• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.056 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Hou op zeg, op voetbalzone mag je echt helemaaaal niks zeggen. gek word je dr van.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

The Oceanic Six wrote:

Zoek dan 1 of ander TMF forum op zeg....kan je Liesjuh14_superchick55 ofzo uitschelden....

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Lord Flashheart wrote:

Een belediging is voor sommige mensen gewoon een ongemakkelijke waarheid die ze liever niet willen horen.

In jouw geval is het vaker compleet uit de lucht gegrepen onzin.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

en in dat geval is het schertsend bedoeld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Hou op zeg, op voetbalzone mag je echt helemaaaal niks zeggen. gek word je dr van.

Valt wel mee, maar het moet topicgerelateerd zijn en niet gericht op de club-club discussie.

De bezoekers op Voetbalzone zijn jonger dan hier en overall vaak ook minder nadenkend. Dus moeten we harder zijn, willen we het de grote groep users die er wel wat van willen maken plezierig maken.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Valt wel mee, maar het moet topicgerelateerd zijn en niet gericht op de club-club discussie.

De bezoekers op Voetbalzone zijn jonger dan hier en overall vaak ook minder nadenkend. Dus moeten we harder zijn, willen we het de grote groep users die er wel wat van willen maken plezierig maken.

Snap ik ook wel maar ik ben echt niet iemand die snel over de schreef gaat.

Maar ik post er niet zo vaak en heb toch m'n hele inbox al volstaan met

De volgende reaktie is verwijderd (Wanneer je hier niet mee eens bent mail naar moderator@voetbalzone met een uitgebreide uitleg!):

.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Waarschijnlijk stomme vraag maar wat moet ik me voorstellen bij Troll berichten?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Volgens mij heb ik dat net geleerd, iets vervelends zeggen en dan dezelfde dag nog verwijderen dacht ik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Snap ik ook wel maar ik ben echt niet iemand die snel over de schreef gaat.

Maar ik post er niet zo vaak en heb toch m'n hele inbox al volstaan met

(quote)

.

Haha, irritante tekst he. Hint, binnenkort verandert het hele reactiesysteem en worden bezoekers ingedeeld op hun niveau. Dus dan zal het sneller beter gaan.

Maar tot zover mijn Voetbalzone promotie. Owja, bezoek allemaal onze site!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt, nu hebben we vandaag weeral eens iets nieuws geleerd .

Best wel een interessante discussie maar ik ga mijn tijd beter besteden en een filmpje kijken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb je nu juist weer je bericht verwijdert? En ik doel op Lord Flashheart

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Ik gaf dezelfde link als AHWA. Beetje overbodig dus.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

einde discussie,

conclusie trollen is nu ook een werkwoord.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Trollen is het plaatsen van berichten met als enkel doel andere personen te irriteren en reacties uit te lokken.

Een troll is iemand die niet wenst te discussieren, hij wenst enkel mensen te vervelen en doet dit door chargerende berichten te plaatsen, die vaak weinig aarde hebben in de realiteit (door onzin te verzinnen of door zaken te plaatsen die hij op zich niet eens zelf hoeft te vinden)

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

of gewoon Lord Flashhearten.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dus een bericht verwijderen heeft daar niets mee te maken?

Of is daar ook een woordje voor...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Aan de ene kant snap ik het wel dat je berichten weghaalt, omdat je misschien spijt hebt van je uitlatingen en die wil intrekken. Dan is je bericht weghalen de makkelijkste manier.

Maar om het te gebruiken als middel om vlug iemand uit te schelden en dan weer te verwijderen (en ik zeg niet dat iemand dat hier doet), dat lijkt me minder verstandig.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

@ the moderators:

Al mijn berichten bij "The Crow" zijn 1 grote troll. Ik plaatste ze uit verveling. Jullie kunnen ze allemaal weghalen, ik heb mijn stem bij de film zelf al verwijderd. Ik heb de hele film niet eens gezien namelijk.

Het spijt me, het zal niet meer voorkomen.

kinjutsu.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Oh jee, nu komen de spijtbetuigingen. Wel zo eerlijk.

Respect.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

netjes, had alleen ook via pm gekund.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ja had gekund maar zo kunnen andere mensen het ook lezen. Andere mensen die mijn berichten bij The Crow mss gelezen hadden en dachten "wat een klootzak die kinjutsu!" ik was inderdaad bezig als een klootzak. Sorry daarvoor. Ik las net dat iemand iets postte over "het Familiegevoel" op MM, ik wil onderdeel zijn van die familie door berichten met inhoud te plaatsen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

mwa, zijn al de nodige berichten weggehaald, maar respect dat je er zo voor uit komt.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

The Oceanic Six wrote:

Overdrijven is ook een vak..

En daarbij, so what? Als iemand mijn mening niks vind, ik slaap er niet minder om. Zoals anderen er vast niet minder om slapen als ik het niet met hun mening eens ben.

Het gaat mij om de manier waarop hiermee omgegaan word. Mij interesseert het ook weinig als iemand mijn mening niet deelt, maar sommige mensen behandelen elkaar hier op het niveau kleuterklas. Als jij vind dat ik overdrijf dan mag jij dat vinden hoor. En wat meneer Flashheart betreft : Als je over de duivel praat, trap je m op zijn staart.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Lord Flashheart wrote:

Had ik dat toch verkeerd begrepen. Ik wil de mods daarom vragen om een speeltuin-topic te openen, waar iedereen elkaar mag beledigen.

http://forum.fok.nl

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Linn wrote:

Als je over de duivel praat, trap je m op zijn staart.

Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

En als je een kuil graaft voor een ander, ben je arbeider!

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

'Het is zonde als men de eerste steen verkeerd werpt'

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Jaja, en wie het kleine niet begeert, thuis best .

BASWAS

• 985 messages
  • 1145 votes

Wie iets vindt, heeft slecht gezocht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.