- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Mocht er een tvmeter komen dan zou ik het liefst het MusicMeter systeem zien. Series zijn dan per seizoen te beoordelen en uit elk seizoen zijn de meest favoriete afleveringen te selecteren. Op de serie (artiest/regisseur/auteur) pagina staat een korte samenvatting van de show (Looptijd, main-characters etc.) en natuurlijk het gemiddelde van alle seizoenen. Oid...
GameMeter zou natuurlijk het MovieMeter systeem moeten hebben.
Maar nu eerst BoekMeter even volwassen laten worden.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik zou ook graag een tv meter zien komen. Ik ben ook helemaal geen game freak. En iedereen kijkt tv dus je hebt dan wel grote kans van slagen.
Ik kijk geen tv
. Maar wel lang en veel gegamed vroeger, dus zie ik liever een gamemeter komen.
Al wordt de familie straks wel erg groot zo. Lijkt me beter dat Jordy z'n focus blijft houden op een overzichtelijk aantal sites.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik kijk geen tv
. Maar wel lang en veel gegamed vroeger, dus zie ik liever een gamemeter komen.
Al wordt de familie straks wel erg groot zo. Lijkt me beter dat Jordy z'n focus blijft houden op een overzichtelijk aantal sites.
Kijk je ook geen nieuws dan??
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Daar heb je ook andere bronnen voor...
Ja maar toch ik kan me niet voorstellen dat je nooit tv kijkt al hou je niet van amusement op NL 1 is het vaak educatief en 2 sport e.d. Dus wat let je
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik heb niet eens een TV aansluiting thuis 
Sport boeit me niet genoeg om het daarvoor aan te schaffen, de films die ze geven zijn toch niet veel, al die serietjes vind ik toch niet grappig genoeg en voor nieuws doe ik het ook al niet.
Spaar nog wel even door voor een projector dan.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik heb niet eens een TV aansluiting thuis 
Sport boeit me niet genoeg om het daarvoor aan te schaffen, de films die ze geven zijn toch niet veel, al die serietjes vind ik toch niet grappig genoeg en voor nieuws doe ik het ook al niet.
Spaar nog wel even door voor een projector dan.
Tjah het is maar wat je nuttig vind 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ook hoor, een 4e site zou er alleen komen als de andere 3 helemaal vlekkeloos lopen en stabiel zijn, anders heb ik er de tijd niet eens voor
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Zou graag een seriemeter zien, aangezien ik de laatste tijd meer series dan films zie.
Dan het liefst per seizoen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
Dan het liefst per seizoen.
Waarschijnlijk het handigst, hoewel het dan wel lastig(er) wordt een top 10 te maken.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat wel:
1. twin peaks seizoen 1
2. ...................seizoen 2
3. fawlty towers seizoen 1
4. .......................seizoen 2
Zoiets zou het dan bij mij worden.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Net alsof ik nog weet hoe elk seizoen ook alweer was
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Per aflevering lijkt me beter. Elke aflevering is weer anders, en zo zet ik liever een aflevering op nr. 1 dan een heel seizoen dat toch zijn ups en downs heeft.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Over Twin Peaks kan ik niet oordelen, maar dat is dan ook niet de enige serie 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Maar wel de beste
Kijk hem eens, dan kunnen mijn 10-en op topseries.nl ook eens tegenwicht(of ondersteuning) krijgen 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
Wordt dan nog wel echt een dilemma in top 10en creeëren. Per aflevering is niet noodzakelijk, per seizoen zou ook best goed kunnen.. Maar dat ligt er een beetje aan hoe je aankijkt tegen series. Als het per seizoen gaat dan gaat het vooral om de series die in boxen verkrijgbaar zijn. Als je per serie zelf rekent, gaat het meer om de mensen die gewoon zo nu en dan zappen op tv en de serie voorbij zien gaan (maar ook net zo goed voor de boxen-kijkers).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja ok, maar zoals ik het dan zie, ik kijk het per aflevering en ben bewust welke aflevering ik kijk, ik stem dan ook liever per aflevering, dan per heel seizoen, want een standaard seizoen is al gauw 20 afleveringen, dus zo'n 20x40=800 uur.
Dat kijk je minder snel om te stemmen dan een aflevering.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Daar is toch geen beginnen aan?
Je moet gewoon stemmen zoals op MusicMeter. Een cd/plaat bestaat ook uit verschillende nummers en die kunnen je allemaal bevallen of er zitten voor jou een paar misperen tussen. Maar uiteindelijk breng je dus één stem uit voor het gehele plaatje. Stel dat op MusicMeter alle nummers los te zijn beoordelen, dat is toch niet te doen? 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Overweeg je hier serieus een hele nieuwe site voor te maken, Jordy? Kun je dan niet beter tv-series toestaan op moviemeter? De parallellen zijn in ieder geval talrijk.
(zou zelf voor theatermeter zijn)
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik heb liever een aparte site eerlijk gezegd. Een broertje. En wat mij betreft verhuizen alle miniseries er dan ook naar toe.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja precies, ik moet er niet aan denken dat er hier gewone tv-series op de site komen
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Ik zou het gaaf vinden net als IMDB maar dan op moviemeter 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar IMDB heeft ook voor elke acteur een pagina, of voor elke aflevering, of voor quotes, credits, enz. Als je alles op MM gaat zetten kan je ook een excuus vinden om soundtracks op MoMe te zetten.
Een eigen site is des te netter en overzichtelijker (maar ook des te meer werk). Want dat is misschien wel een van de grote voordelen van MM op IMDB: het is overzichtelijk.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Lees dit topic nu pas, maar goed idee! Ik kijk tegenwoordig ook meer series dan films. Een aardige site die ik vaak check is tv.com, wellicht kun je daar wat ideeen uit putten.
De series aldaar zijn opgedeeld per aflevering en per seizoen. Per aflevering kun je een recensie schrijven, stemmen en nog veel meer. Maar je kan ook algemeen commentaar op een serie geven.
Zie bijvoorbeeld: http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html