• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

The Vampire Diaries

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Klopt ja volgende week is er geen aflevering helaas

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Nog langer wachten

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

205 nu ook gezien. Sterke aflevering, en goed dat Mason gewoon niet moeilijk doet en meteen de Salvatore's ontmaskert. Hij wordt wel gebruikt door Katherine, maar goed. Benieuwd wat zij met die steen wil. Anyway, volgens mij is dit echt een winterserie want alles om je heen smelt weg als Dobrev en Accola in beeld zijn.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Heb de eerste aflevering gezien gister. Wicked.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben blijven hangen bij episode 4... straks maar even 4 en 5 achter elkaar doen, ben benieuwd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vannacht gekeken, en wat is het spannend! :O Geen Matt, geen Bonnie.. maar dat maakt niks uit. Genoeg Damon! Mason vond ik al niet veel soeps, maar nu helemaal niet meer. Wel benieuwd naar zijn 'ontwikkeling'. Oh boy, episode 6 please?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Theorietje voor de mensen die bij zijn. Ik denk dat Matt het slachtoffer wordt van Tyler zodat hij een weerwolf kan worden. De rol van Matt is wel een beetje uitgespeeld, en ik zie wel een confrontatie aankomen tussen Tyler en Caroline. Wat denken jullie?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik denk inderdaad dat er wel iets gaat gebeuren met Matt, en het zou goed kunnen zijn dat hij 'per ongeluk' gedood word door Tyler, maar ik denk dat het eerder met Jeremy gebeurd en dat hij dan wel weer tot leven komt omdat hij natuurlijk die ring om heeft. zoiets misschien? Wat Caroline betreft weet ik het niet, volgens mij krijg je nu eerst een heel gedoe tussen haar en haar moeder. Daar gaat ook nog wel wat mee gebeuren denk ik, maar wat zou ik niet weten. Moeilijk ook om te voorspellen, vele ontwikkelingen in VD komen zo onverwachts

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Nee niet Matt mijn as the world turns vriend, je zou eigenlijk hopen dat hij ook meer betrokken kan worden door de situaties een beetje meer te begrijpen wat er aan de hand is?
Jeremy moet inderdaad ook iets meer aan eigenschappen krijgen maarja

Werd het met de moeder van Caroline niet zo geregeld dat ze alles vergat wat er gebeurde?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zou het alleen erg vervelend vinden als plots het halve dorp vampier/weerwolf zou worden. In het begin toen het nog alleen Damon en Stefan was, was het veel spannender.. nu wordt er om de haverklap iemand gebeten of leeggezogen. Dat hoeft niet zo voor mij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat is wel zo, maar het is niet te vermijden dat de 'gewone' burgers altijd een beetje saai worden gevonden in zulke series. Matt is daar een goed voorbeeld van. Voor mij werd Caroline een stuk leuker toen ze vampier werd. Alleen Elena kan teren op haar smoldering good looks

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja Caroline had een vrij irritante rol. Niet dat ze nu niet irritant is, maar op een andere manier. Ben erg benieuwd hoe ze dit een aantal seizoenen vol willen gaan houden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kill or Be Killed

Enorm sterke episode, de beste van het seizoen en zeker ook één van de betere van de serie tot nu toe. Accola heb ik al sinds vorig seizoen enorm underused genoemd maar met de nieuwe Caroline ontwikkelingen van de laatste weken krijgt ze nu echt de kans om zich te laten zien, en die kans pakt ze dan ook. Dit is toch wel een werkelijke Caroline show.

Damon is weer in top vorm als het om zijn line delivery gaat, met zijn mimiek weet hij weer de juiste toon te raken. Dat er toegewerkt wordt naar een masterplan van Katherine is ook duidelijk, en ook op dit gebied zijn er weer veel ontwikkelingen. En dan die slutty kiss van Dobrev op het eind, hottest moment in The Vampire Diaries so far. Hands down.

Plan B

Na de vorige episode ligt de lat wel heel erg hoog, een onmogelijke taak natuurlijk voor deze zesde episode Plan B zou je denken? Vergeet het maar, dit is op afstand de beste episode van The Vampire Diaries tot nu toe. De serie heeft alles, veel actie, een echt hard- en meedogenloze Damon (eindelijk weer) en ja en heel onverwacht, enorm goed acteerwerk.

Vooral dat Damon weer his old self wordt is een zegen, qua cynisme in top vorm maar vooral dat ie weer enorm hard- en meedogenloos is tegenover zijn opponents is een verademing. Zo zie ik Damon graag. Erg veel ontwikkelingen ook, Matt en Bonnie zijn ook weer terug. Qua acteerwerk is deze episode echt genieten. Caroline die echt een zeer emotioneel geladen scene heeft met haar moeder, en ook erg overtuigend gedaan door vooral Accola. Indrukwekkend. Terwijl ik dat moment al koesterde uit deze episode krijg je tot slot ook nog de break up scene met Stefan en Elena, ook erg indrukwekkend en weet de juiste snaar te raken. Ideale muziekkeuze ook. Echt enorm goed geacteerd ook, waar ik vooral Wesley echt imponerend vond. Ook te danken aan Williamson natuurlijk, want hier ligt zijn specialiteit natuurlijk. Enorm goed schrijfwerk. Wat zeg ik, fenomenaal schrijfwerk.

Qua Katherine ook veel ontwikkelingen, en ze laat weer eens zien dat ze echt niet met zich laat sollen. Fijn dat de kans dat Jenna eindelijk verdwijnt, toch de pion die echt het meest waardeloos is. Die move verschaft Katherine natuurlijk wel een enorme coolness impuls. Samen met Matt maar dat geweldige einde heeft er al voor gezorgd dat hij zeker geen waardeloze pion meer is. Dit klinkt veelbelovend voor de inbreng van Tyler, nu Jeremy nog. The Vampire Diaries haalt een niveau die het in haar kleine historie nog nooit gehaald heeft, dit is veelbelovend voor de rest van het seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Swingin' preview van Masquerade, can't wait. Lady Gaga haters, turn off your speakers.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een gave preview! Dat word weer een spannende aflevering, ik kan echt niet wachten. Hopelijk houden ze het niveau aan van de afgelopen twee afleveringen!

Speaking off, Plan B was toch wel een hele sterke aflevering, met een paar zware emotionele scenes. De ontwikkelingen rondom Mason en Tyler vind ik ietwat zwak worden. Ben wel blij met de dood van Mason zo krijgt Tyler wat meer de ruimte, ben benieuwd of het plan van Katherine, met Matt en Tyler gaat werken, zou het zelf niet erg vinden als het lukt, want Matt hangt er maar een beetje bij in de serie

Ik zag ook even niet aankomen dat Katherine iets had uitgespookt met Jenna, en op het moment dat ze zichzelf neersteekt schrok ik echt, zag dat dus helemaal niet aankomen Zou het ook niet al te erg vinden als zij de serie zou verlaten, ze voegt net zoals Matt niet echt veel toe. Alleen zou ik het wel zielig vinden voor Alaric. (die van mij ook een veel grotere rol mag krijgen) Want hij is gewoon cool.

En dan niet te vergeten de break-up scene tussen Elena en Stefan Wat heb ik daarbij gehuild zeg, ik kon niet meer ophouden Ik zag het ook niet aankomen, want ik had altijd het idee van nou ze verzinnen wel weer iets om toch samen te kunnen zijn, maar nee hoor. en ik kan me zo goed verplaatsen in Elena, waarom ze deze keuze maakt. Maar dat gezicht gezicht van Stefan, hij moest zo huilen, ik heb bij maar weinig series of films zo moeten huilen om deze break-up ik had er de hele middag nog een knoop van mijn in mijn maag. Wat dat betreft ben ik ook een enorme softie. Moet er trouwens wel bij zeggen dat het acteerwerk echt geweldig was van zowel Elena als Stefan (vooral Stefan) wat een emotie kan hij laten zien in zijn gezicht, echt fenomenaal. En dat laat nog maar eens nadrukkelijk merken waarom hij mijn favoriet is, en zal blijven!

De scene tussen Caroline en haar moeder vond ik ook al zo ontroerend had ik ook tranen van in mijn ogen, en ik begin haar toch ook steeds leuker te vinden. Leuk dat Bonnie ook weer een keer aanwezig was, al deed ze niet echt iets nuttigs in deze serie. Er mag met haar ook wel wat meer gebeuren, zoals dat Jeremy nu ook wat meer bij de serie betrokken word.

Geweldige aflevering dus, die mij diep in mijn hart geraakt heeft, ik hoop echt dat het ze in de volgende aflevering lukt om Katherine af te maken, maar mijn gevoel zegt van niet, omdat anders een grote lijn in het verhaal is afgelopen. Dat zullen ze niet snel doen denk ik. Maar ik kan in ieder geval niet wachten tot volgende week

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Klinkt goed, kan hem helaas pas woensdag na mijn tentamens bekijken maar zo krijg je er wel zin in zeg

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

I see you've exercised your usual level of restraint.

Briljante oneliner van Stefan. Alles zit hem in de delivery. Ook Damon was weer fabelachtig goed. Beste serie van dit moment als je het mij vraagt. Heerlijke sfeer, geweldige oneliners, bloedmooie dames, emotie, goed verhaal, alles wat een verslavende serie nodig heeft.

Die scenes met Accola en haar moeder, geweldig. Damon die Mason Lockwood vermoordt geweldig, en het lijkt er op dat ik gelijk krijg

15 oktober zei ik:

Theorietje voor de mensen die bij zijn. Ik denk dat Matt het slachtoffer wordt van Tyler zodat hij een weerwolf kan worden. De rol van Matt is wel een beetje uitgespeeld.

Dus. Het kan nog steeds

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen gaan krijgen Maar jij kijkt gewoon teveel series, bij jou komt er volgens mij weinig meer als verrassing

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Viel zeker niet tegen , hoop toch dat Matt blijft leven, mag hem eigenlijk wel

En op het eind eindelijk (echt? maar voor hoelang uiteraard) de break-up van onze Elena en Stefan

Begon daarnaast wel enige sympathie op te wekken voor Mason maarja denk dat die toch echt wel gebruikt werd voor een hoger doel

Trouwens, als Katherine al dood moet volgende episode laat dan Damon het doen

Hoef gelukkig maar een dagje te wachten dus dat schiet op

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gast het is echt niet cool hoor dat Stefan en Elena uit elkaar zijn

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Haha nuja, die komen heus wel weer 'ns bij elkaar (hoopte stiekem dat Stefan dood was na die put) maarja dat zou weer niet .
Ik ben meer van Damon en niet van dat aardige zoetsappige gelul van Stefan, moet wel zeggen dat Stefan het echt fantastisch deed dat eind met de break-up, erg knap!
Begin hem wel meer te mogen maar in het begin vond ik hem toch een schijtkop hebben

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ondanks af en toe wat roughness tegenover opponents is Damon ook gewoon een pussy maar goed.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Haha ja, maar dat slaat op de één of andere manier toch meer aan op mij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je houdt meer van stoere gasten die eigenlijk een klein hartje hebben. Ik begrijp het .

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Onze Damon heeft van binnen wel een groot hartje (hoop ik stiekem ), en die mag hij ook wel wat vaker laten zien ten opzichte van bepaalde personen die wat dichter bij hem staan .

Maar hij neemt tenminste (meestal dan) harde actie tegenover "vijanden"

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van mij mag Damon ook wel vaker zo zijn zoals tegen Mason. Hard en meedogenloos. Zo is Damon op zijn best.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ja, er moet toch iemand zijn die nog een beetje meedogenloos is
(en dan niet aan de kant van Katherine)

Vond trouwens ook dat Jeremy er echt boos bij zat, hij moest en zou wraak en was in die trailer ook al bezig?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik verwacht dat Jeremy wel los zal gaan ja. Van mij mag Caroline ook geleidelijk wat meer lef tonen (zoals in een episode terug). Het is wel een verademing dat er een karakter is die niets te maken heeft met ethische beweegredenen.

Ik hoop wel dat het niet de dood van Kat gaat betekenen. Dobrev is so hot als Katherine .

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ooit zal die Katherine wel dood moeten lijkt me, maar mag van mij ook nog wel wat langer duren en met veel spektakel etc. voordat er hier een einde aan komt. Moeten eerst nog erachter komen wat ze met een weerwolf wil en wat er met Tyler moet gebeuren.

Caroline is hotter anyway

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

zoals ik denk zijn weerwolven en vampieren natuurlijke vijanden (daarom zat ik met verbazing te kijken dat Katherine met Mason in bed lag) Er werd ook la gezegd dat een weerwolf bijt een vampier kan doden. Ik denk dat Katherine de moonstone wilt hebben om of de weerwolven als slaaf te gebruiken of alle weerwolven weer mens maken zodat ze geen bedreiging meer vormen voor de vampieren. Dat denk ik

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.