• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

The Vampire Diaries

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind 'm dan ook vooral cool door zijn rol in Alias. In VD nog niet bijster interessant maar dat kan nog komen .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is waar, zijn rol in Alias was beter, maar hij miste in VD de nodige diepgang. Maar wel leuk om weer een bekend gezicht terug te zien komen, en bij VD weet je nooit wat er gaat gebeuren

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Was er maar weer even voor gaan zitten, was eventjes uit de serie geraakt de afgelopen weken. Maar was een leuke aflevering met een vooral geniale Damon, mooi om er weer in te komen.

Op naar volgende week!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

En ik moet nog wachten

had namelijk afgesproken met een vriendin (die ik eraan verslaafd heb gemaakt) dat ik de nieuwe episode niet eerder zou zien en aangezien zij echt perse met nl ondertiteling wilt zien moet ik dus nog wachten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gewoon al gaan kijken en bij de tweede keer met je vriendin wat oeh en aah's loslaten. Niet van echt te onderscheiden . Ik wacht ook tot morgen, dan gezellig met mijn vriendin kijken.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ja dat kan ik doen, maar ik ben erg slecht daarin, vooral bij bepaalde scenes dan kan ik meestal niet wachten om het te vertellen

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Persoon waar ik het meestal mee kijk wacht ook vaak op mij, of gaat gewoon met mij een 2e keer kijken. Maar aangezien ik vrij was vandaag kon het lekker snel .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

Gewoon al gaan kijken en bij de tweede keer met je vriendin wat oeh en aah's loslaten. Niet van echt te onderscheiden . Ik wacht ook tot morgen, dan gezellig met mijn vriendin kijken.

Oh gaat dat altijd zo bij jou

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zo dat was een geweldige 12de episode. Gelukkig zat ik er snel weer in, en heeft de stop me niet afgeleid van de lijnen in het plot. De spanning was weer goed aanwezig, heerlijk om dat high school sfeertje weer terug te zien en om de vele emoties kon je ook niet heen.

Damon was degene die deze keer de show stal, en dat kwam best als een verrassing. Zijn hele omgaan met Rose werd mooi in beeld gebracht, en zijn 'gevoel' kwam dit keer erg overtuigend over. Ik kon het dan ook een aantal keren niet droog houden. Het liefst zou ik hem even een dikke knuffel geven, maar als Elena het al niet lukt, hoef ik het niet eens te proberen

De ontwikkelingen tussen Caroline en Tyler vind ik ook steeds boeiender worden. Hoop toch echt dat ze uiteindelijk bij elkaar komen want ik vind het een heerlijk stel samen.

Dat 'Uncle John' weer terug is vind ik toch ook wel leuker dan verwacht. Hij heeft toch wel een stoere uitstraling, en ik hoop echt dat hij nu een wat meer boeiende lijn krijgt in het verhaal. Laat hem maar wat meer aanwezig zijn de komende tijd.

Ben dus gelijk weer enthousiast en kan niet wachten om de rest van dit seizoen te zien. Blijft een geweldige serie en een van mijn persoonlijke favorieten!

Op naar volgende week

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Die scene waar Rose stierf was toch wel een hoogtepunt voor mij, mooiste stukje van de aflevering.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wilfred Genee wrote:
Die scene waar Rose stierf was toch wel een hoogtepunt voor mij, mooiste stukje van de aflevering.

Werd erg mooi gebracht inderdaad. En dat terwijl ik niet veel met haar als personage had. Maar juist de emoties die Damon liet zien, raakte mij heel erg en dat heb ik bij hem nog niet echt eerder gehad in de serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aflevering 12 gezien. Finally.

Spannende intro. Meteen lekker 'hard'. Ook fijn om Damon weer eens te zien, en dan ook zijn andere kant. Shirtloze Stefan is natuurlijk ook eye-candy. Fijn ouderwets high-school sfeertje, vond het in het begin erg leuk en vind het een tikkeltje jammer dat het nu -begrijpelijk- op de achtergrond geschoven wordt.

Indrukwekkende Elena/Rose scènes. Je wist dat er iets aan zat te komen en toen voelde je de spanning.

Mooie vrouw, die Jules. Apart personage, zorgt ook voor een sarcastische noot. 'Bite me!' DEze aflevering geen oeverloos gezever over Originals en weet ik veel wat, maar veel actie met een vleugje drama. Fijn!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, sterke episode. Helaas weinig Kat en Eli en te veel Rose (wel blij dat die laatste weg is) maar ondanks het ontbreken van veel original storyline weet Williamson het toch interessant te houden. Weer veel Caroline/Tyler ontwikkeling (laat de baby maar komen) . Het is dan vooral een Damon episode, weinig Stefan en Elena ook. Best een mooie episode, maar dat komt vooral door het goede schrijfwerk van Williamson en goede regie van Siega. Nu Damon weer een belangrijkere rol speelt in een episode zie je hoe beperkt Somerhalder als acteur is, de 'emotionele' scene haalt ie bijna onderuit. Gelukkig zijn Williamson en Siega er om de boel te redden. Ook die oog-uit-oogkas blik van 'm voelt constant out of place, lijkt echt een gimmick te worden. Gelukkig is ie qua delivery wel prima in orde.

Wat meer Katherine en original storyline please.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Grappige spoof van The CW.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat is er grappig aan dan?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Aangezien de serie in de volksmond ook VD genoemd wordt (=geslachtsziekte), de dubbel zinnige Got Wood (een eufenisme voor een erectie) en er dan op zo'n manier een educatief (?) filmpje van maken. Het leukste vind ik dat het van de zender zelf af komt. Geen dijenkletser maar ben wel te porren voor dit soort leukigheidjes .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oef. Caroline in trouble en uncle John back in action. Ook worden de geruchten hardnekkiger dat Joseph Morgan Klaus gaat spelen .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ziet er weer goed uit, heb er zin in!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

212 was aardig, maar ik heb na een lange afwezigheid van een serie altijd even weer moeite om erin te komen. Binnenkort hopelijk wat meer Caroline-actie.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Niet onaardig deze keer.

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

Ik was een tijd lang niet meer bezig geweest met het volgen van de serie. Maar ik ben weer helemaal up to date en kan niet wachten tot de volgende aflevering.

ben benieuwd of we nog meer van die reporter Andy gaan horen en dan vooral met betrekking tot Damon alhoewel hij haar ook simpelweg kan hebben gedood?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goede episode. Toch weer een semi red line story en eindelijk weer Stefan die op de actie tour gaat. Dat zijn op actie gebied toch wel fijne momenten als hij even zijn ingetogenheid laat voor wat het is. Werewolves vs Vampires is altijd wel de moeite, ook Jules begon aardig op mijn zenuwen te werken, het wachten was hierop. Het grootste pluspunt is toch wel weer de terugkeer van uncle John, die een mastermind plan lijkt te hebben. Ook is Sanders daar de ideale serie acteur voor, die heeft zo veel coolness over zich. Ook fijn dat er weer wat gedaan werd met het Warlock/Witch gegeven, mages blijf ik toch altijd wel een erg hoog cool gehalte hebben. Daar wordt nog iets te weinig mee gedaan in de serie, helaas. Einde is veelbelovend, puur omdat ik Kat terug wil. Can't wait .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Williamson behind new Smith....

Erg boeiend (Smith is briljant en warlocks en witches vind ik toch stukken intrigerender), al ben ik inderdaad bang dat dat ten koste gaat van de kwaliteit maar let's see.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk!

Hij werd inderdaad te veel in de schaduw gelaten en krijgt nu de rol die ik zo voor Jeremy gehoopt had. Ondanks wat kritieken op de keuzes van Williamson ben ik hier wel erg blij mee.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is niet verkeerd, meer Jeremy

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar die blik begint me ook een beetje te vervelen.

(afbeelding)

Zelfde als:

Ook die oog-uit-oogkas blik van 'm voelt constant out of place, lijkt echt een gimmick te worden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Episode 13.

Lekkere shower-scène van Damon, nice. Ook wel weer enkele sterke opmerkingen, waar Stefan perfect op ingespeeld lijkt. Fijn duo.

Mooie Caroline gebeurtenissen. Die vent met zijn pistool (Brady) was echt creepy. Jules is een mooie vrouw, maar ik vind dr vervelend. Stiekem wel nieuwsgierig hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, ook met Tyler.

Lief moment tussen de 3 vriendinnen, past goed bij het moment/de situatie. Ben benieuwd naar meer!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Matige episode.

Wel weer wat fijne Elijah momenten maar de regie lijkt de weg kwijt in deze episode. De eerste helft is vooral erg stuurloos, waar het op het laatst wel iets beter wordt. Het grote probleem is dat de char development wel erg ondermaats is, wat toch wel in het eerste seizoen behoorlijk sterk was. Ook jammer dat Tyler nog iets de goedzak is, die mag van mij wel meer lijken op de Tyler uit de boeken. Voor de rest weer wat meer Elene/Stefan screentime, fijn. Op het einde dan weer een clash, niet zo sterk als de vorige maar dankzij Elijah wordt het dan toch nog wat.

Wat meer story development in de volgende episode, want de char development daar geloof ik momenteel niet zo in. Het is wat meer action based geworden. Graag Kat ook weer terug, al lijkt dat onvermijdelijk. Een tussendoor aflevering, niet bijster sterk maar wel wat aardige momentjes. Wel één van de minst sterke van dit seizoen.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Mwah, kon hem best goed hebben.

Krijg alleen vaker het gevoel van een 'tussenaflevering'. Ontknopingen die er vaak aan lijken te komen vanwege het einde maar dat je na 40minuten eigenlijk niet veel bent opgeschoten.

Uiteraard wel enkele dingen te weten gekomen en motieven van sommigen zijn verklaard maar goed dat had ik ook wel doorgekregen als ze gewoon los gingen .

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

Is episode 14 er nu al? Kan hem namelijk nergens vinden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.