• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.360 votes
Profile

Quality Film Collection - QFC

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Ok, bedankt, nu hem alleen nog ergens vinden.

Enig idee welke film daarbij zit?

rwessel

• 1 messages
  • 0 votes

belchinees wrote:

Ok, bedankt, nu hem alleen nog ergens vinden.

Enig idee welke film daarbij zit?

The tulse luper suitcases

Als je op www.bol.com.nl zoekt met 'bonusfilm' kun je van vele/alle films zien welke bonusfilm erbij zit.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Ik zal hem wel zonder die bonusfilm nemen

Bedankt voor de info.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

In DVD en VHS > Titels > Eternal Sunshine: QFC versus LE?:

Het viel mij op dat het geluid op het QFC exemplaar nèt niet helemaal synchroon loopt met het beeld (het is echt maar een fractie, maar toch..) Kan iemand mij vertellen hoe dit zit met het geluid op de LE of SE? (Zelfde euvel wellicht, of kan dit zelfs per schijfje verschillen?)

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Voor de mensen die het willen weten, hij is volgens mij nog niet genoemd in dit topic. Bij Deep Blue krijg je nu de film Genesis er gratis bij.

ruud_fr

• 26 messages
  • 54 votes

de dvd's met extra films liggen nog in de winkels, laatst nog Simon, Lucía y el sexo en Dogville aangeschaft.

ik vind de hoesjes trouwens wel mooi (lekker eenvoudig), staan er zo'n 15 naast elkaar in m'n kast

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Erg mooi hoe ze ook in filmposters gaan knippen....

Neem Guernsey;

(afbeelding)

(afbeelding)

De eerste uitgaven, waarop de afbeelding niks aan kracht heeft ingeboet is, uiteraard niet meer te vinden.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

De kritiek op de hoesjes zorgt er voor dat het erop lijkt dat Universal weer stopt met de Ultimate Universal selection (de serie met de scheve foto op de hoes). Verschillende titels komen in april weer opnieuw uit, maar dan met origineel artwork en een sticker. Ik hoop dat die goed te verwijderen is, want ook daar was Universal weleens minder goed in.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Dat was ook wel een erg lelijke lay-out (van die Universal reeks).

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

starbright boy wrote:

De kritiek op de hoesjes zorgt er voor dat het erop lijkt dat Universal weer stopt met de Ultimate Universal selection (de serie met de scheve foto op de hoes). Verschillende titels komen in april weer opnieuw uit, maar dan met origineel artwork en een sticker. Ik hoop dat die goed te verwijderen is, want ook daar was Universal weleens minder goed in.

Geweldig! Ik begon me steeds meer zorgen te maken over de beschikbaarheid van de normale edities van die titels (het zijn een hoop goede titels namelijk).

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

De hoesjes van de Top Cinema Selection behoren ook tot de lelijkste lay-outs.

Heb er zelf 1 van en 1 van de Universal reeks met die lelijke gele kleur.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Fikret8 wrote:

De hoesjes van de Top Cinema Selection behoren ook tot de lelijkste lay-outs.

Zijn dat die lichtblauwe hoesjes met wat rode tinten?

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

Pure wrote:

(quote)

Zijn dat die lichtblauwe hoesjes met wat rode tinten?

yep!

ben blij dat ik in mijn collectie allemaal de originele hoesje heb. (behalve Lost in Translation -->QFC).

starbright boy wrote:

eindelijk!!! er zitten in de UUS-serie een paar titels tussen die ik toch wil hebben, maar door het erg lelijke artwork niet heb gekocht...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

starbright boy wrote:

Uitstekend nieuws. Die Quality Film Collection straalt nog iets uit, maar die Universaldoosjes deden me altijd aan tweederangs gamehoesjes denken.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

TonyMontana wrote:

(quote)

yep!

Die heb ik inderdaad ook altijd gemeden .

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Ik vind de Quality Film Collection een uitstekende serie hoor. Vooral wanneer je er meerdere hebt heeft het wel een chique karakter. Alhoewel ik moet toegeven dat ik van enkele films uit de serie toch liever de dubbel DVD had gehad (Christiane F. bijvoorbeeld).

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Van de Quality Film Collection heb ik:

- Apocalypse Now (Redux)

- Bin-Jip

- Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom

- Christiane F.

- Dances With Wolves

- A Fistful of Dollars

- Lost in Translation

- Magnolia

- Mulholland Dr.

- Shichinin no Samurai

- Simon

Ik vind QFC erg fijn, vooral als je er een paar hebt, inderdaad.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik begin er nu ook steeds meer te krijgen. 3 in 2 weken. Nu heb ik:

Malcolm X

Lucia e y Sexo (+gratis bonus film)

Brokeback Mountain (+gratis bonus film)

The Pianist

A Fistful of Dollars

The Girl with the Pearl Earring

Pappilon

Il Gattopardo

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

starbright boy wrote:

Godzijdank. Ik vond die hoesjes ook vreselijk. Die scheve poster zorgt voor weinig goeds. Het hele hoesje was 25% foto's en 75% kleur.

TonyMontana wrote:

eindelijk!!! er zitten in de UUS-serie een paar titels tussen die ik toch wil hebben, maar door het erg lelijke artwork niet heb gekocht...

Same here. Was ook bijna bang dat ik nooit meer Universal-films ging kopen. En er zitten een hele hoop mooie titels tussen. En zo'n lelijke artwork verneukt dan ook gelijk je Universal collectie.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik heb helaas van die uitgaves. Die rode en blauwe gaan nog wel, maar ik heb 1 gele en die is...

(afbeelding)

Nouja, de film zelf is iig wel 5* waard

• 22396 messages
  • 5068 votes

Er staan nog maar een paar titels gepland voor April (o.a. wat Coen-films), maar het is een eerste teken.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

veron35 wrote:

Ik heb helaas van die uitgaves. Die rode en blauwe gaan nog wel,

Kleuren maakt me niet uit. De opbouw is gewoon spuuglelijk. Maargoed, gelukkig worden de Universal-dvd's weer normaal.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Pure wrote:

De reeks bestaat inmiddels al uit ca. 175 titels? Als je meerdere films in de QFC versie koopt kan ik me best voorstellen dat dat helemaal niet zo verkeerd staat in je dvd-kast. Vind het wel iets klassieks hebben eigenlijk. Maar een enkele QFC dvd staat inderdaad niet zo mooi tussen normale uitgaves.

(afbeelding)

Als je een rijtje langs elkaar hebt staan, heeft het inderdaad wel wat. Dat geneuzel over die hoezen snap ik trouwens ook niet. Oké, het zijn niet de originele uitgaven, maar de hoezen zijn over het algemeen zeer basic en rustig. En met (minimaal) 3 films voor € 25 zit het prijstechnisch ook erg goed in elkaar.

Nu de rest van de collectie nog aanschaffen.

PascalvE

• 308 messages
  • 22 votes

Ik vind het wel jammer dat sommige kadertjes met de titel aan de zijkant (zoals op de foto hier boven) soms iets langer/korter zijn dan de meeste :S. Bij mijn versie van magnolia is het beige kadertje aan de zijkant met de titel van de film een stukje hoger uitgevallen dan de andere uitgaves....

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7936 votes

neo wrote:

Erg mooi hoe ze ook in filmposters gaan knippen....

Neem Guernsey;

(afbeelding)

(afbeelding)

De eerste uitgaven, waarop de afbeelding niks aan kracht heeft ingeboet is, uiteraard niet meer te vinden.

En ook nu juist die gedeeltes waar je nooit in zou mogen knippen

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Zijn er ondertussen nieuwe interessante titels bij?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Enkele recente titels:

- Zwartboek

- The Queen

- Wilde Mossels

- Paris Je T'Aime

- Offside

- Scoop

- Snow Cake

- Shortbus

- La Grande Bouffe

- Nobody Knows

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vandaag uit deze reeks Apacalypse Now Redux gekocht, deze week eens zien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Die actie die ze hadden en hebben nog steeds.. datje 1 dvd gratis krijgt.. krijg je die inclusief hoes..?

• 22396 messages
  • 5068 votes

Die actie is van vorig jaar en is er eigenlijk niet meer (hier en daar een restantje) en de tweede disc kreeg je zonder hoes, maar met een korte beschrijving op de achterkant van de hoes van de extra film.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.