- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
topseries.nl is er dan al 2 jaar, het grote probleem is echter dat we het met maar drie mensen doen en het aantal series dus laag blijft, en natuurlijk het belangrijkste; stemmen kan nog niet, terwijl de eerste intentie was dus om de toen nog onmogelijke tvmeter.nl te vervangen.
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Dat is te zien. Zelfs Doctor Who staat er niet eens op.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er staat een hoop belangrijke series niet op, en geupdate wordt het al helemaal niet aangezien ik met examens zit. Maar nogmaals, hopelijk veranderd het allemaal in de zomer. Want die Nederlandse tv-serie database komt er met TopSeries echt.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
TVMeter, daar moet wel over gedacht worden. Niet zomaar alle series erop zetten. ik denk dat we moeten denken aan Dramaseries (geacteerd), dus geen dancing on the ice enzo....
NielsP
-
- 29 messages
- 205 votes
Ik heb hier nog eens over nagedacht en eigenlijk is het best mogelijk een manier te verzinnen om algemene plotten / sezieoen / afleveringen met elkaar te combineren. Ik heb het even proberen uit te schrijven, en het zou best mogelijk zijn én het blijft overzichtelijk én in dezelfde structuur van hoe de site nu ineen zit (zoals ik het nu voor me zie eigenlijk).
Dus, ik zou het eigenlijk best helemaal fantastisch vinden als TVMeter er komt, lijkt me echt fantastisch eigenlijk en zoals je hier ziet in dit topic, is er best heel wat animo voor.
Dus, Jordy xD. Ik zou het echt helemaal fantastisch vinden eigenlijk en ik ben niet de enige. En sorry, ik wil niet op je kap zitten ofzo want je hebt al heel wat bereikt met MovieMeter, maar een TVMeter zou dus zeker ook niet misplaatst zijn en (administratieve) hulp of wat dan ook, vind je hier vast en zeker ^^.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Het zou inderdaad erg leuk zijn, ik heb er ook al verschillende keren over nagedacht.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik zou de series per seizoen indelen, dat lijkt mij het fijnste. Ik zie tv-series toch als seizoen, niet als enkele afleveringen. Je kunt ook geen goed oordeel geven aan een serie die drie seizoen fantastisch is en twee seizoenen helemaal ruk. Misschien dat je dan wel de gemiddelde van het seizoen en daaronder het gemiddelde van de hele serie kunt zetten.
Voor crew-hulp meld ik me ook aan 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Het is zeker te doen, en ik denk dat de site ook goed bezocht gaat worden. Mocht er hulp nodig zijn dan ben ik daar ook voor beschikbaar!
NielsP
-
- 29 messages
- 205 votes
Ja, inderdaad, per seizoenen opdelen is een must denk ik. Volgens mij is het zelf mogelijk om nog verder onder te verdelen in episodes (op een bepaalde manier én overzichtelijk natuurlijk).
Maargoed, dat is allemaal een beetje op de feiten vooruit lopen. Mocht er nog hulp nodig zijn (als het allemaal doorgaat natuurlijk), dan wil ik, als grote series-fan, zeker een handje proberen bij te steken als dat gewenst is xD.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Het idee was ook om er series op te zetten. Zie hierboven.
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
TVMeter, daar moet wel over gedacht worden. Niet zomaar alle series erop zetten. ik denk dat we moeten denken aan Dramaseries (geacteerd), dus geen dancing on the ice enzo....
Dat is ook niet echt een serie te noemen meer een spel.
Als er hulp nodig is help ik ook graag, TV series is een grote passie van mij.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Zouden er dan ook Vlaamse series opkomen? Zoals Witse,...
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ja hoogstwaarschijnlijk. Onvergetelijke series zoals Matroesjka's, Het Eiland, In de Gloria,... kunnen ze natuurlijk niet aan de kant schuiven.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
topseries.nl is er dan al 2 jaar, het grote probleem is echter dat we het met maar drie mensen doen en het aantal series dus laag blijft, en natuurlijk het belangrijkste; stemmen kan nog niet, terwijl de eerste intentie was dus om de toen nog onmogelijke tvmeter.nl te vervangen.
ik help anders graag 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
ja hoogstwaarschijnlijk. Onvergetelijke series zoals Matroesjka's, Het Eiland, In de Gloria,... kunnen ze natuurlijk niet aan de kant schuiven.
Fans, F.C De Kampioenen, Flikken, Zone Stad, Witse,... er zijn een heleboel vlaamse series.
En deze Britse serie vind ik ook interessant namelijk Top Gear 
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Leuk om te zien dat dit onderwerp 2 jaar later nog loopt. 
Ik gooide namelijk het idee op om tvmeter.nl in het leven te roepen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Leuk om te zien dat dit onderwerp 2 jaar later nog loopt. 
Ik gooide namelijk het idee op om tvmeter.nl in het leven te roepen.
Ja maar ik zie er nog niets van.
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
ik twijfel over er genoeg interesse voor is.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
ik twijfel over er genoeg interesse voor is.
Ja ik maak me er meer zorgen over waar je al die info van zult halen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik vind wel dat rearviewmirror gelijk heeft. Als Tvmeter nu al 2 jaar de ronde doet en nog altijd niet bestaat twijfel ik inderdaad of de mensen wel erop zitten te wachten...
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
ik vind wel dat rearviewmirror gelijk heeft. Als Tvmeter nu al 2 jaar de ronde doet en nog altijd niet bestaat twijfel ik inderdaad of de mensen wel erop zitten te wachten...
- Eerst moet je mensen bijeen halen die eraan willen werken.
- Je moet mensen vinden die zo'n site kunnen maken.
- Je moet eerst weten wat je er juist op wil zetten qua info, als er geen Vlaamse series opkomen zal je minder gebruikers hebben.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Ik denk dat net zoals hier, er gewoon alle serie's wereldwijd op moeten komen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
idd, het zou wel belachelijk zijn moesten er alleen Vlaamse en Nederlandse series op mogen dus dat lijkt me het meest makkelijkste punt.
voor het eerste punt ben ik natuurlijk geinteresseerd, maar ben nog te jong. En heb er ook veel te weinig tijd voor. 5 dagen van de 7 op school en zondag namiddag naar de chiro dus de eningste echte dag is zaterdag.
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
1. Ik heb tijd te veel dus lukt wel.
2. Sites maken is niet echt mijn ding.
3. Die info staat vaak op IMDB, en op wikipedia.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
idd, het zou wel belachelijk zijn moesten er alleen Vlaamse en Nederlandse series op mogen dus dat lijkt me het meest makkelijkste punt.
Op Gamesmeter en Moviemeter staan toch ook niet alleen Belgische en Nederlandse producten? Natuurlijk moet op een eventuele tv meter alles komen. Dus niet alleen GTST maar ook alles uit de VS en weet ik waar vandaan. Ik heb niks te melden over de meeste Nederlandse series, wel des te meer over de buitenlandse series die me wel boeien.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Het lastige is denk ik dat de series teveel uiteen lopen. Binnen films heb je ook talloze gènres, maar het principe blijft hetzelfde. Bij series wordt het lastiger als je krijgt te maken met verschillende seizoenen, type serie (soap, sitcom en reality lijkt niet echt op elkaar) en het aantal afleveringen. Bij series die bij HBO worden gemaakt wordt het meestal tot in de kleinste detail uitgedacht, terwijl soaps binnen een paar dagen snel even een aflevering in elkaar prutsen. Het wordt onmogelijk om dan cijfers uit te delen, als je het met elkaar gaat vergelijken.