- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Vind de style ook wat minder
maar misschien komt dit omdat ik er aan moet wennen
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
eerste indruk is dat het veel minder helder is, maar het kan wennen zijn. Wat is het voordeel van de niuewe lay out?
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Als dit niet aangekondigd is vind ik het ook wat vreemd.
Dit is wel erg plotseling allemaal als je gewoon even wil inloggen.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Als dit niet aangekondigd is vind ik het ook wat vreemd.
Dit is wel erg plotseling allemaal als je gewoon even wil inloggen.
Ja dacht dat ik op de verkeerde site zat. 
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ben erook niet weg van.
Vind het een sombere kleur.
Maar het zal ook wel wennen zijn...
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Het spijt me zeer...ik wil niemand voor de kop stoten, maar wij MovieMeteraars houden van stemmen. Vind dan ook dat wij ook best hadden mogen stemmen of we wel zo'n zwaar veranderde site willen.
De stijl die MM had, waar ik me vertrouwd mee voelde is weg, te snel. Modernisering van de site is goed maar wat was er mis met de kleur? in 1 keer alle kleuren en zelfs het logo overboord gooien vind ik vreemd en jammer. De gele kleur mis ik nu al enorm en ik merk nu al dat het plezier aan MM nu al verminderd is. Hopelijk went het nog een beetje maar ik betwijfel het. Is er nog een kans dat de herkenbare kleurtjes terugkomen???
Bovendien lees ik hier veel negatieve berichten. Zo'n verandering qua stijl voer je toch alleen door als het gros vóór is maar of dat nu zo is???? was dit het dus waard??
Vind ik ook! Ik weet dat er maar 1 eigenaar is van MovieMeter. Ik heb niet de illusie dat wij ook een stukje eigenaar zijn. Maar ik dacht dat wij hier een community hadden. Maar blijkbaar telt het community gevoel niet en wordt die stijl hier ons letterlijk voorgeschoteld, om een andere uitdrukking dan door de strot geduwd te gebruiken.
Deze stijl lokt volgens mij mensen naar de site, die anders zijn dan de meeste mensen tot nu toe op de site en waarmee ik met plezier tot nu toe gediscussieerd heb. Ik hoop niet dat dat gebeurd, want dan heb ik hier niets meer te zoeken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Haha, dat is even schrikken. Ik vind het wel mooi geloof ik maar wel flink wennen. Bij de oude updates is het niet echt handig maar daar zal wel niets meer aan veranderd worden. Misschien dat om en om verschillende achtergrondkleuren bij berichten toch wat duidelijker is.
Die bredere berichten zijn trouwens wel een enorme vooruitgang. Het was me nooit zo opgevallen dat die zo smal waren tot ik een breedbeeldscherm kreeg.
Roowland
-
- 167 messages
- 392 votes
@ Ruudje De verandering valt je nog al zwaar.. is het niet gewoon eve wennen??
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik ben er inderdaad ook niet weg van, vind het ook sombere kleuren en het is minder overzichtelijk. Misschien is het wennen, ik mag het hopen!
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dat stemmen is inderdaad drie dubbele kut. Je moet echt knarstanden om een stem eindelijk goed te krijgen.
En ik heb ook de neiging om te zoeken naar de vertrouwde moviemeter. Ben het helemaal met ruudje eens. Ik denk dat ik hier even een slaaploze nacht van zal krijgen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Nadat ik internet had afgesloten kon ik nu weer mijn oorspronkelijke stem terugplaatsen bij Zerkalo en werd hij geregistreerd. Nu maar hopen, dat dit zich niet blijft herhalen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de oude stem-manier voor nu even teruggezet, hier ga ik later even rustig naar kijken samen met mensen die er een probleem mee hebben
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat stemmen is inderdaad drie dubbele kut. Je moet echt knarstanden om een stem eindelijk goed te krijgen.
En ik heb ook de neiging om te zoeken naar de vertrouwde moviemeter. Ben het helemaal met ruudje eens. Ik denk dat ik hier even een slaaploze nacht van zal krijgen.
Ga even weg en kom dan terug, dan zou het stemmen goed moeten gaan. Was bij mij ook zo.
R.
-
- 66 messages
- 3613 votes
ZO! ik schrok me even rot
. maar op t eerste gezicht ziet het er zeker mooi uit! Denk wel dat het even behoorlijk wennen is. Maar komt ook omdat het oude kleurenschema iets feller was, dit schema is wat vriendelijker voor de ogen.
Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen de komende dagen 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Nadat ik internet had afgesloten kon ik nu weer mijn oorspronkelijke stem terugplaatsen bij Zerkalo en werd hij geregistreerd. Nu maar hopen, dat dit zich niet blijft herhalen.
Heropgestart en nu kon ik probleemloos mijn stem weer verwijderen (met dat sleepsysteem).
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik heb de oude stem-manier voor nu even teruggezet, hier ga ik later even rustig naar kijken samen met mensen die er een probleem mee hebben
Houwe zo. Is er toch nog iets van de oude mm aanwezig. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Deze stijl lokt volgens mij mensen naar de site, die anders zijn dan de meeste mensen tot nu toe op de site
Vast, ik denk het ook 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Even wat getest en vind eigenlijk alles goed. Wennen dat zeker, maar dat zal wel lukken.
Enkel de berichten lezen wat moeilijker (weet niet aan wat het ligt). Misschien is het toch handig om elk opeenvolgend bericht een andere kleur te geven. Iets als lichtgroen en donkerder groen ofzo... Maakt het, denk ik, wat overzichtelijker.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
De nieuwe lay-out is ongeïnspireerd en brengt weinig verbetering.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Gloeiende genade, open de site en dacht, of hoopte, dat dit een grap was maar ik zag al gauw het topic "nieuw design" staan. Wat een ongelooflijke achteruitgang zeg. Dat er vantevoren niets bekend gemaakt wordt vind ik niet zo'n punt, maar om de gehele MovieMeter stijl overboord te gooien? Tuurlijk moet je wennen, dat had ik bij de vorige forumverandering ook, maar hier zie ik echt geen potentie in. Het hele MM gevoel, wat het ook waard is, is hierbij verdwenen en ik zie het ook niet terugkomen door gewenning. De kleuren zijn weg, de geplaatste berichten zijn niet te lezen en het doet me allemaal maar erg lelijk en alledaags (welk forum ziet er niet zo uit?) aan. Nee, het zal er misschien een klein beetje op vooruit gaan, maar het plezier is nu even volledig weg.
ps: Sorry dat ik er zo over denk, ik wil niemand voor de kop stoten. Echter, ik geloof dat alle meningen gegeven moeten worden, ook de negatieve.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Mag ik nogmaals Jordy's eerste bericht aan de orde brengen voor een aantal gebruikers hier:
Als je van jezelf weet dat je slecht tegen verandering kunt, hoop ik dat je het nieuwe design even een kans geeft voor je met je reactie komt. Mocht je echt bepaalde dingen niet goed vinden, probeer je kritiek dan een beetje opbouwend te brengen, wie weet wordt er nog iets gedaan met je opmerkingen.
Ik zie veelal geschreeuw...
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik vind dit juist mooier...eindelijk van dat oranje gedoe af
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie veelal geschreeuw...
Het valt me eigenlijk nog 100% mee, het zijn (zonder te willen bagatiliseren) vooral opmerkingen die uit schrik, en het doorbreken van de "gewennning" lijken voort komen. De echt nuttige kritiekpunten komen nooit in de eerste uren na een switch.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Wanneer volgen Music- en Boekmeter eigenlijk?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Op mij komt het zo wat moderner en volwassener over eigenlijk. Ik vind het zeker wel de moeite waard. En zo nu en dan wat vernieuwing is zeker niet verkeerd vind ik.
Goed gedaan hoor, Jordy 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Erg zakelijk maar wel mooi, mijn complimenten
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Vast, ik denk het ook 
Ik weet niet of dat zo positief is.
killerbee
-
- 289 messages
- 1410 votes
Wat is de site duister geworden, ik had soms gewoon MoMe aan staan voor de frisse kleuren, heerlijk hoe dat eruit zag.
Maar, zoals bij alle veranderingen zijn er tegenstanders die je over een maand niet meer hoort zeuren 
Wennen... Zeker weten