- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
de lettertype en de berichten zijn ook 'kleiner'. dan hoef je nu ook niet veel meer te scrollen
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Vinden sommigen het dan werkelijk overzichtelijk?
Edit: En dan bedoel ik niet waar alles staat, daar kom je wel achter. Ik heb het over de updates, de berichten, je top 10 lijst etc.
Ik heb ook een paar eigen forumpjes via een gratis host en die zijn vrijwel identiek.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Mooi strak design. Hier ga ik wel aan wennen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Idd ff schrikken. Ik vind het niet mooi. Oude kleuren waren mooier en de berichten lezen nu moeilijk op één of andere manier. Het nieuwe stemsysteem heb ik niet kunnen testen aangezien het al weer naar het oude is hersteld
Misschien is het wennen, maar de oude stijl zag er veel frisser uit. Het doet nou idd erg aan een blog-iets denken.
killerbee
-
- 289 messages
- 1410 votes
Wat is de site duister geworden, ik had soms gewoon MoMe aan staan voor de frisse kleuren, heerlijk hoe dat eruit zag.
Maar, zoals bij alle veranderingen zijn er tegenstanders die je over een maand niet meer hoort zeuren 
Wennen... Zeker weten.
PS. ik heb een x aantal posts gelezen, daarin stond ook de vraag of MuMe deze kleur/layout zal krijgen. Ik heb hier geen antwoord op gevonden, Jordy?
-jack_sparrow-
-
- 823 messages
- 1158 votes
ik verschoot weleventjes 
ik dacht dat ik op een andere site terecht gekomen was.
maar ik vind dat dit er best goed uit ziet!! 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Vinden sommigen het dan werkelijk overzichtelijk?
Edit: En dan bedoel ik niet waar alles staat, daar kom je wel achter. Ik heb het over de updates, de berichten, je top 10 lijst etc.
'De berichten' is mijn voornamelijkste kritiekpunt. In het forum posten oogt een stuk minder mooi en overzichtelijk...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb een x aantal posts gelezen, daarin stond ook de vraag of MuMe deze kleur/layout zal krijgen. Ik heb hier geen antwoord op gevonden, Jordy?
Hetzelfde design, maar dan met blauwtinten ipv de geeltinten in dit design. Over een maandje ofzo.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Dat was wel even schrikken
, het zal wennen worden.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Wauw! Dat is even een verrassing! Ik ben meteen even helemaal de weg kwijt, wat natuurlijk complete onzin is want alles zit nog waar het zat.
Kan je nagaan wat we vastgeroest zitten in wat we elke dag zien en doen.
Even wennen, maar het ziet er goed uit! Volwassener, als ik het zo zeggen mag. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Die grauwe zijkanten mogen wel oranje worden. Is het wat vrolijker.
Mvisser
-
- 48 messages
- 64 votes
nee ik vind het niks! vind het veel te sober allemaal.. dacht eerst dat ik op een verkeerde site zat 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het valt me eigenlijk nog 100% mee, het zijn (zonder te willen bagatiliseren) vooral opmerkingen die uit schrik, en het doorbreken van de "gewennning" lijken voort komen. De echt nuttige kritiekpunten komen nooit in de eerste uren na een switch.
Ik zei ook niet "iedereen", maar "een aantal gebruikers".
Met 1 kritiekpunt ben ik het overigens wel eens met velen. De onoverzichtelijkheid van berichten bij films. Net als 'vroeger' een kleurtje afwisselen per bericht is functioneel w.b. duidelijkheid, maar zeker voor het oog rustiger en overzichtelijker en prettiger. Het zal heel veel verschil maken. De mods hebben die afwisselende kleurtjes nog wel bij 'laatst uitgebrachte stemmen' bij de updates, en dat is hemels. Bij berichten zal dat echt ook leiden tot prettigheid. Nu zijn alleen de quotes anders-gekleurd.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Open een site bij yourbb.nl of whatever (phpbb) en het ziet er exact hetzelfde uit. Maar goed, ondanks heel wat tegenstanders zie ik minstens zo veel voorstanders. Ik zal me wel aanpassen, het is dus toch waar wat ze over deze dag zeggen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal het even met de designer overleggen. Ik vind het (door de veelvuldige quotes in een normale discussie) wel meevallen persoonlijk.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Overigens heb je in breedbeeld links een witte strook terwijl alles verder bruinachtig is. Hoort dat zo?
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Maar, zoals bij alle veranderingen zijn er tegenstanders die je over een maand niet meer hoort zeuren 
Veel keuze hebben we niet. 
Gelukkig heeft MovieMeter meer te bieden als een mooi web-design.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens heb je in breedbeeld links een witte strook terwijl alles verder bruinachtig is. Hoort dat zo?
Ik heb er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat mensen met een breedbeeld monitor zo gek zijn om sites fullscreen te bekijken 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
alleen het logo vind ik helemaal niks.
Vind ik juist de grootste verbetering. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Misschien worden er wel nog wat dingen veranderd. De kleur bv. (tenminste ik hoop het)
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Wat wél zeker een pluspunt is dat door dit meer volwassen design minder eenmalige bezoekers en hoogstemmers zich zullen aanmelden denk ik
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
De echt nuttige kritiekpunten komen nooit in de eerste uren na een switch.
Ik kom morgen wel terug. Wordt een beetje depressief van het poepbruin en de in Ariël gewassen letters. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
'De berichten' is mijn voornamelijkste kritiekpunt. In het forum posten oogt een stuk minder mooi en overzichtelijk...
Ja, alles is nu allemaal wel erg wit. Misschien een contrasterende lijnenkleur toevoegen?
De nieuwe functie bij de toplijsten is trouwens heel mooi. Nu kun je snel een plaatje + wat info opvragen. Iets wat eerder al een mooie toevoeging was bij ' mijn films '.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Mbt de overzichtelijkheid van de berichten:
Als je naar de 'updates' gaat, daar staan ze wel zo afgewisseld met kleur. (vind het daar trouwens mooi!). Lijkt me een goed idee voor de berichten...
kimmiesweety
-
- 1 messages
- 0 votes
Op zich is er niets mis met iets nieuws uitproberen maar dan moet het nog wel allemaal te lezen zijn.
Mijn probleem is dat de reacties die voorheen onder de film stonden nu opeens links naast de poster staan dwars over de inhoud van de film tekst heen. Ik kan de site dus niet meer normaal bekijken. Dit gebeurt zowel in Firefox als in Internet Explorer.
Onder Firefox heeft het altijd prima gewerkt maar nu is het niet meer te lezen.
Het is een grote warboel. Iemand een idee?
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een iets vrolijker kleurtje. Discussieren over films voelt voor mij niet meer hetzelfde aan met deze kleuren. Het mag wat pittiger, net zoals sommige discussies zijn
)
Update: De verwarde berichten links naast de poster gebeurt alleen als ik niet ingelogd ben. Na het inloggen kan ik alles weer prima lezen. Misschien kun je er wat mee?
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
De zijkanten hemelsblauw maken, dat frist een beetje op.