- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Manier van communiceren op MM
Manier van communiceren op MM
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En toch maar door blijven trollen (en die berichtjes snel verwijderen). Een ban is mijns inziens niet ver weg. Ik en anderen zijn je gedrag kotsbeu. Ga vooral door, zet 'm op!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
pm het ff lekker uit, of neem een biertje van me, stuur de rekening maar.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik hoef geen filmpje van Hans Teeuwen te zien om te weten dat mensen beledigen verwerpelijk is.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[Noem me 1 voorbeeld op deze site waar 'laf op de man' beledigd wordt.
Aansteller....Blijkbaar erg moeilijk te begrijpen. Errare humanum est, mea culpa.
I rest my case. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
En toch maar door blijven trollen (en die berichtjes snel verwijderen). Een ban is mijns inziens niet ver weg. Ik en anderen zijn je gedrag kotsbeu. Ga vooral door, zet 'm op!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
En er zijn ook bosnimfen die met een boom neuken. Maar wat de relevantie van zulke wetenswaardigheden is zie ik niet.
Verder is het niet makkelijk om humor en beledigingen te laten samen gaan. Daar is doorgaans wat talent voor nodig, anders is het al snel goedkoop, zwak en niks meer dan een ordinaire belediging. Iets waar veel cabarretiers zich schuldig aan maken. Iedereen kan wat als een lompe boer lopen roepen.
Dat er op de site nogal weggemod moet worden is daar trouwens al bewijs genoeg van, met als uitschieter de nachtelijke escapades van de man waarmee deze discussie van start ging.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Soms heb je van die mensen die zich kwetsbaar durven opstellen en hun emoties durven tonen. Daar zou inderdaad iets meer R-E-S-P-E-C-T voor mogen zijn. Het mijne hebben ze in ieder geval.
Een pittige discussie, en ja, zelfs een onschuldig bedoelde grap, omdat je je niet anders kunt verwoorden, is geheel wat anders dat iemand 'pakken' om je gelijk te halen. Ik heb dat in het verleden bij FK meerdere malen zien gebeuren.
Persoonlijk ga ik liever 10x zovaak met bijvoorbeeld een Onderhond in discussie, ondanks dat ik het zelden met hem eens ben, dan met types die, als ze zich aangesproken voelen, direct iemand voor fascist uitmaken en daarbij duidelijk niet weten wat dat betekent.
Sommige mensen hebben argumenten die ze verdedigen, anderen willen shockeren om het shockeren. Hans Teeuwen komt er nog mee weg omdat hij er een bepaalde humor op na houdt. Die humor kan ik in de grote monden hierzo niet herkennen en dus wordt het nogal irritant
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik kende Fisherking niet persoonlijk, dus ik heb het niet om die reden hier gezet. Misschien had ik een aparte topic moeten starten, want dit staat er totaal los van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Persoonlijk vind ik dat je best wel eens bot mag zijn naar een ander, als die persoon er om vraagt, maar het moet geen persoonlijke aanval worden die niet meer over bv de betreffende filmdiscussie gaat.
Persoonlijk doet het me weinig, het is maar een forum. Maar ik bezoek hem wel graag en praat liever met mensen die niveau bezitten voor een leuke discussie. Mensen die met een andere mening je meteen afzeiken, daar heb ik niks mee.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik kende Fisherking niet persoonlijk, dus ik heb het niet om die reden hier gezet. Misschien had ik een aparte topic moeten starten, want dit staat er totaal los van.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
O jeetje, ik heb het woord 'aansteller' hier in de mond genomen. En gisteren 1 berichtje weggehaald en nu heet dat gelijk al sarren. Ik wordt uitgemaakt voor zwak, laf en zielig. Stuur ik nu ook mailtjes naar de mods? Nee dus, dat heet incasseren. En Stephan, nogmaals: dit staat los van FK.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
zwak
meerdere keren gezegd dat je zou stoppen met trollen
niet mee eens ook al heb je een keer een bericht verwijderd.
mwa, te vaak onderhond(lijstje) aangevallen
dit staat los van FK.
ik zou zeggen open een trol topic
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trollen is een bericht posten en dat meteen weer verwijderen?
Vind ik erg zwak, teken van zwakte. En wetende dat je fout zit.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
En er zijn ook bosnimfen die met een boom neuken.
wtf.
.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
meerdere keren gezegd dat je zou stoppen met trollen
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ach ach, je loopt al weken vanalles te roepen in de laddercompetitie. En amper over films, maar altijd geleuter over kraakpanden, fascisten en onzin over mensen die elkaar PMs zouden sturen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Trollen is een bericht posten en dat meteen weer verwijderen?
Vind ik erg zwak, teken van zwakte. En wetende dat je fout zit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik weet de ins en outs niet, maar ik kan geen reden verzinnen om zoiets te doen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ach ach, je loopt al weken vanalles te roepen in de laddercompetitie.
Nergens bij films of andere SERIEUZE topics.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes

Filmbattles inderdaad. Geen moddergevecht met users.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
All is fair in love and war. Battles hè, het woord zegt het al.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Persoonlijk vind ik dat je best wel eens bot mag zijn naar een ander
Het mag, maar ik heb het er moeilijk mee. Sommige users op MM hebben een vijandige/offensieve manier van discussiëren, ook al doen ze in se niks fout. Toch vind ik dat onnodig, temeer omdat het meermaals persoonlijke conflicten in de hand werkt. Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
maakt niet uit waar het is, er zijn mensen gewoon niet van gediend en er zijn mensen die er wel om kunnen lachen, je valt alleen vaak in de herhaling.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Battles hè, het woord zegt het al.
Tussen films dus, niet tussen users.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Had ik dat toch verkeerd begrepen. Ik wil de mods daarom vragen om een speeltuin-topic te openen, waar iedereen elkaar mag beledigen. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Een belediging is voor sommige mensen gewoon een ongemakkelijke waarheid die ze liever niet willen horen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat is daar leuk aan, een topic om mensen te beledigen? Dit is toch een filmsite voor de leuke discussie's?
Zoek dan 1 of ander TMF forum op zeg....kan je Liesjuh14_superchick55 ofzo uitschelden....
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Of www.voetbalzone.nl. Daar was jij toch moderator? Als ik zie wat daar allemaal wordt uitgekraamd!