- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
mocht de nieuwe stemmethode echt voor problemen zorgen (als het niet een kwestie van wennen is), is het snel weer terug gezet
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ondervind er geen enkele probleem mee. Vind het wel geinig...
ik ook hoor is wel grappig je moet er alleen meer moeite voor doen
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
klik na het stemmen eerst eens ergens anders in het beeld.
Heb ik geprobeerd, helpt niet.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Vind dat stemmen juist leuk. Werkt hier perfect overigens.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
mocht de nieuwe stemmethode echt voor problemen zorgen (als het niet een kwestie van wennen is), is het snel weer terug gezet
Ga je die weer terug zetten zoals het was??
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Zal een kwestie van wennen zijn, maar ik vind het een beetje overdone. Wat was er mis met de vorige manier van stemmen, warom zo'n hypermodern schuifbalkje?
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Het stemmen lukt me nog in geen geval meer. Wat ik ook doe.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Iemand anders last bij zerkalo?
Yep, krijg mijn stem niet meer weg nu.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Iemand anders last bij zerkalo?
ik zag daar opeens mensen andere stemmen geven... blijkbaar? [waaronder inderdaad die vreemde stem van Dragon
]
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Nee geen last bij zerkalo kan van geen t/m 5 sterren geven als ik zou willen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
het werkt echt goed hoor
schuif en hij staat dan ga je gewoon ergens anders heen naar je profiel ofzo en je ziet dat je gestemd hebt.
mij gaat het goed af.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat was er mis met de vorige manier van stemmen
de pagina moet helemaal opnieuw ververst worden, na het stemmen
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
de pagina moet helemaal opnieuw ververst worden, na het stemmen
Was dat vervelend?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Yep, krijg mijn stem niet meer weg nu.
Ik heb Zerkalo even verhoogd naar 4* Dat registreerde hij. Maar toen ik hem weer terug naar 3,5* wilde zetten, weigerde hij dit.
davidov
-
- 3466 messages
- 2164 votes
Enerzijds vind ik het een heel erg tof design. Zo vind ik de profielen pagina stukken mooier en is de ietswat oude knuddige header nu verdwenen. Wel moet ik er ontiegelijk aan wennen, het geeft me namelijk een net iets te popie-jopie gevoel... www.filmfocus.nl doet het me enorm aan denken....
Mooi, stijlvol, wel wennen... vooruitgang maar niet op alle vlakken... enne wanneer gaat die verschrikkelijke kots-smiley nou weg? Die is alleen in een manier te gebruiken waarvan dat niet welkom is op de site (ik walg van pubers, ik kots op homo's, ik braak van deze user etc...) doe dan de bloos smiley (foutje sorry, helemaal vergeten, ben al 60 en heb nog nooit een film gezien etc...) veel vriendelijker en toepasselijker 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Vind het stemsysteem helemaal niks
(met Opera explorer werkt het voor geen meter)
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Heb mn computer opnieuw opgestart en dat deed wonderen
Stem eindelijk kunnen verwijderen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De nieuwe stem-methode is getest in firefox, ie6, ie7, safari en opera
Maar goed, als het niet werkt gaat het natuurlijk weer weg. Maar eerst nog even aankijken, een paar uurtjes.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Enerzijds vind ik het een heel erg tof design. Zo vind ik de profielen pagina stukken mooier en is de ietswat oude knuddige header nu verdwenen. Wel moet ik er ontiegelijk aan wennen, het geeft me namelijk een net iets te popie-jopie gevoel... www.filmfocus.nl doet het me enorm aan denken....
Mooi, stijlvol, wel wennen... vooruitgang maar niet op alle vlakken... enne wanneer gaat die verschrikkelijke kots-smiley nou weg? Die is alleen in een manier te gebruiken waarvan dat niet welkom is op de site (ik walg van pubers, ik kots op homo's, ik braak van deze user etc...) doe dan de bloos smiley (foutje sorry, helemaal vergeten, ben al 60 en heb nog nooit een film gezien etc...) veel vriendelijker en toepasselijker 
Ach boeien, soms is die kots-smyle welleens handig... Verder mochten de kleuren van de header wel wat meer in de site verwerkt worden, ook die twee donkere balken links & rechts vind ik storend..
Stemmen ging hier goed..
Mooi gemaakt Jordy 
Roowland
-
- 167 messages
- 392 votes
strak man, ziet er wel goed uit, ik vond het vorige ook wel mooi dus zoveel boeid het me niet, maar het is in iedergeval niet lelijker geworden!
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ik heb Zerkalo even verhoogd naar 4* Dat registreerde hij. Maar toen ik hem weer terug naar 3,5* wilde zetten, weigerde hij dit.
Bij mij ook iets gelijkaardig, ook maar even heropstarten denk ik.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik ben van nature erg conservatief, maar het nieuwe design werkt vooralsnog erg prettig en dat ik dat nu al zeg, zegt veel. Denk dat dit uiteindelijk een nodige en goede zet is geweest.
Ruudje
-
- 916 messages
- 4478 votes
Het spijt me zeer...ik wil niemand voor de kop stoten, maar wij MovieMeteraars houden van stemmen. Vind dan ook dat wij ook best hadden mogen stemmen of we wel zo'n zwaar veranderde site willen.
De stijl die MM had, waar ik me vertrouwd mee voelde is weg, te snel. Modernisering van de site is goed maar wat was er mis met de kleur? in 1 keer alle kleuren en zelfs het logo overboord gooien vind ik vreemd en jammer. De gele kleur mis ik nu al enorm en ik merk nu al dat het plezier aan MM nu al verminderd is. Hopelijk went het nog een beetje maar ik betwijfel het. Is er nog een kans dat de herkenbare kleurtjes terugkomen???
Bovendien lees ik hier veel negatieve berichten. Zo'n verandering qua stijl voer je toch alleen door als het gros vóór is maar of dat nu zo is???? was dit het dus waard??
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
eindelijk gelukt, mijn god zeg.
Edit: Gaat nu overal prima. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
oef heb de neiging op zoek tegaan nar de oude mm.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
De 'mijn films - oude stijl' heeft nog steeds de vorige MM-stijl. Voor wat het waard is.