• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Nicol wrote:

Ook weet ik niet waar ik het volledige overzicht vind voor wat er uitkomt of is uitgekomen in de videotheek.

Ik zie het ook niet meer ergens staan..

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

sasje^^ wrote:

Vind het wel even wennen moet ik zeggen. De vormen zijn wel mooi vind ik maar er mag wel wat meer kleur in, ziet er nu een beetje saai uit naar mijn menig.

De berichten vind ik er nu ook wat minder overzichtelijk uit zien doordat het 1 kleur is geworden. Over het algemeen vind ik het een verbetering van de site alleen de kleuren vallen tegen.

Gelukkig wen ik ook snel.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Norma wrote:

(quote)

Wat bedoel je precies? Ik zie niets anders dan anders?

Er staat dan ook in de reactie die je quote dat het tijdelijk is weggehaald.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Deze is tijdelijk weer weggehaald omdat er problemen mee waren bij sommige users. Vond deze thans ook een verbetering, werkte heel goed hier!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Zelva wrote:

Het wordt zo wel heel moeilijk om een snel een bepaalde usernaam te zoeken bijvoorbeeld. Zodra je gaat scrollen, wordt alles één grote tekstbrij en raak je het overzicht compleet kwijt.

Ctrl-F is your friend . Maar ik ben het wel met je eens dat het lettertype iets groter mag.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Norma wrote:

(quote)

Het staat onder de beschijving.

Kaffeefiltjer

• 543 messages
  • 0 votes

Zelva wrote:

(quote)

Maar we mogen toch weten hoe het dan in de toekomst zal zijn

GerwinF

• 1643 messages
  • 0 votes

Beetje wennen, maar wel beter! Goed werk Jordy!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Zelva wrote:

(quote)

Sorry, ik begreep het anders maar je hebt gelijk ja.

Nee dan valt er idd weinig te zien

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alastor wrote:

Nadeel is dat er nu teveel tekens op 1 regel staan, waardoor de leesbaarheid een stuk minder wordt.

Sorry, ik begrijp dat het goed bedoeld is, maar dit soort opmerkingen zijn dus echt flauwekul. De oude situatie met z'n enorm smalle berichten was gewoon een erg slechte situatie, die echt niet kon. De enige reden waarom mensen de nieuwe "brede" berichten als vervelend ervaren is omdat ze er even aan moeten wennen, het is echt veel beter en gebruikelijker om een klein beetje de ruimte te nemen voor je berichten (zie andere forums)

HammerHead

• 75 messages
  • 1633 votes

Zelva wrote:

(quote)

Ik vind het logo ook niet echt mooi. Daarnaast past het ook gewoon niet in het design. De hele site bestaat uit strakke rechte vlakken. Alleen het logo is frivool, kromt en kent rondingen. Dat vloekt als de tering.

Opzich vind het wel een strak logo verder. De 2 sterk naar voren komende M'en zou ik dan ook niet frivool willen noemen. Ik zou persoonlijk alleen dat sperma zaadje van de "i" afhalen. Dat ziet er gelijk een stuk degelijker uit en past ook beter bij deze nieuwe zakelijke uitstraling.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Phoenix wrote:

(quote)

Ctrl-F is your friend . Maar ik ben het wel met je eens dat het lettertype iets groter mag.

Ctrl-f is een beetje lastig als je slechts op zoek bent naar berichten van mensen van wie je de mening serieus neemt. Of je moet ze natuurlijk allemaal invoeren in de hoop op natuurlijk...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

(quote)

Dit is eerder genoemd, die link staat toch als altijd gewoon onder aan de videotheek pagina?? wat is daar veranderd dan (misschien kijk ik ergens over heen)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dit is eerder genoemd, die link staat toch als altijd gewoon onder aan de videotheek pagina?? wat is daar veranderd dan (misschien kijk ik ergens over heen)

Onder het overzicht van de "komende weken""staat bij mij verder niets meer, geen link, niets?

sasje^^

• 39 messages
  • 116 votes

HammerHead wrote:

(quote)

Opzich vind het het wel een strak logo verder. De 2 sterk naar voren komende M'en zou ik dan ook niet frivool willen noemen. Ik zou persoonlijk alleen dat sperma zaadje van de "i" afhalen. Dat ziet er gelijk een stuk degelijker uit en past ook beter bij deze nieuwe zakelijke uitstraling.

Het logo ziet er juist mooi en sierlijk uit, vind dat dat ook wel mag omdat het anders 1 strakke zooi word.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Sorry, ik begrijp dat het goed bedoeld is, maar dit soort opmerkingen zijn dus echt flauwekul. De oude situatie met z'n enorm smalle berichten was gewoon een erg slechte situatie, die echt niet kon. De enige reden waarom mensen de nieuwe "brede" berichten als vervelend ervaren is omdat ze er even aan moeten wennen, het is echt veel beter en gebruikelijker om een klein beetje de ruimte te nemen voor je berichten (zie andere forums)

Nee hoor. Ik heb dislexie en ik kan je zeggen dat ik altijd meer moeite heb met lange regels. Ik vond de korte ook fijner.

Nicol

• 5 messages
  • 187 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik heb in de adresbalk achter het adres van de videopagina "/Full" getypt, en daar kwam hij.

http://www.moviemeter.nl/film/video/full

Maar de link onderaan de videotheekpagina zie ik niet.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Norma wrote:

(quote)

Onder het overzicht van de "komende weken""staat bij mij verder niets meer, geen link, niets?

Vreemd als ik goed begrijp wat jij bedoelt. Ik wel.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ook ik schrik er net als bijna iedereen enorm van. Op het eerste oog vind ik het vooral jammer dat de authentieke moviemeter look volledig overboord is gegooid. Ook het al eerder genoemde deprimerende uiterlijk vind ik niet mooi. Ik hoop maar dat het gewenning is maar ik heb op het moment absoluut het moviemeter gevoel wat ik altijd had als ik online kwam niet.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Nicol wrote:

(quote)

Ik heb in de adresbalk achter het adres van de videopagina "/Full" getypt, en daar kwam hij.

http://www.moviemeter.nl/film/video/full

Maar de link onderaan de videotheekpagina zie ik niet.

Verrekt je hebt gelijk!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

veron35 wrote:

(quote)

Verrekt je hebt gelijk!

Die link staat er bij mij echt niet meer

*edit* bij Bioscoop overigens wel!

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Jordy wrote:

(quote)

Vergelijk het met een krant. Een krant leest zo lekker weg doordat de artikelen in kolommen staan. Het vergt minder concentratie dan het lezen van een boek, omdat er minder tekens op een regel staan.

Natuurlijk zal men aan de nieuwe situatie ook weer wennen, maar om mijn opmerking af te doen als 'echt flauwekul'...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

(quote)

OKee, dat was een IE6 probleem. Een "harde refresh" (via icoontje bv) moet het probleem oplossen?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Norma wrote:

(quote)

Die link staat er bij mij echt niet meer

Nee, dat zeg ik net.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Alastor wrote:

(quote)

Vergelijk het met een krant. Een krant leest zo lekker weg doordat de artikelen in kolommen staan. Het vergt minder concentratie dan het lezen van een boek, omdat er minder tekens op een regel staan.

Natuurlijk zal men aan de nieuwe situatie ook weer wennen, maar om mijn opmerking af te doen als 'echt flauwekul'...

Ik denk dat het meer te maken heeft met het toch wel kleine lettertype en (daardoor) kleinere regelafstand. Voorheen schreef je met 3 zinnen een alinea vol en plantte je een spatie, nu zit je met 3 zinnen misschien aan 2 lange regels. Als je dan meer zinnen per alinea gebruikt ontstaat er weliswaar een alinea van een "normale" hoogte/breedte-verhouding maar door het kleine lettertype en dicht opelkaarstaande regels kan ik begrijpen dat het lezen wat meer moeite vereist. Een actievere participatie van de kijker zogezegd. Je kunt je afvragen in hoeverre dit teveel gevraagd is.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

timbo_ wrote:

Ook ik schrik er net als bijna iedereen enorm van. Op het eerste oog vind ik het vooral jammer dat de authentieke moviemeter look volledig overboord is gegooid. Ook het al eerder genoemde deprimerende uiterlijk vind ik niet mooi. Ik hoop maar dat het gewenning is maar ik heb op het moment absoluut het moviemeter gevoel wat ik altijd had als ik online kwam niet.

Jep zo omschreef ik het ook al.

Sfeer is helaas weg en ook vind ik het minder overzichtelijk.

De berichten in de witte vlakken met de donkere deprimerende kaders eromheen hebben ook totaal geen waarde meer.

Om nog iets van positief te zijn , het logo met het daaromheen kleurrijke stuk is wel mooi. Zo zou de hele lay-out moeten zijn.

Het nieuwe geel/oranje in plaats van al dat grouwe.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Ik sta hier echt versteld van. Waar was dit nou weer goed voor? Sorry, maar ik vond het oude design echt véél mooier dan dit. Het oude was zo makkelijk en gebruiksvriendelijk. Dit lijkt veel te veel op ieder ander forum. Het doet werkelijk pijn in m'n ogen, echt heel erg jammer. Ik hoop dat ik er een beetje aan kan wennen, maar ik betwijfel het sterk.

Kaffeefiltjer

• 543 messages
  • 0 votes

Hewel, voor grote epistels te lezen is dit bredere tekstvak nu eenmaal veel aangenamer om lezen. Helaas zijn de onderbouwde recensies maar zelden op MovieMeter; misschien dat hiermee gepoogd wordt om het forum naar een hoger niveau te tillen?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

mikoz wrote:

(quote)

Jep zo omschreef ik het ook al.

Sfeer is helaas weg en ook vind ik het minder overzichtelijk.

De berichten in de witte vlakken met de donkere deprimerende kaders eromheen hebben ook totaal geen waarde meer.

Om nog iets van positief te zijn , het logo met het daaromheen kleurrijke stuk is wel mooi. Zo zou de hele lay-out moeten zijn.

Het nieuwe geel/oranje in plaats van al dat grouwe.

Met ieder woord eens. Behalve dat de sfeer weg is. Die komt denk ik wel terug als je eraan gewent bent.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

(quote)

OKee, dat was een IE6 probleem. Een "harde refresh" (via icoontje bv) moet het probleem oplossen?

yep, probleem(pje) opgelost

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.