• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

TvMeter.nl

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Daarvoor is denk ik gamesmeter te laat gekomen. Toen waren andere gamessite's al gevestigd. MM was een van de eerste goedlopende nederlandse filmsite.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ondanks de concurrentie moet een site ook groeien. Moviemeter en musicmeter waren in het begin ook erg rustig en nu zijn ze druk bezocht, Ik heb geen statisiteken bij de hand, maar ik gok dat gamesmeter ook gestaag aan het groeien is.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

TvMeter, als dat er ooit komt ben ik de eerste om mij te registreren, zou zeer tof zijn.

kaholiic

• 169 messages
  • 1562 votes

neo wrote:

Ondanks de concurrentie moet een site ook groeien. Moviemeter en musicmeter waren in het begin ook erg rustig en nu zijn ze druk bezocht, Ik heb geen statisiteken bij de hand, maar ik gok dat gamesmeter ook gestaag aan het groeien is.

Zeker weten, we zijn in berichten al verder dan Boekmeter.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

pumpking wrote:

TvMeter, als dat er ooit komt ben ik de eerste om mij te registreren, zou zeer tof zijn.

Anders ik wel!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik ook, alleen jammer dat het niet een subcat kan zijn van MM. Los kwa toplijsten en dergelijke. Maar wel met je account waar je nu op zit.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Nee! Dan wordt het veel te rommelig.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Zou mooi zijn als dit er ooit zou komen. Is er een specifieke reden waarom dat niet kan..? *heeft niet zoveel zin om op dit tijdstip alle pagina's door te lezen*

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jordy wrote:

Mijn mening kun je eerder in dit topic vinden: TvMeter.nl gaat er niet komen, aangezien de (potentiele) site mij niet zo interessant lijkt en ik liever andere dingen met m'n vrije tijd doe. Sorry.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Hmm, dat is jammer.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Leuk idee, maar we hebben hier toch al een tv-serie sectie op het forum. Waar elke serie wel een eigen topic kan hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daarom, vind ik ook voldoende.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ook, al zou het leuk zijn om te mogen stemmen op series.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ja inderdaad. Vooral voor degene die series leuker vind dan films. Daar plaats ik mij ook onder. Ik kijk vrijwel geen films meer maar wel series en mijn Top10 zou ook alleen maar bestaan uit series dus blijft het natuurlijk spijtig dat ik er niet op kan stemmen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het is ook makkelijker om series toe te staan op moviemeter dan een aparte tvmeter o.i.d aan te maken. Alle seizoenen apart erop en ik zie geen complicaties?

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Als je echt zo graag wilt stemmen kan je toch naar tv.com, dat is al de ultieme tv-site

Freckles

• 488 messages
  • 544 votes

jumpstylemovie wrote:

Dat is het zelfde als op Musicmeter per nummer stemmen, maar dan nog chaotischer.

Of ik zou gewoon een seizoen nemen, zoals bij MusicMeter een cd. Kan je ook bijvoorbeeld 3 favoriete afleveringen nemen

Heb ook al aan dit idee gedacht trouwens, zou wel leuk zijn.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik steun een website als TVmeter zeker, en betreft het toevoegen van series, programma's etc, zou ik zeker meehelpen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind het televisie forum meer dan voldoende voor mij. ZOlang ik mijn verhaal maar kwijt kan over de series die ik kijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zou het nog steeds geweldig vinden als we konden stemmen op onze series

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Idd... En wat dat betreft boeien engelse/amerikaanse websites mij totaal niet als stemsite.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Stemmen op een serie zou je pas mogen doen als je ook de volledige serie gezien hebt. En wie kijkt een volledige serie? De fans natuurlijk, want wie de serie slecht vindt zal afhaken.

Gemiddeldes zullen dus erg hoog zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Genoeg die zullen stemmen na een paar episodes en dat niet zeggen.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Of je moet het zo regelen dat je per seizoen stemt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad, lijkt me wel haalbaar. Heb 't al vaker gezegd maar: Tv-meter zou geweldig zijn. Doe 'm anders in de plaats van Gamesmeter die al hopeloos verloren is .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

DonOswaldo wrote:

Per seizoen zou het eerlijkst en interessantst zijn ja.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Naast dat je dan ook kan stemmen als je niet de hele serie heb gekeken, vooral ook handig omdat het niveau per seizoen soms erg kan verschillen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

True. Kijk maar naar een serie als Lost. Al lijkt het me wel lastig om daar cijfers aan vast te plakken, zeker als je de seizoenen al een tijdje niet meer gekeken hebt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

DonOswaldo wrote:

Ja, lekker is dat. Dan heb ik enorme top 10 dilemma's . Bovendien vormen bij veel series de seizoenen één geheel, moeilijk om daar uit te komen. Al is dat eerder persoonlijk.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Achja, beiden hebben hun plus en minpunten inderdaad. Met als grootste minpunt dat we überhaupt niet kunnen stemmen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.