• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

The Vampire Diaries

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het lijkt me niet dat Katherine voor het einde van het seizoen aan haar einde zal komen Dat wordt meestal nog lang gerekt. Daarentegen had ik ook niet verwacht dat Mason zo snel zou verdwijnen dus wie weet.

Ik begin bij te draaien over Accola vs Dobrev. Accola begint de overhand te krijgen qua hotness.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wilfred Genee wrote:
Ooit zal die Katherine wel dood moeten lijkt me, maar mag van mij ook nog wel wat langer duren en met veel spektakel etc. voordat er hier een einde aan komt. Moeten eerst nog erachter komen wat ze met een weerwolf wil en wat er met Tyler moet gebeuren.

Caroline is hotter anyway

Caroline vond ik ook leuker, en dat is ze nog steeds. Maar Dobrev als slutty Katherine, daar staat geen maat op. Caroline heeft een mooi gezicht maar een iets te brave attitude naar mijn smaak.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Vond haar met dat brave juist een schatje , als vampier met al dat bloed rond der mond is het toch wennen

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Woehoe woehoe woehoe!!!

Caroline in dat roodje jurkje wanneer Tyler iemand vermoord!!! Damn!! Daar komt Nina niet meer overheen

Bonnie en Jeremy lijkt me wel schattig samen eigenlijk !!

Damon op het eind met Katherine!!! Haar zo opsluiten prachtig.

Woehoe woehoe woehoe!!!

Dan de laatste seconden een of andere freak die Elena besluit mee te nemen

Geweldige aflevering

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Jeetje zeg wat een ontzettende gave en spannende aflevering!

Wat een ontwikkelingen weer, en ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar ik werd toch weer een aantal keren verrast. Zoals dat ik nooit had gedacht dat de groep zouden winnen van Katherine, dat Damon haar koudbloedig zou opsluiten in de tombe. Dat Katherine gelinkt stond aan Elena, dat die andere heks goed zou zijn, dat Jemery en Bonnie (misschien) wel eens een setje zouden kunnen worden en dat Matt toch gespaard bleef Dat zijn aardig wat verrassingen dacht ik zo, en dat maakt deze serie ook zo geweldig. Alle personages zaten weer goed in hun rol, Alaric vond ik ontzettend stoer zoals hij al die wapens liet zien, jammer dat hij zelf niet meedeed aan het gevecht. De meiden zagen er echt ontzettend sexy uit, Caroline was erg hot in dat rode jurkje en Nina is als Katherine toch echt zo'n stoere en lekkere meid zelfs ik kan dat wel waarderen. Deze afleveringen draaide niet alleen om de knappe mannen, al mocht Stefan er ook weer zijn in z'n nette pak Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Tayler, daar zal ook nog wel veel mee gaan gebeuren, ze moeten natuurlijk een andere vijand vinden nu Katherine is opgesloten Kan niet wachten om te zien wat ze daar verder mee gaan doen. En ja dat einde WTF, wie was dat nou weer en waarom ontvoerd hij Elena? Wie zitten er nog meer achter, wat bedoelde Katherine met dat Elena juist tegen iemand anders beschermd moet worden? Wat een vragen weer, nu eerst nog weer een week wachten helaas.

Maar ik vond dit toch een van de betere afleveringen, erg veel ontwikkelingen, veel spanning, goed acteerwerk, toch ook wel wat emotionele scenes. En ja ik ben toch blij dat er nog een deur openstaat voor de relatie van Elena en Stefan, je voelt gewoon dat dat wel weer goed gaat komen Maar hoe en wanneer...? We zullen zien

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

In eerste instantie zal die rare clown op het einde de eerste nieuwe vijand zijn natuurlijk, lijkt me misschien ook waar Katherine voor waarschuwde die had er blijkbaar wel echt belang bij dat haar dubbelganger in leven zou blijven of zo.

Trouwens ook, geniaal om te zien hoe Caroline Matt in een paar klappen neer had

Ps. Caroline

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

P.P.S: Jeremy!

P.P.P.S: Matt!

P.P.P.P.S: DAMON! en Stefan.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wilfred Genee wrote:
In eerste instantie zal die rare clown op het einde de eerste nieuwe vijand zijn natuurlijk, lijkt me misschien ook waar Katherine voor waarschuwde die had er blijkbaar wel echt belang bij dat haar dubbelganger in leven zou blijven of zo.

Trouwens ook, geniaal om te zien hoe Caroline Matt in een paar klappen neer had

Ps. Caroline

Helemaal mee eens, Caroline word steeds leuker en meer badass

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Episode 6. Wat spannend! Vreselijk om Stefan zo toegetakeld te zien zeg. Tikkeltje voorspelbaar wel, maar ach. Het is ze vergeven. Damon is heerlijk, as usual. Caroline blijft me verrassen, en ik zie haar ook 'groeien'. Mooi om te zien.

De laatste 10 minuten waren echt fantastisch. Puntje van je stoel. LIKE WHAT THE HELL, Jenna?! Potdomme wat spannend.

En toen begon ik te huilen omdat ik Stefan zag huilen. Ik kan er niet tegen om een man te zien huilen, en zeker niet zo'n hunk als hij. En alsof dat niet erg genoeg is, krijg je straks ook nog dat Matt dood gaat.

Aargh, wát een serie.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Toffe aflevering inderdaad. Benieuwd hoe het verder gaat.

Dat rode jurkje...zucht...

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Voor episode 8

Ziet er in eerste instantie wat minder uit, maar misschien weer een confrontatie met Katherine in haar tombe of misschien wel een vrijlating? Dat is natuurlijk nooit weg.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

bambam4

• 4 messages
  • 122 votes

ik moet aflevering 7 nog zien ben benieuwd

vind dit echt een verslaafend

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Bonnie en Jeremy zijn echt een leuk stel samen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jij bedoelt Bonnie neem ik aan?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' ..and the evil slut vampire who only loved herself. ''

Damnit! Wat een lekkere aflevering weer. Tyler die eindelijk weerwolf is, de twist dat dat 'vriendinnetje' van hem ook onder invloed was van Katherine zag ik wel mijlenver aankomen, maar ach.. dat mag de pret niet drukken. Ben allang blij dat Matt niet dood is.

Ik hoop echt dat Bonnie iets met Jeremy krijgt, die twee zijn zo cute samen.

Katherine achter slot en grendel, spannend!! Nu afwachten wie de boosdoeners zijn die achter Kath/Elena aanzitten..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AHWA wrote:

Jij bedoelt Bonnie neem ik aan?

Ja inderdaad

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zal ik eens een voorspelling doen? Elena wordt (vrij snel) ook vampier. En dan krijg je zo'n spannende battle Katherine vs. Elena. Wat denken jullie?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik denk wel dat Elena degene zal zijn die Katherine voorgoed doodt, maar ik denk niet dat Elena vampier wordt. De serie moet een 'mens' als centrale figuur houden, denk ik. Maar misschien voor latere seizoenen als de kijkcijfers dalen

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Mja, Elena die zich voor altijd ontdoet van Katherine en haar dus dood is natuurlijk wel ok maar ik zie toch Damon het liever doen na dik honderd jaar achter hopeloos verliefd te zijn geweest .

En: What turned The Vampire Diaries' Katherine Pierce (aka Katerina Petrova) into a cold-blooded killer? We'll find out on the November 11 episode when the action flashes back to 1490s Bulgaria.

Wel grappig dat Nina ook echt roots heeft in Bulgarije

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zou het inderdaad ook het liefst door Damon gedaan zien worden. Ik gun het hem zo!

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Elineloves wrote:
Ik hoop echt dat Bonnie iets met Jeremy krijgt, die twee zijn zo cute samen.

(afbeelding)

Dat moet goed komen lijkt me

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lief heee. Jeremy wordt steeds leuker!

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Viel me nou net op van Bonnie, vond ik eerst niks (nog steeds niet geweldig uiteraard)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bonnie schommelt nog wel eens bij mij. Ik vind haar wel mooi, maar dr gedrag is soms zo vervelend.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Haha ja, afgelopen aflevering niet maar soms wel schijtvervelend.

In het echt vast een schatje .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

I'm impersonating my dull as dishwater doppelganger Elena

Sterke episode, erg spannend ook. Veel ontwikkelingen, Caroline toont ietsje meer lef maar bad ass is ze nog niet, ze mag van mij nog wel wat meedogenlozer. Dobrev steelt weer de show als Katherine, wat een heerlijk personage is het toch. Zo ruthless en slutty as hell. Ik mag hopen dat Williamson Katherine von Schwartzchild (Pierce) niet uit de serie zal schrijven, dat zal bij mij niet echt goed vallen. Wat mij betreft het tofste personage uit The Vampire Diaries, hands down.

Er wordt gehint naar een mogelijke relatie tussen Jeremy en Bonnie maar ik vind het veel interessanter dat er juist een gooi wordt gedaan naar Caroline en Tyler (toch ook wel een van de meesterzetten van Smith geweest). Einde is ook weer tof, en een nieuwe antagonist lijkt zich aan te dienen. In de vorm van Rose, had steikem gehoopt op Klaus, misschien in de toekomst. Ook lijkt het me duidelijk dat Bonnie sterker moet gaan worden.

Nu ik in korte tijd flink bij ben met de boeken (ga de komende tijd even vooruit werken) merk ik wel dat het me soms stoort dat het niet strookt met de boeken (net als het ontbreken van belangrijke storyline ontwikkelingen en sleutelpersonages), Williamson kiest te vaak voor de 'brave' uitweg en neemt wel heel veel niet over uit de boeken. Geen groot probleem verder, vind het een erg leuke serie. Episode 9 wordt genieten, met een Kat origin story . Eerst episode 8 over morgen.

Thanks for the info Nina

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Daar zit wat in .

Na m'n colleges snel de nieuwste aflevering bekijken .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze geven op momenten wel erg lompe argumenten zeg. Genoeg argumenten waar ik het mee eens ben maar op momenten kramen ze ook de grootste onzin uit. Jammer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.