• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

veron35 wrote:

(quote)

Ik zal het iets anders uit leggen.

niet meer van eerst nog wel, of niet meer van dat het eerst meer uitnodigde en nu minder.

Sorry, het ligt ongetwijfeld aan mij. Ben wat moe en kan absoluut niets van die zin maken. Kom er morgen wel op terug.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Maar.. hoe komen we nu bij de volledige bios-, tv- of videotheek overzicht? De 1e pagina opent nog wel, maar daar onderaan mis ik de link ''Ga naar volledig overzicht''..

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Jordy wrote:

(quote)

De afwisseling van berichtkleuren, daar ga ik even over na denken.

Goed zo.

Als dat euvel van de baan is, zie ik het weer helemaal zitten...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Sorry, het ligt ongetwijfeld aan mij. Ben wat moe en kan absoluut niets van die zin maken.

Hij is ook wat moeilijk te volgen, maar ik kan het niet anders uit leggen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

SelmaDuim wrote:

Kom op mensen. Laat het even wat daagjes bezinken, geef dit nieuwe design even een kans. Als we allemaal wat meer gewend zijn dan kunnen we ook beter oordelen over hoe we het nu echt vinden.

Maar we kunnen wel informeren naar de beweegredenen achter de gemaakte keuzes, om ons uiteindelijke oordeel te kunnen staven met gerichte argumentatie .

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

De afwisseling van berichtkleuren, daar ga ik even over na denken.

Dat is al heel wat. Als er nog wat dingen verandert worden, kan het misschien nog wel goedkomen.

SPT

• 433 messages
  • 3237 votes

Ik vind het design best mooi, alleen is er op het technische vlak wel iets goed mis vrees ik. Als ik bij de films kijk zonder in te loggen (doe ik meestal niet) staat het topic helemaal bovenaan de pagina over de filminformatie heen, er is dus niets van te zien en de hele boel staat onleesbaar door elkaar.

Ik heb het GNU/Linux besturingssysteem (Ubuntu 7.04), en het probleem is zowel bij de firefox browser als bij konqueror aanwezig. De website is duidelijk niet geoptimaliseerd voor linux . Ik schat dat 5-10% van de bezoekers linux zal hebben? dus toch jammer. Ik hoop dan ook dat dit snel gerepareerd kan worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

0,8 % van de bezoekers heeft Linux. Het probleem is als het goed is zojuist opgelost.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

(afbeelding)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Phoenix wrote:

(quote)

Maar we kunnen wel informeren naar de beweegredenen achter de gemaakte keuzes, om ons uiteindelijke oordeel te kunnen staven met gerichte argumentatie .

Dat kan zeker. Maar meteen "boooh" roepen en zeggen dat het niks is, lijkt me wat voorbarig. Met opbouwende kritiek is zoals eerder al gezegd natuurlijk niks mis.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

En nog iets;

(afbeelding)

LapraS

• 77 messages
  • 496 votes

Wow, geeft mij maar de oude, veel mooier en overzichtelijker.

SPT

• 433 messages
  • 3237 votes

Jordy wrote:

0,8 % van de bezoekers heeft Linux. Het probleem is als het goed is zojuist opgelost.

Mooi dat het zo snel kon worden opgelost, bedankt! Ik zal de site dan nog maar wat vaker bezoeken, om het percentage wat omhoog te krijgen.

Kaffeefiltjer

• 543 messages
  • 0 votes

Is het niet wat lame om het oude logo zo hard de hemel in te prijzen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dat eerste screenshot kan ik niet reproduceren, ook niet in XP+IE6 (die jij denk ik gebruikt?)

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Quentin wrote:

En nog iets;

(afbeelding)

Dat had ik ook al bij het oude disign hoor. Dan moet je bij je profiel aanklikken datje van het oude systeem gebruik wilt maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kaffeefiltjer wrote:

Is het niet wat lame om het oude logo zo hard de hemel in te prijzen?

heel menselijk

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Jordy wrote:

dat eerste screenshot kan ik niet reproduceren, ook niet in XP+IE6 (die jij denk ik gebruikt?)

Ja 6.0

LapraS

• 77 messages
  • 496 votes

Jordy, kan er niet een poll gemaakt worden ofzo?

A) Nieuwe Layout zo laten.

B) Terug naar het oude.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Dat kan zeker. Maar meteen "boooh" roepen en zeggen dat het niks is, lijkt me wat voorbarig. Met opbouwende kritiek is zoals eerder al gezegd natuurlijk niks mis.

Inderdaad, dus laten we in plaats van telkens maar weer te zeggen "eindelijk een medestander", "wij begrijpen elkaar" en "mee eens" eens vragen:

- Wat precies de reden achter deze gekozen kleurcombinatie is?

- Waarom er oorspronkelijk wel kleurnuance tussen 2 berichten was en er nu voor is gekozen om dit achterwege te laten?

Geeft ons misschien wat meer inzicht in de voordelen van zo'n design. Aangezien het door een bedreven designer (tenminste, daar ga ik vanuit) is ontworpen zal er goed over nagedacht zijn.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Ik vind het zonde van de lay-out van oude berichten. De enterknop bijvoorbeeld werd toen vaker gehanteerd. Als ik voor mezelf spreek, heb ik vaak moeite gedaan om een mooi leesbaar bericht te typen. Dit soort berichten krijgt in deze lay-out een heel ander uiterlijk.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

LapraS wrote:

Jordy, kan er niet een poll gemaakt worden ofzo?

A) Nieuwe Layout zo laten.

B) Terug naar het oude.

Goede vraag, als je dat over 2 weken doet. Anders is er nog niemand gewend. Dan is iederen al gewent en blijft het waarschijlijk gewoon hier bij.

HammerHead

• 75 messages
  • 1633 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Mijn kritiek is ook zeker opbouwend bedoeld. Ik heb dan ook niets voor of tegen het nieuwe design (ok, ik vind strak en zakelijk stiekem fijner dan speels en frivool), maar het eerste wat mij (onbewust) opviel was dat ik er minder snel doorheen lees als eerst (lees: als op MuMe, want zo vaak kom ik hier niet).

Kijk er valt best te wennen aan langere regels, maar dit is zeker niet optimaal.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Phoenix wrote:

- Wat precies de reden achter deze gekozen kleurcombinatie is?

- Waarom er oorspronkelijk wel kleurnuance tussen 2 berichten was en er nu voor is gekozen om dit achterwege te laten?

Omdat zowel ik, als de designer, als de mensen wiens mening ik belangrijk vind, dit mooier vinden.

DaveV

• 327 messages
  • 5179 votes

Heb zowel movie- als musicmeter geopend. Wat is dat frisse blauw van musicmeter dan een verademing naast die sombere, zakelijke kleuren van het design van moviemeter.

Natuurlijk weten we over we een paar weken niet beter maar gewenning betekent niet altijd verbetering.

LapraS

• 77 messages
  • 496 votes

Ik vond aanvankelijk de layout van moviemeter uniek, nu lijkt het een beetje op Techzine, tbh.

The Eye

• 580 messages
  • 4389 votes

Mooi hoor die nieuwe lay-out, alleen mijn linux / firefox computer heeft er wat moeite mee, maar ach alles went, dus dit ook wel. 'K schrok wel ff net

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Jordy wrote:

(quote)

Omdat zowel ik, als de designer, als de mensen wiens mening ik belangrijk vind, dit mooier vinden.

Ok, dan is het puur een kwestie van smaak. Jammer, want dan valt er weinig aan te doen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dat wil zeggen dat er waarschijnlijk meer dan 40000 mensen zijn die de oude mooier vinden. Echt. Die berichten moeten iniedergeval naar het oude formaat. Dat was veel fijner.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Nee, die meningen vallen niet onder belangrijke meningen blijkbaar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.