- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Vampire Diaries
The Vampire Diaries
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
nu pas? ik had er al zin in toen het 2de seizoen net was gestopt 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hopen dat het Stefan Ripper element ballsy wordt uitgewerkt dat de boeken reeks eer aan doet. De braafheid wordt op een gegeven moment wel storend.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vooral Elena en Stefan worden inderdaad op een gegeven moment boring, omdat ze zo braaf zijn. Ze komen er bij mij verder prima mee weg, omdat ze zo easy on the eyes zijn. Stefan maakt de serie, vooral met zijn sarcasme, stukke leuker en ook Katherine is way more fun dan Elena. Toch blijven Stefan en Elena ook wel wat hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad van mij mag Stefan ook weleens losgaan. Nog mooier zou zijn als ze de boeken volgen in het deel dat Stefan, Damon vermoord Maar helaas zal het waarschijnlijk niet zover komen. Mag van mij ook nog wel iets minder braaf, maar ja wat wil je als je True Blood kijkt. Vergeleken met dat is TVD kiddystuff 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Elena doet zelfs een poging
.
Vind Stefan en Elena helemaal niet boring, integendeel. Good rightoius, dat wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Poging is niet goed genoeg, hij moet gewoon dood. Wil zijn fans dan weleens meemaken 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond in de boeken de poging van Stefan zeer de oeite waard, The Fury is erg grimmig.
Nee, de Damon/Elena tendens is te hoog, Williamson gaat bezwijken voor de domme tienermeisjes.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het hoort ook wel, ook in de boeken maar Stefan en Elena zijn soulmates, ik ben bang dat Williamson dat gaat negeren. Smith gaf ook al aan te betreuren dat de Kitsunes nooit in de serie zullen komen, daar is Williamson te terughoudend voor. Zou echt de grootste schande zijn.
miss_efron
-
- 195 messages
- 132 votes
Heb seizoen 2 gekocht!Release datum 22 augustus.Kan al niet wachten tot seizoen 3!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Geweldige promo! Damon gets naked, whoohoot! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hmm ja ik zie liever Stefan of Alaric naked (beide mag ook) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alle drie, op een rijtje, buttnaked please.
En rondjes draaien maar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Op zo'n draaiplateau
(sorry zag het even voor me) Maar ja dat zal wel niet gebeuren. Toch ziet het er wel erg goed uit, ben benieuwd! Heb er wel weer zin in 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ook, ben er wel weer een beetje 'uit'. Had eigenlijk nog even de laatste paar episodes van seizoen 2 willen herzien, maar denk dat ik er na mijn vakantie meteen gewoon in spring. Zal wel snel wennen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeeh, wat een gave promo! Ik kan niet wachten! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
301 was leuk!
Ik heb genoten. Een halfnaakte Damon en een badass Stefan. Vond het sowieso ook wel leuk dat ze dit keer een beetje 'gewaagder' proberen te zijn. Al is de serie nog steeds erg braaf, de veranderingen zijn zeker te zien in scènes als Het hoofd dat op de grond valt, dartpijltjes gooien, meer bloed. Verder vond ik het einde ook weer erg spannend en ben benieuwd wat er met Stefan gaat gebeuren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hoorde al goede verhalen over ripper. Benieuwd, vanavond of morgen maar eens kijken. Wel iets edgier schijnt het te worden, ook al is het vaak wat braafjes (wat jammer is), visueel is het toch wel een erg fijne serie. Nu hopen op wat meer Katherine.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
gave opening!! vond vooral het einde spannend!! en de scene net daarvoor wel lief!!
skullcandygirl94
-
- 168 messages
- 49 votes
Het hoort ook wel, ook in de boeken maar Stefan en Elena zijn soulmates, ik ben bang dat Williamson dat gaat negeren. Smith gaf ook al aan te betreuren dat de Kitsunes nooit in de serie zullen komen, daar is Williamson te terughoudend voor. Zou echt de grootste schande zijn.
in de serie zijn Elena en Stefan behoorlijk saai en braaf. Elena en Damon passen beter bij elkaar omdat ze het beste bij elkaar eruit halen bovendien heeft hun relatie meer diepgang dat van elena en Stefan word steeds meer een ik-ben-wanhopig-en-date-verslaafd-net-als-bella-en-edward verhaal...lijkst steeds meer op twilight...
skullcandygirl94
-
- 168 messages
- 49 votes
3.01
Leuk Andy ging dood..tja geen verhaal lijn meer hé, ik ben een grote forwood fan dus was helemaal happy met die ene scene
ik vond aan het einde van de aflevering had ik echt medelijden met caroline gemeen lockwood mens
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Goeie opener. Accola hotter dan ooit, leuke killls en een heftig telefoongesprek op het einde. Ontzettend goed gedaan van Dobrev.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
in de serie zijn Elena en Stefan behoorlijk saai en braaf. Elena en Damon passen beter bij elkaar omdat ze het beste bij elkaar eruit halen bovendien heeft hun relatie meer diepgang dat van elena en Stefan word steeds meer een ik-ben-wanhopig-en-date-verslaafd-net-als-bella-en-edward verhaal...lijkst steeds meer op twilight...
Heel de serie is braaf. Damon en Elena verandert daar dan ook weinig aan. Maar Damon mag 'r hebben
, Stefan en Katherine is toch een veel betere match.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeer goed begin. Vooral erg blij met de ripper storyline, komt werkelijk als een zegen. Het soapgehalte, waar de serie zo lang onder lijdt is gelukkig nihil en dat komt de serie zeer ten goede. Wel probeert TVD wat gedurfder te lijken wat totaal niet zo is, erg geforceerd maar er staat hier gewoon veel positiefs tegenover. Deze misstap is ze vergeven. Wesley krijgt eindelijk veel meer ruimte om indruk te maken. Erg fijne scenes, veel intriges en een naughty Caroline. I'm all for it.
Nu hopen voor Dobrev dat Katherine snel terug komt, want als Elena bakt ze er niet veel van. Somerhalder blijft het zwaarste blok aan het been, leuk voor de tienermeisjes maar als acteur zelfs te beperkt voor zo'n rol. Zijn mimiek
. Steeds diezelfde uitdrukking. Einde is dan wel erg mooi, waar Wesley weer eens bewijst dat ie in dit soort scenes gewoon in zijn element is. Sterk geacteerd, en de Elena/Stefan momentjes zijn gewoon de highlight van de serie. Sterk begin weer, en de serie blijft visueel toch wel erg goed
. En voor de vrouwen is er altijd nog het mannelijk schoon, dat is toch niet normaal meer in TVD. Wij mannen mogen ook wel eens wat krijgen Plec en Williamson!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik denk dat ik sinds Kelly Hu's Pearl eindelijk mijn nieuwe heldin gevonden heb ik de serie. Susan Walters wordt de nieuwe human enforcer
.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Gewone aflevering weer, misschien hier en daar wel wat mooie momenten maar ik krijg zelf momenteel het gevoel het allemaal wel een beetje te kennen, Stefan dan ook nooit gemogen misschien vandaar
.
Het gaat er elke keer wel gewoon weer mee door, ook zeker niet vervelend om te kijken maar zeker niet mijn serie hoogtepunt van de week!