• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

TvMeter.nl

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ja zeker netjes Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

topseries.nl is er dan al 2 jaar, het grote probleem is echter dat we het met maar drie mensen doen en het aantal series dus laag blijft, en natuurlijk het belangrijkste; stemmen kan nog niet, terwijl de eerste intentie was dus om de toen nog onmogelijke tvmeter.nl te vervangen.

Zuzuu

• 557 messages
  • 757 votes

Dat is te zien. Zelfs Doctor Who staat er niet eens op.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er staat een hoop belangrijke series niet op, en geupdate wordt het al helemaal niet aangezien ik met examens zit. Maar nogmaals, hopelijk veranderd het allemaal in de zomer. Want die Nederlandse tv-serie database komt er met TopSeries echt.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

TVMeter, daar moet wel over gedacht worden. Niet zomaar alle series erop zetten. ik denk dat we moeten denken aan Dramaseries (geacteerd), dus geen dancing on the ice enzo....

NielsP

• 29 messages
  • 205 votes

Ik heb hier nog eens over nagedacht en eigenlijk is het best mogelijk een manier te verzinnen om algemene plotten / sezieoen / afleveringen met elkaar te combineren. Ik heb het even proberen uit te schrijven, en het zou best mogelijk zijn én het blijft overzichtelijk én in dezelfde structuur van hoe de site nu ineen zit (zoals ik het nu voor me zie eigenlijk).

Dus, ik zou het eigenlijk best helemaal fantastisch vinden als TVMeter er komt, lijkt me echt fantastisch eigenlijk en zoals je hier ziet in dit topic, is er best heel wat animo voor.

Dus, Jordy xD. Ik zou het echt helemaal fantastisch vinden eigenlijk en ik ben niet de enige. En sorry, ik wil niet op je kap zitten ofzo want je hebt al heel wat bereikt met MovieMeter, maar een TVMeter zou dus zeker ook niet misplaatst zijn en (administratieve) hulp of wat dan ook, vind je hier vast en zeker ^^.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Het zou inderdaad erg leuk zijn, ik heb er ook al verschillende keren over nagedacht.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zou de series per seizoen indelen, dat lijkt mij het fijnste. Ik zie tv-series toch als seizoen, niet als enkele afleveringen. Je kunt ook geen goed oordeel geven aan een serie die drie seizoen fantastisch is en twee seizoenen helemaal ruk. Misschien dat je dan wel de gemiddelde van het seizoen en daaronder het gemiddelde van de hele serie kunt zetten.

Voor crew-hulp meld ik me ook aan

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Het is zeker te doen, en ik denk dat de site ook goed bezocht gaat worden. Mocht er hulp nodig zijn dan ben ik daar ook voor beschikbaar!

NielsP

• 29 messages
  • 205 votes

Ja, inderdaad, per seizoenen opdelen is een must denk ik. Volgens mij is het zelf mogelijk om nog verder onder te verdelen in episodes (op een bepaalde manier én overzichtelijk natuurlijk).

Maargoed, dat is allemaal een beetje op de feiten vooruit lopen. Mocht er nog hulp nodig zijn (als het allemaal doorgaat natuurlijk), dan wil ik, als grote series-fan, zeker een handje proberen bij te steken als dat gewenst is xD.

Edit: Lui bedankt zie het nu

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Het idee was ook om er series op te zetten. Zie hierboven.

timburton wrote:

TVMeter, daar moet wel over gedacht worden. Niet zomaar alle series erop zetten. ik denk dat we moeten denken aan Dramaseries (geacteerd), dus geen dancing on the ice enzo....

Dat is ook niet echt een serie te noemen meer een spel.

Als er hulp nodig is help ik ook graag, TV series is een grote passie van mij.

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

Ik zou Friends een 0.5 geven.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Zouden er dan ook Vlaamse series opkomen? Zoals Witse,...

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ja hoogstwaarschijnlijk. Onvergetelijke series zoals Matroesjka's, Het Eiland, In de Gloria,... kunnen ze natuurlijk niet aan de kant schuiven.

Friends zou ik een 3.5 geven.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Angrod_Pallanén wrote:

topseries.nl is er dan al 2 jaar, het grote probleem is echter dat we het met maar drie mensen doen en het aantal series dus laag blijft, en natuurlijk het belangrijkste; stemmen kan nog niet, terwijl de eerste intentie was dus om de toen nog onmogelijke tvmeter.nl te vervangen.

ik help anders graag

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Kevin13 wrote:

ja hoogstwaarschijnlijk. Onvergetelijke series zoals Matroesjka's, Het Eiland, In de Gloria,... kunnen ze natuurlijk niet aan de kant schuiven.

Fans, F.C De Kampioenen, Flikken, Zone Stad, Witse,... er zijn een heleboel vlaamse series.

En deze Britse serie vind ik ook interessant namelijk Top Gear

MFEO

• 682 messages
  • 38 votes

Leuk om te zien dat dit onderwerp 2 jaar later nog loopt.

Ik gooide namelijk het idee op om tvmeter.nl in het leven te roepen.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

MFEO wrote:

Leuk om te zien dat dit onderwerp 2 jaar later nog loopt.

Ik gooide namelijk het idee op om tvmeter.nl in het leven te roepen.

Ja maar ik zie er nog niets van.

ik twijfel over er genoeg interesse voor is.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

rearviewmirror wrote:

ik twijfel over er genoeg interesse voor is.

Ja ik maak me er meer zorgen over waar je al die info van zult halen.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ik vind wel dat rearviewmirror gelijk heeft. Als Tvmeter nu al 2 jaar de ronde doet en nog altijd niet bestaat twijfel ik inderdaad of de mensen wel erop zitten te wachten...

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Kevin13 wrote:

ik vind wel dat rearviewmirror gelijk heeft. Als Tvmeter nu al 2 jaar de ronde doet en nog altijd niet bestaat twijfel ik inderdaad of de mensen wel erop zitten te wachten...

- Eerst moet je mensen bijeen halen die eraan willen werken.

- Je moet mensen vinden die zo'n site kunnen maken.

- Je moet eerst weten wat je er juist op wil zetten qua info, als er geen Vlaamse series opkomen zal je minder gebruikers hebben.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Ik denk dat net zoals hier, er gewoon alle serie's wereldwijd op moeten komen.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

idd, het zou wel belachelijk zijn moesten er alleen Vlaamse en Nederlandse series op mogen dus dat lijkt me het meest makkelijkste punt.

voor het eerste punt ben ik natuurlijk geinteresseerd, maar ben nog te jong. En heb er ook veel te weinig tijd voor. 5 dagen van de 7 op school en zondag namiddag naar de chiro dus de eningste echte dag is zaterdag.

1. Ik heb tijd te veel dus lukt wel.

2. Sites maken is niet echt mijn ding.

3. Die info staat vaak op IMDB, en op wikipedia.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kevin13 wrote:

idd, het zou wel belachelijk zijn moesten er alleen Vlaamse en Nederlandse series op mogen dus dat lijkt me het meest makkelijkste punt.

Op Gamesmeter en Moviemeter staan toch ook niet alleen Belgische en Nederlandse producten? Natuurlijk moet op een eventuele tv meter alles komen. Dus niet alleen GTST maar ook alles uit de VS en weet ik waar vandaan. Ik heb niks te melden over de meeste Nederlandse series, wel des te meer over de buitenlandse series die me wel boeien.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

Het lastige is denk ik dat de series teveel uiteen lopen. Binnen films heb je ook talloze gènres, maar het principe blijft hetzelfde. Bij series wordt het lastiger als je krijgt te maken met verschillende seizoenen, type serie (soap, sitcom en reality lijkt niet echt op elkaar) en het aantal afleveringen. Bij series die bij HBO worden gemaakt wordt het meestal tot in de kleinste detail uitgedacht, terwijl soaps binnen een paar dagen snel even een aflevering in elkaar prutsen. Het wordt onmogelijk om dan cijfers uit te delen, als je het met elkaar gaat vergelijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.