• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

TvMeter.nl

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

The Oceanic Six wrote:

Idem. Ik zou wel willen zien welke series en dan specifiek welke seizoenen hoog en laag geklasseerd worden door leden. Jammer dat je op MM niet op series kan stemmen. Was leuk geweest als je bijvoorbeeld dan 2 stemgemiddelden kan krijgen. Van film en series.

Me too

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tonypulp wrote:

Het is meer het overzicht, de stemlijstjes etc. wat ik nu mis. Dat heeft een enorme meerwaarde wat mij betreft.

Zit er nou niet echt op te wachten om GTST, 24, Prison Break en consorten in de top te zien bungelen hoor .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

http://followmy.tv/ deze site voldoet toch ook gewoon? Soort tvmeter maar dan anders. Misschien wel zonder forum, maar kletsen over series in een forum kan hier ook.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind follow tv nog van een andere orde. Heerlijk programma, houdt ook i nde gaten wanneer er een nieuwe episode van je te volgen serie komt, een logboek bijhouden van wat je episode per episode kijkt. Ik kan ook niet meer zonder.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ook niet. Staat net als MM heel de dag open op mijn laptop. Erg fijne site. Maar ik snap niet dat mensen hier zeuren om een tvmeter.nl terwijl ze daar niet eens zijn aangemeld. Probeer dan eerst het alternatief uit zou ik zeggen.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Maar daar heb je geen seriegames. Een KO series is hier trouwens al eens geweest, een ladder speciaal voor series nog niet. Wie is voor?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Als ik dat zou doen, maak ik dat zelf wel uit.

1. Ik wist niet eens dat je geld nodig had voor een site.

2. Jordy hoeft het niet te doen, iemand anders zou het ook gedaan kunnen hebben.

3. Als jij het antwoord: Ja. al een conclusie vind, dan ben ik benieuwd wat je hier van gaat maken. Ik reageerde immers alleen maar op de bovenste persoon wat sarcastisch bedoeld was in zijn geval, dus dan zal mijn antwoord opeens serieus overkomen?

Mijn post was helemaal niet sarcastisch bedoeld.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

http://followmy.tv/ deze site voldoet toch ook gewoon? Soort tvmeter maar dan anders. Misschien wel zonder forum, maar kletsen over series in een forum kan hier ook.

Begrijp nog steeds niet waarom bijna niemand hier aangemeld is op deze site of hem niet gebruikt. Ik gebruik hem dagelijks om bij te houden wanneer er nieuwe episodes komen van series die ik volg, om bij te houden waar ik gebleven ben en om tips op te doen voor nieuwe series. Erg fijne site!

melvddonk - Followmy.tv!

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Ja hoor straks komt er ook nog een kermisatractie-meter een boob-meter een vakantiefoto-meter. Ik vind het goed zoals het nu is!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

maxroelofs wrote:

Ja hoor straks komt er ook nog een kermisatractie-meter een boob-meter een vakantiefoto-meter. Ik vind het goed zoals het nu is!

Wat zijn dat nou voor een rare vergelijkingen? Veel mensen die hier zitten kijken ook erg vaak series. Het is niet raar dat mensen daar een site voor willen hebben toch? Om bijvoorbeeld te kijken welke serie ze willen gaan volgen, te kijken wanneer een serie weer begint, om te kijken hoeveel seizoenen/episodes er gemaakt zijn van een bepaalde serie, etc.. Tot nu toe is het goed te doen met het alternatief (followmy.tv), maar ook ik zou een tvmeter.nl erg leuk vinden.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Wat zijn dat nou voor een rare vergelijkingen? Veel mensen die hier zitten kijken ook erg vaak series. Het is niet raar dat mensen daar een site voor willen hebben toch? Om bijvoorbeeld te kijken welke serie ze willen gaan volgen, te kijken wanneer een serie weer begint, om te kijken hoeveel seizoenen/episodes er gemaakt zijn van een bepaalde serie, etc.. Tot nu toe is het goed te doen met het alternatief (followmy.tv), maar ook ik zou een tvmeter.nl erg leuk vinden.

Ik bedoelde dat ik het wel goed vind zoals het nu is en bovendien er staan op deze site kleine 80 000 films op musix meter staan ook heel veel nummers boek en games meter nog wat minder maar daar is wel de mogelijkhied toe. Bij een tv-meter zou je toch nooit aan zulke getallen komen??

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

28292 tvseries staan erop followmy.tv . Ik vind dat best een groot aantal.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Begrijp nog steeds niet waarom bijna niemand hier aangemeld is op deze site of hem niet gebruikt. Ik gebruik hem dagelijks om bij te houden wanneer er nieuwe episodes komen van series die ik volg, om bij te houden waar ik gebleven ben en om tips op te doen voor nieuwe series. Erg fijne site!

melvddonk - Followmy.tv!

Ik ga me ook eens aanmelden, kan handig zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ziet er nog een beetje rommelig uit, maar wijst zichzelf vast wel.

OhMyGodItsEline - Followmy.tv!

Total time wasted: 1 month, 6 days

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Dat zijn lang niet allemaal series. Er staan ook programma's op als Pauw & Witteman.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

melvddonk wrote:

Dan nog als ik op MM een film zie die me leuk lijkt met een hoge score dan kijk ik hem alleen een van de vele programma's als ''echte meisjes in de jungle''. Als dat programma al lang afgelopen is wat is dan het nut ervan als hij op TV-meter staat, een dvd box kopen? Nee dit lijkt me geen goed idee!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Dat zijn lang niet allemaal series. Er staan ook programma's op als Pauw & Witteman.

Aha. Dat wist ik niet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

maxroelofs wrote:

(quote)

Dan nog als ik op MM een film zie die me leuk lijkt met een hoge score dan kijk ik hem alleen een van de vele programma's als ''echte meisjes in de jungle''. Als dat programma al lang afgelopen is wat is dan het nut ervan als hij op TV-meter staat, een dvd box kopen? Nee dit lijkt me geen goed idee!

Je hoeft er niet perse een dvdbox van te kopen. Je kan het gewoon terugkijken op RTLgemist. Van programma's als Oh Oh Cherso en zo zullen ook beste dvd boxen van gekocht worden. Ik hoeft ze ook niet in mijn kast. Maar het kopen van series was niet mijn punt. Het ging er om dat het gemakkelijk is om bijvoorbeeld in de gaten te houden wanneer er nieuwe afleveringen komen van je serie, om nieuwe tips op te doen, series zoeken die je nog wilt zien, bijhouden waar je bent gebleven bij een serie. Dat is gewoon handig als je veel series kijkt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah, dat staat er ook allemaal op? *Zoekt meteen EMIDJ en andere realitycrap*

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, dat doe je snel.

# OhMyGodItsEline is following Secret Story (NL). 31 seconds ago

SST kon natuurlijk niet uitblijven!

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Je hoeft er niet perse een dvdbox van te kopen. Je kan het gewoon terugkijken op RTLgemist. Van programma's als Oh Oh Cherso en zo zullen ook beste dvd boxen van gekocht worden. Ik hoeft ze ook niet in mijn kast. Maar het kopen van series was niet mijn punt. Het ging er om dat het gemakkelijk is om bijvoorbeeld in de gaten te houden wanneer er nieuwe afleveringen komen van je serie, om nieuwe tips op te doen, series zoeken die je nog wilt zien, bijhouden waar je bent gebleven bij een serie. Dat is gewoon handig als je veel series kijkt.

Hmm dat kan dan misschien wel kloppen. Misschien kan ik me gewoon niet genoeg in je inleven omdat ik zelden tv (series) kijk.

Toch denk ik niet dat dit er gaat komen, ik neem aan dat het veel werk is om zo'n site te maken en dat dit natuurlijk een veel beperkter doel is dan bij de andere sites.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Haha, dat doe je snel.

# OhMyGodItsEline is following Secret Story (NL). 31 seconds ago

SST kon natuurlijk niet uitblijven!

Zou wel heel slecht zijn als ik die zou vergeten

*kuch* zag hem bij jou staan *kuch*

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

maxroelofs wrote:

(quote)

Hmm dat kan dan misschien wel kloppen. Misschien kan ik me gewoon niet genoeg in je inleven omdat ik zelden tv (series) kijk.

Toch denk ik niet dat dit er gaat komen, ik neem aan dat het veel werk is om zo'n site te maken en dat dit natuurlijk een veel beperkter doel is dan bij de andere sites.

Maar daarom ben ik ook al lang tevreden met followmy.tv

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Maar daarom ben ik ook al lang tevreden met followmy.tv

Ohja secret storie heb ik wel gevolgd. Ondanks dat het zo slecht bekend stond xD

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

followmy.tv is verslavend en handig. Zeker bij sommige series die ik volg vergeet ik wel eens welke aflevering als laatst gezien heb, en als is straks bijna 3 weken weg ben is het handig om te kijken wat ik allemaal nog in moet halen. Goeie tip!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

followmy.tv is verslavend en handig. Zeker bij sommige series die ik volg vergeet ik wel eens welke aflevering als laatst gezien heb, en als is straks bijna 3 weken weg ben is het handig om te kijken wat ik allemaal nog in moet halen. Goeie tip!

Ik heb mezelf ook aangemeld.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nice. Ben benieuwd wat je allemaal kijkt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.