertalent. Elke keer opnieuw komen die grote ogen tevoorschijn, en that's it. Hij lijkt gewoon geen andere uitdrukking te hebben en daar ga ik me eerlijk gezegd steeds meer aan ergeren. Jammer.

Maar voor de rest is het geweldig. En er mag ook wel even gezegd worden dat de (overige) mannen er heerlijk uitzien dit seizoen! Zijn allemaal flink naar de sportschool geweest haha. Niet verkeerd voor de vrouwelijke kijkers. Voor de rest is het even afwachten waar ze een beetje heengaan met de lijnen in het verhaal, maar tot nu toe bevalt het weer prima!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima episode weer. Vooral deh ele ripper storyline is een enorme winst, Wesley als introverte villain met vleugjes goedheid die nog steeds aan de oppervlakte drijven is sterk gedaan. Lijnen voor S3 worden weer uitgezet en veel potentie voor dit seizoen. Caroline's pa wordt eindelijk bij het verhaal betrokken en Morgan blijft tof als Klaus. Ook ode voor de neglige van Caroline . Met de Jeremy storyline kwamen ze deze episode och wel goed uit deh oek en erg verrassend, fijn hoe Matt er nu meer bij betrokken raakt. De Tyle/Mrs. Lockwood momentjes . Somerhalder blijft het grootste probleem, qua acteur zo beperkt en die enkelvoudige gezichtsuitdrukking is werkelijk lachwekkend. Visueel ook erg mooi, sterke belichting ook. Op Somerhalder na is er geen minpunt te bedenken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sterke aflevering weer. Leuk om HRG uit Heroes te zien, Klaus groeit in z'n rol en Elena gaat ook steeds beter acteren. De emoties die non verbaal worden overgebracht zijn dit seizoen toch wel het sterkste zo lijkt. Zelfs Tyler begint een interessante kerel te worden, terwijl ik hem de eerste 2 seizoenen maar een dick vond.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

303 was van begin tot eind briljant.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeeeh, zo nog even snel episode 3 kijken dan. Ben erg benieuwd. Eerste twee episodes van het nieuwe seizoen zijn ook hier erg goed bevallen.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Mij iets te gecentreerd om Stefan en die mag ik meestal niet zo zeer, maar zelfs ik kon hem nog redelijk waarderen nu.

Flashbacks zijn ook vrijwel altijd wel leuk om te zien.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

303 was echt zo spannend! Echt één van de betere afleveringen. De terugblikken vond ik erg interessant en ik had niet gedacht dat Stefan en Klaus al zo'n geschiedenis zouden hebben samen. Wel heel boeiend, want dit zorgt ervoor dat je anders tegen zowel Klaus als Stefan aankijkt, tenminste dat heb ik persoonlijk wel. En wat is Klaus toch een geweldige badass, alleen zijn uitstraling al, klopt gewoon 100 procent.

Ben blij dat dat gedoe met Caroline niet al te lang aanhield, vond het ook erg sneu om haar in zo'n positie te zien, vooral omdat ze nu steeds meer favoriet van me begint te worden. Want zij en Tyler zijn toch wel een erg leuk stelletje samen hoor! Hun connectie is erg voelbaar, en Tyler is zo gegroeid in zijn personage. Ik vond hem eerst niet zoveel aan, maar nu begin ik toch wel een crush voor hem te creëren, want hij is wel een erg lief wolfje zo

En ja dan heb je nog Elena en Damon. Ik vind Elena nog steeds geweldig, maar Damon komt echt steeds meer mijn neus uit, wat een vervelende gast zeg. Blij dat Elena toch nog een momentje had met Stefan (in de kast) en dat de schrijvers niet meteen de liefde tussen hun opgeven. Heb ergens nog stille hoop dat het nog goed gaat komen met 'Stelena'.

We wachten het rustig af, dit was in ieder geval weer een geweldige aflevering en ik kan niet wachten tot volgende week! The Vampire Diaries is gewoon epic

J-fan

• 138 messages
  • 473 votes

Top aflevering! Goed verhaal en prachtige flashbacks.

Voor het eerst dat ik het verhaal rond Stefan boeiender vond dan die van Caroline/Tyler.

Al blijven zij natuurlijk een geweldig koppel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, sterke aflevering.

Wat blijft de serie op visueel gebied toch indrukwekkend. Erg fijne belichting ook. De registers worden deze episode helemaal open getrokken. Erg fijne segmenten in Chicago, sterke set pieces en ook een zeer aangename backstory. Erg aangenaam deze Klaus/Stefan/Rebecca uitdieping. Erg fijne scenes tussen Elena en Stefan en Damon doet eens aardig mee.

Gelukkig. Hoogtepunt is toch de storyline rond Caroline, en ze wordt ook wel steeds heter. Wat ze aan gaf is dus waar, haar garderobe wordt wat edgier. Sweet. Ook erg sterk geacteerd door Miss Accola (helemaal i.t.t. non talent Dobrev) en de wisselwerking met Tyler werkt gewoon heel goed. Blij dat ze dit wel van de boeken hebben overgenomen. Hun hybridkindje lijkt een kwestie van tijd . Tyler wordt ook steeds boeiender. Het einde is misschien wel één van de mooiste TVD momenten up to date. Kiezen ze ook nog het nummer Shelter van Birdy, ja, dan kan je me oprapen. Prachtig . Beste muziekkeuze tot nu toe. Hands down.

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

Eh getrainde sixpacks enzo... komen er ook zijdezachte damesbillen en goedgevulde boezems in? Of is het alweer de zoveelste serie met enkel maar eyecandy voor de vrouwen (die nogmaals bewezen ons gewoon als lustobject beschouwen!)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou geen goedgevulde boezems en billen, maar wel Candice Accola! (veel schijnen ook wat te hebben met het oost-europese postorder bruidje Dobrev, ik niet zo). Maar het zijn vooral de vrouwen die veel eyecandy voor hun kiezen krijgen, het mag ook wel een keer.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mystic Falls will be taking a trip back into the mythology of vampires as Alice Evans has apparently been tapped to portray the Klaus' mother - a serious badass and the original vampy mother - on the smash CW series The Vampire Diaries!

According to sources close to production, Esther, the matriarch of the Original vampire family, will be featured for the first time in episode eight, which executive producer Julie Plec describes as "an episode that takes us back to the origins story of the Original family." That means more Klaus, more Rebekah … and more Elijah!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

304 was geweldig. Katherine terug en meer Caroline. Sterk acteerwerk van Dobrev, vooral in die scene dat ze toegeeft dat ze niet van Damon mag houden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Solide episode. Wel een stap terug vergeleken bij de vorige maar was te verwachten. Wel blij met de terugkeer van Katherine. Erg schrijnend hoe overtuigend Dobrev is als Katherine, en dat ze als Elena razzi-waardig acteerwerk laat zien. Vreemd. Caroline begint zich toch steeds meer te ontpoppen tot de ster van de show, en die thunder verdient ze. Wel weer jammer van de terugkeer van Bonnie, dat verstoort de balans weer die er juist net was. Storyline van Jeremy hoeft van mij ook niet zo, zie hier weinig potentie in.

Al met al zeer solide episode en alles wijst er op dat dit weer een sterk seizoen gaat worden. Ripper plot is zeer intrigerend, zeer aardige subplotjes, Caroline die de exposure krijgt die ze verdient alleen het plot van Jeremy wat niet echt werkt. Ach, kan er mee leven.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik kom net uit True Blood rollen die ik echt geweldig vind en dacht dat ik op zoek was naar meer in die categorie. Maar na de pilot gezien te hebben moet ik daar toch op terug komen. Was echt geen doorkomen aan en automatisch vergelijk ik natuurlijk veel met TB. Ieder aspect in TB lijkt me beter uitgewerkt, veel classier ook en het hele high school sfeertje beviel me ook totaal niet met continue herrie die voor muziek moet doorgaan. Kreeg er ook een hoog Twilight-gevoel bij.

Misschien moet ik het later nog eens proberen wanneer ik minder ga vergelijken, mening is gebaseerd op de pilot dus maar die moet een kijker overhalen om de serie te blijven volgen. En dat is niet gelukt helaas.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wordt echt wel beter, hoor. Na vier afleveringen wordt het verhaal verder uitgediept en raak je er wel aan verslaafd, maar je moet het niet vergelijken met True Blood.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Op de vampierenthematiek na hebben de series ook geen enkele overeenkomsten. Vooral na True Blood een enorme stap naar achter, zou het maar laten liggen. Erg Twilighty inderdaad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Ik kom net uit True Blood rollen die ik echt geweldig vind en dacht dat ik op zoek was naar meer in die categorie. Maar na de pilot gezien te hebben moet ik daar toch op terug komen. Was echt geen doorkomen aan en automatisch vergelijk ik natuurlijk veel met TB. Ieder aspect in TB lijkt me beter uitgewerkt, veel classier ook en het hele high school sfeertje beviel me ook totaal niet met continue herrie die voor muziek moet doorgaan. Kreeg er ook een hoog Twilight-gevoel bij.

Misschien moet ik het later nog eens proberen wanneer ik minder ga vergelijken, mening is gebaseerd op de pilot dus maar die moet een kijker overhalen om de serie te blijven volgen. En dat is niet gelukt helaas.

Om die zelfde reden is mijn vriend ook afgehaakt, vond het toch te 'girly' en te soft in het begin en kwam er na 3 episodes niet meer echt doorheen. Vergeleek ook telkens met TB.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

305 was echt weer geweldig. De serie word eigenlijk alleen maar beter, en maakt zo'n groei door vergeleken met de eerste twee seizoenen. Ik zat weer 40 minuten gespannen te kijken, en raak steeds meer onder de indruk van Paul Wesley, die toch echt wel een fenomenale rol neerzet als Stefan. Dat gevecht met zichzelf is echt geweldig geacteerd en hij zit gewoon echt compleet in zijn rol. Ook Morgan doet niet onder aan het hoge niveau acteerwerk. Hij speelt zijn badass rol met verve, alles klopt ook aan hem. Zijn uitstraling, gezichtsuitdrukking, bewegingen, manier van praten en zijn arrogantie. Kan me geen betere badguy voorstellen.

Gelukkig niet teveel Damon deze aflevering, dat was wel aangenaam. Leuk dat Matt nu wat meer ruimte kreeg, dat hele Vicky gedoe hoeft niet zo van mij, blijft een erg vervelend hoofd hebben. En ja ik ben erg opgelucht dat met Tyler alles goed is verder, of nou ja goed dat is nog maar afwachten, maar hij is in ieder geval niet dood. Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, hopelijk blijft zijn relatie met Caroline goed, want hun zijn toch wel favoriet.

Grappig dat Jeremy en Katherine nu samen op pad zijn, ben erg benieuwd hoe het nieuwe personage van Mikael gaat zijn en hoe die verloop gaat krijgen in het verhaal.

Erg sterk seizoen, begint nu al mijn favoriet te worden, hopelijk kunnen ze dit hoge niveau behouden en gaat het niet inzakken. Maar ik heb een goed gevoel dat dat niet zal gaan gebeuren. Verhaal zit echt goed in mekaar en iedereen krijgt de ruimte om meer van hun personage te laten zien. Maar echt alle lof voor Paul Wesley, want die steelt op dit moment toch echt wel de show

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Samen met Parenthood de beste show op tv op dit moment, elke aflevering is ontzettend waanzinnig goed, ook 305 was weer fantastisch. Vooral Klaus begint een favoriet te worden, acteur doet het fantastisch.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

S03E06 was weer erg goed. Niveau blijft tot nu toe erg hoog dit seizoen en het lijkt erop dat ze dit ook wel gaan volhouden. Verhaallijnen zijn erg interessant en de show blijft je maar verbazen. Tenminste mij persoonlijk wel. Ik zag in ieder geval niet aankomen dat Mason terug zou komen om Damon een lesje te leren.

Blij dat Vicky weer weg is, en dat Alaric wat meer screentijd had. Ik miste Klaus wel heel erg deze aflevering, hij heeft toch veel meerwaarde dit seizoen, maar zijn zus Rebekah, maar ook een hoop goed. Holt speelt haar rol goed.

Stefan was weer heerlijk sexy als Ripper. Dit is toch echt wel een beetje 'zijn' seizoen. Dobrev doet het aardig, de scene waarbij ze van de tribune valt vond ik erg lief, ik zat gelijk al weer met tranen in mijn ogen. Scenes tussen Elena en Stefan weten mij toch elke keer weer te raken.

Tyler en Caroline vond ik iets minder deze episode. Erg jammer dat Tyler nu zo verandert, net nu hij juist wat leuker werd en ik hem meer begon te waarderen. Maar goed het hoort er een beetje bij natuurlijk.

Erg benieuwd ook naar Mikael en wat zijn rol gaat zijn in dit seizoen. Hoorde ook ergens in de wandelgangen dat Lexi terug zou komen om Stefan even een reality check te geven. Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, ze was een van mijn favoriete personages!

Ja ik was echt wel weer blown away, deze episode. Deze serie is op dit moment toch echt mijn favoriet en ik zit er helemaal in. Erg verslavend en leuk om met er met de fans over te twitteren

Op naar de volgende episode!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nieuwe poster:

(afbeelding)

Nieuwe promo 3x07: Ghost World.

Ziet er weer goed uit!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Die poster

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

307 was ook weer goed, niet zo goed als de afgelopen weken, maar nog steeds dik in orde, zeker in HD

Benieuwd waar het verhaal naartoe gaat.

Ben zooo benieuwd naar 3x08! eindelijk uitleg over hoe de originals vampires werden en we krijgen als het goed is, hopelijk, ook alle originals te zien! wow, wat heb ik daar lang op lopen wachten

307 of 3x07 was wel aardig. het was great om lexi weer te zien. alleen in één van de episodes van de vorige seizoenen vroeg damon of lexi stefan wilde helpen. maar in de jaren twintig was stefan nog steeds ripper? dan duurde het heeeeel lang voordat lexi stefan vond.. en ja ik was ook op jenna aan het wachten...maar die kwam dus niet. de hereniging tussen pearl en anna vond ik erg mooi. dat is puur persoonlijk denk ik want pearl en anna vond ik erg leuke caracters.

vreemd genoeg vind ik stelena steeds leuker te vinden wel jammer dat stefan bijna weer "normaal"word dat ripper gedoe was best leuk mooie episode.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

307 was zeker het kijken waard, zeker met al die oude bekenden terug in een en dezelfde aflevering.

En natuurlijk een aantal bevindingen waarop verder gebouwd kan gaan worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb de laatste aflevering half slapend gekeken, dus weet niet of ik alles heb meegekregen. Misschien een herzieninkje een dezer dagen.

Ik vind 308 best wel goed. Leuk om het verleden van the originals te zien.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

AHWA wrote:

Heb de laatste aflevering half slapend gekeken, dus weet niet of ik alles heb meegekregen. Misschien een herzieninkje een dezer dagen.

En gelukkig maar, want 308 zit vol heerlijke backstory. Het enige probleem is dat wat Buffy vroeger ook had. Op een gegeven moment is het grootste of sterkste kwaad er, maar dat moet dan eigenlijk in een volgend seizoen weer overtroffen worden. Maar ik weet zeker dat TVD dat op een creatievere manier zal oplossen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vanavond is het eindelijk weer zover, een hele nieuwe Vampire Diaries episode. Promo ziet er geweldig uit, Stefan is weer helemaal hot als ripper En er staat weer een boel te gebeuren, helaas waarschijnlijk ook 'Delena', maar goed hopelijk is dat even een zwak moment van Elena en realiseert ze zich snel wat een dork Damon is. Ik kan in ieder geval niet wachten. Al ben ik diep van binnen ook bang dat ik het minder leuk ga vinden door teveel storende elementen zoals dus bijvoorbeeld 'Delena', maar ook de komst van Torrey Devitto

We zullen zien

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.