- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zou je ook de titels van de afleveringen als korte inhoud kunnen zetten waar je dan op kunt stemmen zoals op MusicMeter.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar is dit niet gebrainstorm over iets wat nooit gaat komen? (Toch, TvMeter idee was toch van de baan?)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Niet noodzakelijk. Hier wat quotes van Jordy uit het De Site >> Algemeen >> GamesMeter.nl topic:
Ik zou het al een wonder vinden als ik de tijd kan vrijmaken voor boekmeter.nl (wat een hogere prioriteit heeft dan andere *meters), dus ik zou er niet te hard op rekeken
helaas, moviemeter en straks musicmeter, daar hou ik het bij
Niet per se, misschien komen ze allebei, en misschien komen ze allebei niet. Voorlopig in ieder geval geen tijd voor en zin in, eerst de openstaande dingen voor de huidige 3 sites maar eens aanpakken, dat gaat voor.
Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, GamesMeter.nl komt er niet.
Dus je weet maar nooit 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Laten we hopen dat het er ooit wel komt. Ik zou het ook niet erg vinden om dan wat hulp te bieden, in hoeverre ik dat kan. 
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Zou je ook de titels van de afleveringen als korte inhoud kunnen zetten waar je dan op kunt stemmen zoals op MusicMeter.
Ja. Seizoenen apart zou ook een idee zijn.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ja idd, dit zou er dus echt moeten komen !
Maar het is alleen leuk als er ook meerdere mensen naartoe gaan he. Want bij Musicmeter, Gamesmeter en Boekmeter is het echt dood. Er worden ook weinig berichten geplaatst. Dat is niet leuk meer.
Bij Moviemeter komen er tenminste veel mensen per dag online, en dan word het gelijk een stuk gezelliger 
Seifer
-
- 805 messages
- 356 votes
Iets als seriemeter zal wel mooi zijn, denk dat daar meer belangstelling voor zal zijn dan gamesmeter of boekmeter.
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Inderdaad, lijkt me wel haalbaar. Heb 't al vaker gezegd maar: Tv-meter zou geweldig zijn. Doe 'm anders in de plaats van Gamesmeter die al hopeloos verloren is
.
Ik voel me diep beledigd

Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Moet je maar boeken gaan lezen
.
Nee maar toch, Tv-meter lijkt me een briljante toevoeging. Een soort imdb systeem is haalbaar. Nu nog iemand die er tijd voor wilt nemen 
jaaan
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik weet niet of het reeds in dit topic werd vermeld, maar een paar Belgen zijn bezig met Followmy.tv - rate, comment, love and track your favorite tv shows.
Héél propere site, met ratings per serie / episode, met een opvolgsysteem (following + pinned shows) en loved shows.
Je krijgt daarbij ook nog eens zo'n statistiekjes als deze: http://followmy.tv/u/jaaan/time_wasted
Dusja, om perse hetzelfde te beginnen doen lijkt me niet echt nodig
Je kan echter wel eens contact met hen opnemen om mee te werken aan een vertaling ofzo..
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Erg handige site, bedankt!
Mijn profiel: Apollinisch - Time Wasted - Followmy.tv!. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeer handig idd, jaaan
. Vanavond eens aanmaken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ook al aangemaakt hehe, TonyPulp - Followmy.tv!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
AHWA - Time Wasted - Followmy.tv!
Even zo uit m'n hoofd...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Kos - Time Wasted - Followmy.tv!

effe verder zoeken, met name bij comedies echt geen idee welke eps ik allemaal gezien heb...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, dat is wel moeilijk, ik ga meestal maar per seizoen, vooral bij comedy's. Als ik er veel van gezien heb, maar uit meerdere seizoenen, hou ik het maar bij 1 volledig seizoen. Klopt niet, maar qua tijd wel een beetje
Tenzij ik precies weet waar ik gestopt ben.
Edit: die kalender is wel handig
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Even uit het hoofdje. Vanavond even kijken wat er nog bij moet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die site ziet er leuk uit, vanavond maar eens aanmaken 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dat wordt een hoop werk....
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vreemd, mijn profielfoto is een stuk van de cd cover van Fear of the Dark van Iron Maiden... Maar ik heb helemaal niets ingesteld 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik baseer me maar even op reeksen die ik compleet heb gezien want als ik moet gaan uitzoeken waar ik ergens ben gestopt, dan ben ik uren bezig:
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben de enige die Newly Weds: Nick & Jessica heeft gevolgd
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nog niet gestemd overigens, mijn love beoordeling ook nog geven. Voeg me maar toe als je er ook aan gaat
.