- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Vampire Diaries
The Vampire Diaries
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is best snel, aangezien de box pas in Augustus uitkomt. Ben wel benieuwd, mis het best wel zo even samen op de zaterdagochtend in bed VD kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Don Dijk jaloers?
Leuk toch, verliefde mensen die samen in bed genieten van die ontiegelijke leuke en knappe vent Damon en dat ontzettend lieve poppetje Caroline... en de rest natuurlijk ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Yes! Sinds gisteravond/vannacht heb ik het kindje van mijn werk (13 jr) en mijn bazin ook Vampire Diaries verslaafd gemaakt! Nog meer mensen om samen mee te zwijmelen.. En ze zijn allebei nog weg van Damon ook. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een meisje van 13 the Vampire Diaries laten kijken vind ik wel erg onverantwoordelijk. Zitten best veel dingen in wat niet voor dertien jarigen geschikt is. Ik neem aan dat dit in overleg gebeurt met de ouders?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haar moeder is samen met haar begonnen te kijken. Ze is nu bij dvd 2, dus ze heeft wel al het een en ander gezien. Ze mag in principe ook naar andere (soortgelijke) series en films kijken, dus wat dat betreft... Ze is sowieso geen kind dat snel nachtmerries krijgt of bang wordt, dus wat dat betreft zal haar moeder het wel weten.
En daarbij, de meeste 13 jarigen kijken wel zwaardere dingen dan deze serie. Ik toen in ieder geval wel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat de meeste 13 jarigen doen lijkt me geen maatstaf voor het ouderschap, maar er valt weinig in te brengen als zo'n ouder het prima vindt. Eigenlijk best wel triest dat zulke mensen aan kinderen beginnen, The Vampire Diaries is niet voor niks Rated M. Beetje laksheid, maar dat telt voor meerdere dingen in Nederland.
Tuurlijk bestaat de kans dat kinderen het stiekem gaan doen maar dat is geen excuus om je taak als ouder te laten vallen. Maar goed beetje off-topic. Ik vind het alleen erg vreemd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Erg kortzichtig. Ik keek als 13 jarige ook al naar (soft) horror, en daarom hadden mijn ouders maar geen kinderen moeten nemen? Als ouders zijnde ken je je kind het beste, en je weet ook wat het kind wel of niet aan kan. Of wil jij nou beweren dat jij op die leeftijd nooit naar iets hebt gekeken wat eigenlijk een beetje te eng was?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb ook horrors gezien op die leeftijd maar wat mij betreft is het totaal not done als ouders dat aansporen. Pure principiële kwestie, dat ze het op een alternatieve wijze in handen kunnen krijgen dat moet je accepteren maar ik zal het niet aanmoedigen. Die ratings zijn er niet voor niks. De Amerikaanse en Australische ratings zijn zeer goede maatstaven wat mij betreft. Dat wij in Nederland kinderen van 12 bij Kick-Ass toelaten zegt eigenlijk genoeg. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, ik snap er weinig van iig.
Maar dit is meer een discussie voor het kijkwijzer topic.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
me vriendin kijkt hier ook naar, domme serie
maar ze kijkt ook naar ncis, en dat is stoer 
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
ben jij hier soms een autoriteit ofzo
ik geef alleen men mening 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh dat mag best hoor, mits je het een beetje onderbouwt. Want wat is het nut nou om alleen te zeggen ''domme serie''? Kun je ook vertellen waarom? Dan is het pas een échte mening.
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
omdat ik vampieren dom vindt
doe mij maar harde actie 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Er bestaan geen domme series, ieder zijn smaak , wat de een goed vind mag de ander weer niks vinden dat is gewoon persoonlijk..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gezien zijn reactie is hij de enige hier die dom is.
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
Gezien zijn reactie is hij de enige hier die dom is.
omdat jij het niet eens bent met mij ga je me maar uitschelden? hoe triest ben je dan
stinissen geeft ten minste nog normaal antwoord 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik doelde op: 'Geef mij maar kk harde actie'. En de rest van je bericht, voordat je het aan had gepast. Dat vind ik nogal dom gepraat, ja.
Dat de serie je niet boeit zal me verder een worst wezen, je manier van praten vind ik niet gepast.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zit trouwens best een aardig portie actie in. Die psychotische vakkenvuller moet gewoon eens vaker met zijn vriendin meekijken
.
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
ik doe liever andere dingen met men vriendin dan naar zoeen puberale serie kijken 
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
haha geen idee! zolang ik er maar niet naar hoef te kijken! 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik doelde op: 'Geef mij maar kk harde actie'.
Ik vraag mij inderdaad ook altijd af waarom een bepaalde leeftijdscategorie deze 2 letters te pas en onpas gebruiken.
Wat is nou precies de meerwaarde daarvan?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Damn trouwens, vergeten op te nemen gisteravond.
Was het spannend?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kijk niet via NL Tv... zou niet weten welke episode er te zien was. Ik ben al door 't seizoen heen 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Ik kijk niet via NL Tv... zou niet weten welke episode er te zien was. Ik ben al door 't seizoen heen
ik heb gister een stukje gezien en dat ging over de mensenbloed verslaving van Stefan en Miss Mystic Falls
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
De seizoensfinale was best goed, maar ik wil die Damon eens vaker als slopende gek zien, mag die Stefan gozer niet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Slopende gek.. Lol.
Ik ben juist benieuwd naar Stefan als slopende gek.