- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Quality Film Collection - QFC
Quality Film Collection - QFC
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De Aanslag + De Bunker
Ik Omhels je met 1000 Armen + Amazones
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Grappig want Tideland ligt meestal voor €17,00 in de schappen. Dan kan je beter Brokeback Mountain kopen!
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Zonder hoes enzo, toch?
Ja, hij zit er gewoon bij in het doosje, enkel een korte vermelding achteraan op de hoes. Degene die echt wil kan natuurlijk zelf een hoesje printen en in een ander doosje stoppen hé. Voor mij hoeft dat niet, heb nu al plaats gebrek 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Dat vind ik juist leuk aan dvd's kopen; alles origineel hebben, incl. doosje, niks geprint. Kun je net zo goed gaan downloaden!
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Dat vind ik juist leuk aan dvd's kopen; alles origineel hebben, incl. doosje, niks geprint. Kun je net zo goed gaan downloaden!
wel, dat vind ik toch niet. Uiteindelijk is je dvd-schijfje origineel, en dat lijkt mij toch het belangrijkste.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wat doen 2046 en Alexander in de quality film collection?????
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Een beetje vreemde redenatie. Een film die jij niet kan waarderen hoort dus niet in dit label? Quality Film Collection titels zijn kwalitatief sterke titels uit de catalogus van A-Film Distribution. Ik denk dat 2046 er alleen visueel al tussen past en over Alexander valt te discussieren alhoewel jij de film natuurlijk niet hoeft te kopen!
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik heb Alexander gezien en ik vond er maar weinig aan. Bovendien scoort de film niet echt veel en lijkt het wel op een derderangs vervolg op Troy. En 2046 is alleen maar de ene saaie liefdesscene na de ander.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
A little trip to heaven + The beautiful country
Papillon + The last seduction
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Tideland zit gratis bij Brokeback Mountain, als ik me niet vergis. Een van de leukere gratis films, volgens mij.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Tot wanneer duurt die 2 voor 1 actie eigenlijk?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Tot de voorraad op is. Zal zeker nog wel een maand of twee lopen schat ik.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
o.a. Brokeback Mountain (Tideland), The Constant Gardener (Malcolm X), Million Dollar Baby (The Cooler) en Spring, Summer, Fall, Winter... And Spring (The Bow) hebben bonusfilms die de moeite waard zijn.
Heb zelf Million Dollar Baby met The Cooler als bonus film aangeschaft.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
A-film maakt erg veel school. Na Dutch Filmworks (Essential Cinema), Universal (Universal Ultimate Selection) en Paradiso (Movie Deluxe) gaat nu ook Homescreen eerder verschenen titels opnieuw verpakken en als een serie uitbrengen. Homescreen noemt het "Award Winning Cinema". De eerste twaalf delen verschijnen 5 februari en dat worden:
Italian for Beginners
Fucking Amal
La Consequense dell'amore
La Pianiste
Festen
Gegen die Wand
Before Night Falls
Mephisto
Naked
Pane e Tulipani
Cesar et Rosalie
Swimming Pool
Meer titels volgen uiteraard.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Tot de voorraad op is. Zal zeker nog wel een maand of twee lopen schat ik.
Inmiddels weet ik dat per 1 februari er weer de gewone 1-disc versies uitgeleevrd gaan worden. Al kan het best dat sommige titels al wat eerder opraken en je andere een tijd daarna nog in een of andere bak vind.
Knud Knudsen
-
- 36 messages
- 770 votes
QFQ bonusfilmactie:
Black Cat, White Cat + Sympathy For Lady Vengance
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Kan er iemand wat meer uitleg geven over die actie?
In welke winkels geldt dit?
Die gratis film dat je krijgt, is daar een doosje bij?
Hoe krijg je die gratis film?
Ik ben altijd zo laat bij die dingen he 
-
- 22396 messages
- 5068 votes
-Elke winkel waar ze QFC's hebben
-Je krijgt de film en de extra film in een 2-disc doosje, geen apart doosje en geen aparte sleeve. Aan de achterklant staat onder de inhoud van de film ook de inhoud van de gratis extra film, aan de voorkant zit een sticker met een tekst als nu met Gratis extra film.
-De film zit er meteen bij.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Owkee thanks, dan ga ik dit weekend eens op jacht naar de stickers 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik heb Travelling Birds aangeschaft en als extra film kreeg ik er Grizzly Man van Werner Herzog bij
.
Glorious Me
-
- 118 messages
- 1303 votes
Ik heb Dogville met als extra film Manderlay en Apocalypse Now met als extra film The Proposition aangeschaft.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik heb laatst Simon met Grimm, Elephant met The Station Agent en Brokeback Mountain met Tideland aangeschaft. Een goede deal, zo bleek.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
deze dvds staan trouwens ook op bol.com kwam ze toevallig tegen..
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Sommige films zoals My Summer of Love en Match Point heb ik trouwens nog niet gezien met een tweede film gratis. Kan dat kloppen of ben ik ze toevallig nog niet tegengekomen?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Die films doen inderdaad niet mee aan de actie waarbij je een 2de film gratis krijgt.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Ik ben dernet even wat gaan shoppen en heb voor de lol een aantal titels genoteerd.
Deze titels wilde ik hier eerst eens rustig bekijken alvorens al dan niet aan te schaffen.
Kurdun - Het Rode Korenveld
Lucia Y el Sexo - Yo Puta
Brokeback Mountain - Tideland
Dogville - Manderlay
Lost in Translation - My Life without me
Anyway the wind blows - It's All Gone (Pete Tong)
Mulholland Dr. - The Singing Detective
Apocalypse Now - The Proposition
en Spring, Summer, ... met The Bow heb ik reeds aangeschaft.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Dernet nog eens gaan shoppen, deze keer andere stad. 
Ik kwam nieuwe titels van het Quality Film Collection label tegen,
Bin-jip, Bad guy en Magnolia, maar deze hadden geen gratis film erbij.
Weet iemand of die meedoen aan de actie?
Het zou nogal zot zijn deze zonder extra film te kopen, moest het beschikbaar zijn met he.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Magnolia doet wel mee, Bin-Jip en Bad Guy niet.