• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

The Vampire Diaries

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

He shit, weer een serie die ik moet gaan kijken.

bassira

• 28 messages
  • 52 votes

geweldige serie! Meerdere malen gezien, maar kan er geen genoegen van krijgen!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

The Vampire Diaries seizoen 2 nieuwe promo foto's. En het mag gezegd worden, ze zien er alle drie weer overheerlijk uit! Ik moet zelfs toegeven dat Damon er op de eerste foto echt te lekker uitziet, die blik en zijn armen! Daar overtreft hij Stefan toch wel een keer

(afbeelding)

(afbeelding)

Hier nog een grote spoiler wat Caroline betreft, staat op IMDB, maar degene die nog niks willen weten moeten het niet lezen.

When a confused and desperate Caroline leaves the hospital and joins her friends at the Mystic Falls Carnival, Damon wants to take immediate action, but Stefan and Elena come to Caroline's defense. Matt is completely mystified by Caroline's behavior, but still tries to tell her about his feelings for her.

Ben zo benieuwd, de samenvattingen over de eerste twee afleveringen klinken erg spannend, en er zal weer een hoop gaan gebeuren in Mystic Falls

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Yay ik heb er zeker al weer zin in! Ben nu nog het eerste seizoen eens helemaal aan het kijken. Maar kan niet wachten tot het tweede er is. Zelfs mijn mama is verslaafd

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zal dan toch maar eens aflevering 102 (en verder) gaan kijken dan.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Linn wrote:

Yay ik heb er zeker al weer zin in! Ben nu nog het eerste seizoen eens helemaal aan het kijken. Maar kan niet wachten tot het tweede er is. Zelfs mijn mama is verslaafd

Aankomend weekend eindelijk verder kijken! Het eerste seizoen is bij mij pas zaterdag aangekomen, en aangezien Gilles geen zin had om er alvast aan te beginnen, kan ik het pas vanaf vandaag gaan kijken, weet niet of het gaat lukken om het hele seizoen te kijken voor het weekend Ga het in ieder wel proberen, zolang ik het einde nog maar eens heb gezien voordat we eindelijk verder gaan!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

102 best aardig, ben er alleen nog niet helemaal uit hoeveel daglicht de vampiers kunnen verdragen, het lijkt wel nog meer dan in Twilight.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

AHWA wrote:
Ben er alleen nog niet helemaal uit hoeveel daglicht de vampiers kunnen verdragen, het lijkt wel nog meer dan in Twilight.
.

In Twilight komen de vampieren juist niet buiten, alleen met regenachtig weer? Omdat ze dan gaan schitteren. Nu heb ik nooit een aflevering van The Vampire Diaries gezien, maar komen zij wel buiten met zon dan?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, daar hebben ze een speciale ring voor. Als ik het me nog goed herinner.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:
Ja, daar hebben ze een speciale ring voor. Als ik het me nog goed herinner.

Klopt helemaal

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oh ja, dat was het. Dat was ik alweer vergeten. Dat krijg je als je er iets te veel tijd tussen laat zitten (of te veel andere dingen kijkt )

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Today's the day.

Even de boel opfrissen met Williamson en Plec.

En iets wat ik nooit had verwacht te zeggen over Dobrev. Maar my oh my! .

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dayum. Helaas ben ik pas bij 103.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gelukkig hoef je maar één seizoen door te worstelen, nu je ziet dat ze ook minder braaf wordt moet je genoeg motivatie geven .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Vampire Diaries didn't miss a beat as it picked up in Season 2 right where Season 1 left off. This episode was packed from start to finish, complete with more than one shocking twist at the end. If this episode is an indication, we can put aside any fears that the second season of the show will be less fun than the first.

The fact that there is so much to cover right from the beginning of the episode is a reminder of how complex the plotlines were when the first season ended. There were multiple cliffhangers that needed to be addressed and we speedily jumped from one storyline to the next.

Klinkt goed dus, en vooral dit dan:

Nina Dobrev has been tasked with playing two extremely different characters this year, and she pulls both off with ease. Even without the background music cluing us in, it is clear from Dobrev's performance whether she is Elena or Katherine. She appears to be having a great time playing up Katherine's lethal mischievous side

Waar ik op hoopte komt dus uit, Dobrev kan eindelijk laten zien wat ze kan. En de rol van Katherine lijkt me een perfect fit. Ik kan niet wachten om The Return te zien. Seizoen 1 was nog maar een voorbode, het gaat nu pas beginnen. Ik begin een Dobrev fan te worden. Het werd tijd! Ze gaat de held(in) va nde show worden, Ian Somerhalder moet gaan oppassen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Mooi stukje mop! En ik ben ontzettend blij dat je eindelijk Nina eens gaat waarderen, is toch leuker kijken als je beide fan van haar bent Ik kan ook echt niet wachten, ik zet hem straks aan, en dan kunnen we vanavond kijken

Heb hele hoge verwachtingen van seizoen 2, vooral ook het dubbele personage van Dobrev vind ik een goede zet, en zo te horen behouden ze ook de snelheid in de verhaallijnen zoals in seizoen 1, en dat is toch een groot pluspunt, want ik denk dat juist al die ontwikkelingen in zo'n rap tempo de kracht is van de serie. Het blijft spannend, en als je net gewend bent aan een of andere ontwikkeling, word je alweer in het volgende gegooid. Ik verwacht dus niet dat seizoen 2 gaat onderdoen aan het eerste seizoen.

Lange tijd geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een serie, dus laat seizoen twee maar komen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb er ook enorm zin in, vooral door de komst van Katherine. Dat lijkt me veel verschil te gaan maken dit seizoen. Voor de rest waren het allemaal episode spoilers in die review, ik heb dus niet verder gelezen . Zet 'm maar alvast aan, kunne nwe 'm vanavond al kijken .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hij staat al aan

Ben trouwens wel benieuwd wat je afkeer tegen Nina nou weggenomen heeft? Het feit dat ze Katherine gaat spelen? en als evil bitch is ze ineens een stuk knapper?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kwam vooral door haar lack of acting ability en had ook meer te maken met dat Elena een wat vervelend personage is. Wan tacteren schijnt ze dus wel te kunnen. Dat ze ipv een preutse doos een Psycho Slut wordt heeft wel het meest geholpen . Maar heeft eigenlijk niks met Dobrev op zich te maken, al rekende ik het haar wel aan. Eigenlijk is dat gewoon een fout van Williamson. Misschie ndat Elena dit seizoen beter uit de verf komt, want eerlijk is eerlijk aan Dobrev ligt het niet (op wat overacting momenten na). Misshcien komt het door True Blood, dat ik door Paquin zie dat Dobrev een geschenk uit de hemel is .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dus je weigerde haar mooi te vinden omdat het personage van Elena vervelend is? Want aangezien die reactie op de foto die je geplaatst hebt, kan ik aannemen dat je haar schoonheid nu wel meer kan waarderen? Alleen maar beter hoor, je hoort mij niet klagen. Vind het alleen grappig dat ze dan de zoveelste vrouw is die je door mij toch leuk bent gaan vinden

Haha ja door Paquin ga je je wel realiseren dat Dobrev nog lang niet zo slecht is

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als bitch heeft ze toch een bepaalde uitstraling die mij beter ligt maar toegegeven, het is een mooie meid . Soms heb ik inderdaad last van dat een rol mijn mening van die desbetreffende actrice in de weg staat, erg vreemd. Had ik bij Lilly en Beckinsale ook al. Een rare afwijking, en dat moet ik maar eens afleren. Nu ik er over na denk, Dobrev misschien ook wel een zusje van hun .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja haha inderdaad zij zou er ook wel bijpassen, word al een grote familie Maar is goed dat je het nu zelf in de gaten hebt dat je door een bepaalde rol die je niet aanstaat, gelijk ook de vrouw niet meer leuk vind. Zo zie je maar weer, ik moet gewoon lang genoeg blijven zeuren, en je pushen om mijn series te kijken. Ga je het vanzelf leuk vinden

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Zo zie je maar weer, ik moet gewoon lang genoeg blijven zeuren, en je pushen om mijn series te kijken. Ga je het vanzelf leuk vinden

Dit kon net zo goed een gesprek tussen mij en mn vrouw zijn, zo herkenbaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bij mij thuis werkt dat averechts

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Zometeen de seizoensopening maar is bekijken

bassira

• 28 messages
  • 52 votes

Aflevering 1 van seizoen 2 was echt super!!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Wat een ontzettend spannende 1ste aflevering van seizoen 2!!!!!! Ik kan niet wachten tot volgende week. Ik ben nog meer verslaafd Arme Damon

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

"Walking on sunshine."
Zo, we zitten er weer lekker in.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Helaas duurt het voor mij toch nog een week voordat ik de eerste aflevering kan kijken. Mijn vriend kan dit weekend niet naar mij toe komen, en aangezien dit een beetje onze serie is, en we niks zonder elkaar gekeken hebben, wachten we beide gewoon tot we weer samen verder kunnen kijken

Dus hou het even tussen de spoilers tags lieve mensen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mooi! Heeft hij meer tijd voor FNL

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.