• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Quality Film Collection - QFC

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

In iedere Free Record Shop waar ik tegenwoordig kom staan ze allemaal bij elkaar en steevast voor 6,99 per stuk.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

timbo_ wrote:

In iedere Free Record Shop waar ik tegenwoordig kom staan ze allemaal bij elkaar en steevast voor 6,99 per stuk.

Free Record Shop heeft enkele goedkopen dvd's om volk te trekken, maar is over het algemeen vrij 'duur' tegenover bvb Fnac.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Fnac is toch altijd de duurdere van de winkels heb ik de indruk. Het goedkoopste blijft hier in Antwerpen volgens mij Mediamarkt en Saturn, gevolgd door FRS en dan pas de Fnac. In ieder geval toch op cd's en films.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

@Elineloves, melvddonk en timbo_: bij Saturn (in België) vind je de meeste QFC tegen een prijs die tussen de €4.90 en €6.90 ligt. Heb er laatst Anticrhist voor €4.90 gekocht.

Mijn ervaring leert me trouwens dat FRS en FNAC een stuk duurder zijn (al vind ik FNAC wel een leukere winkel om in rond te lopen)

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

Enkele maanden terug was ik in Antwerpen bij Saturn, inderdaad veel QFC titels tegen vriendelijke prijzen. Zowiezo was er een groot aanbod van dvd's in dit filiaal.

Bij wehkamp hebben ze nog steeds die actie lopen 2 voor 12,-

Komen wel weer verzendkosten bij, moet je net toevallig nog andere artikelen nodig hebben dan is het mooi meegenomen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oke, ja.. Ik hou niet zo van winkelen. Ik koop vooral online, dus bij de Saturn en MM koop ik niet vaak. Alleen als ik toevallig in de stad rondloop. Toch bedankt voor de tips!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

melvddonk wrote:

Ik hou niet zo van winkelen.

melvddonk wrote:

Geslacht: Vrouw

*wrijft in zijn ogen*... Nee, het staat er toch echt!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, het bestaat. Vrouwen die niet van winkelen houden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Lol.

Wat mij trouwens opviel bij Media Markt is dat de prijzen van QFC niet altijd kloppen, zo zag ik Dogville en Antichrist laatst bij de QFC-wand voor 7,99 staan en lagen ze ook in de 5 euro bak Dus altijd nog even verder de winkel af lopen om hem nog goedkoper mee te nemen

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Metalfist wrote:

Fnac is toch altijd de duurdere van de winkels heb ik de indruk. Het goedkoopste blijft hier in Antwerpen volgens mij Mediamarkt en Saturn, gevolgd door FRS en dan pas de Fnac. In ieder geval toch op cd's en films.

Saturn en Mediamarkt vallen wel mee in prijs maar zijn vooral een magazijn met een lage variatie. Ze hebben sterke promoties, maar als je recentere of 'betere' films gaat vergelijken zijn ze niet per se de goedkoopste. FRS in Antwerpen is uit ervaring duurder dan Fnac. Ik dacht vroeger ook dat FRS goedkoper was tot ik echt ging vergelijken en Fnac toch nog goedkoper bleek. Bovendien krijg ik daarbovenop nog eens 10% korting als Fnac-lid.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Mooie nieuwe website Gelijk maar ook ingeschreven voor de nieuwsbrief, lijkt me in tegen stelling tot andere nieuwsbrieven WEL interessant.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jessen0wnt wrote:

Lol.

Wat mij trouwens opviel bij Media Markt is dat de prijzen van QFC niet altijd kloppen, zo zag ik Dogville en Antichrist laatst bij de QFC-wand voor 7,99 staan en lagen ze ook in de 5 euro bak Dus altijd nog even verder de winkel af lopen om hem nog goedkoper mee te nemen

Prijzen zijn soms behoorlijk krom. Zo kom ik regelmatig steelcases tegen die even duur zijn als normale edities een schap verderop. Toppunt is nog wel de Ben-Hur 4-disc collector's edition die ik daar voor slechts een tientje heb weggehaald. Ze hadden de normale 1 disc editie voor dezelfde prijs liggen.

Ze mogen die prijzen wel wat vaker updaten. Heb vaak het gevoel dat ze veel dvd's nooit afprijzen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja, en soms ook heel raar de vrij nieuwe edities, zoals antichrist gewoon afgeprijst als alle andere qfc-dvds. Lekker voor mij, maar ze maken duidelijk geen verschil tussen nieuw en oude films. Daarnaast ligt de prijs erg aan de winkel, zo zijn alle QFC in FRS allemaal dezelfde prijs, geloof ik nu allemaal voor 6,99, terwijl ze bij mediamarkt tussen de 5 en de 8 liggen. En in de V&D zijn ze weer allemaal 10 euro.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jessen0wnt wrote:

Mooie nieuwe website Gelijk maar ook ingeschreven voor de nieuwsbrief, lijkt me in tegen stelling tot andere nieuwsbrieven WEL interessant.

Quality Film Collection - qualityfilmcollection.nl

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

QFC gaat voor het eerst samenwerken met een andere uitgever, namelijk eOne. Dit zorgt ervoor dat vanaf april titels zoals Chicago, American Psycho, Mean Creek, Marvin's Room,... onder QFC zullen uitgebracht worden.

Nooiert

• 38 messages
  • 896 votes

Volgende week zijn alle QFC titels 2 halen 1 betalen bij V&D. Op zich een leuke actie. Per stuk 10 euro, dus op zich redelijk voordelig op deze manier. Ik zal wel weer eens wat rondneuzen, kijken of er nog wat tussen zit.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Leuke actie die volgens mij het hele jaar door al open is, maar ze die afentoe wat promotie geven. (Aangezien in Almere altijd alle 10 euro DVDs 2 halen 1 betalen is). Wellicht volgende week even kijken

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Nooiert wrote:

Volgende week zijn alle QFC titels 2 halen 1 betalen bij V&D. Op zich een leuke actie. Per stuk 10 euro, dus op zich redelijk voordelig op deze manier. Ik zal wel weer eens wat rondneuzen, kijken of er nog wat tussen zit.

Dat vind ik niet goedkoop. Als ik dat vergelijk met de lage prijzen bij FRS. Zo heb ik daar twee weken geleden voor slechts 5 euro Irréversible aangeschaft.

Nooiert

• 38 messages
  • 896 votes

2 halen 1 betalen komt dan neer op 5 euro. Aangezien je dit "slechts" noemt, neem ik aan dat je 5 euro per titel goedkoop vind? Nu geldt dit dus voor èlke QFC titel. Voor films in deze collectie een mooie prijs, zou ik zeggen.

Ik heb er weer een aantal meegenomen in ieder geval!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

QFC zijn over het algemeen 6 a 7 euro, dus het scheelt toch wel zeker 2 a 4 euro, en hoe meer aankoop je hebt hoe meer voordeel, uiteraard. Daarnaast is het pluspunt dat je in de V&D enorm veel aanbod hebt, je hebt werkelijk waar bijna ALLE QFC's liggen, tenminste hier in Almere. Is toch wat leuker uitkiezen dan de 15 die er in de Mediamarkt liggen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Nooiert wrote:

2 halen 1 betalen komt dan neer op 5 euro. Aangezien je dit "slechts" noemt, neem ik aan dat je 5 euro per titel goedkoop vind? Nu geldt dit dus voor èlke QFC titel. Voor films in deze collectie een mooie prijs, zou ik zeggen.

Ik heb er weer een aantal meegenomen in ieder geval!

Akkoord. Dan heb ik jouw bericht niet goed gelezen. UIteraard is dit gioedkoop. Er zitten hele goede films in die collectie.

Nooiert

• 38 messages
  • 896 votes

speranza wrote:

(quote)
Akkoord. Dan heb ik jouw bericht niet goed gelezen. UIteraard is dit gioedkoop. Er zitten hele goede films in die collectie.

Ah, elkaar verkeerd begrepen, dat kan gebeuren

Deze titels heb ik meegenomen:

Down by law

Last exit to brooklyn

Nuovomondo

Ex drummer

Paradise now

Sunshine cleaning

Nog geen van deze titels gezien en sommige zou ik waarschijnlijk ook nooit kopen. Ben zeer benieuwd of er een pareltje tussen zit!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ken ze allemaal niet, maar QFC vertrouw ik blind. Het zijn stuk voor stuk films die de moeite waard zijn te kijken, zeker niet allemaal even goed maar toch zeker wel het kijken waard en vrijwel onderscheid het zich altijd wel een klein beetje van de mainstream, wat heerlijk is als je niet zo bekend bent met onbekende titels en stromingen.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Op de één of andere manier mijd ik toch altijd die QFC dvd's. Werkelijk afzichtige covers. Heb er dan ook maar 2 dvd's uit die QFC staan hier thuis.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Kwestie van smaak, heb er nu rond de 40 naast elkaar en die kleurtjes zo synchroom naast elkaar staat mooi.

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

3 dvd's had ik van de QFC, nu nog maar 1 dvd omdat ik ze vervang door de originele uitgave's op te sporen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

covers zijn inderdaad mooier als je er wat meer naast elkaar hebt liggen. Ik vind het zelf vrij stijlvol overkomen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ik vind die covers vrij afzichtelijk.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Vind die Entertainment collection van A-film pas lelijk. Die QFC is wel een mooi jasje.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

QFC doen de originele versies nog eer aan dmv de lettertypes e.d.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.