• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

The Vampire Diaries

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Nja die is in dat stukje waar Sasja het over heeft een beetje wild bezig natuurlijk en de episodes daarna gaat hij eventjes los, maar zijn kop staat me gewoon niet aan..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zijn mimiek oogt wel een beetje retarded ja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat kan inderdaad. Soms heb je dat meteen bij iemand, dan stoort die persoon je telkens als je hem/haar ziet. Wel jammer dat het in jouw geval toch wel de belangrijkste persoon in de serie is.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ja verschrikkelijk hoe ie dan weer soms de held speelt , Elena is leuk, Caroline vind ik nog leuker. Vind het soms ook gewoon niet kloppen, die Stefan drinkt eventjes wat bloed en is opeens rete sterk joh. Gaat nergens over met die Lullo

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Stefan is gewoon een held (zucht) Ik hou echt van zijn uitstraling, die donkere ogen en die droevige blik. Hoop dat hij wel een beetje 'the good guy' blijft

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Helemaal eens, Stefan is a pretty boy.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Die donkere ogen waar je nooit door heen kan kijken krijg ik maar kippenvel van.

Ik hou die viezerik in de gaten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Viezerik? Noujaaaa. Arme knappe lieve leuke Stefan.

Bespeur ik daar jaloezie?

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Heb er helemaal niks mee xD, vond het eind dan ook vrij leuk. Behalve toen ik erachter kwam dat me grote vriend niet Elena te pakken had..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pearl was the hottest!

MoviefreakRob

• 220 messages
  • 99 votes

The Vampire Diaries...ja geweldig!

Ik heb vlug alle afleveringen al gebrand gekregen, want een week lang wachten tot dat ie weer op Net5 komt, duurt voor deze serie veel te lang!

MoviefreakRob

• 220 messages
  • 99 votes

Alleen dat stukje met ''het hardloopmeisje' was wel erg overdreven, kijkers snappen het denk ik wel!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Geweldige serie. Ben vorige week begonnen en ben nu bijna door seizoen 1 heen. Het is gewoon verschrikkelijk verslavend en vele malen beter als twilight omdat er gewoon super veel in gebeurd. In tegenstelling tot de meesten hier ben ik voor Damon Salvatore Hij heeft iets meer charisma als Stefan en heeft geweldig droge opmerkingen. Echt mijn favoriete character. Ik kijk nu al uit naar seizoen 2!! Ik ben fan!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Team Damon!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ben inmiddels bij aflevering 15. Wisselend enthousiast. Er zitten wat mindere afleveringen tussen, maar over het algemeen is het wel lekker kijkvermaak. De serie groeit. En zo hoort het. Degelijk.

Damon wordt inderdaad leuker en sympathieker naarmate het seizoen vordert. Stefan blijft een beetje hetzelfde klunzige figuur. Ben verder wel fan van Anna en Jeremy.

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

Even een vraagje: weet iemand of het verhaal van de tv-serie het zelfde is als de serie boeken van LJ Smith?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, dat klopt. Al zijn de boeken natuurlijk wel uitgebreider.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De trailer van seizoen 2! Kan echt niet wachten als ik dat allemaal zie, wat gaat er weer een hoop gebeuren, spannend!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zozo, dat ziet er veelbelovend uit. Can't wait.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wel fijn dat Dobrev als Katherine wat meer kans heeft zich te laten zien. De hele tijd dat trutje spelen wordt je ook niet vrolijk van. Geen Accola, zou het dan toch? .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gelukkig is Damon wel nog even scherp als altijd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

Wel fijn dat Dobrev als Katherine wat meer kans heeft zich te laten zien. De hele tijd dat trutje spelen wordt je ook niet vrolijk van. Geen Accola, zou het dan toch? .

Ik denk dat Dobrev je nog wel eens kan verrassen, nu ze ook een andere kant van zichzelf kan laten zien. Aan de stukjes te zien in de trailer is ze wel lekker badass! En van Accola weet ik het niet, misschien heb je toch pech, ik heb er een slecht gevoel over, maar je weet het nooit

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk ook wel dat zen og eens kan verrassen. Ze krijgt nu genoeg ruimte in ieder geval. Ook benieuwd wat McQueen nu voor inbreng krijgt, klinkt allemaal veelbelovend. En een driehoek relatie, ook altijd boeiend. Alleen jammer dat Accola misschien pleite is maar als ik daar meer spanning voor terug krijg. What the heck.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Volgens de cast op Comic Con:

Caroline's life was also iffy in the season finale and her outcome seemed even more unsure since Candice Accola was no where to be seen at the panel. Plec wasn't exactly clamouring to clarify where Caroline is headed either, saying, "Caroline's life is hanging in the balance; it will either be very sad very dramatic or she'll live to tell the tale."

Is nog even afwachten dus

Edit: heb even op IMDB gekeken bij de 22ste aflevering van seizoen 2 en daar staan ze nog gewoon bij de cast, dus ze zal wel blijven dan

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Wanneer wordt deze serie eigenlijk weer in de ether gegooid?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De box van seizoen 1 komt op 31 augustus uit, en 9 september is de eerste aflevering van seizoen 2 te zien in Amerika. Wanneer ze dat gaan uitzenden op Net 5 is nog niet bekend.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Misschien nog een leuk nieuwtje voor de Montana fan onder ons:

"Disney veteran Tiya Sircar ("The Suite Life on Deck," "Hannah Montana") has joined the cast of popular CW series "The Vampire Diaries" in a guest-starring role as Amiee Bradley, a high school student who becomes involved in the supernatural activities in Mystic Falls.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Grappig dat Natacha uit Hannah Montana een guest role gaat spelen. Sweet!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Deze week zal ik 101 eens kijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dit ga je helemaal te gek vinden, een beetje een geperfectioneerd Twilight concept. Williamson is dan ook een meester op het gebied van coming-of-age.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.