- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Heb zowel movie- als musicmeter geopend. Wat is dat frisse blauw van musicmeter dan een verademing naast die sombere, zakelijke kleuren van het design van moviemeter.
Natuurlijk weten we over we een paar weken niet beter maar gewenning betekent niet altijd verbetering.
Ben ik met je eens.
The Eye
-
- 580 messages
- 4390 votes
Ik vind het design best mooi, alleen is er op het technische vlak wel iets goed mis vrees ik. Als ik bij de films kijk zonder in te loggen (doe ik meestal niet) staat het topic helemaal bovenaan de pagina over de filminformatie heen, er is dus niets van te zien en de hele boel staat onleesbaar door elkaar.
Ik heb het GNU/Linux besturingssysteem (Ubuntu 7.04), en het probleem is zowel bij de firefox browser als bij konqueror aanwezig. De website is duidelijk niet geoptimaliseerd voor linux
. Ik schat dat 5-10% van de bezoekers linux zal hebben? dus toch jammer. Ik hoop dan ook dat dit snel gerepareerd kan worden.
Linux Ubuntu Rules Supreme. Ik gebruik nog Dapper Drake, maar ga volgende week over op Feisty Fawn.
Hail Ubuntu....
jaja blablabla...
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Dit kon trouwens ook echt alleen maar gebeuren op vrijdag de dertiende. 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Nee, die meningen vallen niet onder belangrijke meningen blijkbaar.
Ik vind daarom eigenlijk dat je eerst een stemming moest houden Jordy. Met een plaatje of link van het nieuwe idee. Dan was deze kritiek overbodig geweest.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dit kon trouwens ook echt alleen maar gebeuren op vrijdag de dertiende. 

Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Echt niet, 40000 mensen zijn bang voor verandering.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
dat eerste screenshot kan ik niet reproduceren, ook niet in XP+IE6 (die jij denk ik gebruikt?)
Had het ook al gemeld. Ik gebruik Firefox.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Echt niet, 40000 mensen zijn bang voor verandering.
Heb je ook wel gelijk in. Daarom zeg ik al. Maak dan een poll met foto's of een link naar het nieuwe idee.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Of je denkt bij jezelf "ik ben pas 14, pas een half jaar ingescheven... misschien moet ik niet zo hoog van de toren blazen"?
LapraS
-
- 77 messages
- 496 votes
Huh, wat maakt leeftijd uit
, idereen heeft toch een eigen mening. Daarvoor was dit topic toch?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Of je denkt bij jezelf "ik ben pas 14, pas een half jaar ingescheven... misschien moet ik niet zo hoog van de toren blazen"?
Waar slaat dat op. Ik ben niet alleen maar negatief zoals ander en hoor. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sorry, ik zal proberen vanaf nu alleen op de inhoudelijke meningen in te gaan.
Als je hier net komt kijken (op de site), en hier vervolgens urenlang door blijft hameren over hoe groot het onrecht wel niet is dat je is aangedaan, dan werkt dat op m'n zenuwen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja maar alleen maar janken is ook wat zinloos. Kom op zeg met je poll zo direct krijgen we nog een KO over de mooiste lay out.
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Eerlijkgezegd vind ik een Poll houden dom.
Uiteindelijk heeft Jordy wel "the force" van Moviemeter en zou het riducuul zijn dat hij beslissingen na zo een korte periode te niet gedaan wordt. We moeten het toch aanvaarden, en eerder nadenken over het goede wat deze site te bieden heeft. Ik zelf vind de lay out niet zo het belangrijkste van een forum. De meningen omtrent Donnie Darko, Mulhollander Drive, daarvom bezoek ik dagelijks Moviemeter!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Sorry, ik zal proberen vanaf nu alleen op de inhoudelijke meningen in te gaan.
Als je hier net komt kijken (op de site), en hier vervolgens urenlang door blijft hameren over hoe groot het onrecht wel niet is dat je is aangedaan, dan werkt dat op m'n zenuwen.
Ik vind het niet zo erg hoor. Zo als ik al eerder zei. Ik wen er wel aan. En ik ben hier dan nog niet zo lang. Maar ik ben wel fanatiek.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Eigenlijk toch wel een hele prestatie dat gewoon alles naar behoren werkt. Dat was op bijvoorbeeld op FOK! wel anders, daar lag in het begin de halve site plat en zaten er weken/maanden later nog allerlei grote bugs in.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Hij heeft wel gelijk.
Ik weet zeker dat de meerderheid er ook zo over denk maar het niet zo durft neer te zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik snap dat je teleurgesteld bent door de reacties
Ik ben helemaal niet teleurgesteld, het valt me hardstikke mee! Ik heb slechts 2 of 3 inhoudelijke kritiekpuntjes gehoord.
LapraS
-
- 77 messages
- 496 votes
Er is ons geen onrecht aangedaan
, maar zoals anderen ook al hadden aangekaart, er was niet echt reden voor deze verandering, naast de persoonlijke voorkeur van een aantal admins.
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Eigenlijk toch wel een hele prestatie dat gewoon alles naar behoren werkt. Dat was op bijvoorbeeld op FOK! wel anders, daar lag in het begin de halve site plat en zaten er weken/maanden later nog allerlei grote bugs in.
Zoals ik al zei; heel smooth gegaan 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Eerlijkgezegd vind ik een Poll houden dom.
Uiteindelijk heeft Jordy wel "the force" van Moviemeter en zou het riducuul zijn dat hij beslissingen na zo een korte periode te niet gedaan wordt. We moeten het toch aanvaarden, en eerder nadenken over het goede wat deze site te bieden heeft. Ik zelf vind de lay out niet zo het belangrijkste van een forum. De meningen omtrent Donnie Darko, Mulhollander Drive, daarvom bezoek ik dagelijks Moviemeter!
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Daarom zij ik ook dat als we het zouden doen het dan over een week of 2 zou moeten doen. Dan houden we toch dit.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Er is ons geen onrecht aangedaan
, maar zoals anderen ook al hadden aangekaart, er was niet echt reden voor deze verandering, naast de persoonlijke voorkeur van een aantal admins.
Lees de openingspost eens, daar staan nog wel wat andere redenen in.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik ben helemaal niet teleurgesteld, het valt me hardstikke mee! Ik heb slechts 2 of 3 inhoudelijke kritiekpuntjes gehoord.
Het went volgens mij ook best snel. Ik vind het nu al beter werken dan toen ik het net zag. Maar de kleurencombinaties vind ik nog steeds niet echt mooi, ik denk dat als je dat verandert, de lay-out er al een stuk prettiger uit ziet. Meer oranje/geel i.p.v. die grauwe kleuren!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8541 votes
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Daarom zij ik ook dat als we het zouden doen het dan over een week of 2 zou moeten doen. Dan houden we toch dit.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Jordy is wel wat gewend. Volgens mij is de lay out al een paar keer veranderd en steeds is het in den beginnen veel gezeur en na een tijdje weet geen hond meer hoe het er ooit uit heeft gezien. En is niemand boos weggegaan omdat het zo vreselijk is allemaal.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zolang de evolutie van MovieMeter op de Wiki-pagina ten behoeve van een nostalgische bui maar wordt bijgewerkt
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de overgang van

naar

was een veeeeel grotere, en gaf minstens evenveel rumoer als nu 
LapraS
-
- 77 messages
- 496 votes
BTW, de reclame aan de rechterzijde was me nooit echt opgevallen, tot op heden.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes

Dat slaat nergens op. Een wind wijzer?