• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.192 votes
Profile

TvMeter.nl

JohnStacks

• 299 messages
  • 0 votes

Tv series sucks !! Vooral CSI

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Het Nederlands taalgebied lijkt mij ook veel te klein voor een TV-meter. Op imdb zie je al afleveringen van tv-series waarop niemand ooit heeft gestemd of heeft gereageerd.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

TvMeter.nl lijkt me opzich wel een goed Meter, maar eerst moeten ze BoekMeter wat meer uitbreiden, want daar zijn maar armzalig weinig boeken te vinden... By the way: TeleMeter lijkt me een veel betere naam TvMeter past niet, met die afkorting ziet het er niet uit.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Jordy wrote:

Topictitel aangepast. Ik heb hier geen tijd voor, TvMeter.nl komt er niet.

Waarom maakte je niet TVMeter in plaats van GamesMeter?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Omdat GamesMeter me leuker en interessanter leek, natuurlijk. Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik voel voor een Meter-site over tv-series (zelfs al had ik er de tijd voor), dus helaas...

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

is het dan illegaal als iemand als ik TVMeter begint, of bent u daar tegen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

J-J Entertainment© is het bekenste entertainment bedrijf in de alternative wereld. Software, Kleren, Films, Gezeldschap Spellen, Literartuur & nog veel meer vette stuff. Hier vind je al je informatie van J-J!

Aangezien jullie het BEKENSTE entertainment bedrijf in de alternative wereld zijn zal jordy daar geen problemen mee hebben.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Aangezien jullie het BEKENSTE entertainment bedrijf in de alternative wereld zijn zal jordy daar geen problemen mee hebben.

Vergeet je niet dat ze daarnaast ook nog eens de famoust zijn!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ah das leuk joh, die jongens zijn 14

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik was ook 15 toen ik TopSeries (mijn alternatief voor tv-meter) begon, het enige wat nu nog rest is de stem-en commentaar opties en dan is de site ook een goed alternatief. Ambitie is alles wat nodig is (en wat geld voor een programmeur )

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Lol.

Neem die site niet serieus.

Wist niet eens dat ik die nog op m'n profiel had staan.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik was ook 15 toen ik TopSeries (mijn alternatief voor tv-meter) begon, het enige wat nu nog rest is de stem-en commentaar opties en dan is de site ook een goed alternatief. Ambitie is alles wat nodig is (en wat geld voor een programmeur )

:O Goede site

Inderdaad, als je er zou kunnen stemmen zou ik er dagelijks achter zitten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie dit topic nu pas, interessant.

Ik hoop wel dat er een TVmeter komt. Ik heb al hierover gepost in het topic met de bugs en feedback, dus ik hou het hier kort.

Films en tv series hebben veel met elkaar gemeen. Denk dat 85% van de users hier ook wel eens een serie kijkt.

Als je een film als The Great Escape leuk vind, dan kan je interesse ook bij een serie als Prison Break liggen, om een voorbeeldje te noemen.

Ik zou het leuk vinden om ook ergens series te kunnen beoordelen. Niet alleen de series van nu zoals Prison Break en Lost, maar ook de leuke series uit het verleden. Denk aan Thunderbirds of Fawlty Towers etc.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ja, het zou heel erg leuk zijn. Ik kijk zelf namelijk ook behoorlijk wat series. Echter als Jordy aangeeft dat hij geen tijd / zin heeft in een nieuwe meter site, dan kun je niets anders dan blij zijn met de bestaande meter sites. TvMeter gaat niet komen. Beoordeel de tv series dan gewoon op IMDB. Klaar.

NielsP

• 29 messages
  • 205 votes

En hier komt een nieuweling..

Ik zou een TVMeter juist ook heel erg zien zitten, want er zijn echt wel genoeg leuke series om te volgen en om over te discussieren. Zelf volg ik heel wat series (LOST, Heroes, Prison Break, Jericho, Will & Grace), er zijn er echt genoeg.

Maar een afdeling van Boer Zkt. Vrouw beoordelen, lijkt me ook niet zo geslaagd eigenlijk, dus als TvMeter er zou komen, dan moet daar even goed over nagedacht worden.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Of gewoon een MediaMeter en alles bij elkaar gooien

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

TVMeter is zeker geen slecht idee, alleen het probleem is dat er lang niet zoveel series als films, boeken of games zijn.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Tik Tvmeter.nl in. En aanschouw... Het domein is gekocht... Door Jordy maybe?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dat domein is inderdaad al een paar jaar van mij

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Jordy wrote:

dat domein is inderdaad al een paar jaar van mij

Wat ga je er mee doen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zou zeggen, lees dit topic

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Jordy wrote:

Ik zou zeggen, lees dit topic

Niks dus. Maar kost zo'n domein dan niet veel geld? Aangezien je er toch niets mee doet, neem ik aan dat je er ook geen geld in wilt stoppen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Mocht hij er ooit eens anders over denken is het domein tenminste niet al door een ander bezet. Zo houd je de mogelijk nog open. Tenminste, dat lijkt me het idee erachter. Niet dat je daardoor te veel moet verwachten.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76917 votes

Zal ooit wel eens komen ( hoop ik)

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Ik ook, lijkt me geweldig ben me sinds vorig jaar veel meer in series gaan interesseren, het zal ook wel lastig zijn aangezien je niet kan stemmen op een serie als je nog maar een seizoen gezien hebt ofzo maar maar dan een functie waarop je op seizoenen of misschien zelfs wel afleveringen kan stemmen (dat je uiteindelijk een soort top 250 krijgt met de beste seizoenen van series en een aparte voor aflevereingen en natuurlijk ook een flop lijst), het zal een hoop werk wezen maar ik zou het zeker leuk vinden als het er daadwerkelijk ook komt, maarja als Jordy er geen zin in heeft houd het natuurlijk op.

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Ik zit zelf al een tijdje te denken over een web-log over tv-series, want series intresseren mij ook wel, ik bezit dan enorm veel series in mijn dvd collectie.

Als er nou ook een seriemeter zou komen, graag zelfs.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76917 votes

Heeeeeeeeeeel graag

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

als er iemand met een masterplan komt???

waarom niet.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Well, ik heb iemand ingehuurd om een seriemeter-achtige site te maken van topseries.nl waar je dus ook kan stemmen op series e.d. en het moet in de zomer klaar zijn, dus als alternatief voor een seriemeter.nl komt dat er dus. Dat is mijn masterplan

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Goed werk!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.