- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hewel, voor grote epistels te lezen is dit bredere tekstvak nu eenmaal veel aangenamer om lezen. Helaas zijn de onderbouwde recensies maar zelden op MovieMeter; misschien dat hiermee gepoogd wordt om het forum naar een hoger niveau te tillen?
Ik vind het toch echt juist vervelend.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Dat hoop ik.
Overgens als alles toch verandert word mogen er ook wel wat nieuwere smileys komen , die van nu passen hier niet echt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
huh? heb ik wat gemist..
Mooi design, alleen ik vond de vorige een stuk overzichtelijker..
HammerHead
-
- 75 messages
- 1633 votes
Sorry, ik begrijp dat het goed bedoeld is, maar dit soort opmerkingen zijn dus echt flauwekul. De oude situatie met z'n enorm smalle berichten was gewoon een erg slechte situatie, die echt niet kon. De enige reden waarom mensen de nieuwe "brede" berichten als vervelend ervaren is omdat ze er even aan moeten wennen, het is echt veel beter en gebruikelijker om een klein beetje de ruimte te nemen voor je berichten (zie andere forums)
Dat kan best zijn Jordy, maar dan lezen die andere forums dus gewoon minder prettig. Pak maar eens een willekeurige roman uit je boekenkast en tel eens hoeveel woorden er gemiddeld op een regel staan. Dat zijn er zo'n 10 tot 14, omdat dat gewoon prettig leest. Hier zijn het er nu een stuk meer (15-20 even gauw geteld) en dat is gewoon minder overzichtelijk, zeker als iemand bijvoorbeeld dyslexie heeft.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dat hoop ik.
Overgens als alles toch verandert word mogen er ook wel wat nieuwere smileys komen , die van nu passen hier niet echt.
Hoe zo niet?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
[Met ieder woord eens.
Behalve dat de sfeer weg is. Die komt denk ik wel terug als je eraan gewent bent.
Goed zo! Want die sfeer maken we toch zeker zelf?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dat kan best zijn Jordy, maar dan lezen die andere forums dus gewoon minder prettig. Pak maar eens een willekeurige roman uit je boekenkast en tel eens hoeveel woorden er gemiddeld op een regel staan. Dat zijn er zo'n 10 tot 14, omdat dat gewoon prettig leest. Hier zijn het er nu een stuk meer (15-20 even gauw geteld) en dat is gewoon minder overzichtelijk, zeker als iemand bijvoorbeeld dyslexie heeft.
Mooi zo, een medestander.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Precies.
Dat bedoelde ik ermee.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
huh? heb ik wat gemist..
Mooi design, alleen ik vond de vorige een stuk overzichtelijker..
Wen je wel aan.
voor de 20st keer.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
de link naar de volledige tvgids/videotheek....kan ik niet zien
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Het nodigt niet echt meer uit..
Absoluut niet..
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
de link naar de volledige tvgids/videotheek....kan ik niet zien
Is al een paar keer eerder gezecht...
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Het nodigt niet echt meer uit..
Het zou nu toch geweldig zijn om reclame te maken om een nieuwe site te promoten die onlangs gelanceerd is en waar ik medewerker ben. Maar dat doe ik niet, uit respect
.
Overigens vind ik "het nodigt niet echt meer uit" een van de vaagste dingen ooit gezegd. Ik ben op Moviemeter verzeilt geraakt door een film te lezen, wat verward te wezen, in google ingetypt, moviemeter gevonden en gewoon de INHOUD beginnen te lezen.
Daar draait het toch om? Een beetje kortzichtig dat je voor een design ineens een site zou laten links liggen...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Absoluut niet..
Niet meer van nu niet meer of niet meer van dat dit nog wel uitnodigt maar minder?
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik kwam juist zo vaak op MM dankzij het design, dat stukken prettiger werkte dan de meeste site. Maar nu is het gewoon een variant geworden op ieder willekeurig ander forum. Ik baal er ontzettend van.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat probleem schijnt inmiddels opgelost te zijn, misschien moet je even "hard" refreshen
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik kwam juist zo vaak op MM dankzij het design, dat stukken prettiger werkte dan de meeste site. Maar nu is het gewoon een variant geworden op ieder willekeurig ander forum. Ik baal er ontzettend van.
Kan ik me ook wel in vinden.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Niet meer van nu niet meer of niet meer van dat dit nog wel uitnodigt maar minder?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Wij begrijpen elkaar.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
En jordy, denk je iets met de kritiek te gaan doen?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Geel/oranje zegt toch meer "kom, het is hier gezellig, blijf lekker hangen!" dan grijs/bruin. Maar ja, misschien valt die factor inderdaad wel mee. Aan de andere kant, het ook wil oog wat.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Volgens mij ligt het niet eens aan de nieuwe stijl dat ik deze zin niet normaal lezen kan/begrijp. 
bduits
-
- 37 messages
- 27 votes
Mijn probleem is dat de reacties die voorheen onder de film stonden nu opeens links naast de poster staan dwars over de inhoud van de film tekst heen. Ik kan de site dus niet meer normaal bekijken. Dit gebeurt zowel in Firefox als in Internet Explorer.
Onder Firefox heeft het altijd prima gewerkt maar nu is het niet meer te lezen.
Het is een grote warboel. Iemand een idee?
Update: De verwarde berichten links naast de poster gebeurt alleen als ik niet ingelogd ben. Na het inloggen kan ik alles weer prima lezen. Misschien kun je er wat mee?
Dit is ook mijn probleem; en ook de oplossing onder update geldt voor mij. Nog bedankt 'kimmysweety'
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik lees alleen maar geschrokken reacties van mensen die moeite hebben met de verandering, en bijna nog geen kritiek.
De afwisseling van berichtkleuren, daar ga ik even over na denken.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Volgens mij ligt het niet eens aan de nieuwe stijl dat ik deze zin niet normaal lezen kan/begrijp. 
Ik zal het iets anders uit leggen.
niet meer van eerst nog wel, of niet meer van dat het eerst meer uitnodigde en nu minder.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
De afwisseling van berichtkleuren, daar ga ik even over na denken.
Wat was voorheen de reden dat dit in het design zat?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Kom op mensen. Laat het even wat daagjes bezinken, geef dit nieuwe design even een kans. Als we allemaal wat meer gewend zijn dan kunnen we ook beter oordelen over hoe we het nu echt vinden.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik hoop het zeker.
Zelf zou ik gewoon het oude design terug willen maar dat zou wel niet gebeuren.
In ieder geval hoop ik dat het grijze verdwijnt en de kleur van het kopstukje de site overneemt. Dat is ook meer in de trent van MM.