- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat is wel heel stellig FK. Nog niet alles is op dvd en soms zijn er toch nog wel aardige dingen op TV. Bovendien kijk ik liever een dvd via de televisie dan via een computerschermpje.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Dat een groot deel dat op de televisie word uitgezonden troep is daar ben ik het mee eens. Maar er toch ook een heel erg groot aanbod, maarja bepaalde programma's die zeker de moeite waard zijn kunnen niet altijd worden uitgezonden uit economisch oogpunt. Dus ga al niet zeggen dat alle programma's klote zijn ofso. Dat je zielig zou zijn omdat je tv kijkt slaat al helemaal nergens op nogal een trieste opmerking. Zelf kan ik series als Off Centre, Fresh Prince, Wayans Brothers, X-Files, the Simpsons en South Park toch echt waarderen. Daarnaast de zijn op de educative zenders als National Geograpic en Discovery toch vaak genoeg wat leuke programma's te vinden. Ik ben het er mee eens dat die dating shows programma's of andere overgegypte series zoals de O.C. niet veel aan zijn. Zeker 60% wat op de televisie komt vind ik troep evenals wat er tegenwordig op de muziek-zenders worden uitgezonden (kwam MTV Yo Raps maar terug), maar ook op die zenders komt er wel eens iets leuks voorbij.
p.s. - om Jackass of Dirrty Sanchez kan ik echt blijven lachen, alhoewel het goedkoop vermaak is 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
Ik zou het heel leuk vinden; een televisiemeter. Hoort namelijk toch tussen het rijtje van de meters 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Het is geen gek idee, maar we hebben al Moviemeter Musicmeter Boekmeter, er is ook al gediscussieerd over Gamemeter, dan krijg je nog TV meter. Op het laatst weet je niet meer waar je heen moet. Dan zit je 24 per dag op de metersites.
Je kunt dan zelfs een metersite maken over al die metersites die er zijn 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Gewoon op MM blijven zou ik zeggen en af en toe even kijken op TVMeter , Boekmeter w/e.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten Meter sites gaat maken. Je kan dan beter de aandacht aan een Meter website besteden. 
Persoonlijk gezien heb ik alleen wat met MovieMeter. De overige meter websites kunnen mij vrij weinig interesseren.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten meter sites gaat maken.
Vertel nou ook maar zeg! 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten meter sites gaat maken. Je kunt beter de aandacht dan aan een website besteden. 
Persoonlijk gezien heb ik alleen wat met MovieMeter. De overige meter websites kunnen mij vrij weinig interesseren.
Same for me altough TV-Meter would be very cool.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen.
Hebben we ambities?? Vertel, ik ben benieuwd 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, ooit eens gehoord. Weet alleen niet meer van wie precies. Dacht dat ze serieus waren bedoeld. Niet dus? Maakt verder ook niet uit maar ik had wat geluiden over MovieMeter TV gehoord. Of ben ik nu helemaal gek? 
(Waarschijnlijk wel)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Je bedoelt een MovieMeter kanaal op televisie? Welke mod heeft jou in de maling genomen? 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Wat mij cool lijkt is een:
Concertmeter
Waarop je live muziek DVD's kan beoordelen!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
tv-series moet je ook op dvd kijken en niet meer op tv, tegenwoordig wordt gelukkig bijna alles op dvd uitgebracht, en menig tv-serie is beter en spannender dan een film ooit kan zijn ( op enkele uitzonderingen na )
by the way waar blijft seizoen 3 van The Shield ?
al 2 jaar aan het wachten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik dacht dat je niet meer dan drie sites wou, Jordy? Maar een tv-meter zou wel erg vet zijn. (Ookal zou TS dan niet meer nodig zijn).
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
MovieMeter TV
Rolling on the Floor Laughing 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik dacht dat je niet meer dan drie sites wou, Jordy?
Ik weet van niets?
Laten we eerst BoekMeter eens lekker op de rails krijgen, dan kijken we volgend jaar wel weer eens verder.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Herinner me vaag iets uit de gamemeter discussie, maar ik kan me vergist hebben 
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
tv-series moet je ook op dvd kijken en niet meer op tv, tegenwoordig wordt gelukkig bijna alles op dvd uitgebracht, en menig tv-serie is beter en spannender dan een film ooit kan zijn ( op enkele uitzonderingen na )
by the way waar blijft seizoen 3 van The Shield ?
al 2 jaar aan het wachten.
Klopt ik wordt hier stapel van.
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Kan ik ook eindelijk stemmen op mijn Tatorts 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee!! Geen Tatort!!!! Elke zondag is het weer raak, het is gewoon een trauma geworden bij mij 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Het wordt wel een probleem met het toevoegen van tv programma's aangezien er veel tv programmá's geen posters hebben zoals bij films wel.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Beter opletten, roda. Ik heb seizoen 3 en 4 al voorbij zien komen op Veronica.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het wordt wel een probleem met het toevoegen van tv programma's aangezien er veel tv programmá's geen posters hebben zoals bij films wel.
Als de site er komt zou ik zowel losse afleveringen, seizoenen en hele series "stembaar" willen maken. In zo'n geval is een scenefoto natuurlijk al gauw acceptabel.
Dat zou wel grote technische aanpassingen betekenen, dus ik zou er niet te hard op rekenen
twijfel daarnaast nog steeds wat de eventuele vierde site zou worden, gamesmeter.nl of tvmeter.nl
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Beter opletten, roda. Ik heb seizoen 3 en 4 al voorbij zien komen op Veronica.
Laat maar eens een link zien waar ik ze kan kopen met Ned subs, ik denk dat je het mis hebt....
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Als de site er komt zou ik zowel afleveringen losse afleveringen, seizoenen en hele series "stembaar" willen maken. In zo'n geval is een scenefoto natuurlijk al gauw acceptabel.
Dat zou wel grote technische aanpassingen betekenen, dus ik zou er niet te hard op rekenen
twijfel daarnaast nog steeds wat de eventuele vierde site zou worden, gamesmeter.nl of tvmeter.nl
Dat is makelijk tvmeter natuurlijk:D
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Laat maar eens een link zien waar ik ze kan kopen met Ned subs, ik denk dat je het mis hebt....
Ja, mijn fout. Ik dacht dat het over tv ging ipv dvd.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik zou ook graag een tv meter zien komen. Ik ben ook helemaal geen game freak. En iedereen kijkt tv dus je hebt dan wel grote kans van slagen.