• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

The Vampire Diaries

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Linn wrote:
Wat een ontzettend spannende 1ste aflevering van seizoen 2!!!!!! Ik kan niet wachten tot volgende week. Ik ben nog meer verslaafd Arme Damon

Haha arme Damon inderdaad, maar hoe die Jeremy zo in 1keer aanpakte was toch mooi. En Katherine was ook weer lekker bezig.

Heerlijke aflevering om weer mee te beginnen , ik zag de clips voor volgende week met Caroline al! Dat wordt ook mooi.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En dat is geen spoiler? .

bassira

• 28 messages
  • 52 votes

Wilfred Genee wrote:
(quote)

Haha arme Damon inderdaad, maar hoe die Jeremy zo in 1keer aanpakte was toch mooi. En Katherine was ook weer lekker bezig.

Heerlijke aflevering om weer mee te beginnen , ik zag de clips voor volgende week met Caroline al! Dat wordt ook mooi.

Caroline wordt ook een vampier toch?

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Nah gewoon de trailer die ze altijd na een ook episode tonen.. ,. maar voor de zekerheid dan maar beetje beetje aangepast voor de mensen die niet naar de webclips/trailers kijken uiteraad.

Bassira, jup alleen ze draait eventjes helemaal door of zo maar achja

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dit was een positieve spoiler hoor. Ik leefde al een tijd tussen hoop en vrees of Caroline het loodje niet ging leggen .

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Naomi Watts wrote:
Dit was een positieve spoiler hoor. Ik leefde al een tijd tussen hoop en vrees of Caroline het loodje niet ging leggen .

Haha, eigenlijk moet je het maar zo snel als je mogelijk gaan kijken dan zie je het allemaal wel

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Wat een start van het seizoen, super! Waarschijnlijk één van de beste afleveringen tot nu toe, oh wat gaan ze toch doen met Damon in dit seizoen? Ik schrok me dood toen hij Jeremy zomaar even de nek omwrong had ik totaal niet zien aankomen. Volgens mij zag hij de ring zeker wel maar het drama wordt er niet minder om. En dan Elena 'I hate him' Super, nu dit niveau aanhouden en de serie schiet omhoog in mijn top 10!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Cover up Fabio, We've got a crazy ex on the loose! ''

Wat een op het puntje van je stoel episode! De toon is direct gezet en het smaakt naar meer! Heerlijk om weer te kunnen genieten van Damon, Stefan, Matt.. en de rest! Stiekem heb ik ze best wel gemist!

Het moment dat Damon er achter kwam dat het Elena niet had kunnen zijn.. Wonderful!
Die blik in zijn ogen, het ''oh oh..''
En hoe cool was het dat Stefan wel direct wist hoe de vork in de steel zat!

En pfjoew! Sweet Caroline! I'm so glad. Niet alleen vanwege haar, maar ook vanwege Matt. Heb wel wisselende gevoelens wat betreft Katherine. Ontzettend lekker wijfie, maar ergens heb ik zo'n hekel aan dr.. Geef mij dan maar goodiegirl Elena. Zelfde heb ik met Bonnie. De eerste episodes vond ik haar geweldig, maar nu.. Vreselijk mens.

Máár, het is wel ontzettend spannend. Echt een van de betere episodes die ik gezien heb. Ben ik trouwens de enige die flinke groei ziet wat betreft het acteerwerk sinds de eerste episodes? Bijvoorbeeld bij Jeremy vind ik dat erg opvallen, en ook bij 'houten klaas' Tyler. Alleen maar goed natuurlijk.

''The truth is I never loved you. It was always Stefan. '' Ik betrapte me er zelf op dat ik een tikkeltje emotioneel werd. Ik vond het zo zielig. Sterke, krachtige Damon die daar even gebroken werd.

Prachtig. Een serie waarbij je van de ene verbazing in de andere valt. Van het vermoorden van Jeremy tot de eindscène tussen Katherine en Caroline.. AAARGH, ik wil niet weer een week wachten!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Heb net aflevering 1 van seizoen 2 voor de tweede maal gezien. En het blijft gewoon zalig! Ik begin me nu ook wat te irriteren aan Bonnie, maar dat komt eigenlijk veel omdat ik zo'n Damon fan ben. En nog steeds: Arme arme Damon Ook ik kan niet elke keer een week wachten hoor!!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik verheug me erop dat het weer op TV komt!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Linn wrote:
Heb net aflevering 1 van seizoen 2 voor de tweede maal gezien. En het blijft gewoon zalig! Ik begin me nu ook wat te irriteren aan Bonnie, maar dat komt eigenlijk veel omdat ik zo'n Damon fan ben. En nog steeds: Arme arme Damon Ook ik kan niet elke keer een week wachten hoor!!

Je slaat de spijker op zijn kop! Omdat zij zo fel achter Damon aanzit en hem telkens loopt te bedreigen, krijgt ze volgens mij flink wat tegenstanders achter zich aan. Voordat ze plots zo'n ''krachtige'' heks was, was ze nog best leuk ook. Die trut moet Damon gewoon met rust laten! TEAM DAMON!

Oke, misschien leef ik een tikkeltje teveel mee met deze tv serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is dat ik de serie ken, anders zou ik gaan denken dat we met een soap te maken hebben .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik probeer al zoveel mogelijk tussen spoilers te zetten voor jou en je vriendin, hoop dat ik niet teveel verklapt heb. Maar wat er staat was niks nieuws geloof ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, geen spoilers hoor, daar doelde ik niet op. Ging mij meer om de dingen die worden gezegd over het gedoe tussen Damon en Bonnie, daardoor ga je haast denken dat het een soap is. Wat een trut is het toch etc .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vind Bonnie nog steeds een leuk personage in de serie, hoe het in het tweede seizoen gaat worden weet ik nog niet, maar tot nu toe heb ik er geen moeite mee.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben nu trouwens met seizoen 1 bezig, omdat ik toch nog een week moest wachten tot de volgende episodes. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat ik dit seizoen nog een keer aan het kijken ben, gebeurd toch een hoop wat alweer een beetje naar de achtergrond was gezakt. En het is gewoon heerlijk om de liefde van Elena en Stefan opnieuw te zien 'gebeuren' en te zien groeien. Wat een heerlijk koppel is het toch ook

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Vampire Diaries heeft er een fan bij. Het duurde even voordat het lukte, en ik was bijna bang dat het geen serie voor mij zou worden, maar vanaf het einde van aflevering 4 They're back was ik hooked. Aflevering 5 was nog beter en aflevering 6 zelfs nog beter. Geweldig (en sexy) hoe Vicky in een vampier veranderd wordt. Ik dacht in het begin dat Damon een standaard bad guy zou zijn, maar dat is hij gelukkig niet. Stefan is nog een beetje suf, maar Damon begint te groeien. Ik snap wel dat zo'n koud iemand kan smelten voor Nina Dobrev. Ik bedoel... Elena.

Why do i have to pee? I thought I was dead?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijn dat het bevalt, eerste episodes is inderdaad even doorkomen maar voor de rest een geweldige serie inderdaad. Groot succes van VD is natuurlijk Williamson als schrijver.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AHWA wrote:

The Vampire Diaries heeft er een fan bij.

Dat is altijd leuk om te lezen Ik moet nu nog de laatste drie afleveringen van het eerste seizoen kijken, (ga ik makkelijk redden voor morgen) en dan eindelijk verder met seizoen 2, kan niet wachten! Ben benieuwd of het tweede seizoen net zo goed word als het eerste, lijkt me geen makkelijke opgaven want het eerste seizoen was erg sterk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Arielle Kebbel Arielle Kebbel

Mia Kirshner

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Cut van Plumb tijdens de eerste liefdesscene tussen Elena en Stefan is een geweldig nummer. Hulde voor de muziek.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Helemaal mee eens, enorm mooi liedje die ook heel goed bij dat moment paste

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Nieuwe episode was Gaaf! nooit gedacht dat Carolie een vampier zou worden, hoewl ik aan het begin van de transformatie haar een echt dom blondje vond, ik bedoel, je kan niet tegen zonlicht en je drinkt bloed. dan kun je toch wel een idee hebben wat je bent? goed dat ze er alsong zelf achterkwam. gelukkig dat Damon er weer een beetje bovenop was, Tyler zag er ook weer prima uit en die komt ook weer dichterbij de Lockwood secret Ben benieuwd als ze er allemaal achterkomen

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Vrij aardige aflevering, maar het is vooral wachten op een aantal nieuwe ontknopingen .

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

2de aflevering was inderdaad niet slecht maar niet zo spannend als de eerste! Kan niet wachten tot de derde van het 2de seizoen! En inderdaad ook afwachten op verdere ontknopingen. Ik ben vooral benieuwd naar Tyler. En denk niet dat hij een Ninja Turtle is zoals Stefan zei

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Haha nee die wordt iets heel anders ja

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ben eindelijk weer helemaal bij met The Vampire Diaries. Erg leuk om het eerste seizoen weer helemaal te hebben gekeken, en de eerste twee episodes van seizoen 2 waren goed. Vooral de eerste was enorm spannend, weer veel ontwikkelingen. Personages doen het nog steeds goed, Ik vind Bonnie nog steeds een interessant personage, en ik vind helemaal niet dat ze enorm gemeen doet tegen Damon, vind het best begrijpelijk vanuit haar perspectief. Nina Dobrev vind ik stukken beter als Katherine, wat een stoer wijf is ze toch zeg, haar hele voorkomen is anders nu ze de bitch mag spelen Top dus! Stefan en Damon blijven twee heerlijke mannen, waarbij Stefan toch zeker mijn favoriet blijft, hij is gewoon een betere Vampier in zijn voorkomen, vooral zijn blik doet 't hem. Damon is leuk, maar dan vooral als evil vampire en helaas vind ik hem momenteel vaak te soft, dat hele gedoe tussen hem en Elena vind ik ook een beetje vervelend worden. Maar goed voor de rest goede episodes. Caroline als vampier vind ik alleen een slechte ontwikkeling, ze speelt het niet goed en past ook niet bij haar personage, dus hopelijk gaan ze daar nog wat meer mee doen. En leuk ook dat de Lockwoods wat meer screentime krijgen, ben wel heel benieuwd naar die lijn in het verhaal. We weten natuurlijk allemaal wel wat Tyler is, inmiddels, en dat vind ik alleen maar leuk, want waar Vampieren zijn, zijn ook Weerwolven, en die kunnen nog wat meer leven brengen in de serie! .

Ik ben in ieder geval weer helemaal hooked, en ik kan niet wachten tot volgende week, ben benieuwd wat voor ontwikkelingen er dan weer voorbij komen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Opening van Seizoen 2 is enorm sterk. Eerste episode heeft waarschijnlijk meer actie, al gaat mijn aandacht vooral uit naar de tweede aflevering. Veel meer gedoseerd en hierk omt het talent van Williamson veel beter tot zijn recht. Al begrijp ik dat de adrenaline rush junks ook af en toe tevreden gesteld moeten worden.

Dobrev laat nu zien dat ze wel degelijk kan acteren, want het verschil tussen Elena en Katherine is schrijnend en wat doet ze het toch cool. Accola wordt ook eindelijk niet meer underused en haar vampire encounter is zeer welkom, erg fijn dat ze dit erin verwerkt hebben. Ook McQueen vind ik erg underused en constant werd de hoop weer teniet gedaan dat hij ook een key element wordt binnen de serie, dit moet toch echt wel gebeuren, want een fijn acteur vind ik het zeker. Ook fijn dat Damon weer de oude is trouwens.

Wesley blijft ook erg sterk in zijn rol, David Anders blijft ook een genot in rollen als deze, Somerhalder is weer erg snarky, en dat is zijn kracht maar blijft wel beperkt tot zekere gimmicks. Het gedoe rond de Lockwoods vind ik dan nog niet zo interessant. Komt ook vooral door Trevino, die qua acteren niet echt ver reikt en dat beperkt deze storyline nog te veel. Bonnie blijft interessant maar ook zij wordt nogal underused, en wat haar public enemy number one maakt snap ik ook niet zo eigenlijk. Maar de stappen zijn gezet naar het nieuwe seizoen, en vooral met de frisse wind voor Accola en Dobrev ligt er genoeg moois in het verschiet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe, zo te zien is 3/4 van de cast underused.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

‘’ My husband likes to get kinky. ‘’

Het viel natuurlijk te verwachten, Caroline een vampier! Ik denk dat ze in Mystic Falls nog een probleempje erbij hebben nu. Impressive neergezet, hoe zij er achter komt wat er aan de hand is. Pittig wijf zeg. She's nasty!

Heerlijke episode vol met prachtige one-liners: '' Maybe there are ninja turtles!'' Wat wordt de spanning opgebouwd zeg.. Vooral tussen Tyler en Mason! And oh boy, wat heeft Uncle Mason een goed lichaam zeg!

En god, Bonnie goes crazy! Die scène waar ze Damon in brand stak was toch vrij shocking. Ergens wel cool dat zij zo'n krachten heeft waar zelfs de vampieren niet tegen opgewassen zijn.

Nee, het kon de eerste episode niet overtreffen maar er wordt wel steeds meer duidelijk. Mooi om de onderlinge banden te zien, hoe ze voor elkaar opkomen en elkaar steunen.

Damon blijft mijn favoriet. '' I don't do the big brother thing very well. Sorry I don't have any milk and cookies to offer you. ''

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.