• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

TvMeter.nl

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

En de toevoegcriteria voor TVM (waar heb ik die afkorting meer gehoord...), alles wat op Moviemeter niet mag?

Sanderkeuh

• 582 messages
  • 2953 votes

Drs. DAJA wrote:

Wat mij cool lijkt is een:

Concertmeter

Waarop je live muziek DVD's kan beoordelen!

Dat zou dan beter een onderdeel bij MusicMeter worden ipv een gehele nieuwe site vind ik.

TVMeter en GameMeter zouden natuurlijk geweldig zijn.

Wat een leuk stemsysteem voor TVMeter zou zijn:

- Stemmen op afleveringen, daarvan word het gemiddelde voor een seizoen genomen.

Als er bv. 5 seizoenen zijn, word daarvan het gemiddelde genomen en dat word je stem voor de serie. (Hopelijk is het een beetje duidelijk, maar kort samengevat: je stemt alleen op losse afleveringen.)

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Een 'TV-meter' heeft als nadeel t.o.v. de huidige drie meters dat de programma's en series dermate lang van duur zijn dat de gemiddelde scores enerzijds omhooggestuwd zullen worden door gewenning en anderzijds omlaaggedrukt zullen worden op basis van fragmentarische indrukken (afleveringen).

Een tweede nadeel van die lengte is dat er zowel minder vraag als aanbod is en je dus minder discussies zult krijgen.

Een 'game' of theaterstuk sluit wat mij betreft beter aan bij film, muziekalbum en boek. Al betwijfel ik of er voldoende draagvlak is voor een 'theater-meter'.

Sanderkeuh

• 582 messages
  • 2953 votes

Wat ook tof zou zijn, zijn de DVD's van de serie ook op die site posten met welke afleveringen er op staan.

Maar dan zou het misschien té uitgebreid worden...

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

TV meter.. is dat niet een beetje overbodig? Gamemeter lijkt me meer van nut.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Want... ik heb een gemiddelde van vier afleveringen (van verschillende of één serie(s)) per dag. Ik ken niemand die binnen die tijd ook 4 spellen uit kan spelen. Misschien een beetje overdreven, maar het is een mening. Ik zeg niet dat gamemeter overbodig zou zijn, maar waarom zou tv-meter overbodig zijn?

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Omdat er veel minder verschil zit tussen "TV" en "Movie" dan tussen laatstgenoemd en "Game".

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik ken niemand die binnen die tijd ook 4 spellen uit kan spelen.

Je bent niet bekend met het fenomeen speedrun?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

ThaMovieVoter wrote:

Omdat er veel minder verschil zit tussen "TV" en "Movie" dan tussen laatstgenoemd en "Game".

Ik zie je punt niet

BoordAppel wrote:

(quote)

Je bent niet bekend met het fenomeen speedrun?

Hé, ik ben voor de tv-kant, give me a break

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Ik zie je punt niet

..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Waarom maakt het uit dat TV en films dichter bij elkaar zitten dan Games en films?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Koekebakker wrote:

(zou zelf voor theatermeter zijn)

Dat zou pas interessant zijn . Maar misschien moeten we op Boekmeter gewoon een theatertopic openen of zo.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Cabaretmeter.nl

Er zijn zóveel mogelijkheden. Laten we blij zijn met wat we voorgeschoteld krijgen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik denk dat Manju (Angrod) dit al heeft gemeld maar wat dan nog

De reden dat wij http://topseries.nl/ zijn begonnen is omdat er geen tvmeter was.. Dus eigenlijk zouden jullie ook gewoon onze site kunnen gebruiken

(voor series toevoegen moet je je aanmelden op het forum)

Ik moet wel zeggen dat het niet zo goed is als MM enzo maar ik hoop wel dat jullie er wat aan hebben..

Dus ik vind het eigenlijk een slecht idee om tvmeter op te richten want dan zou ons harde werk voor topseries een beetje voor niets zijn geweest omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries

Ik zou eigenlijk ook eerder een gamemeter willen omdat dat toch een beetje af doet wijken van Films enzo.. Ik vind Films en series eerlijk gezegt meer hetzelfde dan Game's en films

Een serie is gewoon een lange film.. Maar aan de andere kant is een game een soort geanimeerde film , best lastig allemaal

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

stan wrote:

omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries

Heeft ook te maken met het feit dat men de meters al kent natuurlijk.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja daarom

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

Staat dit nog in de planning?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

ThaMovieVoter wrote:

TV meter.. is dat niet een beetje overbodig? Gamemeter lijkt me meer van nut.

Imo juist andersom.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Mij lijkt het allebei even nutteloos. Nee, ik zal gamemeter of tv meter echt niet bezoeken. En als ik tv meter al zou bezoeken, dan zou ik echt alleen maar 0,5* uitdelen op Fawlty Towers en Monty Python's Flying Circus na.

Nederland

• 18 messages
  • 2 votes

Gelukkig hebben we MovieMeter al!

Geef mij nu nog een MusicMeter waar je niet op albums maar op nummers kunt stemmen en een TheaterMeter en je hoort mij nooit meer klagen!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

Nederland wrote:

TheaterMeter

Niet echt bekend met theaters, maar The Lion King heb ik twee keer gezien. Erg dankbaar dat ik die show nog heb mogen meemaken voordat het werd stopgezet

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, TvMeter.nl komt er niet.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Denk dat er echt een stop moet gezet worden op meter sites. We hebben nu 3 mooie sites.

Je moet dat niet gaan uitmelken met tv,games,strips,schilderijen,enz. ,meer omdat de vader sites in een slechter perspectief geplaatst worden.

Je moet weten wanneer het genoeg is. De klassieke status van films hadden groter geweest als er geen onzinnige vervolgen op hadden geweest

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Goed besluit

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

De klassieke status van films hadden groter geweest als er geen onzinnige vervolgen op hadden geweest

Onzin. Een film als Psycho is niet ineens minder klassieker omdat er vervolgen op zijn gekomen.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

stan wrote:

I

Dus ik vind het eigenlijk een slecht idee om tvmeter op te richten want dan zou ons harde werk voor topseries een beetje voor niets zijn geweest omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries

Dan noem je je site toch gewoon tvmeter.nl?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Is al eigendom van Jordy .

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

Jammer, maar wel begrijpelijk, dat het (voorlopig) niet komt

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

Quentin wrote:

Is al eigendom van Jordy .

Waarom is hij er dan zo duidelijk mee dat de site niet komt?

Ik vind het nog steeds erg zonde. Ik heb zelf de laatste tijd talloze seizoenboxen gekeken (vandaar dat ik weinig heb gestemd op films). Zou ook leuk zijn een lijst hiervan bij te houden.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Jordy wrote:

Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, TvMeter.nl komt er niet.

Reden genoeg voor je

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.