- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
En de toevoegcriteria voor TVM (waar heb ik die afkorting meer gehoord...), alles wat op Moviemeter niet mag? 
Sanderkeuh
-
- 582 messages
- 2953 votes
Dat zou dan beter een onderdeel bij MusicMeter worden ipv een gehele nieuwe site vind ik. 
TVMeter en GameMeter zouden natuurlijk geweldig zijn. 
Wat een leuk stemsysteem voor TVMeter zou zijn:
- Stemmen op afleveringen, daarvan word het gemiddelde voor een seizoen genomen.
Als er bv. 5 seizoenen zijn, word daarvan het gemiddelde genomen en dat word je stem voor de serie. (Hopelijk is het een beetje duidelijk, maar kort samengevat: je stemt alleen op losse afleveringen.)
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Een 'TV-meter' heeft als nadeel t.o.v. de huidige drie meters dat de programma's en series dermate lang van duur zijn dat de gemiddelde scores enerzijds omhooggestuwd zullen worden door gewenning en anderzijds omlaaggedrukt zullen worden op basis van fragmentarische indrukken (afleveringen).
Een tweede nadeel van die lengte is dat er zowel minder vraag als aanbod is en je dus minder discussies zult krijgen.
Een 'game' of theaterstuk sluit wat mij betreft beter aan bij film, muziekalbum en boek. Al betwijfel ik of er voldoende draagvlak is voor een 'theater-meter'.
Sanderkeuh
-
- 582 messages
- 2953 votes
Wat ook tof zou zijn, zijn de DVD's van de serie ook op die site posten met welke afleveringen er op staan.
Maar dan zou het misschien té uitgebreid worden... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
TV meter.. is dat niet een beetje overbodig? Gamemeter lijkt me meer van nut.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Want... ik heb een gemiddelde van vier afleveringen (van verschillende of één serie(s)) per dag. Ik ken niemand die binnen die tijd ook 4 spellen uit kan spelen. Misschien een beetje overdreven, maar het is een mening. Ik zeg niet dat gamemeter overbodig zou zijn, maar waarom zou tv-meter overbodig zijn?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Omdat er veel minder verschil zit tussen "TV" en "Movie" dan tussen laatstgenoemd en "Game".
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Je bent niet bekend met het fenomeen speedrun? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Omdat er veel minder verschil zit tussen "TV" en "Movie" dan tussen laatstgenoemd en "Game".
Ik zie je punt niet 
Je bent niet bekend met het fenomeen speedrun? 
Hé, ik ben voor de tv-kant, give me a break 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waarom maakt het uit dat TV en films dichter bij elkaar zitten dan Games en films?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
(zou zelf voor theatermeter zijn)
Dat zou pas interessant zijn
. Maar misschien moeten we op Boekmeter gewoon een theatertopic openen of zo.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Cabaretmeter.nl
Er zijn zóveel mogelijkheden. Laten we blij zijn met wat we voorgeschoteld krijgen. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik denk dat Manju (Angrod) dit al heeft gemeld maar wat dan nog 
De reden dat wij http://topseries.nl/ zijn begonnen is omdat er geen tvmeter was.. Dus eigenlijk zouden jullie ook gewoon onze site kunnen gebruiken 
(voor series toevoegen moet je je aanmelden op het forum)
Ik moet wel zeggen dat het niet zo goed is als MM enzo maar ik hoop wel dat jullie er wat aan hebben..
Dus ik vind het eigenlijk een slecht idee om tvmeter op te richten want dan zou ons harde werk voor topseries een beetje voor niets zijn geweest omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries
Ik zou eigenlijk ook eerder een gamemeter willen omdat dat toch een beetje af doet wijken van Films enzo.. Ik vind Films en series eerlijk gezegt meer hetzelfde dan Game's en films
Een serie is gewoon een lange film.. Maar aan de andere kant is een game een soort geanimeerde film
, best lastig allemaal 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
TV meter.. is dat niet een beetje overbodig? Gamemeter lijkt me meer van nut.
Imo juist andersom.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Mij lijkt het allebei even nutteloos.
Nee, ik zal gamemeter of tv meter echt niet bezoeken. En als ik tv meter al zou bezoeken, dan zou ik echt alleen maar 0,5* uitdelen op Fawlty Towers en Monty Python's Flying Circus na.
Nederland
-
- 18 messages
- 2 votes
Gelukkig hebben we MovieMeter al!
Geef mij nu nog een MusicMeter waar je niet op albums maar op nummers kunt stemmen en een TheaterMeter en je hoort mij nooit meer klagen! 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5735 votes
TheaterMeter
Niet echt bekend met theaters, maar The Lion King heb ik twee keer gezien. Erg dankbaar dat ik die show nog heb mogen meemaken voordat het werd stopgezet 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, TvMeter.nl komt er niet.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Denk dat er echt een stop moet gezet worden op meter sites. We hebben nu 3 mooie sites.
Je moet dat niet gaan uitmelken met tv,games,strips,schilderijen,enz. ,meer omdat de vader sites in een slechter perspectief geplaatst worden.
Je moet weten wanneer het genoeg is. De klassieke status van films hadden groter geweest als er geen onzinnige vervolgen op hadden geweest
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Onzin. Een film als Psycho is niet ineens minder klassieker omdat er vervolgen op zijn gekomen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
I
Dus ik vind het eigenlijk een slecht idee om tvmeter op te richten want dan zou ons harde werk voor topseries een beetje voor niets zijn geweest omdat ik bijna zeker weet dat tvmeter 1000000 keer beter bezocht gaat worden dan topseries
Dan noem je je site toch gewoon tvmeter.nl?
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Jammer, maar wel begrijpelijk, dat het (voorlopig) niet komt
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5735 votes
Is al eigendom van Jordy
.
Waarom is hij er dan zo duidelijk mee dat de site niet komt?
Ik vind het nog steeds erg zonde. Ik heb zelf de laatste tijd talloze seizoenboxen gekeken (vandaar dat ik weinig heb gestemd op films). Zou ook leuk zijn een lijst hiervan bij te houden.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, TvMeter.nl komt er niet.
Reden genoeg voor je