• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.698 votes
Profile

The Vampire Diaries

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Zeker geen onaardige aflevering deze keer, iets meer op het emotionele gericht zeker bij Damon, maar van hem kan ik veel hebben zo ook dit.
Vond het wel mooi om te zien bij hem!

Episode verder is misschien iets meer een tussendoortje, gebeurd uiteraard wel van alles maar dat is toch meer met het oog op de nog komende afleveringen.

Bijvoorbeeld dus die Originals en die je niet zomaar even neer krijgt zo bleek op het einde weer lekker subtiel, ook niet onaardig om te zien hoe Bonnie haar krachten leert en gebruikt.
Tot slot moeten we uiteraard nog even kijken waar dat Caroline/Tyler gedoe ons heen gaat brengen!

Lag trouwens helemaal plat om die klap die Elena kreeg waardoor ze helemaal omvloog op die bank, hilarisch .

Op naar volgende week

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond deze aflevering wat minder. Het was allemaal te chaotisch. Veel te snelle introductie van nieuwe personages een ook krijg je ineens veel nieuwe achtergrond informatie naar je toe gegooid over de originals en ene Klaus Dat kan natuurlijk wel heel boeiend worden, maar het kwam een beetje te snel in deze aflevering. Wel interessant dat die nieuwe mannelijke vampier ineens weer levend word nadat hij dood was. Iets van speciale krachten of zo? Ben benieuwd wat daarachter zit.

Het enige wat me wel boeide deze aflevering waren de ontwikkelingen met Bonnie en tussen Caroline en Tyler. Je zag Tyler in deze aflevering ook eens van den andere kant en dat beviel me wel. Ook Caroline word met de week meer mijn favoriet. Al kan ze nooit op tegen Elena, maar ze hoort er nu wel echt bij.

Niet echt de beste aflevering dus, maar ik ben wel benieuwd hoe deze verhaallijn zich verder gaat ontwikkelen. Op naar volgende week

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Redelijke aflevering met wel huge ontwikkeling trouwens. Met Elena gekidnapped had je wel een groots opgezette reddingsactie verwacht maar dat viel nogal tegen. Het hele plot rond the originals wordt eindelijk uitgezet en ik wil Williamson wel bedanken dat hij mij geeft waar ik in mijn post van twee dagen geleden om vroeg. Klaus is coming, de grootste antagonist uit heel het Vampire Diaries universum. That means trouble. Erg benieuwd welke acteur Klaus gaat vertolken.

Introductie van Elijah is ook welkom, ook weer zo'n heerlijk overpowered karakter (dieonthoofding ). Rose wordt de nieuwe love interest van Damon blijkbaar, benieuwd wat dat teweeg gaat brengen. Volgende week Katerina, met een origin backstory van Katherine . Can't wait.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Waarom ook niet .

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Dus Elene krijgt de keuze om ook vampier te worden? Vet, ook al had ik al een vermoeden dat er zoiets ging komen. (boeken niet gelezen) Ik denk ook wel dat het wel; wat word tussen tyler en Caroline. Gisteren was het einde van ep 8 ook erg mooi, hoe Damon elena vertelde dat hij van haar houd zodat ze het daarna weer vergat door de compelling. Ik was al bang dat de serie niet lang meer zou duren nadat Katherine was opgesloten, maar gelukkig is hier niets van waar (nog) ik kan niet wachten tot volgende week,

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat word nog spannend volgende week! Ik ben erg benieuwd of Elena het aanbod van Katherine aanneemt, ik zou het wel cool vinden als ze ook een Vampier zou worden, maar aan de andere kant is haar charme juist ook dat ze menselijk is. Ik weet het niet, we zullen het wel zien, maar er gaat weer een hoop gebeuren!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Episode 8.. Finally.

Best een fijne, vernieuwende aflevering. De introductie is inderdaad wat snel, maar de grappige accenten maken het meer dan goed. Bonnie haar krachtenzijn cool en de groei die ze doormaakt ook. Al zijn die bloedneuzen van dr wel zorgwekkend.

Relatie Caroline/Tyler is ook interessant. Die twee zijn echt aan elkaar gewaagd en elkaar aan het 'ontdekken'. Die ruzie tussen Caroline en Tyler was wel even heftig, maar fijn dat ze nu van elkaar weten wat ze zijn.

Maar oh boy, die Damon. Die man doet iets met me, elke keer weer. Hoewel hij dit seizoen minder 'schittert' dan voorheen blijft het een intrigerend personage. Zijn liefdesverklaring, het zachte kusje op haar voorhoofd, de muziek op de achtergrond.. Zo cute.

Die onthoofding was Wat een akelig figuur! Heb nog even niet helemaal op een rij wie nou wie is en wat ze nou precies willen, maar hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Een dezer dagen deze aflevering nog maar eens herzien.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

(afbeelding)

Nou die beschrijving is niet helemaal van toepassing op mij , maar kan er goed mee leven

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

You're Damon? Marry me!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

In mijn geval klopt het helemaal

(over datie one hot sexy enz is niet dat ik dat ben )

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(afbeelding)

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Elineloves wrote:

You're Damon? Marry me!

Met Elena? Graag he

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet mijn favoriete character maar wel een uitkomst die me het beste ligt denk ik.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tweede keer dat ik hem doe ben ik Jeremy, daar herken ik mezelf ook flink in.

(afbeelding)

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Verdomd weer zo een aflevering die alleen maar vragen op roept

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoals verwacht een erg sterke episode, dankzij de Katherine development. Blijft een erg intrigerende char. Erg fijn origin verhaal ook, en Kat heeft een hart, adoring . Daar zit vooral de kracht van deze episode, in het origin verhaal van Katherine, toch knap als je de hedendaagse storyline, waar de serie toch wel om gaat, zo naar de achtergrond laat verdwijnen. Ook weer een flinke lading Elijah, erg fijn en bovendien geeft dit een goed referentiekader hoe krachtig Klaus wel niet is. Fijne cliffhanger voor de nieuwe ep. ook.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Jammer dat we voor de nieuwe episode moeten wachten tot begin december...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vandaag de 208 en 209 maar even achter elkaar gekeken, en weer heerlijk van begin tot eind. Zag niet aankomen dat die dokter een bad guy was, knap gedaan weer Wel fijn dat er grote machten aan zitten te komen, enige nadeel is dat als je de machtigste vampier eenmaal hebt verslagen, where do you go from there? Maar dat zal wel goed opgelost worden. Elijah is een fijne toevoeging.

Dobrev spat van het scherm, maar kan nog niet tippen aan Accola.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klaus zal wel een tijd aanblijven, bovendien heb je nog vele originals die gewoon nog gaan fungeren als villain. Je hebt Tyler nog en vergeet Masao en Shinichi niet. Nog genoeg richtingen om op te gaan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wie? En wie?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jawel, ik ben ook wel 'gegrepen' door Katherine deze aflevering. Gevoelig met vlagen, spannend met vlagen. En toch is het ergens 'minder' dan voorheen. Elijah maakt het wel spannend, maar ik mag hem niet. Ben wel nieuwsgierig naar meer backgroundinfo over hem.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ziet er weer goed uit. En oeh die Alaric toch

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Saucy!

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Precies dat plaatje waarop het filmje nu op staat is mijn favoriet

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ging ermee door, wel geinig om Stefan nu ook in de tombe te hebben.
Zeker als je kijkt wat er volgende keer gaat gebeuren is het zeker niet onaardig.

Enige minpunt toch dat Bonnie het nog niet helemaal ziet zitten met Jeremy, gunde het die arme jongen wel .

En:

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wow dat was weer een ontzettende spannende aflevering!

Er zat ook weer genoeg character development in, mooi om te zien bijvoorbeeld wat voor band er aan het ontstaan is tussen Caroline en Tyler. Helaas voor Matt die valt een beetje buiten de boot nu, sowieso in het tweede seizoen. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik hem mis. Tyler vind ik toch ook wel steeds leuker worden, en ik ben benieuwd hoe het verder met hem gaat in de serie. Elena was deze aflevering enorm eigenwijs en koppig wat ik nu toch een beetje irritant vond, hopelijk blijft ze niet constant verkeerde keuzes maken want dat zou haar personage niet goed doen.

Heerlijk moment trouwens dat Alaric even in zijn boxer verscheen

Die hele lijn met Klaus, Elijah en die mannelijke heksen vind ik goed, vaak ook spannend. Want die Elijah is toch een behoorlijke brute vampier wat je nu ook weer te zien krijgt in deze episode.

Wel ontzettend balen dat Stefan nu ook in de tomb vast zit, ik zie het natuurlijk al weer helemaal gebeuren dat Damon nu meer alleen tijd krijgt met Elena, en dat ze dan naar elkaar toe groeien bla, bla. Ik hoop echt dat dat eigenlijk niet gebeurd, want het word hoog tijd voor weer wat Stefan en Elena romantiek. ook het feit dat Bonnie zo lekker koud Jeremy afwees vond ik niet leuk, kom op zeg zo'n leuke lieve jongen. Dat mis ik nu dus wel een beetje in de serie, de romantiek en liefde tussen twee personen.

Al met al dus weer een spannende aflevering, kijk alweer uit naar volgende week!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat ik trouwens in de promo zie van volgende week, geloof ik echt niks van. Er zal wel weer een achterliggende reden zijn dat Stefan ineens met Katherine aan het vozen is. Bijvoorbeeld een spell of dat zij net doet alsof ze Elena is. Kan me anders niet voorstellen dat hij ineens al zijn principes overboord zet. En als het wel echt zo is, zou ik enorm teleurgesteld zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wat is dit toch een lekkere serie. Hij staat bij mij een beetje op de backburner, zo van: Die aflevering kijk ik morgen wel, of in het weekend, maar als ik hem dan zie, denk ik telkens weer: Waarom kijk ik deze niet meteen. Heerlijk verhaal nog steeds, alleen het is wel iets minder heftig dan seizoen 1. De emotie is wat minder aanwezig, en rust zo lijkt het enkel nog bij Bonnie en Jeremy De acteur die Tyler speelt is daar wat te beperkt voor, vind ik.

Toch smelt ik iedere keer weer voor deze serie. Pareltje. Hoge herkijkwaarde ook lijkt me.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.