- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Stemmen per aflevering? Zoiets werkt toch niet. Alsof je nog elke aflevering uit 44 seizoenen Days of Our Lives kan herinneren.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben de enige die Newly Weds: Nick & Jessica heeft gevolgd
.
Sorry 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat ga ik dan ook niet doen. Je kan ook per serie stemmen. Dat doe ik met series die ik helemaal gezien heb. Series waarvan ik nu afleveringen aan het kijken ben ga ik wel gewoon per aflevering stemmen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sorry
Het is je vergeven
. Was best een leuke reality show trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
@ kos:
Jij kijkt Keeping Up With The Kardashians niet? Valt me een beetje tegen van je
.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
@ kos:
Jij kijkt Keeping Up With The Kardashians niet? Valt me een beetje tegen van je
.
Ik zou niet eens weten waar dat te zien is.
. Heb het wel eens langs zien komen op tv ja. Maar zoals vaker met dat soort dingen, als ik een lekkere kont wil zien kijk ik wel een leuk programma met een lekkere kont.
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Ik ben nu bij pagina 75 en ga morgen verder
jaaan
-
- 3 messages
- 0 votes
Vreemd, mijn profielfoto is een stuk van de cd cover van Fear of the Dark van Iron Maiden... Maar ik heb helemaal niets ingesteld
Dat komt van gravatar.com (via het opgegeven e-mailadres). Je kan het wijzigen door op gravatar iets anders up te loaden, of op followmy.tv zelf.
Fijn trouwens dat jullie talrijk profielen hebben aangemaakt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd; zeker in de comments sectie (zoals ook MM van dit principe getuige is).
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
stinissen - Time Wasted - Followmy.tv!
Ben nu klaar met de letter H
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
stinissen, je blijft me verbazen. Al die films kijken en dan ook nog tijd hebben voor series. Je zal vast niet veel slapen 's nachts. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind het tot nu toe een erg handige site. Zo kan ik bijvoorbeeld ook zien bij welke episode van een serie ik precies gebleven ben. Is wel handig, aangezien ik nogal vaak twee keer dezelfde episode aanzet en dan denk: 'Hey, deze heb ik al gezien!'
EveroN
-
- 48 messages
- 6402 votes
Nee maar toch, Tv-meter lijkt me een briljante toevoeging. Een soort imdb systeem is haalbaar. Nu nog iemand die er tijd voor wilt nemen
Hier ben ik ook voor, een TV/Serie METER. Maar dan wel in het genre van de film blijven. toevoegingen van talkshows, Reisprogramma's, Discovery en NGC Series en "(Crap zoals Amerca's next TM, Oh,Oh en al die niets toevoegende flauwekul)" (Soap en Comedy Series natuurlijk weer wel) Zouden hier natuurlijk niet toegelaten moeten worden. Dit zie je al teveel op Followmy.tv. Als je het mij vraagt idd een "WASTE of TIME. Nee gewoon in de stijl van MM. Simpel overzichtelijk en in je eigen moerstaal. Wat IMDB betreft " het is idd een mega site en je kunt er bijna letterlijk alles op vinden maar het is mij wat te groot je kunt er makkelijk in verdwalen want je gaat van het één naar het ander en voor je het in de gaten hebt weet je niet meer waarna je opzoek was. Het blijft natuurlijk een top site, maar of MM of misschien (laten we het hopen) het toekomstige TV/Serie Meter hierna moet streven. Ik denk dat de dames en heren van MM hier ook niet met bezig zijn. They like to keep it simple. En voor mij mag dat zo blijven. Ze hebben de laatste jaren een aantal vernieuwingen ten opzichte van het gebruiksgemak doorgevoerd en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Het blijft Ned. beste forum op film gebied.
Nu nog het afschaffen van de 3 andere Meter sites ( want laten we eerlijk zijn, deze zijn toch langzamerhand aan het dood bloeden) en hun energie steken in het toekomstige TV/Serie Meter. Maar ja ik heb natuurlijk makkelijk lullen, zij moeten het doen. Het blijft natuurlijk hun opzet. Qua layout zou het allemaal het zelfde moeten blijven dat blijkt wel uit de tevredenheid van de duizenden gebruikers die zich hier dagelijks ontmoeten om hun passie voor films te delen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jammer dat er niet veel mensen hier actief zijn op http://followmy.tv/
Ik vind het een erg handige site. Vooral fijn dat je zo bij kan houden bij welke episode je precies gebleven bent bij elke serie. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik snap echt niet waarom ze hier niet aan beginnen. 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ja, want Jordy zelf heeft ook echt tijd/zin/geld daarvoor.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Als je een beetje oplet in het algemene topic weet je dat Jordy er geen tijd voor heeft en al helemaal niet het geld want als je het van Google AdSense moet hebben... dan is het een beetje krap!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Daar kom ik nooit dusja, dan word het lastig.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Trek dan ook niet zelf de conclusie dat 'ie wel de tijd en het geld heeft 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Als ik dat zou doen, maak ik dat zelf wel uit. 
1. Ik wist niet eens dat je geld nodig had voor een site.
2. Jordy hoeft het niet te doen, iemand anders zou het ook gedaan kunnen hebben.
3. Als jij het antwoord: Ja. al een conclusie vind, dan ben ik benieuwd wat je hier van gaat maken. Ik reageerde immers alleen maar op de bovenste persoon wat sarcastisch bedoeld was in zijn geval, dus dan zal mijn antwoord opeens serieus overkomen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gaan we weer op die toer. Zucht. En trouwens maakt Jordy dat zelf uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je een beetje oplet in het algemene topic weet je dat Jordy er geen tijd voor heeft en al helemaal niet het geld want als je het van Google AdSense moet hebben... dan is het een beetje krap!
Doek dan gewoon Boekmeter en Musicmeter op! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Of GamesMeter 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gaan we weer op die toer. Zucht. En trouwens maakt Jordy dat zelf uit.
.
Of GamesMeter
!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Of GamesMeter

Nee, da's verboden! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind dit systeem eigenlijk veel beter. Vind het forum gedeelte ideaal voor series, meer heb ik ook niet nodig. Ook de nietszeggende posts zijn aardig nihil.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het is meer het overzicht, de stemlijstjes etc. wat ik nu mis. Dat heeft een enorme meerwaarde wat mij betreft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Idem. Ik zou wel willen zien welke series en dan specifiek welke seizoenen hoog en laag geklasseerd worden door leden. Jammer dat je op MM niet op series kan stemmen. Was leuk geweest als je bijvoorbeeld dan 2 stemgemiddelden kan krijgen. Van film en series.